abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 01:09:55 #1
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_173055866
Hallo allen,

Ik heb al langere tijd VPN, het valt me op dat sommige sites de instellingen van mn VPN-locatie overnemen, sommige sites worden na het invullen van het internationale web-adres toch automatisch de Nederlandse instellingen.

Kan iemand me uitleggen hoe dit kan? Heeft dit met cookies te maken, taalinstellingen van de browser..

Sorry als het een noob-vraag is.. ben niet bekend met internet-protocollen...
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_173056300
quote:
This is a demonstration of all the data your browser knows about you. All this data can be accessed by any website without asking you for any permission.
Most of the data points are educated guesses and not considered to be accurate.
http://webkay.robinlinus.com/.

[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 02:21:13 ]
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:13:54 #3
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_173058638
Bedankt! Ik zie dat voor veel zaken 'NoScript' de oplossing is. Is dat een betrouwbaar iets?

Er zijn namelijk ook genoeg sites die een 'gevaar' constateren om vervolgens hun eigen rommel te promoten, wat vervolgens zelf een andere of groter gevaar oplevert.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_173101526
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:13 schreef MrStock het volgende:
Bedankt! Ik zie dat voor veel zaken 'NoScript' de oplossing is. Is dat een betrouwbaar iets?

Er zijn namelijk ook genoeg sites die een 'gevaar' constateren om vervolgens hun eigen rommel te promoten, wat vervolgens zelf een andere of groter gevaar oplevert.
Zeker, ik gebruik noscript nu al een jaar of wat, erg tevreden mee. Het is niet voor de standaard gebruiker though, werkelijk alles wordt geblokt en je moet zelf aangeven wat je wel en niet toelaat. Dus een website werkt vrijwel nooit omdat er bepaalde javascript elementen nodig zijn, die je handmatig met noscript moet toewijzen.
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 10:42:38 #5
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173251599
quote:
Ze zijn redelijk precies.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')