abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173060037
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:09 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

wat is er nog voor nodig?
Ben jij klaar voor het weekend? :D
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:25:57 #27
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_173060301
Opdrachtgever belt, gaat ervan uit dat ik van het weekend wel wil werken -O- Zonder toeslag ofzo :{w
Nu moest ik van het weekend sowieso al werken :') maar toch.
Tap tap tap
pi_173060306
quote:
Zij ziet het gelukkig wat minder somber in :7

pi_173060320
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Opdrachtgever belt, gaat ervan uit dat ik van het weekend wel wil werken -O- Zonder toeslag ofzo :{w
Nu moest ik van het weekend sowieso al werken :') maar toch.
"Het nieuwe werken" O+
pi_173060374
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:27 schreef STING het volgende:

[..]

"Het nieuwe werken" O+
"Het leven van een zelfstandige" ;(
pi_173060378
En er zit echt een schijtirritante vlieg op de kamer.
Tap tap tap
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:32:09 #33
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173060446
Mijn nagels worden paars heb ik besloten. Met glitters. En holo effect.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173060449
Iemand had blijkbaar een vinkje verkeerd gezet bij onderhoud aan de autorisatieserver. O+
pi_173060485
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

Breskens, op t Spuiplein. The Bull heet het.
Hahaha, ziet er wel leuk uit, met zo'n wall of fame _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173060497
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Iemand had blijkbaar een vinkje verkeerd gezet bij onderhoud aan de autorisatieserver. O+
Was het hier ook maar zo´n feest :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173060532
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:33 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Was het hier ook maar zo´n feest :')
+/- 1500 man die niet in kan loggen op 3 continenten bij 4 verschillende organisaties is geen feestje. _O-
pi_173060545
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:30 schreef CherryLips het volgende:
En er zit echt een schijtirritante vlieg op de kamer.
Zit je bij mij op kantoor?

Beest zit hier al 2 dagen en gaat iedere keer precies op plekken zitten waar ik hem niet kan raken }:|
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:36:54 #39
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_173060577
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:32 schreef Samzz het volgende:
Mijn nagels worden paars heb ik besloten. Met glitters. En holo effect.
glitter *O*
pi_173060592
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:35 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Zit je bij mij op kantoor?

Beest zit hier al 2 dagen en gaat iedere keer precies op plekken zitten waar ik hem niet kan raken }:|
Ik heb er drie in huis ofzo, komen steeds achter mij aan. Zit je met je bord op schoot tv te kijken, maar als je niet oplet zit dat beest op je eten. Wil je hem wegslaan en gooi je bijna je avondeten op de grond.
O+ vliegen O+
O+ mijn motoriek O+
En nu dus ook. Hij zit steeds in m'n gezicht en net zat ie steeds op m'n voeten, maar ik heb sokken aangetrokken :')
En die andere twee hangen rond in de keuken en bij de cavia's. En ik krijg ze al een paar dagen niet te pakken.
Tap tap tap
pi_173060597
:W
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_173060604
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

+/- 1500 man die niet in kan loggen op 3 continenten bij 4 verschillende organisaties is geen feestje. _O-
Ja behoorlijk klote, wel fijn dat het een software fix is. Of eigenlijk een setting is. Dat bedoelde ik meer _O-
Hier is de hele database server stuk, en de redundant server wil wil hem niet opvangen, dus die moet helemaal opnieuw ingericht worden.

Mooiste is dat we over twee weken een migratie naar een nieuw DC hebben gepland, met nieuwe hardware. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173060609
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb er drie in huis ofzo, komen steeds achter mij aan. Zit je met je bord op schoot tv te kijken, maar als je niet oplet zit dat beest op je eten. Wil je hem wegslaan en gooi je bijna je avondeten op de grond.
O+ vliegen O+
O+ mijn motoriek O+
En nu dus ook. Hij zit steeds in m'n gezicht en net zat ie steeds op m'n voeten, maar ik heb sokken aangetrokken :')
En die andere twee hangen rond in de keuken en bij de cavia's. En ik krijg ze al een paar dagen niet te pakken.
Krijg nu beetje zo'n beeld van een afrika kindje met een vlieg op z'n oog. ;(
pi_173060640
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:37 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja behoorlijk klote, wel fijn dat het een software fix is. Of eigenlijk een setting is. Dat bedoelde ik meer _O-
Hier is de hele database server stuk, en de redundant server wil wil hem niet opvangen, dus die moet helemaal opnieuw ingericht worden.

Mooiste is dat we over twee weken een migratie naar een nieuw DC hebben gepland, met nieuwe hardware. :')
_O-, kutberoep hebben we ook.

pi_173060653
Koffers sjouwen op het vliegveld, kakwerk.
pi_173060683
Ik heb ook de typetyfus vandaag.
Tap tap tap
pi_173060732
Vandaag stiekem een dagje vrij genomen. Morgen de wekker op zes uur gezet, zodat ik om half zeven aan mijn scriptie kan. Zondag gaan vriendjelief en ik naar Parijs en dan is dat ding hoe dan ook af
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_173060740
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb er drie in huis ofzo, komen steeds achter mij aan. Zit je met je bord op schoot tv te kijken, maar als je niet oplet zit dat beest op je eten. Wil je hem wegslaan en gooi je bijna je avondeten op de grond.
O+ vliegen O+
O+ mijn motoriek O+
En nu dus ook. Hij zit steeds in m'n gezicht en net zat ie steeds op m'n voeten, maar ik heb sokken aangetrokken :')
En die andere twee hangen rond in de keuken en bij de cavia's. En ik krijg ze al een paar dagen niet te pakken.
Hier gaat ie op mijn elleboog zitten, op de rand van een koffiebeker, op de bovenkant van het beeldscherm van de laptop, op de hoorn van de telefoon..... allemaal plekken waar je hem niet dood kunt meppen. Raam ook al wijd open gehad en geprobeerd dat beest naar buiten te krijgen, lukt ook niet. Deur naar de gang staat gewoon open, maar daar naartoe gaan en andere collega's lastig vallen doet ie ook niet :{
Nog een halven dag ellende. Ga er vanuit dat ie wel dood is als ik terug ben :P
A mind with a heart of it's own
pi_173060741
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Opdrachtgever belt, gaat ervan uit dat ik van het weekend wel wil werken -O- Zonder toeslag ofzo :{w
Nu moest ik van het weekend sowieso al werken :') maar toch.
:{w gewoon 'nee' zeggen,"ik heb vandaag geen zin.ik ga al een terrasje pakken met martin van 't forum." :9
pi_173060765
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:43 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Hier gaat ie op mijn elleboog zitten, op de rand van een koffiebeker, op de bovenkant van het beeldscherm van de laptop, op de hoorn van de telefoon..... allemaal plekken waar je hem niet dood kunt meppen. Raam ook al wijd open gehad en geprobeerd dat beest naar buiten te krijgen, lukt ook niet. Deur naar de gang staat gewoon open, maar daar naartoe gaan en andere collega's lastig vallen doet ie ook niet :{
Nog een halven dag ellende. Ga er vanuit dat ie wel dood is als ik terug ben :P
Zal je zien dat je collega's hem op jouw plek gaan voeren. O+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')