abonnement Unibet Coolblue
pi_173079390
Wat Geralt aangeeft werkt. Ik heb ook een tijdje last gehad van rare verschijnselen (lichten aan en uit , ratelende bierdopjes op het aanrecht in de keuken meerdere malen terwijl er niemand in de keuken was en nog veel meer). Ik was er niet bang van en ik wist van wie het afkwam, maar alsnog moest ik aangeven dat het zo wel klaar was.

Misschien ben je (of ik of wie dan ook) het zelf die het oproept, misschien niet, maar het geeft je gevoel van controle terug als je hardop uitspreekt dat je er niet van gediend bent. Zelfde als dat iemand zomaar je huis inloopt en met je spullen gaat lopen klooien, dat pik je ook niet toch? Als het een geest is dan zou dat precies hetzelfde werken. Tenzij je het leuk vind ;) anders zal je ferm moeten zijn en laten weten dat je dit niet wil.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_173080430
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 23:55 schreef tvdleur het volgende:
Nu ik er op let: Bonk boven net (ik geef de buren altijd de schuld) en mn wekkerdisplay staat weer vol aan. Zelfde tijd als gister ongeveer. Wordt langzaam gek.
ja ik was het :)
pies on joe toe
pi_173080433
WTF gast... Ik zou de Ghostbusters bellen.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:37:38 #54
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173084298
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:21 schreef tvdleur het volgende:
Ik wil gewoon verklaring
Je hebt een geest in huis. Dat is de verklaring!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_173084896
Leeft TS nog????? :o :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173085116
zeker... vannacht geen aparte dingen gebeurd. zit vanalles door te lezen wat geopperd is. best interessant, nooit zo in verdiept
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:28:44 #57
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173085186
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_173098205
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:10 schreef Geerd het volgende:
Poh ff volgen
HAUTTIN
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_173198777
Na een boel gelezen te hebben over parapsychologie, lucide dromen, oorzaken van ontregelde apparatuur, hyper realistische dromen, slaapverlamming, slaapwandelen, invloed van eten op je slaap (tyramine, ve-tsin/E612, etc) en nog meer zal er vast een verklaring zijn... herken wel dingen maar ik geef het op, kan nog geen echte touwtjes aan elkaar knopen.

Voor de zekerheid maar, zoals hier ook al geopperd, afgelopen dagen aardig geweest door het mogelijk iets maar aan te spreken (voelt lullig maargoed, baat het niet schaadt het niet) en ook maar welterusten te wensen. Tot zover is het weer rustig in huis.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 00:04:01 #60
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173199158
^O^ Ghost busted!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 08:57:35 #61
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173201326
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:44 schreef tvdleur het volgende:
Na een boel gelezen te hebben over parapsychologie, lucide dromen, oorzaken van ontregelde apparatuur, hyper realistische dromen, slaapverlamming, slaapwandelen, invloed van eten op je slaap (tyramine, ve-tsin/E612, etc) en nog meer zal er vast een verklaring zijn... herken wel dingen maar ik geef het op, kan nog geen echte touwtjes aan elkaar knopen.

Voor de zekerheid maar, zoals hier ook al geopperd, afgelopen dagen aardig geweest door het mogelijk iets maar aan te spreken (voelt lullig maargoed, baat het niet schaadt het niet) en ook maar welterusten te wensen. Tot zover is het weer rustig in huis.
Netjes! entiteiten uitnodigen om weg te gaan blijkt het beste te werken. Kom het wel vaker tegen. En voor mensen die er niets van geloven kunnen die het ook hangen aan het placebo effect of zo. ook tof :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 20 augustus 2017 @ 01:11:33 #62
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_173270815
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:06 schreef Harvest89 het volgende:
Hopelijk is deze OP verzonnen.

Ik hoop niet dat geesten bestaan.
Ik zou doodsangsten hebben van dit soort shit.
Dat dacht ik ook altijd... tot op een nog vroege nacht. Er was weinig te doen in de stad, dus weer vroeg naar huis. 2 of 3 biertjes gedronken, dus niet veel.
Ik liep naar huis op schoenen met rubberen zolen, toen ik aan de andere kant van de straat een vrouw hoorde lopen op hakjes. Maar niemand te zien. Als ik halt hield, deed de ander het ook.
Eerst dacht ik dat mijn schoenen geluid weerkaatsten, maar nee rubber zolen.

Erg vreemd, maar het voelde ergens ook wel goed, zeker niet beangstigend.
  zondag 20 augustus 2017 @ 01:19:27 #63
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173270921
tvp, :@
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')