abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174324900
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:45 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

zucht....
verloedering van het tennis!

en geen dispensatie meer nodig om vaker per weekend te spelen.
daar hadden ze dan wel een andere regel bij mogen doen, namelijk dat de invaller qua speelsterkte wel echt binnen de klasse moet vallen!!
in mijn afdeling (speelsterkte 5/6/7) vallen nu ook 3tjes in (omdat ze geen andere invallers kunnen vinden).

komend weekend wel lekker 6 potten spelen!
(zaterdag 2, zondag eerst 2 die we inhalen van een eerdere zaterdag, en dan mijn 2 normale zondagse wedstrijden)
Zal wel weer kutweer worden.......... :{
Ik mag toch hopen dat dat van die speelsterktes gewoon nog gehanteerd blijft...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_174325548
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:29 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat dat van die speelsterktes gewoon nog gehanteerd blijft...
ja ik zat eigenlijk al te denken dat daarvoor wel een regel was........ maar dan hadden ze erbij wel mogen vermelden dat op deze manier het leuker moet kunnen worden voor iedereen als mensen VAN DE JUISTE SPEELSTERKTE kunnen invallen
pi_174332600
Derde set tiebreak. Wat een farce. Tegen de wil van het grootste gedeelte van de tennissers in.
Die versoepeling van regels voor invallers kan ik wel begrijpen. Denk dat in de praktijk niet zo vaak een drietje in gaat vallen tegen een team met vijfjes/zesjes.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')