abonnement Unibet Coolblue
pi_173080858
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 08:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wanneer wel?
20:45, lijkt mij logisch.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:10:58 #27
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_173080886
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 09:05 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

20:45, lijkt mij logisch.
Vitesse?
pi_173080916
quote:
Die man is een karikatuur van zichzelf. Hij kan natuurlijk niets anders zeggen. Maar hoe kan PSV hem nou nog aanhouden.. :')
pi_173080968
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 09:10 schreef tja77 het volgende:

[..]

Vitesse?
Inderdaad :)
pi_173081039
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 08:18 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Mister balverlies. Je kunt ook gewoon iemand van de kunstacademie rondjes laten rennen door de middencirkel met een kwast in de hand. Is ook creatief.

Zinchenko kon er gewoon niet zo veel van. Dat was iedereen binnen PSV het wel over eens.
Gelukkig is het spel van PSV er nu vooral op gericht om maar geen balverlies te lijden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173081649
Matchday! #zinin #8-1 #7xLoca
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:22:08 #32
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_173081723
Het blijft angstvallig stil als het gaat om inkomende transfers. Gaan we het met deze selectie doen?
De interesse voor de Jong blijft, maar er is nog niks concreets. Nog minder dan 3 weken tot sluiting transferwindow.
pi_173083065
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Matchday! #zinin #8-1 #7xLoca
ja ja ja ja!!!!!
pi_173084732
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 09:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Die man is een karikatuur van zichzelf. Hij kan natuurlijk niets anders zeggen. Maar hoe kan PSV hem nou nog aanhouden.. :')
Wie zou het over moeten nemen?
pi_173084966
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wie zou het over moeten nemen?
Ten Hag is de meest logische
pi_173085063
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wie zou het over moeten nemen?
Mark van Bommel. _O_
pi_173085220
En dan gooi je Cocu er uit. En dan?
Met Cocu doe je mee voor de derde plek en met een andere trainer exact hetzelfde. Accepteer het kutjaar, ga na het seizoen als goeie vrienden uit elkaar. Aankopen doen, nieuwe trainer, meedoen voor de titel.
Dit, dus.
pi_173085300
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:31 schreef Buitendam het volgende:
En dan gooi je Cocu er uit. En dan?
Met Cocu doe je mee voor de derde plek en met een andere trainer exact hetzelfde. Accepteer het kutjaar, ga na het seizoen als goeie vrienden uit elkaar. Aankopen doen, nieuwe trainer, meedoen voor de titel.
Ik ben het hier mee eens. Op het aankopen stukje na dan. Laat de jeugd nu eens aan het grote werk ruiken. Daar pluk je de aankomende jaren de vruchten van. Ze hebben nu een aardige lichting, maak daar dan eens gebruik van.

Ik hoop echt dat als De Jong verkocht wordt, Piroe een plekje opschuift. Het enige wat PSV echt niet in de jeugd heeft rondlopen, zijn acceptabele backs. Carolina is de enige. Centrale verdedigers, middenvelders en aanvallers in overvloed. Gakpo, Gudmundson, Mauro Junior, Lammers en Piroe hebben allemaal potentie en kunnen in de aanval spelen. Rigo, Fernandes, Sadilek, Lonwijk, Lundqvist hebben voldoende potentie en kunnen op het middenveld. Soulas en Obispo als verdedigers. Mis je nog een keeper.
pi_173085324
ik zeg daarmee overigens niet dat je een elftal met jeugd op moet stellen, maar met de spelers die ik in mijn vorige post noem doe je in de JL met gemak mee om de bovenste plekken. Een aantal van die jongens moet dit seizoen minuten gaan maken.
pi_173085394
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:37 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik ben het hier mee eens. Op het aankopen stukje na dan. Laat de jeugd nu eens aan het grote werk ruiken. Daar pluk je de aankomende jaren de vruchten van. Ze hebben nu een aardige lichting, maak daar dan eens gebruik van.

Ik hoop echt dat als De Jong verkocht wordt, Piroe een plekje opschuift. Het enige wat PSV echt niet in de jeugd heeft rondlopen, zijn acceptabele backs. Carolina is de enige. Centrale verdedigers, middenvelders en aanvallers in overvloed. Gakpo, Gudmundson, Mauro Junior, Lammers en Piroe hebben allemaal potentie en kunnen in de aanval spelen. Rigo, Fernandes, Sadilek, Lonwijk, Lundqvist hebben voldoende potentie en kunnen op het middenveld. Soulas en Obispo als verdedigers. Mis je nog een keeper.
Ja, dat is waar. Hoewel ik PSV wel een club vind die het publiek min of meer verplicht is om ieder jaar een mooie speler aan te trekken. van Ginkel, Lozano, Pereiro, Moreno etc. Dat zijn de verwende supporters eigenlijk al tientallen jaren gewend, dus daar kun je niet zomaar mee stoppen. Maar wat mij betreft mogen alle jongens die nu al twee jaar een mooie Ottencup spelen rustig doorschuiven naar de A-selectie.
Dit, dus.
pi_173085480
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:37 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik ben het hier mee eens. Op het aankopen stukje na dan. Laat de jeugd nu eens aan het grote werk ruiken. Daar pluk je de aankomende jaren de vruchten van. Ze hebben nu een aardige lichting, maak daar dan eens gebruik van.

Ik hoop echt dat als De Jong verkocht wordt, Piroe een plekje opschuift. Het enige wat PSV echt niet in de jeugd heeft rondlopen, zijn acceptabele backs. Carolina is de enige. Centrale verdedigers, middenvelders en aanvallers in overvloed. Gakpo, Gudmundson, Mauro Junior, Lammers en Piroe hebben allemaal potentie en kunnen in de aanval spelen. Rigo, Fernandes, Sadilek, Lonwijk, Lundqvist hebben voldoende potentie en kunnen op het middenveld. Soulas en Obispo als verdedigers. Mis je nog een keeper.
Dan zou ik Cocu lozen. Die heeft al grote moeite om talenten een kans te geven in een laatste wedstrijd van het seizoen waar helemaal niks op het spel staat. 'Het is hier geen speeltuin'.
pi_173085551
Wel leuk de jeugd doorstromen, maar als het na 2 wedstrijden nog niet loopt met ze gaat iedereen daar net zo hard op zeiken.
pi_173085620
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:14 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Ten Hag is de meest logische
Eens, heeft het goed gedaan als trainer, betaalbaar.

Maar die wordt met dit materiaal ook geen kampioen. En of het nu het moment is. Kun je beter ruim voor aanvang van het seizoen doen.

Utrecht zal nu ook wel moeilijk doen en Cocu ontslaan kost ook een bak geld. Beter accepteren dat dit niet hèt seizoen gaat worden en werken aan een nieuw team met nieuwe trainer. Anders loop je toch constant achter de feiten aan. Op het laatste moment kijken welke afdankertjes je kunt huren, schiet ook niet op. Een linksback zal er nog wel bij moeten.

Maar met een verkapt jeugdelftal ga je ook niet 3e worden natuurlijk. Als je kijkt naar het recente verleden, dan waren ze meeste afgezwaaide jeugdspelers niet goed genoeg. Bazoer verhaal apart, maar verder heeft iedereen die wat kon kansen gehad en gepakt en kwamen anderen (Van Ooijen, Koch, Tamata, Vloet, Ritzmaier, Leemans). Elders hebben die jongens wel speelkansen gehad en nu niet bepaald het ongelijk van de technische staf bewezen.

[ Bericht 38% gewijzigd door Halcon op 12-08-2017 14:08:17 ]
pi_173085890
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:
ik zeg daarmee overigens niet dat je een elftal met jeugd op moet stellen, maar met de spelers die ik in mijn vorige post noem doe je in de JL met gemak mee om de bovenste plekken. Een aantal van die jongens moet dit seizoen minuten gaan maken.
Obispo, Rigo en Mauro kunnen gewoon meteen geselecteerd worden. Zullen zich moeiteloos inpassen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_173085910
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 02:19 schreef TehRocks het volgende:
Over creativiteit op het middenveld trouwens; we hadden zo'n kleine oekrainer, misschien had je die nog een jaartje moeten huren.
Zo'n succes was dat nou niet bepaald anders....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_173085922
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Eens, heeft het goed gedaan als trainer, betaalbaar.

Maar die wordt met dit materiaal ook geen kampioen. En of het nu het moment is. Kun je beter ruim voor aanvang van het seizoen doen.

Utrecht zal nu ook wel moeilijk doen en Cocu ontslaan kost ook een bak geld. Beter accepteren dat dit niet hèt seizoen gaat worden en werken aan een nieuw team met nieuwe trainer. Anders loop je toch constant achter de feiten aan. Op het laatste moment kijken welke afdankertjes je kunt huren, schiet ook niet op. Een linksback zal er nog wel bij moeten.

Maar met een verkapt jeugdelftal ga je ook niet 3e worden natuurlijk. Als je kijkt naar het recente verleden, dan waren ze meeste afgezwaaide jeugdspelers niet goed genoeg. Bazoer verhaal apart, maar verder heeft iedereen die wat kon kansen gehad en gepakt en kwamen anderen (Van Ooijen, Koch, Tamata, Vloet, Ritzmaier, Leemans). Elders hebben die jongens wel speelkansen gehad en nu niet bepaald het ongelijk van de technische staf bewezen.
Mee eens. Ik hoop echt op Ten Hag volgend jaar; die heeft bakken meer tactisch inzicht dan Cocu en durft ook nog eens z'n opstelling aan te passen aan z'n selectie itt Cocu die nu al anderhalf jaar steevast 433 punt naar achteren speelt.
pi_173085951
Interesse in Perr Schuurs van Fortuna. Iemand hem zien spelen?
pi_173085959
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zo'n succes was dat nou niet bepaald anders....
Badder had het al over mister balverlies, jullie hebben ook wel gelijk. Neemt niet weg dat die jongen wel echt creatief is en een speler is met een fenomenale traptechniek (die we nu missen, hendrix die nu de vrije trappen de lucht niet eens in krijgt). Heeft ook weinig kansen gehad.
pi_173086018
Cocu is echt onhoudbaar bij PSV, hij kan beter in de Efteling gaan werken.
pi_173086029
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 14:21 schreef KingRadler het volgende:
Cocu is echt onhoudbaar bij PSV, hij kan beter in de Efteling gaan werken.
Dat zijn nog eens ferme uitspraken. Chapeau chapeau
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')