abonnement Unibet Coolblue
pi_173064467
.
pi_173064515
Grom, vastloper.

DP, wanneer neem je me mee oesters rapen?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173064595
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:25 schreef Vanyel het volgende:
Grom, vastloper.

DP, wanneer neem je me mee oesters rapen?
Samen in tentje, ja? :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173064690
Hoera, ik tilde gisteren een ding of 3 op en vond mijn schroefboormachinelader *O*

Toen waren de schroefjes op :')

Die heb ik net ook weer gehaald *O*

Maar nu moet ik eerst even een post-bahn-mie :9 dutje doen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173064711
Ik heb wel een frituurpan maar die gebruik ik alleen voor zelfgemaakte loempia's, pangsit enz
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_173064739
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoera, ik tilde gisteren een ding of 3 op en vond mijn schroefboormachinelader *O*

Toen waren de schroefjes op :')

Die heb ik net ook weer gehaald *O*

Maar nu moet ik eerst even een post-bahn-mie :9 dutje doen.
:D

Oeeeeh ohzo lekker bahn-mie :9

Dutze!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_173064904
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb wel een frituurpan maar die gebruik ik alleen voor zelfgemaakte loempia's, pangsit enz
heb er 2 ..een met frituur olie voor dat soort zut en 1 met ossewit voor de traditionele happen (en dan nog gebruik ik het minder dan 1 x per maand denk ik.....)
pi_173065085
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:42 schreef liedetector het volgende:

[..]

heb er 2 ..een met frituur olie voor dat soort zut en 1 met ossewit voor de traditionele happen (en dan nog gebruik ik het minder dan 1 x per maand denk ik.....)
Ik had die van mij laatst nodig. Heb 'm eerst helemaal moeten onstoffen en schoonmaken. Even terugrekenen, die was ik denk 4 of 5 jaar geleden voor het laatst gebruikt en daarvoor ook zoiets

Ben zelfs eens een frituurpan tegengekomen op een plank boven in de keukenkast (waar ik zo maar niet bij kom) die waarschijnlijk met de verhuizing daar is neergezet en 10 jaar later vond ik 'm terug (wist dus echt niet van het bestaan). Vet was hard en zat er nog in (toch maar weggegooid)
We have far more in common than that which devides us..
pi_173065115
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:42 schreef liedetector het volgende:

[..]

heb er 2 ..een met frituur olie voor dat soort zut en 1 met ossewit voor de traditionele happen (en dan nog gebruik ik het minder dan 1 x per maand denk ik.....)
Had ik ook toen ik nog samenwoonde. Ex hield wel van frikandellen en bami-schijven enz. Die frituurpan heb ik voor hem achtergelaten :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_173065125
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik had die van mij laatst nodig. Heb 'm eerst helemaal moeten onstoffen en schoonmaken. Even terugrekenen, die was ik denk 4 of 5 jaar geleden voor het laatst gebruikt en daarvoor ook zoiets

Ben zelfs eens een frituurpan tegengekomen op een plank boven in de keukenkast (waar ik zo maar niet bij kom) die waarschijnlijk met de verhuizing daar is neergezet en 10 jaar later vond ik 'm terug (wist dus echt niet van het bestaan). Vet was hard en zat er nog in (toch maar weggegooid)
lol... nou ossewit is echt niet eeuwig houdbaar en ruik je meteen ;)

maar 1 x per maand is max, soms gewoon een periode dan kom ik thuis en ga ik lunchen met patat enzo.... laatste keren dat vet nog goed is vis of kip erin..... jum
pi_173065225
Belangrijkere vraag: wat eten jullie vanavond? :9
pi_173065255
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:53 schreef liedetector het volgende:

[..]

lol... nou ossewit is echt niet eeuwig houdbaar en ruik je meteen ;)

maar 1 x per maand is max, soms gewoon een periode dan kom ik thuis en ga ik lunchen met patat enzo.... laatste keren dat vet nog goed is vis of kip erin..... jum
Ding opengemaakt, zag vet, dichtgedaan en weggegooid.
Weet ook eigenlijk niet meer dat ik 'm ooit heb gekocht. Verdenk mezelf er nog steeds van dat ik 'm geleend heb van net zo'n enthousiaster frituurder als ik en nooit heb teruggegeven en toen is die met de verhuizing daar door iemand neergezet
We have far more in common than that which devides us..
pi_173065282
Deeg en vette hap, mijn favoriete voedselgroepen. Of eigenlijk is alles mijn favoriete voedselgroep.
Spoilers!
pi_173065296
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
eigenlijk is alles mijn favoriete voedselgroep.
Dit.
pi_173065339
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Deeg en vette hap, mijn favoriete voedselgroepen. Of eigenlijk is alles mijn favoriete voedselgroep.
Waarheid.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_173065366
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:58 schreef Myraela het volgende:
Belangrijkere vraag: wat eten jullie vanavond? :9
Zoete aardappel (ik), met dingen erbij (lief).

Ik denk dit keer in plakken en net te lang in de oven met olie en iets kruidigs.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173065450
Ik eet iets in de Efteling, maar ik weet nog niet wat.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173065492
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:58 schreef Myraela het volgende:
Belangrijkere vraag: wat eten jullie vanavond? :9
Of uiteten of festivalfood. Laat vriend beslissen :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_173065512
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:58 schreef Myraela het volgende:
Belangrijkere vraag: wat eten jullie vanavond? :9
vis...ahankelijk wat de mevrouw strax meeneemt als ze thuis komt wat ik ga maken
pi_173065517
Ik wil ook uiteten, maar ik werk dit weekend elke avond. ;(
pi_173065588
t zouden hier eigenlijk mosselen worden met nog 2 mensen, maar wegens ziekte dat maar ff opgeschoven...bummer, nu hoop ik op zeeduivel of dorade oid waar ze mee thuis komt...we shall see
pi_173065599
Restje lasagne. Uiteten wil ik ook wel, maar in m'n uppie vind ik het niet zo heel gezellig. (zit nu al de hele dag alleen/Remi)
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:15:44 #23
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173065621
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Samen in tentje, ja? :9~
Mag ik in het midden?
pi_173065633
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:15 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mag ik in het midden?
Jij mag lekker mannelijk die oesters huntergatheren voor ons.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173065636
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Restje lasagne. Uiteten wil ik ook wel, maar in m'n uppie vind ik het niet zo heel gezellig. (zit nu al de hele dag alleen/Remi)
niks voor jou (persoonlijk soms heerlijk een avond alleen en niks!!!)
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:17:00 #26
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173065638
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:11 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook uiteten, maar ik werk dit weekend elke avond. ;(
Ik zal het extra lekker laten smaken dan morgenavond.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:17:35 #27
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173065651
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

lekker mannelijk
Je kent me nog niet zo goed.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:18:02 #28
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173065656
Vrijdag dus vis. Een van de minder erge stuiptrekkingen van mijn RK zijn. O-).
And so is the past
pi_173065662
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Uiteten wil ik ook wel, maar in m'n uppie vind ik het niet zo heel gezellig.
Boek meenemen en gaan!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_173065684
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Vrijdag dus vis. Een van de minder erge stuiptrekkingen van mijn RK zijn. O-).
niet eens overnagedacht...zeg je wat (zelfs vergeten dat het vrijdag was)
pi_173065734
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:11 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook uiteten, maar ik werk dit weekend elke avond. ;(
Wij gaan zondag sowieso uiteten. Eerste ontmoeting met zijn kinderen :o

Verder de afgelopen 6-7 weken asociaal veel uiteten geweest. Met mijn vriend, met verschillende vrienden en vriendinnen en met mijn vader meerdere keren uit lunchen geweest O+ Wat een luxe. Life is good O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_173065744
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:16 schreef liedetector het volgende:

[..]

niks voor jou (persoonlijk soms heerlijk een avond alleen en niks!!!)
Ik ook...maar vandaag al de hele dag alleen (kreeg wel 1 telefoontje) en dan ook alleen uiteten. Nee..ik ga voor m'n lekkere lasagne (want dat is die) en een prima glas wijn erbij!
We have far more in common than that which devides us..
pi_173065756
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Restje lasagne. Uiteten wil ik ook wel, maar in m'n uppie vind ik het niet zo heel gezellig. (zit nu al de hele dag alleen/Remi)
Alleen uiteten lijkt mij ook niks. Maar alleen uit lunchen doe ik dan weer wel :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_173065841
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:22 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Alleen uiteten lijkt mij ook niks. Maar alleen uit lunchen doe ik dan weer wel :)
Ja dat wel. Niet vaak maar als het zo uitkomt.
Zo ga ik ook nooit alleen naar de bios, wil als het spannend is iemand kunnen knijpen ;) (heb een goeie knijpvriend) maar naar het theater vind ik weer minder lastig
We have far more in common than that which devides us..
pi_173065856
Alleen uit eten doe ik functioneel vrij makkelijk, maar ik zou het niet zo makkelijk doen bij een restaurant waar ik bijvoorbeeld graag eens wil eten.

Omdat die restaurants geregeld vrij duur zijn ( :') ) vind ik het dan het geld niet echt waard.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173065861
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja dat wel. Niet vaak maar als het zo uitkomt.
Zo ga ik ook nooit alleen naar de bios, wil als het spannend is iemand kunnen knijpen ;) (heb een goeie knijpvriend) maar naar het theater vind ik weer minder lastig
Alleen naar de bios is heerlijk!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173065885
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik ook...maar vandaag al de hele dag alleen (kreeg wel 1 telefoontje) en dan ook alleen uiteten. Nee..ik ga voor m'n lekkere lasagne (want dat is die) en een prima glas wijn erbij!
klinkt als een droomavond!!! x
pi_173065894
Ik zou voor m'n plezier sowieso dingen liever niet alleen doen. Met iemand samen vind ik eigenlijk altijd wel gezelliger.
pi_173065977
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:30 schreef liedetector het volgende:

[..]

klinkt als een droomavond!!! x
Dat is het ook. heb ook niets in huis te doen vanavond, alleen zo even wat boodschappen halen. SC aanzetten voor iets wat ik morgen wil eten en dan languit op de bank, naar The Bridge kijken (en nog een wijntje erbij :Y )
Morgen waarschijnlijk eters en zondag een gezellig feestje dus vanavond me-time
We have far more in common than that which devides us..
pi_173066009
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:35 schreef Kaatje1 het volgende:
The Bridge
hoe laat begin je ;)
nee kut de wekker gaat weer om 4
pi_173066036
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:31 schreef Myraela het volgende:
Ik zou voor m'n plezier sowieso dingen liever niet alleen doen. Met iemand samen vind ik eigenlijk altijd wel gezelliger.
Museum bezoeken vind ik helemaal prima alleen :)
Maar met degenen met wie ik musea bezoek is het ook prima. Ieder gaat zijn eigen weg en dan kom je elkaar wel weer tegen :)

Heb mezelf laatst een museumkaart kado gedaan en het ziet ernaar uit dat ik veel alleen zal gaan.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_173066060
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:31 schreef Myraela het volgende:
Ik zou voor m'n plezier sowieso dingen liever niet alleen doen. Met iemand samen vind ik eigenlijk altijd wel gezelliger.
Oh jawel. Ik ga dinsdag met een paar van hier naar de dierentuin en dat heb ik een paar weken geleden ook gedaan, maar afgelopen zondag ben ik alleen geweest. Heel anders maar ook heel fijn.
Als ik winkel doe ik dat ook liever alleen (kijk/zoek ik alleen dingen die ik wil zien/zoek). Als iemand anders mij mee vraagt is het ook prima maar als ikzelf iets nodig heb, dan liever alleen.

Vroegere vriendin had een Hanos pasje en zij kwam er 2x per maand en wist de weg. Ging 2x met haar mee, en ik wil dan rondstruinen en alles zien. Maar ik moest in haar hoge tempo mee. Geen moer aan. De volgende keren dat ik meegevraagd ben heb ik vriendelijk bedankt en een bestelling gegeven
We have far more in common than that which devides us..
pi_173066075
En richting stad zo. Op de fiets. Vriend heeft fiets voor me gekocht vorige week voor hier in Delft dus zal het ding maareens gebruiken :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_173066082
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:37 schreef liedetector het volgende:

[..]

hoe laat begin je ;)
nee kut de wekker gaat weer om 4
Boah...4 uur. En geen idee hoe laat ik begin...ik kan om 4 uur naar bed als ik wil :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_173066250
Ik moest hier wel om lachen. Dat ze wat anders hadden verwacht :D T was een wonder geweest als er een wonder was geweest.

http://www.gelderlander.n(...)-in-arnhem~a019956f/
We have far more in common than that which devides us..
pi_173066394
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Museum bezoeken vind ik helemaal prima alleen :)
Ik ben zo'n vervelend iemand die alles meteen wil bespreken. Dus in m'n eentje zou ik dat nog wel leuk vinden, maar ben ik een heel stuk sneller klaar en heb ik niemand om het mee na te bespreken. :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh jawel. Ik ga dinsdag met een paar van hier naar de dierentuin en dat heb ik een paar weken geleden ook gedaan, maar afgelopen zondag ben ik alleen geweest. Heel anders maar ook heel fijn.
Als ik winkel doe ik dat ook liever alleen (kijk/zoek ik alleen dingen die ik wil zien/zoek). Als iemand anders mij mee vraagt is het ook prima maar als ikzelf iets nodig heb, dan liever alleen.

Vroegere vriendin had een Hanos pasje en zij kwam er 2x per maand en wist de weg. Ging 2x met haar mee, en ik wil dan rondstruinen en alles zien. Maar ik moest in haar hoge tempo mee. Geen moer aan. De volgende keren dat ik meegevraagd ben heb ik vriendelijk bedankt en een bestelling gegeven
Winkelen doe ik ook wel veel alleen, maar dat is voor mij een beetje het verschil tussen functioneel winkelen of gewoon winkelen omdat ik gezellig even de stad in wil.

Dingen als de Hanos herken ik wel. :D Daar kan ik veel te lang ronddwalen. Gelukkig heeft m'n vriend veel geduld.
pi_173066398
Mr. Poebie en ik hadden een lijst met taken verdeeld voor vandaag om een beetje schot in de puinhoop te krijgen hier.

Ik lekker schroeven, hameren en opruimen. Kom ik net even boven... Ligt Mr. Poebie lekker te tukken op het terras in de zon :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173066420
Vette hap :9 :@ op z'n tijd lekker. Geen fan van de Mac.

We eten vanavond burgers, hier: http://www.peterpane.de/restaurants/hamburg-turnhalle/
Nog even een keuze maken uit een van de 26 (16 vlees, 6 vegetarisch, 4 veganistisch) varianten... :Y)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_173066447
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:56 schreef Clubsoda het volgende:
Vette hap :9 :@ op z'n tijd lekker. Geen fan van de Mac.

We eten vanavond burgers, hier: http://www.peterpane.de/restaurants/hamburg-turnhalle/
Nog even een keuze maken uit een van de 26 (16 vlees, 6 vegetarisch, 4 veganistisch) varianten... :Y)
Neem de avocado frietjes erbij. _O_
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:58:32 #50
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173066460
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Vrijdag dus vis. Een van de minder erge stuiptrekkingen van mijn RK zijn. O-).
Ik had ook vis, maar niet omdat het vrijdag is. Meer omdat iemand zei: "ik heb zin in kibbeling."
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:00:12 #51
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173066482
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:31 schreef Myraela het volgende:
Ik zou voor m'n plezier sowieso dingen liever niet alleen doen. Met iemand samen vind ik eigenlijk altijd wel gezelliger.
Ik vind heel veel dingen alleen doen wel prima. Enige dat me niet zo trekt is alleen op vakantie gaan. Het delen van ervaringen is dan belangrijker dan het er zijn.

ik heb trouwens ook 12 jaar alleen gewoond. dat helpt ook wel.
pi_173066486
Ik eet vanavond receptje dat ik tegenkwam, maar waar ik nu een beetje spijt van heb.

Het zijn pannenkoekjes gevuld met spinazie, ricotta en pijnboompitten met tomatensaus.
pi_173066541
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Neem de avocado frietjes erbij. _O_
Aanrader? Ik ben er ook door gefascineerd inderdaad!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_173066573
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Aanrader? Ik ben er ook door gefascineerd inderdaad!
Nog nooit op, maar ik zag ze op het menu en ik wil ze al heel lang eens zelf maken. :D
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:06:40 #55
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_173066604
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Aanrader? Ik ben er ook door gefascineerd inderdaad!
Lijkt me een smaak die je snel zat bent. Liever gewoon echte O+
pi_173066638
Dingen alleen doen O+
Drama terwijl je alleen weg bent ;(
Drama terwijl je alleen weg bent en niet terug kan :'(
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_173066656
Ach, er blijven altijd wel ergens frietjes over die ik kan meepikken ;) ik ga het eens uitproberen!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_173066709
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:08 schreef mjan het volgende:
Dingen alleen doen O+
Drama terwijl je alleen weg bent ;(
Drama terwijl je alleen weg bent en niet terug kan :'(
Hoe is het met je ijslijst en je geschaafde rug?
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:13:00 #59
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173066728
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hoe is het met je ijslijst?
Ik wacht nog steeds op een fatsoenlijke Enschede-beste-ijs-van-Nederland-Review. :{.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:13:45 #60
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_173066749
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:08 schreef mjan het volgende:
Dingen alleen doen O+
Drama terwijl je alleen weg bent ;(
Drama terwijl je alleen weg bent en niet terug kan :'(
Maar dan zonder de drama O+
pi_173066781
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik vind heel veel dingen alleen doen wel prima. Enige dat me niet zo trekt is alleen op vakantie gaan. Het delen van ervaringen is dan belangrijker dan het er zijn.

ik heb trouwens ook 12 jaar alleen gewoond. dat helpt ook wel.
Zelfs die vakantie viel me reuze mee toen ik het eenmaal een keer gedaan had.

Ik pas er wel mn bestemming op aan. Lekker ergens heen waar ik kan genieten van de zon en een stapel boeken en waar het verder gewoon lekker rustig is *O*

Eigenlijk wil ik dat mét iemand ook, maar dan wel met een cocktailbar erbij :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173066829
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben zo'n vervelend iemand die alles meteen wil bespreken. Dus in m'n eentje zou ik dat nog wel leuk vinden, maar ben ik een heel stuk sneller klaar en heb ik niemand om het mee na te bespreken. :D

[..]

Winkelen doe ik ook wel veel alleen, maar dat is voor mij een beetje het verschil tussen functioneel winkelen of gewoon winkelen omdat ik gezellig even de stad in wil.

Dingen als de Hanos herken ik wel. :D Daar kan ik veel te lang ronddwalen. Gelukkig heeft m'n vriend veel geduld.
Bij mij precies hetzelfde idd met winkelen :Y

Vd week mijn 8ste paar Nike Air Max gekocht. Als ik iemand bij me had gehad had degene vast en zeker me er vanaf willen praten :P

Paar jaar geleden liet ik in Den Bosch het alarm afgaan omdat ik te dichtbij een schilderij kwam :')
10 Minuten later kom ik vriend tegen waar ik mee was en eerste wat hij zei: dat was jij he! :D
Toen was het wel leuk dat ik iemand bij me had :P

Inmiddels op terrasje met een biertje! Weekend! Proost!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:17:52 #63
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173066842
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik pas er wel mn bestemming op aan. Lekker ergens heen waar ik kan genieten van de zon en een stapel boeken en waar het verder gewoon lekker rustig is *O*

Eigenlijk wil ik dat mét iemand ook, maar dan wel met een cocktailbar erbij :@
De hele dag ergens in de zon liggen vegeteren is echt zo niet mijn manier van vakantie. Ik wil dingen doen. Misschien wel een keer een half stukje boekje lezen, maar langer dan een (1) dag ergens liggen en ik ga flippen.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:19:39 #64
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_173066875
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

De hele dag ergens in de zon liggen vegeteren is echt zo niet mijn manier van vakantie. Ik wil dingen doen. Misschien wel een keer een half stukje boekje lezen, maar langer dan een (1) dag ergens liggen en ik ga flippen.
Dingen doen in je eentje is ook leuk! O+

Geen idioot bij je die steeds andere dingen wil (1000x stoppen voor foto's of die mega berg beklimmen terwijl ik in de schaduw limonade wil drinken)
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:21:18 #65
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173066914
Tevens heb ik net geleerd dat vleermuizen niet blind zijn en dat vrouwen niet menstruatie-syncen als ze bij elkaar wonen/zijn.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:22:10 #66
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173066937
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:19 schreef gcjoel het volgende:
Dingen doen in je eentje is ook leuk! O+
Jawel, maar dan wel 's avonds bij kunnen kletsen over de dag. Blijf toch een wijf hè.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:23:13 #67
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_173066969
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

Jawel, maar dan wel 's avonds bij kunnen kletsen over de dag. Blijf toch een wijf hè.
Ja is ook zo, dat vergeet ik soms
pi_173067044
Ik denk dat ik op reis in m'n eentje veel te snel overal doorheen ga. Als ik samen ben kan ik al niet lang ergens gewoon even stilstaan of blijven zitten. Ook kan ik echt niet rustig lopen. Ik zou zo graag eens leren om dingen rustig te kunnen doen.
pi_173067137
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 13:23 schreef gcjoel het volgende:

[..]

:( :(
Tja :P over anderhalve week weg :+ Dan duurt t weer tot november voor ik weekend heb xD
pi_173067138
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit.
+X
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:30:35 #71
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_173067146
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:30 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Tja :P over anderhalve week weg :+ Dan duurt t weer tot november voor ik weekend heb xD
Mooi zo!
pi_173067162
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 13:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Van McD heb ik vooraf altijd het idee dat het een bepaalde lekkere smaak heeft en dan eet je het en dan is het weer niet echt (echt niet) lekker.. Weet ook niet meer wanneer voor het laatst, ik denk ruim een jaar geleden. Toen ouders in het ziekenhuis lagen wel vaker, makkelijke maagvullig (al had je na een uur weer honger).
Maar wat Frantic zegt, ook wel op vakantie, na 3 weken alleen maar arabische/egyptische mezze of keniaans camping eten dan ben je zoooo blij met McD (die dan opeens wel smaakt zoals je denkt dat die smaakt ;) )
Klopt, maar in 't buitenland smaakt t ook allemaal toch weer net anders hoor. Hier vind ik alleen de Big Tasty 'lekker' en de kip nuggets (ik kan er 40 eten onderweg van Breda naar huis :@)
pi_173067178
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 13:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Het stinkt ook als je langs een McDonald's loopt. Die hier aan de Coolsingel ruik je echt op honderd meter afstand al.
Die Italiaan die aan de Coolsingel zit/zat, daar vlak bij de Mac had goeie lasagne indertijd.
pi_173067183
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Mooi zo!
;(
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:32:17 #75
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_173067192
Alleen op vakantie is heerlijk. Eigenlijk alleen s'avonds alleen eten vond ik wat minder. Maar goed dat is ook weer op te lossen. :+.

Voetbal kijken tussen de Duitsers en Engelsen in een kelder in Praag is ook heel gezellig :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_173067213
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik miste meestal echt brood op de wat primitievere vakanties
Dit inderdaad. (Nederlands/Belgisch) brood is voor mij het grote gemis. Kadaverstaven enzo kan je in 't buitenland ook nog wel krijgen. Maar brood is altijd 't lokale brood. In de US: Eeuwig Vers. Als je dat vanaf de brug aan dek laat stuiteren na 3 maanden, dan stuiter het nog terug omhoog. En in andere landen van Europa is 't meestal maar een halve dag houdbaar. Of standaard al heel droog & compact. Of 't is verbrand van 't in de vriezer zitten..
pi_173067222
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 13:38 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Moeite :{w
Nee niks moeite, friet uit een frietkot smaakt gewoon beter.

M'n ouders wilden me ook al een frituurpan geven.. Naja, ik weet niet of jullie nog kunnen herinneren wat ik zei in een winkel met van die spreukenbordjes.. *krijgt alweer jeuk*
pi_173067351
Zo, bijgelezen :P

Middagje met mn pa geklust. Plan was om de designradiator op te hangen. Uiteindelijk heel de middag bezig geweest om een paar leidingen netjes te leggen die met een S bocht van de beneden verdieping naar de bovenverdieping moesten.

Morgenochtend dus radiator ophangen :Y
pi_173067382
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

De hele dag ergens in de zon liggen vegeteren is echt zo niet mijn manier van vakantie. Ik wil dingen doen. Misschien wel een keer een half stukje boekje lezen, maar langer dan een (1) dag ergens liggen en ik ga flippen.
Ik ga altijd te laat op vakantie :@

Dan wil ik helemaal niets meer en zo min mogelijk contact met woe dan ook...

Dingen dóén op vakantie doe ik volgens mij liever met iemand samen. Al vind ik altijd alles wat je kan doen op vakantie stom ivm andere mensen die in de weg lopen en kwaken en allemaal op hetzelfde moment van hetzelfde een foto willen maken :r

Volgens mij ben ik gewoon óf niet zo goed in vakantie of te arm om echt goed vakantie te kunnen vieren zoals ik wil :@

* DancingPhoebe schikt haar tiara
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173067485
Ik ben al 15 jaar ofzo niet meer echt op 'vakantie' geweest. Als in totaal zonder reden naar 't buitenland.

Wel veel gereisd, maar altijd met een doel.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:48:36 #81
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_173067505
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:33 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Nee niks moeite, friet uit een frietkot smaakt gewoon beter.

Ook dat!
Maar zelf maken is ook teveel moeite :P
pi_173067581
Oooo jongis! Wat kunnen een paar schroefjes toch een verschil maken *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173067585
Wij gaan tapas eten hoor ik net.
pi_173067604
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:53 schreef FranticDJ het volgende:
Wij gaan tapas eten hoor ik net.
Nomnomnom!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_173067615
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooo jongis! Wat kunnen een paar schroefjes toch een verschil maken *O*
:D

Voor en na-foto's? ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:55:26 #86
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_173067616
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:53 schreef FranticDJ het volgende:
Wij gaan tapas eten hoor ik net.
Waar moet ik mij melden?
pi_173067640
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:55 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Waar moet ik mij melden?
Inschrijven per DM 8-)
pi_173067677
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:56 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Inschrijven per DM 8-)
Je hebt DM :7 :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_173067748
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:58 schreef Myraela het volgende:
Belangrijkere vraag: wat eten jullie vanavond? :9
Zelfgemaakte KFC :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173067764
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 17:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zelfgemaakte KFC :9
:D ^O^
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_173067790
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:55 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
H
:D

Voor en na-foto's? ;)
Ik denk dat na nog wel even duurt :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173067897
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, bijgelezen :P

Middagje met mn pa geklust. Plan was om de designradiator op te hangen. Uiteindelijk heel de middag bezig geweest om een paar leidingen netjes te leggen die met een S bocht van de beneden verdieping naar de bovenverdieping moesten.

Morgenochtend dus radiator ophangen :Y
Wordt het al makkelijker om dat soort tegenslagen te accepteren?

Beter trouwens van de TU :Y
Spoilers!
pi_173067910
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 17:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk dat na nog wel even duurt :')
Wat zijn jullie aan het knutselen dan?
Spoilers!
pi_173068068
quote:
De echte vind ik ook lekker *O* Alleen geen KFC in de buurt :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173068083
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 17:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat zijn jullie aan het knutselen dan?
Een huis waarin alles een plek heeft en je niet struikelt over dozen, tassen, gereedschap en gedemonteerde meubels :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173068268
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 17:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De echte vind ik ook lekker *O* Alleen geen KFC in de buurt :7
hier 3 KFC's op 10 minuten fietsen :D

Ben daar destijds speciaal heen gegaan nav 3-delige documentaire en de kipburgers zijn daar zoveel beter dan BK of MacD
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_173068304
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 17:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Een huis waarin alles een plek heeft en je niet struikelt over dozen, tassen, gereedschap en gedemonteerde meubels :@
ohhh ik zou daar zo erg niet tegen kunnen. Alles moet vast plekje hebben en uit het zicht anders krijg ik echt de zenuwen :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_173068431
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 17:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Een huis waarin alles een plek heeft en je niet struikelt over dozen, tassen, gereedschap en gedemonteerde meubels :@
Een ambitieus streven :Y
Spoilers!
pi_173068433
Vakantie al jaren en jaren alleen. Wel met een groepsreis omdat ik anders nauwelijks ergens kom (niet overal is ov lekker geregeld of veilig en het kost altijd meer tijd).
Ben een redelijk sociaal iemand dus heb (bijna) altijd wel aanspraak en ik heb altijd mijn eigen kamer om me terug te trekken als ik behoefte aan alleen zijn heb.

Maar tijdens de afgelopen vakantie in Cornwall had ik voor het eerst het gevoel, hier zou ik zelf wel naar toe willen met eigen vervoer en daar stoppen waar je wil stoppen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_173068440
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 17:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ohhh ik zou daar zo erg niet tegen kunnen. Alles moet vast plekje hebben en uit het zicht anders krijg ik echt de zenuwen :@
We hebben vanaf het begin 1 plek als rommelvrije zone ingericht, waar we konden chillen met onze rug naar de chaos :D

Die zone wordt steeds groter. Maar we moe(s)ten alles tussen de bedrijven door doen in een vrij druk leven.

Daarnaast zijn we ook allebei, diep van binnen, ontzettende lamme takken die na een drukke week ook geregeld een weekend in bed blijven liggen :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173068625
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:31 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Die Italiaan die aan de Coolsingel zit/zat, daar vlak bij de Mac had goeie lasagne indertijd.
Dat is de andere McDonald's, bij Churchill plein. Er zitten er drie langs de Coolsingel (thv meent, dat is de 24/7 Stinktoko, Koopgoot, en bij die Italiaan).

Die Italiaan ruikt wel altijd lekker ja.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:12:57 #102
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173068647
Vrolijk plantje gekocht voor mijn moeder, met gezellig omhoogroeiende chilipepertjes.
Staat er op het kaartje dat je ze niet kan eten! :o
pi_173068826
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 17:43 schreef mascara-klodder het volgende:

hier 3 KFC's op 10 minuten fietsen :D

Ben daar destijds speciaal heen gegaan nav 3-delige documentaire en de kipburgers zijn daar zoveel beter dan BK of MacD
Bestaat er een drie-delige docu over het maken van gefrituurde kip? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173068891
Mijn eten was zoals verwacht echt smerig. :') Dat doen we nooit meer.
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:36:35 #105
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173068987
Zo uitwisseling zit er weer op. Al mn was alweer gedaan en paar uur geslapen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_173069299
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:36 schreef derLudolf het volgende:
Zo uitwisseling zit er weer op. Al mn was alweer gedaan en paar uur geslapen.
Welkom terug :W
Spoilers!
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 19:33:14 #107
63722 z80
I fink you freaky
pi_173070140
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:22 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Alleen uiteten lijkt mij ook niks. Maar alleen uit lunchen doe ik dan weer wel :)
Ik ga geregeld alleen uit eten. Bevalt prima. Alleen sommige zaken, en dan vooral in Nederland, wordt je uit gekeken als je alleen komt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 19:47:05 #108
63722 z80
I fink you freaky
pi_173070479
Nu het dak dit jaar waarschijnlijk niet gaat lukken ook weer aan het rondkijken voor vakantie.
optie 1 en 2 zijn weer alleen op stap. Optie 3 een groepsreis.
Maar eerst maandag en de offerte afwachten voor is serieus iets ga zoeken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_173070506
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:47 schreef z80 het volgende:
Nu het dak dit jaar waarschijnlijk niet gaat lukken ook weer aan het rondkijken voor vakantie.
optie 1 en 2 zijn weer alleen op stap. Optie 3 een groepsreis.
Maar eerst maandag en de offerte afwachten voor is serieus iets ga zoeken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:47 schreef z80 het volgende:
Nu het dak dit jaar waarschijnlijk niet gaat lukken ook weer aan het rondkijken voor vakantie.
optie 1 en 2 zijn weer alleen op stap. Optie 3 een groepsreis.
Maar eerst maandag en de offerte afwachten voor is serieus iets ga zoeken.
welke kant op? Azië of ergens anders heen?
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 19:48:39 #110
63722 z80
I fink you freaky
pi_173070518
Een vraagje voor de dierentuin bezoekers met camera. Wat neem je mee aan glas?
24-70 en/of 70-200?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 19:52:10 #111
63722 z80
I fink you freaky
pi_173070632
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

[..]

welke kant op? Azië of ergens anders heen?
Azië. shortlist voor nu toe.
Maleisië rondrijden met auto. Singapore,Maleisië,Thailand met de trein. Of China georganiseerd.
Maar kan nog zo wat anders worden. Grootste vraagstuk worden de vakantiedagen als het reizen gaat worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_173070659
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:48 schreef z80 het volgende:
Een vraagje voor de dierentuin bezoekers met camera. Wat neem je mee aan glas?
24-70 en/of 70-200?
Ik heb een bridge (dus 18-500) :P . Peter neemt dit keer speciaal de macro mee
We have far more in common than that which devides us..
pi_173070696
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:52 schreef z80 het volgende:

[..]

Azië. shortlist voor nu toe.
Maleisië rondrijden met auto. Singapore,Maleisië,Thailand met de trein. Of China georganiseerd.
Maar kan nog zo wat anders worden. Grootste vraagstuk worden de vakantiedagen als het reizen gaat worden.
Vriendin is nu met man en zoon met Djoser (junior ivm zoon) naar China. Vorige week op bezoek bij panda's. 40 graden met 80% luchtvochtigheid. Alleen van het lezen hiervan werd ik al gek
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 19:57:15 #114
63722 z80
I fink you freaky
pi_173070769
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vriendin is nu met man en zoon met Djoser (junior ivm zoon) naar China. Vorige week op bezoek bij panda's. 40 graden met 80% luchtvochtigheid. Alleen van het lezen hiervan werd ik al gek
Temp met 80% en meer luchtvocht heb ik al in Thailand mee gemaakt. Het is even wennen dat je met denken aan bewegen al begint te zweten. En gewoon wat meer drinken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_173070855
In Singapore heb ik het ook wel meegemaakt maar daar ging ik van hotel in taxi van taxi naar kantoor en vv. Wat een ellende. Zo blij dat ik na 2 weken weer naar huis kon
We have far more in common than that which devides us..
pi_173071731
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:29 schreef Myraela het volgende:
Lokquote
Ik vond de avocado fries een beetje een deceptie. Het smaakte vooral heel erg naar korst en met dip naar de dip. De avocado was te subtiel. Ik denk dat het potentieel lekker is als je het zelf maakt en je een betere (dunnere) korst kan maken.
Verder had ik een aanvaring met een betweterige serveerster :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_173071872
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:31 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vond de avocado fries een beetje een deceptie. Het smaakte vooral heel erg naar korst en met dip naar de dip. De avocado was te subtiel. Ik denk dat het potentieel lekker is als je het zelf maakt en je een betere (dunnere) korst kan maken.
Verder had ik een aanvaring met een betweterige serveerster :')
Oh meh. Zonde! Dan is het misschien lekkerder om gewoon een lekkere dip van avocado bij frietjes te hebben. Wat is er met de serveerster gebeurd? :D
pi_173072071
Zoete aardappelfriet ofzo met avocadodip is vast lekker.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 11-08-2017 21:14:42 ]
Spoilers!
pi_173072212
Er was een kindermenu met daarbij een 'schorle' (vruchtensap met mineraalwater) naar keuze. Ik vroeg of dat ook met vlierbloesemlimonade zou kunnen. In plaats van gewoon te zeggen dat dat niet kon, hield ze een hele verhandeling en door haar hoge tempo en de harde muziek begreep ik haar niet en hoorde haar zeggen 'holundersaftschorle'. De herhaalde ik en toen kwam er een schampere 'Holunder ist kein Saft' en toen vond ik haar stom. Ok, zo klinkt het lame maar het was echt snibbig.

Ik spreek best een mondje Duits maar ik trek de arrogantie van op hoog tempo over zoiets typisch Duits als die hele verzameling Säfte en Schorlen die er zijn praten en iemand beschimpen als ie je niet volgt, echt slecht.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_173072314
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ziete aardappelfriet ofzo met avocadodip is vast lekker.
Zoete aardappelfriet is sowieso goddelijk. En een pinchosbar in Utrecht heeft gefrituurde auberginereepjes met zeezout en honing. Zó lekker O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:59:40 #121
63722 z80
I fink you freaky
pi_173072673
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:46 schreef Clubsoda het volgende:
Er was een kindermenu met daarbij een 'schorle' (vruchtensap met mineraalwater) naar keuze. Ik vroeg of dat ook met vlierbloesemlimonade zou kunnen. In plaats van gewoon te zeggen dat dat niet kon, hield ze een hele verhandeling en door haar hoge tempo en de harde muziek begreep ik haar niet en hoorde haar zeggen 'holundersaftschorle'. De herhaalde ik en toen kwam er een schampere 'Holunder ist kein Saft' en toen vond ik haar stom. Ok, zo klinkt het lame maar het was echt snibbig.

Ik spreek best een mondje Duits maar ik trek de arrogantie van op hoog tempo over zoiets typisch Duits als die hele verzameling Säfte en Schorlen die er zijn praten en iemand beschimpen als ie je niet volgt, echt slecht.
Gewoon antwoorden met "ich versteh nur bahnhof".
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_173072761
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]. En een pinchosbar in Utrecht heeft gefrituurde auberginereepjes met zeezout en honing. Zó lekker O+
Is dat knapperig :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173072778
Normalerweise verstehe ich viel mehr als Bahnhof, maar dan moet je wel een kleeeein beetje rekening met me houden :6
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_173072798
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:46 schreef Clubsoda het volgende:
Er was een kindermenu met daarbij een 'schorle' (vruchtensap met mineraalwater) naar keuze. Ik vroeg of dat ook met vlierbloesemlimonade zou kunnen. In plaats van gewoon te zeggen dat dat niet kon, hield ze een hele verhandeling en door haar hoge tempo en de harde muziek begreep ik haar niet en hoorde haar zeggen 'holundersaftschorle'. De herhaalde ik en toen kwam er een schampere 'Holunder ist kein Saft' en toen vond ik haar stom. Ok, zo klinkt het lame maar het was echt snibbig.

Ik spreek best een mondje Duits maar ik trek de arrogantie van op hoog tempo over zoiets typisch Duits als die hele verzameling Säfte en Schorlen die er zijn praten en iemand beschimpen als ie je niet volgt, echt slecht.
Was die Holunder geen fassbrause dan? Duitsers kunnen vaak typisch reageren inderdaad. :P
pi_173072812
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is dat knapperig :o
Buitenkant knapperig korstje (er zit iets degigs omheen), binnenkant mushy O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_173072842
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wordt het al makkelijker om dat soort tegenslagen te accepteren?
Oh jawel hoor. Heb sowieso zoiets van als t niet gaat zoals t moet, dan moet t maar zoals t gaat. Maar als alles van de eerste keer goed zou gaan is t veel makkelijker natuurlijk ;)

quote:
Beter trouwens van de TU :Y
Zeker! Bleek een oud collega chauffeur te zijn. Altijd fijn.
pi_173072876
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat is de andere McDonald's, bij Churchill plein. Er zitten er drie langs de Coolsingel (thv meent, dat is de 24/7 Stinktoko, Koopgoot, en bij die Italiaan).

Die Italiaan ruikt wel altijd lekker ja.
Woon al 10 jaar niet meer in Rotterdam dusja :+
pi_173072900
Ik heb voor t eerst Churro's gegeten :o
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:17:15 #129
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173073243
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:06 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb voor t eerst Churro's gegeten :o
waren ze goed?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173073267
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

waren ze goed?
Geen vergelijkingsmateriaal: dus ja :p
pi_173073294
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:18 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Geen vergelijkingsmateriaal: dus ja :p
Bie de Lidl gekocht?
pi_173073457
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:18 schreef MCH het volgende:

[..]

Bie de Lidl gekocht?
Nee onderdeel van t dessert bij de tappa's toko.
pi_173073847
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is dat knapperig :o
Dat kan ik makkelijker regelen dan oesters rapen...
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173074059
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat kan ik makkelijker regelen dan oesters rapen...
Hoi O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:44:18 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173074114
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Welkom terug :W
Echt weg was ik niet, heb zo nu en dan ook gelurkt :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:51:27 #136
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173074365
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:46 schreef Clubsoda het volgende:
Er was een kindermenu met daarbij een 'schorle' (vruchtensap met mineraalwater) naar keuze. Ik vroeg of dat ook met vlierbloesemlimonade zou kunnen. In plaats van gewoon te zeggen dat dat niet kon, hield ze een hele verhandeling en door haar hoge tempo en de harde muziek begreep ik haar niet en hoorde haar zeggen 'holundersaftschorle'. De herhaalde ik en toen kwam er een schampere 'Holunder ist kein Saft' en toen vond ik haar stom. Ok, zo klinkt het lame maar het was echt snibbig.

Ik spreek best een mondje Duits maar ik trek de arrogantie van op hoog tempo over zoiets typisch Duits als die hele verzameling Säfte en Schorlen die er zijn praten en iemand beschimpen als ie je niet volgt, echt slecht.
Er is een in D veel goeie horeca en die hebben vooral één ding gemeen, ze worden niet door Duitsers bedreven.
En Holunder is geen sap, het is vlierbloesem.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:58:17 #137
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173074566
Vanmiddag het speenvarkentje aan het spit gehad en gegrilled. Was erg lekker. Met zijn zessen van zitten eten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:04:36 #138
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173074769
Was weer een zeer geslaagd project. Er is nog een erg gaaf filmpje gemaakt, zal es kijken of dat nog te delen is hier tzt.

Enig minpuntje is natuurlijk die op persoonlijk vlak. Laatste week was ze wat afstandelijk, opzich wel weer begrijpelijk van haar uit. Maar vanmiddag toch nog wel leuk gepraat/afscheid genomen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_173074790
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanmiddag het speenvarkentje aan het spit gehad en gegrilled. Was erg lekker. Met zijn zessen van zitten eten
Is alles ok met je man?
Spoilers!
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:07:47 #140
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173074854
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Is alles ok met je man?
Nee, ook twee kuur doet niet echt wat, pijnstillers helpen echter
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:10:30 #141
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173074929
Zal binnenkort wel onder het mes moeten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:11:50 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173074963
Mini, ontwerper Jeroen van 'het sprookjesachtige park in Kaatsheuvel' nu in 1 tegen 100
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_173075098
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Zal binnenkort wel onder het mes moeten
}:|
Spoilers!
pi_173075136
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Zal binnenkort wel onder het mes moeten
Oh bah. Maar had de 2e AB zo snel moeten aanslaan?
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:49:18 #145
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173076111
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh bah. Maar had de 2e AB zo snel moeten aanslaan?
Geen idee, maar hij doet het iig nog niet na twee dagen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173076260
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geen idee, maar hij doet het iig nog niet na twee dagen.
Totaal anders natuurlijk maar de keren dat ik AB had (kaakontsteking) begon de ontsteking na 4 dagen af te nemen (om wanhopig van te worden, leek alsof dat spul niets deed en toen opeens ging het beter)
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:52:58 #147
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_173076333
Schippers _O_
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:55:12 #148
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173076442
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Totaal anders natuurlijk maar de keren dat ik AB had (kaakontsteking) begon de ontsteking na 4 dagen af te nemen (om wanhopig van te worden, leek alsof dat spul niets deed en toen opeens ging het beter)
Mja, hoe snel het werkt ligt er ook aan hoe goed doorbloed het is. Bij een ontsteking in een bot heeft AB nauwelijks effect, bij een druiper is één keer één tablet afdoende
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173076884
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:52 schreef borisz het volgende:
Schippers _O_
w/
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:11:23 #150
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173077064
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:52 schreef borisz het volgende:
Schippers _O_
We hebben een nieuw kabinet? Met vrouwelijke min pres?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:20:08 #151
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173077359
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 23:11 schreef fietsie het volgende:

[..]

We hebben een nieuw kabinet? Met vrouwelijke min pres?
Nee, 200 meter sprint voor damesmeisjes met puistjes

Maar ze scheert wel!

[ Bericht 13% gewijzigd door Pietverdriet op 11-08-2017 23:27:12 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173077408
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 23:11 schreef fietsie het volgende:

[..]

We hebben een nieuw kabinet? Met vrouwelijke min pres?
Ja.
Spoilers!
pi_173077780
Zo. Thuis. Als zo'n beetje enige nuchtere op een terras vol lallend volk zitten is best een beetje jammer :')
pi_173077800
Pompidom.. In het OV bij de Efteling vandaan. Was tof :) O+ Nu onderweg naar nog even aansluiten bij onofficiële Coolblue-borrel in Rotterdam.

Zo eens bijlezen..
Let me see you stripped down to the bone
pi_173078173
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:11 schreef derLudolf het volgende:
Mini, ontwerper Jeroen van 'het sprookjesachtige park in Kaatsheuvel' nu in 1 tegen 100
Ja, heel mijn Twitterfeed was al aan het gillen! :) Morgen terugkijken, ik was in de Efteling, dus kon de tv niet aanzetten :+
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 00:20:16 #156
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173078680
Terug van etentje bij De Rozario. Heb me kostelijk vermaakt en lekker gegeten. Halverwege het diner roept mijn demente moeder uit "Helmond? Ik ga toch niet in Hèlmond uit eten?" Of woorden van gelijke strekking.
_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')