abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:17:11 #1
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173065640
Ik las vanochtend een leuk artikel op internet van een partymeisje die onderaan had staan: 'oprichtster, vice president en CEO van de Linda, Roos en Jessica-fanclub'. Nou, dit vond ik behoorlijk indrukwekkend klinken. Nu ben ik zelf ook eigenlijk op zoek naar iets indrukwekkends waarmee ik mezelf kan aanduiden tegenover mensen. Maar goed, dat is misschien iets voor een ander topic.

Ik wil dus ook bij een fanclub. Vroeger weet ik nog wel, toen in het Break-out! tijdperk, had je volgens mij diverse fanclubs, maar bestaan die tegenwoordig nog?

Hoe kom je bij een fanclub, wat moet je daarvoor doen en hoe gaat zoiets?

Ik wil dolgraag bij een fanclub. Zat al te denken om een fanclub voor Koningin Princes Beatrix op te richten, maar misschien bestaat ie al, en meteen zelf zo'n fanclub oprichten, is misschien wel wat veel hooi op m'n vork meteen weer.

Wie kan me hierbij helpen?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:16:46 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_173066818
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:17 schreef Villas__Rubin het volgende:

Wie kan me hierbij helpen?


:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173066831
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:17 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik las vanochtend een leuk artikel op internet van een partymeisje die onderaan had staan: 'oprichtster, vice president en CEO van de Linda, Roos en Jessica-fanclub'. Nou, dit vond ik behoorlijk indrukwekkend klinken. Nu ben ik zelf ook eigenlijk op zoek naar iets indrukwekkends waarmee ik mezelf kan aanduiden tegenover mensen. Maar goed, dat is misschien iets voor een ander topic.

Ik wil dus ook bij een fanclub. Vroeger weet ik nog wel, toen in het Break-out! tijdperk, had je volgens mij diverse fanclubs, maar bestaan die tegenwoordig nog?

Hoe kom je bij een fanclub, wat moet je daarvoor doen en hoe gaat zoiets?

Ik wil dolgraag bij een fanclub. Zat al te denken om een fanclub voor Koningin Princes Beatrix op te richten, maar misschien bestaat ie al, en meteen zelf zo'n fanclub oprichten, is misschien wel wat veel hooi op m'n vork meteen weer.

Wie kan me hierbij helpen?
Een Brony fanclub lijkt me nou echt iets voor jou: http://www.mlpclub.com/club/

WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_173067472
Ik vind ventilatoren ook super! ^O^
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:20:23 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_173073351


Eén van m'n fans in Londen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')