FOK!forum / Klaagbaak / Bol.com, wat een kutbedrijf!
Djeezvrijdag 11 augustus 2017 @ 14:54
Even mijn gal spuwen over B0l.com:

Woensdag 9 augustus had ik ruim op tijd een elektrische barbecue besteld. Omdat Bol.com schermde met 'voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis', besloot ik hem hier te bestellen.

Op de bevestigingsmail kreeg ik keurig de melding dat de barbecue inderdaad donderdag zou worden bezorgd. De hele dag gewacht, maar geen barbecue.

En toen kwam er een melding van PostNL: de barbecue was een dag vertraagd, hij zou vandaag komen. Weer de hele dag thuis, maar nog geen barbecue. En wat blijkt nu? PostNL heeft de zending alwéér vertraagd: nu hopen ze de barbecue zaterdag te bezorgen. Ze hopen het, want ze kunnen het niet garanderen.

Dit is echt de allerlaatste keer dat ik bij Bol.com heb besteld. Wat een grafbedrijf zeg, met hun klantenservice uit de vorige eeuw. Verstuur het dan ook gewoon via FedEx of UPC i.p.v. PostNL!
Rectumvrijdag 11 augustus 2017 @ 14:58
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:54 schreef Djeez het volgende:
elektrische barbecue
emogay.gif
langverhaalvrijdag 11 augustus 2017 @ 15:00
Gast, je moet klagen over PostNL, volgens jouw verhaal heeft bol.com de bbq netjes op tijd weggezonden...
Karig_Hutjevrijdag 11 augustus 2017 @ 15:01
Echt nog nooit last gehad met BOL.COM dat PostNL er eventueel een rommeltje van maakt is niet hun schuld.
Pharkusvrijdag 11 augustus 2017 @ 15:01
Postnl is dan ook de grote prutsersbrigade
Djeezvrijdag 11 augustus 2017 @ 15:02
PostNL is het pakket kwijtgeraakt maar die flikkers van Bol willen eerst een onderzoek instellen voor ik geld kan terugkrijgen
Markvrijdag 11 augustus 2017 @ 15:03
Geweldig bedrijf dat Bol.com, alleen maar goede ervaringen mee
#ANONIEMvrijdag 11 augustus 2017 @ 15:04
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:02 schreef Djeez het volgende:
PostNL is het pakket kwijtgeraakt maar die flikkers van Bol willen eerst een onderzoek instellen voor ik geld kan terugkrijgen
:').
Pharkusvrijdag 11 augustus 2017 @ 15:05
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:03 schreef Mark het volgende:
Geweldig bedrijf dat Bol.com, alleen maar goede ervaringen mee
Hoe is jouw ervaring met Post NL?
The_Vervevrijdag 11 augustus 2017 @ 15:05
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:54 schreef Djeez het volgende:
Dit is echt de allerlaatste keer dat ik bij Bol.com heb besteld. Wat een grafbedrijf zeg, met hun klantenservice uit de vorige eeuw. Verstuur het dan ook gewoon via FedEx of UPC i.p.v. PostNL!
UPC ja? :D
Karig_Hutjevrijdag 11 augustus 2017 @ 15:06
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:02 schreef Djeez het volgende:
PostNL is het pakket kwijtgeraakt maar die flikkers van Bol willen eerst een onderzoek instellen voor ik geld kan terugkrijgen
Gewoon altijd de optie achteraf betalen kiezen. Heb je dat probleem niet.
Markvrijdag 11 augustus 2017 @ 15:08
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:05 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Hoe is jouw ervaring met Post NL?
Over het algemeen goed, meestal vaste bezorger. Voor een klein bedrag kon ik laatst nog de laatste electrische barbecue uit zijn lading overnemen.
thedarklord0033vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:09
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:05 schreef The_Verve het volgende:

[..]

UPC ja? :D
Ik moest lachen xD
#ANONIEMvrijdag 11 augustus 2017 @ 15:09
Schrijf er een weblog-stukkie over.

Oh wacht, dat leest niemand.
AlexanderCvrijdag 11 augustus 2017 @ 15:10
volgende keer bij Coolblue bestellen
rivalvrijdag 11 augustus 2017 @ 15:10
Nog nooit iets te klagen gehad over BOL O+
PetervdKvrijdag 11 augustus 2017 @ 15:17
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:02 schreef Djeez het volgende:
PostNL is het pakket kwijtgeraakt maar die flikkers van Bol willen eerst een onderzoek instellen voor ik geld kan terugkrijgen
Niet accepteren. Dat is een probleem tussen bol en postnl. bol heeft een overeenkomst met jou en kan niet leveren. Dus ofwel vervangend item of overeenkomst ontbinden en geld terug
#ANONIEMvrijdag 11 augustus 2017 @ 15:19
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:10 schreef AlexanderC het volgende:
volgende keer bij Coolblue bestellen
die bezorgen ook via PostNL *G*
Pharkusvrijdag 11 augustus 2017 @ 15:24
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:08 schreef Mark het volgende:

[..]

Over het algemeen goed, meestal vaste bezorger. Voor een klein bedrag kon ik laatst nog de laatste electrische barbecue uit zijn lading overnemen.
Dat is nog eens mazzel hebben.
fathankvrijdag 11 augustus 2017 @ 15:28
PostNL heeft nogal last van een cyberaanval. Al 6 weken liggen er een hoop systemen plat. Maar DHL als particulier is kut, als je niet thuis bent kun je je pakket met een beetje pech 50km verderop ophalen in een depot :')
JeSuisDroppievrijdag 11 augustus 2017 @ 15:31
Elektrische bbq, dan verdien je het gewoon.
Plompzakkervrijdag 11 augustus 2017 @ 15:34
Waarom wil je zo graag bbqen in de regen? :')
nightsleepervrijdag 11 augustus 2017 @ 15:36
Elektrische BBQ :') . Gewoon lekker een vuurtje stoken in je huiskamer om je vlees te roosteren. Hoef je ook niet in de regen te staan.
Questularvrijdag 11 augustus 2017 @ 15:50
de echte klacht is natuurlijk dat je een elektrische bbq wilt hebben, en er dan ook nog voor uitkomen....wauw.
#ANONIEMvrijdag 11 augustus 2017 @ 16:25
Elektrische bbq's zou ik ook niet willen leveren.
Evertjanvrijdag 11 augustus 2017 @ 17:15
Elektra BBQ dan verdien je ook gewoon echt een zielig leven
renwanvrijdag 11 augustus 2017 @ 17:19
Dat heb ik juist met Coolblue :')
Halconvrijdag 11 augustus 2017 @ 17:21
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:02 schreef Djeez het volgende:
PostNL is het pakket kwijtgeraakt maar die flikkers van Bol willen eerst een onderzoek instellen voor ik geld kan terugkrijgen
Dan bestel je toch een nieuwe en annuleer je die andere. :')

Sowieso, een elektrische BBQ :')
PabstBlueRibbonvrijdag 11 augustus 2017 @ 17:25

_O_ _O_
PabstBlueRibbonvrijdag 11 augustus 2017 @ 17:33
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 17:19 schreef renwan het volgende:
Dat heb ik juist met Coolblue :')
Ik heb pas een avontuur beleeft met CoolBlue. Ik had een wasmachine besteld. Een vrolijke jongen genaamd Arthur belde mij op dat hij onderweg was en over een kwartiertje bij mij was om de machine te bezorgen. Eenmaal bij mij thuis sloot hij 'm aan, maar hij wilde ook testen of hij het deed. Ik had helaas niet genoeg vuile was, echter stelde hij voor om in mijn slaapkamer het beddegoed te bevuilen. Zo gezegd zo gedaan. Het was erg gezellig met Arthur en toen hij wegging had hij mij bedankt voor de gulle fooi die ik hem gegeven had. Hij vond het wel wat veel, dus hij komt nog een keertje langs om wat terug te geven.

Wat een TOPservice van CoolBlue.
-jos-vrijdag 11 augustus 2017 @ 17:37
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 17:33 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ik heb pas een avontuur beleeft met CoolBlue. Ik had een wasmachine besteld. Een vrolijke jongen genaamd Arthur belde mij op dat hij onderweg was en over een kwartiertje bij mij was om de machine te bezorgen. Eenmaal bij mij thuis sloot hij 'm aan, maar hij wilde ook testen of hij het deed. Ik had helaas niet genoeg vuile was, echter stelde hij voor om in mijn slaapkamer het beddegoed te bevuilen. Zo gezegd zo gedaan. Het was erg gezellig met Arthur en toen hij wegging had hij mij bedankt voor de gulle fooi die ik hem gegeven had. Hij vond het wel wat veel, dus hij komt nog een keertje langs om wat terug te geven.

Wat een TOPservice van CoolBlue.
Deze man weet, Coolblue voor ekte bazen _O_
sneakydesertvrijdag 11 augustus 2017 @ 17:41
Bol.com goede ervaringen mee, PostNL niet. Heb af en toe het idee dat ze maar wat doen.
Aetherealvrijdag 11 augustus 2017 @ 17:41
Haten op bol.com :')

En vervolgens blijkt het aan PostNL te liggen :')^2
PabstBlueRibbonvrijdag 11 augustus 2017 @ 17:44
Bol.com is meestal niet de goedkoopste, maar qua betrouwbaarheid heb ik nooit problemen gehad ermee.
RobjeGeusvrijdag 11 augustus 2017 @ 18:34
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:03 schreef Mark het volgende:
Geweldig bedrijf dat Bol.com, alleen maar goede ervaringen mee
vogeltjesdansvrijdag 11 augustus 2017 @ 20:42
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:02 schreef Djeez het volgende:
PostNL is het pakket kwijtgeraakt maar die flikkers van Bol willen eerst een onderzoek instellen voor ik geld kan terugkrijgen
Het ligt dus aan postnl en je geeft bol.com de schuld?

Bol.com stelt geen onderzoek in, ze geven als afzender postnl de opdracht daartoe. Wie zou volgens jou anders het onderzoek moeten starten?
Nobuvrijdag 11 augustus 2017 @ 21:01
Een elektrische barbecue, ga je de pik van je vriendje opwarmen voor je hem tussen je billetjes schuift? :')
PabstBlueRibbonvrijdag 11 augustus 2017 @ 23:29
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:01 schreef Nobu het volgende:
Een elektrische barbecue, ga je de pik van je vriendje opwarmen voor je hem tussen je billetjes schuift? :')
:') _O-
Zwolsboyzaterdag 12 augustus 2017 @ 01:19
Iets op internet kopen omdat het 3,- goedkoper is :')
mitchelll0181zaterdag 12 augustus 2017 @ 01:44
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 17:15 schreef Evertjan het volgende:
Elektra BBQ dan verdien je ook gewoon echt een zielig leven
:X _O-
Halconzaterdag 12 augustus 2017 @ 06:52
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:01 schreef Nobu het volgende:
Een elektrische barbecue, ga je de pik van je vriendje opwarmen voor je hem tussen je billetjes schuift? :')
_O-
cunialzaterdag 12 augustus 2017 @ 09:36
Wil je even je TT veranderen want dit gaat blijkbaar over PostNL en niet over Bol.com.
Bol.com is een goede webshop nooit problemen gehad, ohja en koop in het vervolg een kolenbbq inplaats van zo'n kansloze elektrische :')
#ANONIEMzaterdag 12 augustus 2017 @ 09:45
sowieso is bol.com kut en zijn de prijzen veel te hoog daar.

postnl is meestal gewoon prima daarentegen
leolinedancezaterdag 12 augustus 2017 @ 09:53
Klaag dan over PostNL, niet over Bol :')

Daarnaast is PostNL 100x betrouwbaarder dan UPS of FedEx. En dat weet ik omdat ik de afgelopen jaren al zo'n 3000 pakketjes heb verzonden met PostNL en al die andere bedrijven heb geprobeerd (met DHL als dieptepunt :') )
Leandrazaterdag 12 augustus 2017 @ 09:59
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:05 schreef The_Verve het volgende:

[..]

UPC ja? :D
Via de kabel hè, kan het ook niet kwijtraken.

Maar goed, TS zit op Bol te zeiken terwijl het aan PostNL ligt :')
leolinedancezaterdag 12 augustus 2017 @ 09:59
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:05 schreef The_Verve het volgende:

[..]

UPC ja? :D
Ik werkte vroeger bij UPS. Iedereen zei altijd "Jij werkt toch bij UPC hè" :')
Leandrazaterdag 12 augustus 2017 @ 10:01
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:42 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het ligt dus aan postnl en je geeft bol.com de schuld?

Bol.com stelt geen onderzoek in, ze geven als afzender postnl de opdracht daartoe. Wie zou volgens jou anders het onderzoek moeten starten?
Wat moet er onderzocht worden, dat ding is gewoon nog onderweg.
Halconzaterdag 12 augustus 2017 @ 13:03
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 09:36 schreef cunial het volgende:
Wil je even je TT veranderen want dit gaat blijkbaar over PostNL en niet over Bol.com.
Bol.com is een goede webshop nooit problemen gehad, ohja en koop in het vervolg een kolenbbq inplaats van zo'n kansloze elektrische :')
Hij doet zaken met Bol.com, niet met Post NL. Dat is ook het enige terechte in het gezeik van TS.

Maar het feit dat hij een elektrische BBQ koopt in plaats van een eckte maakt de klacht van deze kneus bij voorbaat onterecht.
Taaladvieszaterdag 12 augustus 2017 @ 13:26
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:02 schreef Djeez het volgende:
PostNL is het pakket kwijtgeraakt maar die flikkers van Bol willen eerst een onderzoek instellen voor ik geld kan terugkrijgen
Maak er een vlog over.
geeveezaterdag 12 augustus 2017 @ 13:43
Ik vind Bol toppie , 1 maal iets gehad maar dat was snel opgelost er werd snel en afdoende op gereageerd , ook de huidige postbezorgster in Oranje pak is heel betrouwbaar en de bezorgtijden zijn erg voorspelbaar.
vogeltjesdanszaterdag 12 augustus 2017 @ 14:19
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat moet er onderzocht worden, dat ding is gewoon nog onderweg.
Het vervoerstraject. Je wil niet weten hoe dat in elkaar zit. Ze kijken bij wijze van spreken nog onder de stoel van de chauffeur.
Ferdiizaterdag 12 augustus 2017 @ 14:23
electrische bbq :')

dinnetje vind echte mannen bbq te gevaarlijk zeker? :')

homo :')
Flitskikkerzaterdag 12 augustus 2017 @ 14:24
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:06 schreef Karig_Hutje het volgende:

[..]

Gewoon altijd de optie achteraf betalen kiezen. Heb je dat probleem niet.
Of creditcard :Y
010Pzaterdag 12 augustus 2017 @ 14:48
Niet zo zeiken over bol, service daar is top.
Bestelde er spaarlampen in een pakket van 3, kwam binnen met een kapotte lamp en kreeg netjes de volgende dag 3 nieuwe zonder de andere te hoeven retourneren ^O^

Postnl daarentegen :')
Mr.Worldwidezaterdag 12 augustus 2017 @ 15:00
TS is zo'n non-intellect die ook Windows de schuld geeft van programma's die vastlopen zeker, :') :')
CommissarisMissionariszaterdag 12 augustus 2017 @ 15:13
TS, je bent een zware jankert.
Krolliezaterdag 12 augustus 2017 @ 15:14
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:01 schreef Nobu het volgende:
Een elektrische barbecue, ga je de pik van je vriendje opwarmen voor je hem tussen je billetjes schuift? :')
_O-
Halconzaterdag 12 augustus 2017 @ 15:15
Staat er nu een affiliate linkje in de OP ?
Krolliezaterdag 12 augustus 2017 @ 15:24
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 15:15 schreef Halcon het volgende:
Staat er nu een affiliate linkje in de OP ?
Valt je dat nu pas op?
Halconzaterdag 12 augustus 2017 @ 15:25
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 15:24 schreef Krollie het volgende:

[..]

Valt je dat nu pas op?
Ja, op de telefoon ga ik niet kijken wat er achter elk linkje zit. Nu viel het me op ja.
Leandrazaterdag 12 augustus 2017 @ 15:41
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 15:15 schreef Halcon het volgende:
Staat er nu een affiliate linkje in de OP ?
Ja, en TS is crew, geweldige combinatie weer.
Halconzaterdag 12 augustus 2017 @ 15:47
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 15:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, en TS is crew, geweldige combinatie weer.
Wat een ontzettende pauper zeg als hij die linkjes er zelf in heeft gezet. Lopen klagen over een elektrische BBQ, omdat hij te miet is voor een echte kolen BBQ en dan nog affiliate linkjes erin zetten. :')
#ANONIEMzaterdag 12 augustus 2017 @ 16:08
Een electrische BBQ moeten kopen van je dinnetje :')_!
#ANONIEMzaterdag 12 augustus 2017 @ 16:18
Het zou nou nooit in me opkomen om op bol.com te kijken als ik een elektrische ( :') ) 'barbecue' nodig zou hebben.
Leandrazaterdag 12 augustus 2017 @ 16:24
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 15:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat een ontzettende pauper zeg als hij die linkjes er zelf in heeft gezet. Lopen klagen over een elektrische BBQ, omdat hij te miet is voor een echte kolen BBQ en dan nog affiliate linkjes erin zetten. :')
Nee, die komen automatisch als je bol.com of Ziggo post
Hij heeft het in de eerste zin zelfs ons proberen te voorkomen.

Neemt niet weg dat het als crew niet handig is zo'n topic te openen, waar het probleem nota bene ook nog door een andere partij veroorzaakt is.
Halconzaterdag 12 augustus 2017 @ 16:27
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 16:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, die komen automatisch als je bol.com of Ziggo post
Hij heeft het in de eerste zin zelfs ons proberen te voorkomen.

Neemt niet weg dat het als crew niet handig is zo'n topic te openen, waar het probleem nota bene ook nog door een andere partij veroorzaakt is.
Test gedaan en ja inderdaad :') Blijft wel een beetje pauper natuurlijk zo'n onnozele post met een affiliate link erin.

Het enige waar ik hem wel gelijk in geef, is dat hij geen deal heeft met Post.nl, maar met Bol. Het is een veelgebruikte truc van bedrijven om te wijzen naar zogenaamde onderaannemers.

Verder geen problemen met Bol.
vogeltjesdanszondag 13 augustus 2017 @ 20:58
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 15:00 schreef Mr.Worldwide het volgende:
TS is zo'n non-intellect die ook Windows de schuld geeft van programma's die vastlopen zeker, :') :')
Met 16 bits badapp16 programma's misschien.
PabstBlueRibbonmaandag 14 augustus 2017 @ 00:08
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:58 schreef Rectum het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb er ook één hoor :o

Maar dat komt omdat mijn tuin smal is en met een zuchtje wind zou de struik van de buuf vlam kunnen vatten.
Chinlessmaandag 14 augustus 2017 @ 00:12
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:28 schreef fathank het volgende:
PostNL heeft nogal last van een cyberaanval. Al 6 weken liggen er een hoop systemen plat. Maar DHL als particulier is kut, als je niet thuis bent kun je je pakket met een beetje pech 50km verderop ophalen in een depot :')
Hoezo? Eindhoven AirPort zit hier 4km verderop.

Overigens is UPS ook kut, ze bezorgen enkel op een werkdag en nooit bij de buren.
leolinedancemaandag 14 augustus 2017 @ 00:40
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 14:48 schreef 010P het volgende:
Niet zo zeiken over bol, service daar is top.
Bestelde er spaarlampen in een pakket van 3, kwam binnen met een kapotte lamp en kreeg netjes de volgende dag 3 nieuwe zonder de andere te hoeven retourneren ^O^

Postnl daarentegen :')
Wat is er mis met PostNL (behalve de prijs)?
Aetherealmaandag 14 augustus 2017 @ 00:59
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 14:48 schreef 010P het volgende:
Niet zo zeiken over bol, service daar is top.
Bestelde er spaarlampen in een pakket van 3, kwam binnen met een kapotte lamp en kreeg netjes de volgende dag 3 nieuwe zonder de andere te hoeven retourneren ^O^

Postnl daarentegen :')
Ben benieuwd welke firma jou die lampen is komen brengen de volgende dag. :')
Walter81maandag 14 augustus 2017 @ 08:44
Ga dan gewoon naar een winkel.

Daar geldt: Om 15.00u in de winkel gekocht, om 15:01u in huis.
Copycatmaandag 14 augustus 2017 @ 08:46
Ik zou ze aan een paarsgepunte sabel rijgen. Samen met je homo-BBQ.
leolinedancemaandag 14 augustus 2017 @ 08:48
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 08:44 schreef Walter81 het volgende:
Ga dan gewoon naar een winkel.

Daar geldt: Om 15.00u in de winkel gekocht, om 15:01u in huis.
Want jij woont boven een winkel waar ze alles hebben?
Halconmaandag 14 augustus 2017 @ 08:51
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 08:44 schreef Walter81 het volgende:
Ga dan gewoon naar een winkel.

Daar geldt: Om 15.00u in de winkel gekocht, om 15:01u in huis.
Dan loopt TS enorm voor lul met zijn elektrische BBQ :')
Halconmaandag 14 augustus 2017 @ 08:51
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 00:40 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat is er mis met PostNL (behalve de prijs)?
Bezorgtijden en nog weleens wat kwijt.
leolinedancemaandag 14 augustus 2017 @ 08:54
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 08:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Bezorgtijden en nog weleens wat kwijt.
Ruim 3000 zendingen verstuurd en 98% is de volgende bezorgdag binnen. 1 pakket zoekgeraakt in 3 jaar.

Kunnen UPS, DHL en o.a. DPD nog wat van leren :)
Halconmaandag 14 augustus 2017 @ 08:58
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 08:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ruim 3000 zendingen verstuurd en 98% is de volgende bezorgdag binnen. 1 pakket zoekgeraakt in 3 jaar.
Ik heb toch wel andere ervaringen gehad met Post.nl en destijds ook behoorlijk veel gebruik van gemaakt.
leolinedancemaandag 14 augustus 2017 @ 09:00
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 08:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik heb toch wel andere ervaringen gehad met Post.nl en destijds ook behoorlijk veel gebruik van gemaakt.
Ik heb wat uitstapjes naar concurrenten gemaakt ivm prijs maar iedere keer binnen een maand weer terug. Wat een drama.
Halconmaandag 14 augustus 2017 @ 09:07
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 09:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik heb wat uitstapjes naar concurrenten gemaakt ivm prijs maar iedere keer binnen een maand weer terug. Wat een drama.
Mja, daar moet ik je dan wel weer gelijk in geven. Bij de concurrentie is het ook niet altijd feest natuurlijk. DHL vond ik als verzender wel ok, maar niet iedereen wil het op die punten afhalen. Thuisbezorging zelf weleens mee te maken gehad en de service vond ik echt dramatisch.

Maar toch, was van de Post ook wel beter gewend. Kwaliteit is naar mijn idee minder geworden.
Walter81maandag 14 augustus 2017 @ 09:39
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 08:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Want jij woont boven een winkel waar ze alles hebben?
Nee, maar ik lijd dan ook niet aan polio, dus ik kan gewoon naar een winkel lopen of rijden.
leolinedancemaandag 14 augustus 2017 @ 09:40
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 09:39 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Nee, maar ik lijd dan ook niet aan polio, dus ik kan gewoon naar een winkel lopen of rijden.
Knap als je dan na aankoop binnen 1 minuut thuis kan zijn.
Wereldgozermaandag 14 augustus 2017 @ 10:34
Goede backfire, 9.4/10
Halconmaandag 14 augustus 2017 @ 10:42
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 09:40 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Knap als je dan na aankoop binnen 1 minuut thuis kan zijn.
Misschien woont hij in zo'n pauperappartementje boven een pauperwinkel?
Karig_Hutjemaandag 14 augustus 2017 @ 10:47
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 10:42 schreef Halcon het volgende:
ofl
[..]

Misschien woont hij in zo'n pauperappartementje boven een pauperwinkel?
Lekker boven zo een ouderwetse knoflookturk met shoarmazaak wonen.
Walter81maandag 14 augustus 2017 @ 11:04
Sowieso.... een elektrsche barbecue.
Niet gewoon een Weber met briketten kopen.
Flikker je vlees dan gewoon in de oven.
leolinedancemaandag 14 augustus 2017 @ 11:45
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:04 schreef Walter81 het volgende:
Sowieso.... een elektrsche barbecue.
Niet gewoon een Weber met briketten kopen.
Flikker je vlees dan gewoon in de oven.
Geen slow cooking op je Green Egg doen :')