abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:43:54 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_173062283
Een alerte automobilist heeft een overduidelijk dronken rijder weten te stoppen door bij een stoplicht in Eibergen de autosleutel uit het contact te trekken. De zwaar beschonken man slingerde zo erg dat hij de hele breedte van de N18 tussen Haaksbergen en Eibergen nodig had.

170811_11389_6jEu7fd7ogvLSf_f2ThsKwX-bdJWDEtbjmIivDAfhOKohV2R1xzC6QJWTa8cKUYniJ0oTzImO4Hi15iMnuJ4s1024_800_469.jpeg

De politie kwam erbij en liet bij de man een bloedtest afnemen, omdat het hem niet lukte om een blaastest te doen. Daarna werd zijn rijbewijs ingenomen. Dit alles speelde zich donderdagmiddag af.

In de avond kreeg de politie Berkelland van collega's uit Enschede een melding dat dezelfde man opnieuw was gaan rijden. Hij werd voor de tweede keer aangehouden voor rijden onder invloed en nu ook voor rijden terwijl zijn rijbewijs was ingevorderd.

Man pakt autosleutel alcomobilist af

Iemand enig idee welke straf hem te wachten staat ? Kan ook nog eens een recidivist zijn, zie je vaker bij dit soort gevallen. Trouwens klasse van de medeweggebruiker.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173062342
Indien >1e keer, executie aub
pi_173062382
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 12:48 schreef byah het volgende:
Indien >1e keer, executie aub
Dat vind ik wel een beetje streng, hij pakte alleen de sleutels af.
pi_173062423
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 12:43 schreef tong80 het volgende:
Een alerte automobilist heeft een overduidelijk dronken rijder weten te stoppen door bij een stoplicht in Eibergen de autosleutel uit het contact te trekken. De zwaar beschonken man slingerde zo erg dat hij de hele breedte van de N18 tussen Haaksbergen en Eibergen nodig had.

[ afbeelding ]

De politie kwam erbij en liet bij de man een bloedtest afnemen, omdat het hem niet lukte om een blaastest te doen. Daarna werd zijn rijbewijs ingenomen. Dit alles speelde zich donderdagmiddag af.

In de avond kreeg de politie Berkelland van collega's uit Enschede een melding dat dezelfde man opnieuw was gaan rijden. Hij werd voor de tweede keer aangehouden voor rijden onder invloed en nu ook voor rijden terwijl zijn rijbewijs was ingevorderd.

Man pakt autosleutel alcomobilist af

Iemand enig idee welke straf hem te wachten staat ? Kan ook nog eens een recidivist zijn, zie je vaker bij dit soort gevallen. Trouwens klasse van de medeweggebruiker.

:P
Vanwege het rijden met ingenomen rijbewijs is de kans zeer groot dat hij zich mag verantwoorden voor de officier van justitie. Mocht het rijden onder invloed vaker zijn voorgekomen is de kans reëel dat zijn rijbewijs langere tijd ingenomen wordt, of in een uiterst geval wordt zijn rijbewijs ongeldig verklaard.

Goede actie van de oplettende bestuurder.

[ Bericht 0% gewijzigd door HenkieVdV op 11-08-2017 13:05:08 ]
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:11:11 #5
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173062820
Zo'n gestoorde kerel mogen ze wat mij betreft wel een blok beton aan zijn gas-voet leggen.
pi_173062854
Dat wordt 1 maand voorwaardelijke rijontheffing en 5 hail Mary's....

Want ja, Nederland :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_173062863
Beelden van de man

pi_173063107
Ik neem aan dat de beste man aangehouden is voor ontvreemding?
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:32:49 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173063252
Nico Dorlas!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:23:11 #10
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_173065762
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 12:53 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Vanwege het rijden met ingenomen rijbewijs is de kans zeer groot dat hij zich mag verantwoorden voor de officier van justitie. Mocht het rijden onder invloed vaker zijn voorgekomen is de kans reëel dat zijn rijbewijs langere tijd ingenomen wordt, of in een uiterst geval wordt zijn rijbewijs ongeldig verklaard.

Goede actie van de oplettende bestuurder.
Mag van mij wel een celstraf volgen voor die dronkelap.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_173066436
Ik heb dat ooit ook een keer moeten doen. Een drankrijder voor me op de A15 kwam door zijn geslinger met moeite een vrachtwagen voorbij. Op een gegeven moment stopte hij op de linkerbaan. Achter me kwam een sleepwagen staan zodat ik het veilig genoeg vond om de auto uit te gaan en, met goedkeuring van de politie die ik inmiddels aan de telefoon had, zijn sleutels af te pakken.

Wat me vooral opviel was dat ondanks dat duidelijk was dat er iets aan de hand was op de linkerbaan er toch medeweggebruikers waren die het nodig vonden boos gebarend en luid toeterend zonder gas terug te nemen ons via rechterbaan en vluchtstrook voorbij te racen.
pi_173067409
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb dat ooit ook een keer moeten doen. Een drankrijder voor me op de A15 kwam door zijn geslinger met moeite een vrachtwagen voorbij. Op een gegeven moment stopte hij op de linkerbaan. Achter me kwam een sleepwagen staan zodat ik het veilig genoeg vond om de auto uit te gaan en, met goedkeuring van de politie die ik inmiddels aan de telefoon had, zijn sleutels af te pakken.

Wat me vooral opviel was dat ondanks dat duidelijk was dat er iets aan de hand was op de linkerbaan er toch medeweggebruikers waren die het nodig vonden boos gebarend en luid toeterend zonder gas terug te nemen ons via rechterbaan en vluchtstrook voorbij te racen.
Dat soort fratsen horen dan ook niet thuis op de snelweg.
pi_173067564
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:42 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dat soort fratsen horen dan ook niet thuis op de snelweg.
Met 120 km/h toeterend over de vluchtstrook met een afgekruiste linkerbaan is inderdaad onverantwoord.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:54:30 #14
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_173067597
Ik zou behoorlijk pissed zijn, als zo'n fatsoensrakker mijn autosleutels afpakte. :7
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_173067864
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 13:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zo'n gestoorde kerel mogen ze wat mij betreft wel een blok beton aan zijn gas-voet leggen.
Helaas is dat zo'n beetje de enige oplossing in dit geval die echt werkt. Mijn ervaring is dat je vrijwel nooit wordt aangehouden door de politie voor rijbewijscontrole of alcoholcontrole (1x in pakweg 20 jaar alcoholcontrole).

Dus ook al pak je mensen hun rijbewijs af, dan kunnen ze alsnog ergens een goedkoop barrel kopen en dat (onverzekerd en al!) gaan gebruiken, de pakkans is gering. Wellicht dat men met al die kentekencamera's daar meer mee kan doen, maar dat werkt alleen als een auto op de naam van de persoon in kwestie is gezet.

In het verleden heeft mijn familie de auto van wijlen mijn oma "afgepakt", omdat ze een gevaar op de weg was. Als familie wil je er niet aan denken dat ze iemand letsel had toegebracht, terwijl je dat had kunnen voorkomen. Zoiets zou je eigenlijk ook in dit geval moeten doen, maar dat is niet zo makkelijk.
pi_173067957
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:54 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zou behoorlijk pissed zijn, als zo'n fatsoensrakker mijn autosleutels afpakte. :7
Dit dus. Had een paar rake klappen gekregen.
pi_173068438
Dronken bestuurder taakstrafje, sleutelafpakker 3 jaar de cel in bitte
There are only 151 Pokémon.
pi_173069127
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Met 120 km/h toeterend over de vluchtstrook met een afgekruiste linkerbaan is inderdaad onverantwoord.
Stilstaan op de snelweg :')
pi_173069734
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2017 16:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Met 120 km/h toeterend over de vluchtstrook met een afgekruiste linkerbaan is inderdaad onverantwoord.
Dat claxoneren hóeft natuurlijk niet jegens de berger en/of hulpverleners gericht te zijn.

Het kan ook zomaar zijn dat er iemand de zaak ophoudt door met 30 KM/H te sukkelen omdat kijken (of erger nog: foto's maken) belangrijker is.

En ja; ik spreek uit ervaring. ;(

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 19:16:47 ]
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 11 augustus 2017 @ 19:31:33 #20
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_173070095
Die vent had 3 weken lang kunnen schijten in sleutelvorm. Wat een idioot.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_173070246
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:54 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zou behoorlijk pissed zijn, als zo'n fatsoensrakker mijn autosleutels afpakte. :7
Ik denk dat je ook 'behoorlijk pissed' zou zijn als de betreffende automobilist een dierbare van je zou hebben aangereden....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_173070253
Gezien het rijden zonder geldig rijbewijs een strafbaar feit is, moet meneer in elk geval een en ander uitleggen bij de Officier van Justitie. Overigens goed mogelijk dat hij zich óók moet melden bij de OvJ omdat het alcoholpromillage veel te hoog was voor een simpele bekeuring.

Daarnaast zorgt de combinatie van feiten er voor dat meneer waarschijnlijk door de politie is aangemeld bij de RDW voor een 'onderzoek' en zal de RDW als resultaat van dit onderzoek waarschijnlijk een EMA opleggen.

Mogelijk trekt de OvJ of de RDW het rijbewijs voor langere tijd of definitief in.

Reken op ruim 1000 euro voor de EMA-cursus met bijkomende kosten, vele honderden euro's aan boetes en enige tijd geen bevoegdheid om auto te rijden.

Reken ook maar dat er bij de politie nu een aantekening in het systeem is gezet, gekoppeld aan het kenteken. Mocht het kenteken door agenten nagetrokken worden, zal de bestuurder meteen een volgteken/stopteken krijgen. Want mogelijk rijdt de bestuurder er in die geen rijbewijs heeft.

Overigens zelf met behulp van andere omstanders ook een dronken bestuurder tegen kunnen houden en overgedragen aan de politie. Hij zwalkte over parkeerterrein van de supermarkt richting zijn auto en wilde natuurlijk gewoon naar huis rijden. Kon amper op zijn benen staan. Voor omstanders genoeg reden om te proberen hem tegen te houden, en voor mij reden om 112 te bellen. Politie was snel ter plaatse, precies toen de dronken man toch in zijn auto was gestapt en achteruit reed. Voor de politie heel fijn dat hij uiteindelijk toch in zijn auto was gaan zitten en een paar meter had gereden, want nu kan meneer bij de officier van justitie niet meer beklagen dat hij echt niet van plan was om weg te rijden en alleen maar in de auto zijn roes wilde uitslapen.
pi_173070326
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 13:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Beelden van de man

_O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173070335
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 17:19 schreef kaulopopo het volgende:

[..]

Dit dus. Had een paar rake klappen gekregen.
Gezien dit risico namen mijn medestanders dan ook een stapje terug toen de dronken meneer zich agressiever ging uiten, waardoor dronken meneer toch in de auto kon stappen. Gelukkig was de opgelopen vertraging groot genoeg om de politie ter plaatse te krijgen.
pi_173070545
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 13:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Beelden van de man

_O- _O- _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_173070584
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Stilstaan op de snelweg :')
Op verzoek van en met toestemming van de politie, met een takelwagen er achter als buffer en op een speciaal hiervoor afgekruiste rijstrook.
pi_173074515
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 12:43 schreef tong80 het volgende:
Iemand enig idee welke straf hem te wachten staat ?
Geen idee, maar rijden als je rijbewijs is ingevorderd wordt gezien als een misdrijf en daar staan zwaardere straffen op dan op een overtreding.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173074572
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Op verzoek van en met toestemming van de politie, met een takelwagen er achter als buffer en op een speciaal hiervoor afgekruiste rijstrook.
Politie is geen Rijkswaterstaat.
pi_173075050
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:58 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Politie is geen Rijkswaterstaat.
Ben je klaar met open deuren intrappen of ben je nog niet klaar met je act?
Dit, dus.
pi_173078931
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:58 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Politie is geen Rijkswaterstaat.
En nu?
pi_173079763
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

En nu?
Misschien is niet reageren op idioten een optie?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_173080050
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ben je klaar met open deuren intrappen of ben je nog niet klaar met je act?
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 01:47 schreef OllieA het volgende:

[..]

Misschien is niet reageren op idioten een optie?
Mad
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')