Dan bestel je toch een nieuwe en annuleer je die andere.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 15:02 schreef Djeez het volgende:
PostNL is het pakket kwijtgeraakt maar die flikkers van Bol willen eerst een onderzoek instellen voor ik geld kan terugkrijgen
Ik heb pas een avontuur beleeft met CoolBlue. Ik had een wasmachine besteld. Een vrolijke jongen genaamd Arthur belde mij op dat hij onderweg was en over een kwartiertje bij mij was om de machine te bezorgen. Eenmaal bij mij thuis sloot hij 'm aan, maar hij wilde ook testen of hij het deed. Ik had helaas niet genoeg vuile was, echter stelde hij voor om in mijn slaapkamer het beddegoed te bevuilen. Zo gezegd zo gedaan. Het was erg gezellig met Arthur en toen hij wegging had hij mij bedankt voor de gulle fooi die ik hem gegeven had. Hij vond het wel wat veel, dus hij komt nog een keertje langs om wat terug te geven.quote:
Deze man weet, Coolblue voor ekte bazenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:33 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik heb pas een avontuur beleeft met CoolBlue. Ik had een wasmachine besteld. Een vrolijke jongen genaamd Arthur belde mij op dat hij onderweg was en over een kwartiertje bij mij was om de machine te bezorgen. Eenmaal bij mij thuis sloot hij 'm aan, maar hij wilde ook testen of hij het deed. Ik had helaas niet genoeg vuile was, echter stelde hij voor om in mijn slaapkamer het beddegoed te bevuilen. Zo gezegd zo gedaan. Het was erg gezellig met Arthur en toen hij wegging had hij mij bedankt voor de gulle fooi die ik hem gegeven had. Hij vond het wel wat veel, dus hij komt nog een keertje langs om wat terug te geven.
Wat een TOPservice van CoolBlue.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 15:03 schreef Mark het volgende:
Geweldig bedrijf dat Bol.com, alleen maar goede ervaringen mee
Het ligt dus aan postnl en je geeft bol.com de schuld?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 15:02 schreef Djeez het volgende:
PostNL is het pakket kwijtgeraakt maar die flikkers van Bol willen eerst een onderzoek instellen voor ik geld kan terugkrijgen
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:01 schreef Nobu het volgende:
Een elektrische barbecue, ga je de pik van je vriendje opwarmen voor je hem tussen je billetjes schuift?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:15 schreef Evertjan het volgende:
Elektra BBQ dan verdien je ook gewoon echt een zielig leven
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:01 schreef Nobu het volgende:
Een elektrische barbecue, ga je de pik van je vriendje opwarmen voor je hem tussen je billetjes schuift?
Via de kabel hè, kan het ook niet kwijtraken.quote:
Ik werkte vroeger bij UPS. Iedereen zei altijd "Jij werkt toch bij UPC hè"quote:
Wat moet er onderzocht worden, dat ding is gewoon nog onderweg.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het ligt dus aan postnl en je geeft bol.com de schuld?
Bol.com stelt geen onderzoek in, ze geven als afzender postnl de opdracht daartoe. Wie zou volgens jou anders het onderzoek moeten starten?
Hij doet zaken met Bol.com, niet met Post NL. Dat is ook het enige terechte in het gezeik van TS.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:36 schreef cunial het volgende:
Wil je even je TT veranderen want dit gaat blijkbaar over PostNL en niet over Bol.com.
Bol.com is een goede webshop nooit problemen gehad, ohja en koop in het vervolg een kolenbbq inplaats van zo'n kansloze elektrische
Maak er een vlog over.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 15:02 schreef Djeez het volgende:
PostNL is het pakket kwijtgeraakt maar die flikkers van Bol willen eerst een onderzoek instellen voor ik geld kan terugkrijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |