abonnement Unibet Coolblue
pi_173084972
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 09:28 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Is Ed op vakantie ? Of waarom post hij niet meer
Ik post tegenwoordig op een ander platform waar geen trolls zitten die standaard lopen te zuigen op mijn posts. Ik heb hier ruim 3 jaar veel gepost en er nooit moeite mee gehad om toe te geven dat ik ook wel eens fout zat (ik heb ook geen glazen bol) of de discussie aan te gaan hoe TA te gebruiken als hulpmiddel in cryptos.
Hebben al genoeg users tegen mij gezegd dat ik mij niets moet aantrekken van die trolls, maar ik was er wel een keertje klaar mee om telkens weer iemand (vaak hebben ze zelf nauwelijks iets concreets bij te dragen in het topic) proberen duidelijk te maken hoe mijn chart te lezen.

Nu ook weer: een verwachting (geen voorspelling) van minimaal 1,5-2 weken geleden aanhalen om maar weer te kunnen posten dat ik geen gelijk zou hebben. Hoe sneu ben je dan......
Ik ga er verder ook niet eens meer op in.
De bijbehorende chart van BTC klopt echter nog steeds tot op een paar dollar nauwkeurig.

Dat was 1 van de redenen voor mij om hier niet meer te posten. In de loop der jaren is de groep users ook veranderd en had ik er hier minder lol in. De groep is flink gegroeid en van de "oudjes" zie ik steeds minder. In plaats daarvan zit er hier nu een aantal lieden die het leuker vinden om een ander af te zeiken dan met elkaar te proberen iets te leren van elkaar.
Daar heb ik dus geen zin meer in.

Succes verder, allen :W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')