abonnement Unibet Coolblue
pi_173054613
(Dit is de oorspronkelijke OP:) <-- Fout, OP is van #3, in ieder geval niet van mij, als TS van #4 en nu #5 en #6.

quote:
Google ontslaat werknemer die omstreden gender-memo schreef

Alphabet, het moederbedrijf van Google, heeft maandag een ingenieur ontslagen omdat hij een omstreden memo had geschreven over het diversiteitsbeleid van het technologiebedrijf.

Bewerkt door: Redactie 08-08-17, 05:44 Bron: REUTERS

James Damore bevestigt tegenover Reuters dat hij op straat is gezet. Hij schreef een interne memo waarin hij betoogt dat sekseverschillen in de technologische sector voortkomen uit biologische verschillen. 'De verdeling van voorkeuren en vaardigheden van mannen en vrouwen zijn gedeeltelijk te wijten aan biologische oorzaken. Deze biologische verschillen kunnen verklaren waarom we geen gelijke vertegenwoordiging van mannen en vrouwen zien in technologie en in leidinggevende posities', zo schreef Damore vorige week.

Het betoog lekte uit en kwam Google op enorme kritiek te staan. Het bedrijf liet al snel weten dat de ideeėn in de memo niet het bedrijfsstandpunt zijn. Google geeft geen toelichting op het ontslag maar een interne mail over de zaak lekte uit en daarin zegt topman Sundar Pichai dat delen van de memo in strijd zijn met de gedragscode van het bedrijf. Damore laat weten dat hij alle mogelijke juridische middelen onderzoekt om zijn ontslag aan te vechten.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:24 schreef speknek het volgende:
Gaan we nog een derde thread openen over een arme Harvard graduate die ergens ontslagen is?
Echt, fucking kanker van de maatschappij dit.

Blij wanneer over een paar jaar die hele politieke correctheid uitgebannen is.
Het resultaat is vooral dat door politieke correctheid steeds meer mensen naar de rechterkant van het politieke spectrum worden geduwd omdat dialoog onmogelijk blijkt.

Je moet eens opletten hoeveel mensen van links naar rechts switchen en hoe weinig mensen van rechts naar links gaan. Links vreet zichzelf op in een soort penismeetwedstrijd om te zien wie zichzelf de meeste slachtofferrollen kan aanmeten.

Game on. ^O^ . <--- This little nugget heb ik wel zelf toegevoegd btw. Het is een SunChaserisme.
I´m back.
pi_173054738
We veranderen echter allemaal, er is meer dan een decennium overheen gegaan, we hebben gezien wat IS gedaan heeft en nog doet, moet wel zeggen dat sjun en lucida op sommige punten wel een punt hadden. Niet die mbt de Holocaust btw.
FB / Holocaust-ban.
I´m back.
pi_173054777
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je moet lief zijn tegen alle minderheden, waaronder moslims, want anders krijgen we weer een Holocaust, was het argument dat voorstanders aandroegen van de multiculturele samenleving (waar zij baat bij handen van stemvee voor hun als in linkse partijen) zeiden ze.
In werkelijkheid waren er maar 300.000 mensen omgekomen oid, volgens hen, tijdens die zogenaamde Holocaust en als oorzaak had dat slechte behandeling en ziektes. Zyklon-B was er om die ziektes tegen te gaan, zoals een mes snijdt door een brood oid, wat er in die laatste posts stond. Dus die multiculturele samenleving was gebaseerd op ruk komma ruk en manipulatie van de werkelijkheidsbeleving.
Dat was de discussie.
Als dat eerste het argument van de Joden was, dat we anders een tweede Holocaust krijgen, en dat laatste vd tegenstanders, begrijp ik je nog wel.

Anders snap ik er geen bal van.
pi_173054780
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:38 schreef poemojn het volgende:

[..]

het belang dat ze hieraan hechten (tot ontslag van deze man aan toe) is voor jou onvoldoende bewijs? 😁
Kun jij het tegendeel dan bewijzen, dus bedrijven zonder diversiteit presteren beter op deze gebieden (mobiele besturingssystemen/zoekmachines)?

Edit, ik heb even snel voor je gegoogeld https://www.inc.com/salva(...)ity-bottom-line.html
Het is geen bewijs. Je hebt enkele vragen te beantwoorden. Je stelt dat 'diversiteit' bijdraagt. Wat is 'diversiteit' en vanaf welk punt (in de gesch. van het bedrijf) was daar spraken van? Google bestaat sedert 1996 en heeft sindsdien jaarlijks kapitaal (dmv overnames, monopolies, uitbreiding, etc) kunnen opbouwen - hetgeen (ook) tot het huidige marktaandeel heeft geleid. Hoe ga jij 'diversiteit' uit al die andere factoren destilleren om de stelling: ''...het heeft er vast wel aan bijgedragen'' hard te maken?

Om even een puntje mee te geven aangaande de eerste vraag: Stel Google nam in 2003 een stel ICT-Indiėrs aan. Is dat dat beleid van of omwille diversifiėring óf beleid van het verleggen van grenzen om de best mogelijke werknemers achter de computers te krijgen?
pi_173054800
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:51 schreef Hdero het volgende:

[..]

Als dat eerste het argument van de Joden was, dat we anders een tweede Holocaust krijgen, en dat laatste vd tegenstanders, begrijp ik je nog wel.

Anders snap ik er geen bal van.
Hoezo snap je er geen bal van joh. De tering.

Ik had dit gesteld:

quote:
Min of meer stel jij, vrije geest sjuuun, dus tav de Holocaust - en ik neem aan na uitgebreid onderzoek en studie, zodat je ook bronnen kunt tonen - dat:

1. "Diverse" Joden in kampen van hun familie en vrienden zijn gescheiden.
2. Velen van hen om het leven kwamen door ziekte (typhus), uitputting, pure ellende en andere toevallige omstandigheden.
3. Dat crematoria in die zogenaamde vernietigingskampen bestonden om de Joden die aan ziekten (zoals typhus) etc. overleden te cremeren, zodat verspreiding van de ziekte werd verkomen.
4. Dat Zyklon B als desinfectant ook werd gebruikt om dezelfde ziekten te voorkomen (hoe benevolent van die Nazi's) en dus niet als middel om mensen auszurotten.
5. En dat op die manier misschien 1 1/2 miljoen Joden zijn omgekomen.
6. Wat weliswaar een vorm van genocide is, maar anders dan voorgesteld wordt door Joden, die er immers alleen maar op uit zijn een slaatje uit de Holocaust te draaien???

Dat er verder sprake was van een industrieel complex dat ten doel had (vooral) Joden te elimineren is voor jou, vrije geest, niet aangetoond, aangezien er geen bronnen zijn die onomstotelijk bewijzen dat Hitler het bevel hiervoor ooit heeft uitgevaardigd.

Volgens mij is dit een draak van een ontkenning... . Wanneer ga jij je eigen werkelijkheidsbeleving nu eens kritisch bevragen sjuuun, vrije geest... .
Ik lees even terug 1,5 miljoen was het aantal, niet 300K. Okee. Maar dan nog.
I´m back.
pi_173054850
quote:
9s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoezo snap je er geen bal van joh. De tering.

Ik lees even terug 1,5 miljoen was het aantal, niet 300K. Okee. Maar dan nog.
Want dan zouden de Joden de Holocaust ontkennen/bagatelliseren om het multicultaralisme goed te praten, en dat gaat bij mij niet in. Sterker nog, het is totaal onlogisch.
pi_173054875
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat werd dus niet gedaan en dat zie je in dat topic aan het eind.
Zat wel een voorgeschiedenis aan vast omtrent heel veel onderwerpen die steeds verder uit elkaar liepen.
Vraag maar aan Bluesdude, OllieA, ook Ringo, Speknek (alhoewel minder involved) mensen die allen nog vandaag gepost hebben en dat allemaal nog wel weten.
Toch las ik dat sjun wel degelijk toegaf dat er spraken was geweest van wat 'Holocaust' genoemd mag worden, maar dat hij vooral vraagtekens wilde stellen wb de aantallen en vorm. De afwezigheid van bewijs voor meer dan de gearriveerde Amerikanen op de foto hadden gezet, was voor hem het speerpunt. Daar werd, zo las ik even snel door heen, behoorlijk intolerant mee omgaan.
pi_173054881
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:55 schreef Hdero het volgende:

[..]

Want dan zouden de Joden de Holocaust ontkennen/bagatelliseren om het multicultaralisme goed te praten, en dat gaat bij mij niet in. Sterker nog, het is totaal onlogisch.
De joden bagatelliseren dat niet, juist niet.
Zij bagatelliseren dat, zeggen dat het 1,5 miljoen was door slechte behandeling en ziektes.
Joden maken daar van een doelgerichte uitroeiing, maar dat was het dus niet, volgens hen.
I´m back.
pi_173054903
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De joden bagatelliseren dat niet, juist niet.
Zij bagatelliseren dat, zeggen dat het 1,5 miljoen was door slechte behandeling en ziektes.
Joden maken daar van een doelgerichte uitroeiing, maar dat was het dus niet, volgens hen.
Ah oke. Dus de Joden waren de voorstanders van het multiculturalisme.
pi_173054921
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:51 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het is geen bewijs. Je hebt enkele vragen te beantwoorden. Je stelt dat 'diversiteit' bijdraagt. Wat is 'diversiteit' en vanaf welk punt (in de gesch. van het bedrijf) was daar spraken van? Google bestaat sedert 1996 en heeft sindsdien jaarlijks kapitaal (dmv overnames, monopolies, uitbreiding, etc) kunnen opbouwen - hetgeen (ook) tot het huidige marktaandeel heeft geleid. Hoe ga jij 'diversiteit' uit al die andere factoren destilleren om de stelling: ''...het heeft er vast wel aan bijgedragen'' hard te maken?

Om even een puntje mee te geven aangaande de eerste vraag: Stel Google nam in 2003 een stel ICT-Indiėrs aan. Is dat dat beleid van of omwille diversifiėring óf beleid van het verleggen van grenzen om de best mogelijke werknemers achter de computers te krijgen?
Ik gebruikte van 1995 t/m 2000 bijna uitsluitend Yahoo. :')
pi_173054922
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:56 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Toch las ik dat sjun wel degelijk toegaf dat er spraken was geweest van wat 'Holocaust' genoemd mag worden, maar dat hij vooral vraagtekens wilde stellen wb de aantallen en vorm. De afwezigheid van bewijs voor meer dan de gearriveerde Amerikanen op de foto hadden gezet, was voor hem het speerpunt. Daar werd, zo las ik even snel door heen, behoorlijk intolerant mee omgaan.
Post #291

quote:
Zyklon B werd gebruikt ter ontsmetting zoals een mes wordt gebruikt voor het snijden van brood.
I´m back.
pi_173054956
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:57 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ah oke. Dus de Joden waren de voorstanders van het multiculturalisme.
Zij misbruiken de Holocaust om het multiculturalisme te propageren. Er was nl. geen Holocaust zoals een mes snijdt door een brood.
Dat was hun argumentatie.
I´m back.
pi_173054980
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:58 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ik gebruikte van 1995 t/m 2000 bijna uitsluitend Yahoo. :')
Google is sinds 1996 altijd de beste geweest. Ik heb zelfs nog bijgedragen aan de ontwikkeling aan 'google images' omdat duidelijk werd dat men (waaronder ik dus) behoefte had aan foto's van de kont van JLO in een groen jurkje. Google-images, nu fundamenteel onderdeel vd ontwikkeling van de G-AI.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 00:04:30 ]
pi_173055013
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Post #291

[..]

Hé-hé :D. Ik dat topic maar even in z'n volledigheid lezen.
pi_173055051
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hé-hé :D. Ik dat topic maar even in z'n volledigheid lezen.
Blijft een apart topic hoor. :P.
Gevolgen ook, wat ik zei: kreeg je het FOK!voorbij-forum. :D.
Zo zeg dat was apart.
I´m back.
pi_173055086
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Google is sinds 1996 altijd de beste geweest. Ik heb zelfs nog bijgedragen aan de ontwikkeling aan 'google images' omdat duidelijk werd dat men (waaronder ik dus) behoefte had aan foto's van de kont van JLO in een groen jurkje. Google-images, nu fundamenteel onderdeel vd ontwikkeling van de G-AI.
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Yahoo back in the day bood uitstekend wat nieuw en innovatiefs, hadden dingen zoals hun kaarten waar google nog maar over kon dromen. Dat ze tegenwoordig een flinke, en dat is een understatement, inhaalslag hebben gemaakt, dat geef ik je toe. Maar destijds deed Yahoo niet voor onder.

Ook wat de resultaten betrof dus.
pi_173055119
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Blijft een apart topic hoor. :P.
Gevolgen ook, wat ik zei kreeg je het FOK!voorbij-forum. :D.
Zo zeg dat was apart.
Men is trouwens eveneens kriegelig om het complot (of gegeven) van white genocide te bespreken. Is dat daaraan gelieerd denk je? Wordt dat dan opgevat als een belediging jegens de 'echte holocaust(-jood)'?
pi_173055130
Ik zou zeggen dat google vanaf 2003-2005 de beste/meest gebruikte werd. Ook rond die tijd maakte ik de overstap.
pi_173055154
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Men is trouwens eveneens kriegelig om het complot (of gegeven) van white genocide te bespreken. Is dat daaraan gelieerd denk je? Wordt dat dan opgevat als een belediging jegens de 'echte holocaust(-jood)'?
Meeste mensen moeten daar wel om lachen toch? Ik bedoel, hallo.
Ik zag dat Lubbers ervoor pleitte dat NL per jaar 25K vluchtelingen moest in vliegen. Maar dat is niet vanwege een white genocide. Gewoon grote laag laagbetaalden creėren om kut werk te doen.
Tegenwoordig doet iedereen een HBO oid en nauwelijks nog mensen die lager opgeleid zijn, toch is nog veel werk hersenloos. Veel hoogopgeleide banen zijn ook weer nonsense banen, maar ja.
I´m back.
pi_173055195
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:07 schreef Hdero het volgende:

[..]

Nee, daar ben ik het niet mee eens. Yahoo back in the day bood uitstekend wat nieuw en innovatiefs, hadden dingen zoals hun kaarten waar google nog maar over kon dromen. Dat ze tegenwoordig een flinke, en dat is een understatement, inhaalslag hebben gemaakt, dat geef ik je toe. Maar destijds deed Yahoo niet voor onder.

Ook wat de resultaten betrof dus.
Haha, ik lul ook maar wat hoor. In 96' was ik een kleine uk van 7. Waarschijnlijk vond ik Google beter omdat m'n pa zo bepaald had.
pi_173055216
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:58 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ik gebruikte van 1995 t/m 2000 bijna uitsluitend Yahoo. :')
en astalavista.com voor cracks inlogcodes
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_173055219
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Haha, ik lul ook maar wat hoor. In 96' was ik een kleine uk van 7. Waarschijnlijk vond ik Google beter omdat m'n pa zo bepaald had.
Ja, rond 2003 begon ik ook iedereen Google te adviseren. Maar toen kreeg je ook de Google-wijsheid: WFL / Google-wijsheid...
I´m back.
pi_173055223
Sjuun en dergelijke waren dus trolls van de eerste generatie, vóór de komst van sociale media. Ik vroeg me ook al af, tot welk tijdstip precies, indien mogelijk, het allereerste internettrollgedrag herleid kon worden. Dat is best een interessant vraagstuk.
pi_173055256
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:16 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

en astalavista.com voor cracks inlogcodes
Altavista _O_

Ik herinner mij dat nog wel. Mijn vader had mij in 1995 of zo voor het eerst daarmee geintroduceerd.

Volgens mij had die dus best een technische kant, opmaak en resultaten zagen eruit alsof het uit een unix-logboek was gekomen o.i.d.
pi_173055269
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:16 schreef Hdero het volgende:
Sjuun en dergelijke waren dus trolls van de eerste generatie, vóór de komst van sociale media. Ik vroeg me ook al af, tot welk tijdstip precies, indien mogelijk, het allereerste internettrollgedrag herleid kon worden. Dat is best een interessant vraagstuk.
In mijn optiek weet een Troll beter, maar doet hij het voor de reactie. Of dat bij hen ook zo was waag ijkte betwijfelen.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_173055286
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:18 schreef Hdero het volgende:

[..]

Altavista _O_

Ik herinner mij dat nog wel. Mijn vader had mij in 1995 of zo voor het eerst daarmee geintroduceerd.

Volgens mij had die dus best een technische kant, opmaak en resultaten zagen eruit alsof het uit een unix-logboek was gekomen o.i.d.
Altavista ook ja, maar astalavista was puur voor cracks etc. Een soort eerste zoekmachine voor darkweb.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_173055291
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:16 schreef Hdero het volgende:
Sjuun en dergelijke waren dus trolls van de eerste generatie, vóór de komst van sociale media. Ik vroeg me ook al af, tot welk tijdstip precies, indien mogelijk, het allereerste internettrollgedrag herleid kon worden. Dat is best een interessant vraagstuk.
Op zich waren het geen trollen toch. Alleen ze hebben hun argumentatie niet goed gebruikt. Ik weet niet waar ze zich ophouden tegenwoordig, kan ze niet terugvinden. Ergens denk ik dat ze nu hun hoogtepunt hebben in ieder geval. Echter hun argumentatie, in feite toch de Holocaust misbruiken om de multiculturele samenleving te bekritiseren zie ik nauwelijks meer terug.
I´m back.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:21:44 #28
8369 speknek
Another day another slay
pi_173055305
Volgens mij zit je er toch echt naast hoor Ryan3. Ja vroegah had je wel wat rechtse gekkies in TRU, maar niet in de meer serieuze fora. Je moet alleen maar denken aan wat Janmaat zei of wat Wilders nu zegt. Of dat jij een stuk links van mij zat, en kijk waar je het nu over hebt, regenboogjes en eenhoorns over mensen die nog wel in de sociaaldemocratie geloven.

Maar bovenal: de reden waarom Dalmore is ontslagen is exact dezelfde als waar de president van Harvard 12 jaar geleden voor door het slijk is gehaald

http://forum-fok.digidip.(...)%2F2393038%2F4%2F100

Hey 12 jaar geleden waren precies deze uitspraken ook al niet okay, ook al niet "politiek correct" (lees: wetenschappelijk gezien bullshit).

We focussen ons op een heel klein groepje geflipte linkse activisten en doen net alsof die een verstikkende policor hebben gecreėerd. Maar het tegenovergestelde is waar. De samenleving is ontzettend verrechtst tot het punt waar, wat 12 jaar geleden gewoon als normaal gezien werd, nu als extreem linkse "shrieking" SJWs wordt neergezet.

In de tussentijd bepalen neo nazi's, letterlijk met rechterarm omhoog (Spencer, Ingraham, dat zijn degenen die het niet eens ontkennen), een gedeelte van de wereldagenda, maar nee hoor het zijn eenhoorns en regenboogjes die gevaarlijk zijn.

Compleet losgezongen zijn we.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:24:31 #29
8369 speknek
Another day another slay
pi_173055342
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Google is sinds 1996 altijd de beste geweest. Ik heb zelfs nog bijgedragen aan de ontwikkeling aan 'google images' omdat duidelijk werd dat men (waaronder ik dus) behoefte had aan foto's van de kont van JLO in een groen jurkje. Google-images, nu fundamenteel onderdeel vd ontwikkeling van de G-AI.
Google is opgericht in 1998. Het begon pas populair te worden ca. 2001
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173055397
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, rond 2003 begon ik ook iedereen Google te adviseren. Maar toen kreeg je ook de Google-wijsheid: WFL / Google-wijsheid...
Werd tot google geļntroduceerd door een knappe bibliothecaresse in 2003. Toen was het nog sociaal/gezellig. Tegenwoordig word je gezien als pauper als je biebcomputers gebruikt. :')

Maar we dwalen flink af, het late nachtuur is weer een voordeel. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Hdero op 11-08-2017 00:39:00 ]
pi_173055467
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Meeste mensen moeten daar wel om lachen toch? Ik bedoel, hallo.
Ik zag dat Lubbers ervoor pleitte dat NL per jaar 25K vluchtelingen moest in vliegen. Maar dat is niet vanwege een white genocide. Gewoon grote laag laagbetaalden creėren om kut werk te doen.
Tegenwoordig doet iedereen een HBO oid en nauwelijks nog mensen die lager opgeleid zijn, toch is nog veel werk hersenloos. Veel hoogopgeleide banen zijn ook weer nonsense banen, maar ja.
Ik vroeg het me af nav artikeltje dat ik in CM4 gezet heb. Een prof. in de VS bepleitte in een paper ("Morally Required Genocide") dat de term genocide te vernauwend opgevat werd. Hij refereerde aan Raphael Lemkin die met de uitvinding van de term een veel bredere definitie aangedragen had. We zouden de term moeten herzien en delen uit zijn betoog zijn naderhand meermaals geciteerd - o.a. in het Oxford handboek over genocide. De volgende stap in zijn paper was de poging om te beargumenteren waarom genocide - van de blanke culturen- eventueel noodzakelijk is. Dat schreef hij in 2006 en is sindsdien geciteerd - niet ontslagen. Dat hoeft wat mij betreft ook niet, maar het is interessant dat er wel -ergens- ruimte lijkt te zijn voor het onderwerp, maar er ook -weliswaar elders- zo kriegelig over gedaan wordt wanneer iemand denkt het in de werkelijkheid te kunnen herkennen. Jij lacht erom, maar anderen zien een bruinhemd staan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 01:26:33 ]
pi_173055479
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:21 schreef speknek het volgende:
Volgens mij zit je er toch echt naast hoor Ryan3. Ja vroegah had je wel wat rechtse gekkies in TRU,
Niet alleen in TRU, ik linkte net nog het topic over de Holocaustban.
quote:
maar niet in de meer serieuze fora. Je moet alleen maar denken aan wat Janmaat zei of wat Wilders nu zegt. Of dat jij een stuk links van mij zat, en kijk waar je het nu over hebt, regenboogjes en eenhoorns over mensen die nog wel in de sociaaldemocratie geloven.
De meer serieuze fora waren juist heel speculatief zoals WFL, omdat puntloos de perfecte (altijd afwezige) moderator was. Ik heb toen al beweerd dat biologie een grote rol speelt bij bijv. criminaliteit (was toen nog redelijk omstreden btw). Sta ik nog steeds achter. Ik begrijp ook wel dat bij de verhouding van de geslachten bij een beroepsgroep als verplegers dat wrs een groot deel komt door sociale factoren. Maar bijv. bij coderen, techniek ik ben er minder zeker van. Indien zo, dan kun je dat eenvoudigweg niet via een Google diversiteitscursus recht zetten. Ja, of vrouwen krijgen dan binnen Google toch de wat lichtere werkzaamheden weer toebedeeld dan mannen. In de IT heb je ook weer onderverdeling hardcore en softcore namelijk. Heeft niets te maken met sociaaldemocratie wel of niet imho.
quote:
Maar bovenal: de reden waarom Dalmore is ontslagen is exact dezelfde als waar de president van Harvard 12 jaar geleden voor door het slijk is gehaald

http://forum-fok.digidip.(...)%2F2393038%2F4%2F100

Hey 12 jaar geleden waren precies deze uitspraken ook al niet okay, ook al niet "politiek correct" (lees: wetenschappelijk gezien bullshit).
Ga ik nog even lezen.
quote:
We focussen ons op een heel klein groepje geflipte linkse activisten en doen net alsof die een verstikkende policor hebben gecreėerd. Maar het tegenovergestelde is waar. De samenleving is ontzettend verrechtst tot het punt waar, wat 12 jaar geleden gewoon als normaal gezien werd, nu als extreem linkse "shrieking" SJWs wordt neergezet.
Joh, de verrechtsing is al bezig vanaf de jaren 80 en nu zie je dat de doctors er een keer mee te maken krijgen. Wat denk je van al die mensen zonder doctoraat, doctoraal, HBO? Overigens is het geen verrechtsing als ziet wat op dat evergreen college gebeurt. Het is meer een beetje naar common sense trekken en common ground.
quote:
In de tussentijd bepalen neo nazi's, letterlijk met rechterarm omhoog (Spencer, Ingraham, dat zijn degenen die het niet eens ontkennen), een gedeelte van de wereldagenda, maar nee hoor het zijn eenhoorns en regenboogjes die gevaarlijk zijn.

Compleet losgezongen zijn we.
Ik zie absoluut nergens binnen dit debat iemand de neo-nazi uithangen.

O, en werkzaam in de techniek, hebben ze wel experimenten gedaan hoor. Maar dat was geen succes.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 11-08-2017 01:10:51 ]
I´m back.
pi_173055486
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:24 schreef speknek het volgende:

[..]

Google is opgericht in 1998. Het begon pas populair te worden ca. 2001
Ja, ok, als bedrijf. Als blackrub in 96', 97' als Google. Nogmaals; ik was een uk. Korte fragmentjes van toen. Meer krijg ik niet terug. Een paar spelletjes, cheatplanet.com, en iets later in de tijd herinner ik me 'naked boob big' zoekopdrachten.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 00:37:04 ]
pi_173055546
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Op zich waren het geen trollen toch. Alleen ze hebben hun argumentatie niet goed gebruikt. Ik weet niet waar ze zich ophouden tegenwoordig, kan ze niet terugvinden. Ergens denk ik dat ze nu hun hoogtepunt hebben in ieder geval. Echter hun argumentatie, in feite toch de Holocaust misbruiken om de multiculturele samenleving te bekritiseren zie ik nauwelijks meer terug.
Maar deden ze hun argumentatie vooral om te provoceren en irriteren of geloofden ze er zelf heilig in?
pi_173055569
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:16 schreef Hdero het volgende:
Sjuun en dergelijke waren dus trolls van de eerste generatie, vóór de komst van sociale media. Ik vroeg me ook al af, tot welk tijdstip precies, indien mogelijk, het allereerste internettrollgedrag herleid kon worden. Dat is best een interessant vraagstuk.
The Birth of the Internet Troll

http://gizmodo.com/the-first-internet-troll-1652485292

Artikel niet gelezen, maar ik moet denken aan de TMF-chat. Ik was medio 00' een goedgebekt sletje van in de twintig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 00:42:31 ]
pi_173055570
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, ok, als bedrijf. Als blackrub in 96', 97' als Google. Nogmaals; ik was een uk. Korte fragmentjes van toen. Meer krijg ik niet terug. Een paar spelletjes, cheatplanet.com, en iets later in de tijd herinner ik me 'naked boob big' zoekopdrachten.
En ik mocht enkel van porno in papieren tijdschriften en kranten (en direct via de Wallen natuurlijk) genieten tot ik 15 was.

Verder, moet je porno in het Engels opzoeken inderdaad. _O-
pi_173055572
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:40 schreef Hdero het volgende:

[..]

Maar deden ze hun argumentatie vooral om te provoceren en irriteren of geloofden ze er zelf heilig in?
Beetje de vraag nog steeds, denk ik. Alleen op hun Fok!voorbij forum gingen ze wel los. Sjun altijd minder, die was wel de intelligentste.
I´m back.
pi_173055604
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Beetje de vraag nog steeds, denk ik. Alleen op hun Fok!voorbij forum gingen ze wel los. Sjun altijd minder, die was wel de intelligentste.
En staafde hij zijn woorden met bronnen of waren het loze woorden? Zal toentertijd geen YT filmpjes zijn geweest.
pi_173055640
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:45 schreef Hdero het volgende:

[..]

En staafde hij zijn woorden met bronnen of waren het loze woorden? Zal toentertijd geen YT filmpjes zijn geweest.
Jawel, hij gebruikte ook bronnen, alhoewel niet voor die reactie #291.
We discussieerden wel anders toen, dat wel.
I´m back.
pi_173055643
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

The Birth of the Internet Troll

http://gizmodo.com/the-first-internet-troll-1652485292

Artikel niet gelezen, maar ik moet denken aan de TMF-chat. Ik was medio 00' een goedgebekt sletje van in de twintig.
Schijnt redelijk goed te zijn geschreven. Niet helemaal uit hier. Uit jouw bron:

"And you've seen it in every other comment in the vast wasteland that is YouTube."

_O_
pi_173055650
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:42 schreef Hdero het volgende:

[..]

En ik mocht enkel van porno in papieren tijdschriften en kranten (en direct via de Wallen natuurlijk) genieten tot ik 15 was.

Verder, moet je porno in het Engels opzoeken inderdaad. _O-
Ook nog wel deels meegemaakt hoor. Op de tijdschriftenafdeling stiekem de blote-vrouwen-bladen scannen vanuit m'n ooghoeken :D. Maar ja, aanbod in het Engels was vele male groter idd. Dat leerde ik al vrij snel.
pi_173055662
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jawel, hij gebruikte ook bronnen, alhoewel niet voor die reactie #291.
We discussieerden wel anders toen, dat wel.
Cherry-pickte je die om die reden? Want dat citaat diende een beetje ter afleiding van het punt dat ik maakte volgens mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 00:50:30 ]
pi_173055692
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Cherry-pickte je die om die reden? Want dat citaat diende een beetje ter afleiding van het punt dat ik maakte volgens mij.
Ja, of niet hč, zijn verschillende tegenstrijdige zaken gesteld door hem. Toch ging het om een principe ergens. Hij koos die opmerking 291 te maken. Ja, ik weet niet? Probeer het maar, zou ik zeggen annonu. Het argument wordt niet meer gebruikt.
I´m back.
pi_173055711
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:49 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ook nog wel deels meegemaakt hoor. Op de tijdschriftenafdeling stiekem de blote-vrouwen-bladen scannen vanuit m'n ooghoeken :D. Maar ja, aanbod in het Engels was vele male groter idd. Dat leerde ik al vrij snel.
En dan stiekem achter een andere gast, terwijl het goed druk was, snel tussendoor het tijdschrift graaien en snel wegwezen naar de kinderruimte of de lounge alwaar ik hem netjes achter een groot boek in legde om hem te verbergen. _O-

Was een hele cultuur toen.

Tegenover mijn 15e was ik lang genoeg om voor een volwassene door te kunnen gaan dus ik hoefde enkel mijn gezicht met het opengevouwen tijdschrijt af te dekken en kon lekker voor de naakt-blad-schappen blijven staan. :D
pi_173055760
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:51 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het is geen bewijs. Je hebt enkele vragen te beantwoorden. Je stelt dat 'diversiteit' bijdraagt. Wat is 'diversiteit' en vanaf welk punt (in de gesch. van het bedrijf) was daar spraken van? Google bestaat sedert 1996 en heeft sindsdien jaarlijks kapitaal (dmv overnames, monopolies, uitbreiding, etc) kunnen opbouwen - hetgeen (ook) tot het huidige marktaandeel heeft geleid. Hoe ga jij 'diversiteit' uit al die andere factoren destilleren om de stelling: ''...het heeft er vast wel aan bijgedragen'' hard te maken?

Om even een puntje mee te geven aangaande de eerste vraag: Stel Google nam in 2003 een stel ICT-Indiėrs aan. Is dat dat beleid van of omwille diversifiėring óf beleid van het verleggen van grenzen om de best mogelijke werknemers achter de computers te krijgen?
Diversiteit bij een bedrijf: zoveel mogelijk interessante verschillende input om een goed resultaat te verkrijgen. Bijv om dit soort blunders te voorkomen https://www.theverge.com/(...)-healthkit-wwdc-2015
Dat eindresultaat staat natuurlijk voorop.
Ict Indiėrs is ook diversiteit al hebben ze dat vast gedaan om goede werknemers te vinden. :) Soms heb je oogkleppen voor bijkomende voordelen tot je die ervaart.

Verder mis ik een moderator in dit topic, is dat normaal op fok tegenwoordig?
pi_173055769
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:21 schreef speknek het volgende:
Volgens mij zit je er toch echt naast hoor Ryan3. Ja vroegah had je wel wat rechtse gekkies in TRU, maar niet in de meer serieuze fora. Je moet alleen maar denken aan wat Janmaat zei of wat Wilders nu zegt. Of dat jij een stuk links van mij zat, en kijk waar je het nu over hebt, regenboogjes en eenhoorns over mensen die nog wel in de sociaaldemocratie geloven.

Maar bovenal: de reden waarom Dalmore is ontslagen is exact dezelfde als waar de president van Harvard 12 jaar geleden voor door het slijk is gehaald

http://forum-fok.digidip.(...)%2F2393038%2F4%2F100

Hey 12 jaar geleden waren precies deze uitspraken ook al niet okay, ook al niet "politiek correct" (lees: wetenschappelijk gezien bullshit).

We focussen ons op een heel klein groepje geflipte linkse activisten en doen net alsof die een verstikkende policor hebben gecreėerd. Maar het tegenovergestelde is waar. De samenleving is ontzettend verrechtst tot het punt waar, wat 12 jaar geleden gewoon als normaal gezien werd, nu als extreem linkse "shrieking" SJWs wordt neergezet.

In de tussentijd bepalen neo nazi's, letterlijk met rechterarm omhoog (Spencer, Ingraham, dat zijn degenen die het niet eens ontkennen), een gedeelte van de wereldagenda, maar nee hoor het zijn eenhoorns en regenboogjes die gevaarlijk zijn.

Compleet losgezongen zijn we.
Okee https://www.nature.com/neuro/journal/v8/n3/pdf/nn0305-253.pdf
Waarom zouden ze niet een experiment kunnen doen dan?
Ze zitten overal in de wereld.
Neem twee afdelingen en ga op twee verschillende manieren recruteren.
I´m back.
pi_173055817
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, of niet hč, zijn verschillende tegenstrijdige zaken gesteld door hem. Toch ging het om een principe ergens. Hij koos die opmerking 291 te maken. Ja, ik weet niet? Probeer het maar, zou ik zeggen annonu. Het argument wordt niet meer gebruikt.
Ja, maar slechte (bijna lachwekkende) argumenten en daarbij horende tegenstrijdigheden zijn geen reden om iemand naar de kerker te verbannen. We moeten ermee leven (dankbaar voor zijn - ja, hoe zit dat?) dat er een ontkenningsverbod is, maar precies daar maakte hij zich niet schuldig aan. ''Ik geloof dat de holocaust heeft plaatsgevonden, maar vooralsnog zie ik geen reden om aan te nemen dat er meer dan 1,5 miljoen slachtoffers waren, want goede en/of slechte argumenten.''
Hierin zit, nu ik het teruglees, wel een probleem. Want stelde hij dat wel zo nadrukkelijk? Wat gebeurt er als je wél erkent dat er (x aantal - hoeveel moet je erkennen?) doden zijn gevallen, maar de vermeende intentie (van Hitler: genocide) ondermijnt door argumenten aan te dragen als: de doden waren het gevolg van ziekte, et cetera. Zonder intentie geen genocide, en dus geen holocaust? Moet ik het zo zien?
pi_173055835
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, maar slechte (bijna lachwekkende) argumenten en daarbij horende tegenstrijdigheden zijn geen reden om iemand naar de kerker te verbannen. We moeten ermee leven (dankbaar voor zijn - ja, hoe zit dat?) dat er een ontkenningsverbod is, maar precies daar maakte hij zich niet schuldig aan. ''Ik geloof dat de holocaust heeft plaatsgevonden, maar vooralsnog zie ik geen reden om aan te nemen dat er meer dan 1,5 miljoen slachtoffers waren, want goede en/of slechte argumenten.''
Hierin zit, nu ik het teruglees, wel een probleem. Want stelde hij dat wel zo nadrukkelijk? Wat gebeurt er als je wél erkent dat er (x aantal - hoeveel moet je erkennen?) doden zijn gevallen, maar de vermeende intentie (van Hitler: genocide) ondermijnt door argumenten aan te dragen als: de doden waren het gevolg van ziekte, et cetera. Zonder intentie geen genocide, en dus geen holocaust? Moet ik het zo zien?
Eerste wat een ontkenner doet is morrelen aan de hoeveelheid mensen die is gestorven bij de Holocaust hč. Want stel dat je opponent ermee akkoord gaat, na veel discussie, dan heb je de eerste ingang voor een ontkenning.
Dit had ook een geschiedenis in meerdere andere topics hč.
Die gasten zijn slimmer dan je denkt hoor.
I´m back.
pi_173055857
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:54 schreef Hdero het volgende:

[..]

En dan stiekem achter een andere gast, terwijl het goed druk was, snel tussendoor het tijdschrift graaien en snel wegwezen naar de kinderruimte of de lounge alwaar ik hem netjes achter een groot boek in legde om hem te verbergen. _O-

Was een hele cultuur toen.

Tegenover mijn 15e was ik lang genoeg om voor een volwassene door te kunnen gaan dus ik hoefde enkel mijn gezicht met het opengevouwen tijdschrijt af te dekken en kon lekker voor de naakt-blad-schappen blijven staan. :D
Haha :D. Herkenbaar ja. Zo hebben ze bij de Appie een aantal verdwenen Rooie Oortjes mogen opsporen. Gelukkig was internetporno wel volgroeid toen ik vijftien was. De druk is rond die leeftijd toch wel erg hoog.
pi_173055895
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:40 schreef Hdero het volgende:

[..]

Maar deden ze hun argumentatie vooral om te provoceren en irriteren of geloofden ze er zelf heilig in?
Wat betreft die holocaustdiscussie ?
Ik zag dat als een linksrechts-oorlog waar ze mee bezig waren.
Hun idee was dat de gevestigde moraal over de holocaust vooral links was en zij waren in oorlog met links,mn Ryan3. Ook was er het idee dat een verbod op holocaustontkenning politiekcorrect was, dus links en het moest bestreden worden.
Het was niet echt de bedoeling om de holocaust te ontkennen , hoewel Sjun wel doorsloeg in die bewuste posting en inderdaad een verkapte holocaustontkenning deed .
Zoiets kan ik me herinneren.
pi_173055899
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:58 schreef poemojn het volgende:

[..]

Diversiteit bij een bedrijf: zoveel mogelijk interessante verschillende input om een goed resultaat te verkrijgen. Bijv om dit soort blunders te voorkomen https://www.theverge.com/(...)-healthkit-wwdc-2015
Dat eindresultaat staat natuurlijk voorop.
Ict Indiėrs is ook diversiteit al hebben ze dat vast gedaan om goede werknemers te vinden. :) Soms heb je oogkleppen voor bijkomende voordelen tot je die ervaart.

Verder mis ik een moderator in dit topic, is dat normaal op fok tegenwoordig?
Diversiteit (als beleid) is niet hetzelfde als 'annulering oogkleppen (vooroordelen)'. Het leid tot hetzelfde, maar het uitgangspunt ''ik wil gewoon de beste op plek x, ongeacht huidskleur/cultuur'' hoeft daar niet mee op één lijn te liggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 01:19:58 ]
pi_173055944
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat betreft die holocaustdiscussie ?
Ik zag dat als een linksrechts-oorlog waar ze mee bezig waren.
Hun idee was dat de gevestigde moraal over de holocaust vooral links was en zij waren in oorlog met links,mn Ryan3. Ook was er het idee dat een verbod op holocaustontkenning politiekcorrect was, dus links en het moest bestreden worden.
Het was niet echt de bedoeling om de holocaust te ontkennen , hoewel Sjun wel doorsloeg in die bewuste posting en inderdaad een verkapte holocaustontkenning deed .
Zoiets kan ik me herinneren.
Was wel een heel domme argumentatie dus. Tegenwoordig zie je het niet meer.

Alhoewel wat ik zei Soros wordt wel weer veel genoemd in die contreien en dat begint er al weer veel op te lijken.
Naast dat die underground altijd wel blijft bestaan uiteraard, maar meer als underground.
I´m back.
pi_173055949
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:08 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Haha :D. Herkenbaar ja. Zo hebben ze bij de Appie een aantal verdwenen Rooie Oortjes mogen opsporen. Gelukkig was internetporno wel volgroeid toen ik vijftien was. De druk is rond die leeftijd toch wel erg hoog.
Ook in 96 was er voldoende internetporno hoor. Meestal schreef je je in op een nieuwsgroep of maillijst en kreeg je dingen per mail toegestuurd. :D In sommige chatkamers zoals icq of aol kon je je ook voor een mailing list inschrijven.

Alleen waren de pornosites best klungelig en de laadtijd was hoog, ook al had je de beste inbelverbinding.
pi_173055963
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:17 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ook in 96 was er voldoende internetporno hoor. Meestal schreef je je in op een nieuwsgroep of maillijst en kreeg je dingen per mail toegestuurd. :D

Alleen waren de pornosites best klungelig en de laadtijd was hoog, ook al had je de beste inbelverbinding.
Is dit niet offtopic btw?
I´m back.
pi_173055975
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eerste wat een ontkenner doet is morrelen aan de hoeveelheid mensen die is gestorven bij de Holocaust hč. Want stel dat je opponent ermee akkoord gaat, na veel discussie, dan heb je de eerste ingang voor een ontkenning.
Dit had ook een geschiedenis in meerdere andere topics hč.
Die gasten zijn slimmer dan je denkt hoor.
Een van eerste vragen die een geschiedkundige stelt is: ''Hoeveel doden zijn er gevallen?''. Als hem vertelt wordt: ''minstens 6 miljoen'', dan vraagt hij vervolgens; ''Oh, echt? Hoe is men tot dat getal gekomen?''. Maar daar hoef je inderdaad niet aan te te komen als je 'm een ontkenner noemt. Daarom vraag ik jou 12 jaar later; wat is een ontkenner? Dat blijkt een best lastige vraag, want:

quote:
Hierin zit, nu ik het teruglees, wel een probleem. Want stelde hij dat wel zo nadrukkelijk? Wat gebeurt er als je wél erkent dat er (x aantal - hoeveel moet je erkennen?) doden zijn gevallen, maar de vermeende intentie (van Hitler: genocide) ondermijnt door argumenten aan te dragen als: de doden waren het gevolg van ziekte, et cetera. Zonder intentie geen genocide, en dus geen holocaust? Moet ik het zo zien?
pi_173055977
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is dit niet offtopic btw?
Zeker, deed al een flauwe poging om terug naar het topic te gaan maar zag het late nachtuur vooralsnog als excuus. :P
pi_173055999
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:17 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ook in 96 was er voldoende internetporno hoor. Meestal schreef je je in op een nieuwsgroep of maillijst en kreeg je dingen per mail toegestuurd. :D In sommige chatkamers zoals icq of aol kon je je ook voor een mailing list inschrijven.

Alleen waren de pornosites best klungelig en de laadtijd was hoog, ook al had je de beste inbelverbinding.
Vooral foto's toch wel toen der tijd. Internet was (bij ons thuis) te langzaam voor filmpjes. Iets later via Kazaa kwamen er wel eens (onbedoeld ook vooral) leuke filmpjes binnen. Te jong nog voor kennis van nieuwsgroepen ed. Maar idd offtopic :D. Alhoewel porno -> werk -> vrouwen (->wagecap).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 01:24:25 ]
pi_173056008
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Een van eerste vragen die een geschiedkundige stelt is: ''Hoeveel doden zijn er gevallen?''. Als hem vertelt wordt: ''minstens 6 miljoen'', dan vraagt hij vervolgens; ''Oh, echt? Hoe is men tot dat getal gekomen?''. Maar daar hoef je inderdaad niet aan te te komen als je 'm een ontkenner noemt. Daarom vraag ik jou 12 jaar later; wat is een ontkenner? Dat blijkt een best lastige vraag, want:

[..]

Bagatelliseerder was de term waar we op uit kwamen.
Maar de modus is zoals ik beschreef. Altijd beginnen met het aantal. En trouwens vervolgens het onderwerp Bomber Harry (Arhtur Harris) openslaan.
En dan aan het eind zeveren over PvdA en de multiculturele samenleving. :D.

Maar ik merk het wel, jij bent het eens met sjunneke. :D.
I´m back.
pi_173056016
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:19 schreef Hdero het volgende:

[..]

Zeker, deed al een flauwe poging om terug naar het topic te gaan maar zag het late nachtuur vooralsnog als excuus. :P
Ja, en dan komt morgen een mod en die gooit het topic dicht.
I´m back.
pi_173056035
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en dan komt morgen een mod en die gooit het topic dicht.
Nee hoor ik houd al op. Hij zal hoogstens onze reacties daarover weghalen. Laten we de komende twee pagina's intussen voor de zekerheid volgooien met wél ontopic discussies. :P
pi_173056053
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:27 schreef Hdero het volgende:

[..]

Nee hoor ik houd al op. Hij zal hoogstens onze reacties daarover weghalen. Laten we de komende twee pagina's intussen voor de zekerheid volgooien met wél ontopic discussies. :P
Hier nog wat leeswerk: SEX / Welke seksuele categorieėn zijn bij jou favoriet.
I´m back.
pi_173056081
quote:
Dank je, wat nostalgisch leesvoer voor later :P
pi_173056087
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:34 schreef Hdero het volgende:

[..]

Dank je, wat nostalgisch leesvoer voor later :P
13 jaar geleden nog niet zo lang geleden.
I´m back.
pi_173056106
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bagatelliseerder was de term waar we op uit kwamen.
Maar de modus is zoals ik beschreef. Altijd beginnen met het aantal. En trouwens vervolgens het onderwerp Bomber Harry (Arhtur Harris) openslaan.
En dan aan het eind zeveren over PvdA en de multiculturele samenleving. :D.

Maar ik merk het wel, jij bent het eens met sjunneke. :D.
Ik ben het niet zozeer met sjun eens maar vooral oneens met het verbod en de bijkomende hysterie wanneer er vragen gesteld worden. Bagatelliseerder lijkt me voor hem wel de meest reėle benaming ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 01:39:48 ]
pi_173056121
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

13 jaar geleden nog niet zo lang geleden.
Nee maar in de digitale wereld wel.
pi_173056143
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:37 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik ben het niet zozeer met sjun eens maar vooral oneens met het verbod en de bijkomende hysterie wanneer er vragen gesteld worden. Bagatelliseerder lijkt me wel de meest reėle benaming ja.
Mwaoh, kijk er is ten eerste wettelijk een probleem als je een site wordt die bekend is om Holocaustontkenning. Of bagatellisering.
Ten tweede is het natuurlijk puur inhoudelijk nonsense.
Ten derde kun je daar de multiculturele samenleving nooit aan op hangen of door afkeuren.
Ik zie dat argument ook niet meer terugkeren, omdat Gekke Geert Israėl wel cool vindt wrs.
Maar los van de voorkeuren van Gekke Geert klopt het gewoon niet, want er is overweldigend bewijs vanuit wat je dan moet zien als de wetenschap van de geschiedenis dat de Holocaust heeft plaats gevonden.
Hoe mensen dat dan politiek gebruiken is gewoon een ander item, ik leg dat in dat topic ook uit, dat het er los van staat. Want het heeft gewoon plaats gevonden.
I´m back.
pi_173056144
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat betreft die holocaustdiscussie ?
Ik zag dat als een linksrechts-oorlog waar ze mee bezig waren.
Hun idee was dat de gevestigde moraal over de holocaust vooral links was en zij waren in oorlog met links,mn Ryan3. Ook was er het idee dat een verbod op holocaustontkenning politiekcorrect was, dus links en het moest bestreden worden.
Het was niet echt de bedoeling om de holocaust te ontkennen , hoewel Sjun wel doorsloeg in die bewuste posting en inderdaad een verkapte holocaustontkenning deed .
Zoiets kan ik me herinneren.
Ah dank je wel, dus je had toen wel een paar uitschieters/missers in de reacties maar nog geen trollwetenschap/agenda. Vermoedde al zoiets. Zou gezellig zijn geweest, veel meer dan nu denk ik.
pi_173056153
Ook interessant en enigszins ontopic (via JP):

Attractive Women Want it All: Good Genes, Economic Investment, Parenting
Proclivities, and Emotional Commitment

http://labs.la.utexas.edu(...)want-it-all-2008.pdf

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 01:45:15 ]
pi_173056161
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:44 schreef LelijKnap het volgende:
Ook interessant en enigszins ontopic:

Attractive Women Want it All: Good Genes, Economic Investment, Parenting
Proclivities, and Emotional Commitment

http://labs.la.utexas.edu(...)want-it-all-2008.pdf
Ja, klopt idd. En nu?
Die spookjes die ik zag in #2 of #3 zijn iig niet aantrekkelijk.
Maakt ook geen reet uit.
I´m back.
pi_173056175
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, klopt idd. En nu?
Die spookjes die ik zag in #2 of #3 zijn iig niet aantrekkelijk.
Nee, maar misschien reflecteert het op hen. Wél succesvol, niet aantrekkelijk als recept voor frustratie/gevoeligheid tov hun positie in maatschappij en bedrijf.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 01:47:17 ]
pi_173056179
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:47 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee, maar misschien reflecteert het op hen. Wél succesvol, niet aantrekkelijk als recept voor frustratie/gevoeligheid tov hun positie in maatschappij en bedrijf.
Ik weet niet precies.
Mooie vrouwen (binnen brackets) krijgen de mannen die het meeste verdienen wrs, en daar hoeven ze niet veel voor terug te geven.
I´m back.
pi_173056190
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:43 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ah dank je wel, dus je had toen wel een paar uitschieters/missers in de reacties maar nog geen trollwetenschap/agenda. Vermoedde al zoiets. Zou gezellig zijn geweest, veel meer dan nu denk ik.
Het was een felle loopgravenoorlog in de cyberspace. En daar hoort harde verbale klappen bij, wat men trollen kan noemen. Het was niet specifiek kicken op trollen, wel kicken op matten vanuit politieke tegenstellingen.
Maar die rebellenclub rond Sjun schoot door. GIngen mensen voor pedo uitmaken, iemand zat te lullen over over pedo-netwerken op FOK! en de foktop weet dit en doet niks .
Naar mijn idee was dat de reden voor Danny, fokeigenaar, om de gasten permanent te verbannen.
pi_173056193
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het was een felle loopgravenoorlog in de cyberspace. En daar hoort harde verbale klappen bij, wat men trollen kan noemen. Het was niet specifiek kicken op trollen, wel kicken op matten vanuit politieke tegenstellingen
Was het trollen? Was ik ook aan het trollen, in feite?

Moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat Stali en ik heel erg hebben gelachen om het topic sjun&lucida onze vogeltjes even daarvoor. En de reactie van lucida.
I´m back.
pi_173056204
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Was het trollen? Was ik ook aan het trollen, in feite?
hahaha. wij allemaal.... ik ook.... fel, feller, ... en dan zit je in trolmodus.
Ik vooral met aaaahhhhhhhhh
pi_173056212
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

hahaha. wij allemaal.... ik ook.... fel, feller, ... en dat zit je in trolmodus.
Ja, was wel een soort toernooi, sjun&lucida onze vogeltjes, ken je dat nog?, en dan de reactie van lucida die stampij ging halen bij hoe heet ze ook weer de vrouw van golfer. :D.
I´m back.
pi_173056214
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:17 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ook in 96 was er voldoende internetporno hoor. Meestal schreef je je in op een nieuwsgroep of maillijst en kreeg je dingen per mail toegestuurd. :D In sommige chatkamers zoals icq of aol kon je je ook voor een mailing list inschrijven.

Alleen waren de pornosites best klungelig en de laadtijd was hoog, ook al had je de beste inbelverbinding.
Ik heb de schrik van mijn leven gehad toen, kreeg een rekening van de telefoonkosten en van compuserve, bij elkaar 1300 gulden omdat mijn jongere zusje de hele dag iets had zitten downloaden van een chat.
In tegenstelling tot tegenwoordig zal de porno niet erg in trek geweest zijn, dan kon je beter naar videoland en een bandje huren voor 5 piek :)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_173056215
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mwaoh, kijk er is ten eerste wettelijk een probleem als je een site wordt die bekend is om Holocaustontkenning. Of bagatellisering.
Ten tweede is het natuurlijk puur inhoudelijk nonsense.
Ten derde kun je daar de multiculturele samenleving nooit aan op hangen of door afkeuren.
Ik zie dat argument ook niet meer terugkeren, omdat Gekke Geert Israėl wel cool vindt wrs.
Maar los van de voorkeuren van Gekke Geert klopt het gewoon niet, want er is overweldigend bewijs vanuit wat je dan moet zien als de wetenschap van de geschiedenis dat de Holocaust heeft plaats gevonden.
Hoe mensen dat dan politiek gebruiken is gewoon een ander item, ik leg dat in dat topic ook uit, dat het er los van staat. Want het heeft gewoon plaats gevonden.
Als ik dit lees kan ik mij alleen maar afvragen: als het bewijs zo overweldigend is waarom dan zoveel weerzin jegens onderzoek? Hoe sterker de weerzin, hoe zwakker de waarheid, denk ik dan. Het is dezelfde reactie die jij bij religies terugziet.
pi_173056219
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:57 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Als ik dit lees kan ik mij alleen maar afvragen: als het bewijs zo overweldigend is waarom dan zoveel weerzin jegens onderzoek? Hoe sterker de weerzin, hoe zwakker de waarheid, denk ik dan. Het is dezelfde reactie die jij bij religies terugziet.
Weerzin tegen onderzoek? Is er geen onderzoek gedaan naar de Holocaust, denk je?
Holocaust is niet een religie hoor.
I´m back.
pi_173056231
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik weet niet precies.
Mooie vrouwen (binnen brackets) krijgen de mannen die het meeste verdienen wrs, en daar hoeven ze niet veel voor terug te geven.
Die kantoorhaaitjes, dé echt succesvolle vrouwen, die ook nog eens mooi zijn, die zijn veel te druk om te kunnen huilen over sjw-thema's. Of die slopen zo'n anxiety-dude van Google verbaal, als nodig. Die zijn zó sterk, op alle fronten, dat ze een soortgelijk partner eisen. Ik zou daarom ook wel foto's van de partners van de googlespookjes willen zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 02:00:53 ]
pi_173056243
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:57 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Als ik dit lees kan ik mij alleen maar afvragen: als het bewijs zo overweldigend is waarom dan zoveel weerzin jegens onderzoek? Hoe sterker de weerzin, hoe zwakker de waarheid, denk ik dan. Het is dezelfde reactie die jij bij religies terugziet.
Ik heb weerzin tegen onderzoekers die gaan bagatelliseren om dubieuze politieke redenen.
Wat heel wat anders is dan onderzoekers die oprecht onderbouwd op lage aantallen slachtoffers uitkomen.
Sinds 1945 zijn tienduizenden mensen op onderzoek uitgegaan. Uit vele landen, vanuit vele stromingen. De consensus is toch dat men uitkomt op een dodenaantal boven de 4 miljoen....
met opzet vermoord of dood door ziekte, ondervoeding, geen medische behandeling, mishandeling.
pi_173056248
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:00 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Die kantoorhaaitjes, dé echt succesvolle vrouwen, die ook nog eens mooi zijn, die zijn veel te druk om te kunnen huilen over sjw-thema's. Of die slopen zo'n anxiety-dude van Google verbaal, als nodig. Die zijn zó sterk, op alle fronten, dat ze een soortgelijk partner eisen. Ik zou daarom ook wel foto's van de partners van de googlespookjes willen zien.
Ja, dat is wel weer een andere dimensie, maar zou het echt veel uitmaken? Ik weet niet.
Mannen die lang zijn krijgen ook de betere banen naar het schijnt.
Vrouwen die als knap gezien worden de dudes die het meeste verdienen.
I´m back.
pi_173056256
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:03 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik heb weerzin tegen onderzoekers die gaan bagatelliseren om dubieuze politieke redenen.
Wat heel wat anders is dan onderzoekers die oprecht onderbouwd op lage aantallen slachtoffers uitkomen.
Sinds 1945 zijn tienduizenden mensen op onderzoek uitgegaan. Uit vele landen, vanuit vele stromingen. De consensus is toch dat men uitkomt op een dodenaantal boven de 4 miljoen....
met opzet vermoord of dood door ziekte, ondervoeding, geen medische behandeling, mishandeling.
Ikzelf denk dat het in feite veel meer is dan 6 miljoen, maar goed. Zeker 10 miljoen.
I´m back.
pi_173056261
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ikzelf denk dat het in feite veel meer is dan 6 miljoen, maar goed. Zeker 10 miljoen.
ja... meer dan die heilige 6... zou best kunnen.
pi_173056264
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ja... meer dan die heilige 6... zou best kunnen.
Zeker wel.
I´m back.
pi_173056266
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Weerzin tegen onderzoek? Is er geen onderzoek gedaan naar de Holocaust, denk je?
Holocaust is niet een religie hoor.
In de vrije ruimte hč, hier op het forum bv. Daar bestaat de weerzin. Na de conclusie(s) van de (officiėle) onderzoeken naar de holocaust wordt dat verwerpelijk geacht.
pi_173056272
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ikzelf denk dat het in feite veel meer is dan 6 miljoen, maar goed. Zeker 10 miljoen.
Alle mensen die sneuvelden als direct resultaat van de oorlog incl soldaten, burgers etc kom je makkelijk op 50 mil uit.
pi_173056276
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:03 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik heb weerzin tegen onderzoekers die gaan bagatelliseren om dubieuze politieke redenen.
Wat heel wat anders is dan onderzoekers die oprecht onderbouwd op lage aantallen slachtoffers uitkomen.
Sinds 1945 zijn tienduizenden mensen op onderzoek uitgegaan. Uit vele landen, vanuit vele stromingen. De consensus is toch dat men uitkomt op een dodenaantal boven de 4 miljoen....
met opzet vermoord of dood door ziekte, ondervoeding, geen medische behandeling, mishandeling.
De crux lag voor sjun naast de aantallen (hij gaf in elk geval 1,5 aan) in dat laatste. De erkenning van ziekte, ondervoeding, etc stelt het beeld van (georganiseerde) genocide, dat waar we aandenken bij het horen van holocaust', ter twijfel. Hetgeen gelezen kan worden als 'ontkenning'.
pi_173056278
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:10 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

In de vrije ruimte hč, hier op het forum bv. Daar bestaat de weerzin. Na de conclusie(s) van de (officiėle) onderzoeken naar de holocaust wordt dat verwerpelijk geacht.
Probleem is alleen, en dat is een heel andere situatie dan waar dit topic over gaat, dat anders dan over de verhouding van mannen/vrouwen in tech-companies en hoe je dit wel of niet kunt bijstellen of dat je dat überhaupt moet willen bijstellen, over de geschiedenis van de Holocaust wel veel heel erg betrouwbare studies bestaan. Op meerdere vlakken. Dus niet alleen van ooggetuigen.
I´m back.
pi_173056282
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:12 schreef Hdero het volgende:

[..]

Alle mensen die sneuvelden als direct resultaat van de oorlog incl soldaten, burgers etc kom je makkelijk op 50 mil uit.
Klopt, maar daar binnenin is de Holocaust wel een apart dingetje, zeg maar.
I´m back.
pi_173056287
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat is wel weer een andere dimensie, maar zou het echt veel uitmaken? Ik weet niet.
Mannen die lang zijn krijgen ook de betere banen naar het schijnt.
Vrouwen die als knap gezien worden de dudes die het meeste verdienen.
Ja, in het algemeen en nog meer in bepaalde omgevingen. Rechtenwereldje bv. Wereldjes waar de spookjes uit elkaar getrokken zouden worden.
pi_173056296
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Probleem is alleen, en dat is een heel andere situatie dan waar dit topic over gaat, dat anders dan over de verhouding van mannen/vrouwen in tech-companies en hoe je dit wel of niet kunt bijstellen of dat je dat überhaupt moet willen bijstellen, over de geschiedenis van de Holocaust wel veel heel erg betrouwbare studies bestaan. Op meerdere vlakken. Dus niet alleen van ooggetuigen.
Dat hele Hocaust gebeuren is iig erg deprimerend, zullen we het maar weer over de kantoorpolitiek van google hebben? Wie over de Holocaust verder wil is vrij om een topic daarover te beginnen, sluit mijn eigen deelname niet uit
pi_173056297
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:17 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, in het algemeen en nog meer in bepaalde omgevingen. Rechtenwereldje bv. Wereldjes waar de spookjes uit elkaar getrokken zouden worden.
In de VS je JD doen is wel een goudmijn als je geen fouten maakt iig. Omdat in de VS je alle contracten tot 5 decimalen na de komma moet uitschrijven. Dat is hier in NL niet zo. Alhoewel ook steeds meer.
I´m back.
pi_173056306
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De crux lag voor sjun naast de aantallen (hij gaf in elk geval 1,5 aan) in dat laatste. De erkenning van ziekte, ondervoeding, etc stelt het beeld van (georganiseerde) genocide, dat waar we aandenken bij het horen van holocaust', ter twijfel. Hetgeen gelezen kan worden als 'ontkenning'.
Je bent verantwoordelijk voor je gevangenen. Als iem onder je gevangenschap het loodje legt door onnatuurlijke oorzaken, ben je schuldig aan moord volgens de heersende internationale doctrine.
pi_173056310
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:22 schreef Hdero het volgende:

[..]

Je bent verantwoordelijk voor je gevangenen. Als iem onder je gevangenschap het loodje legt door onnatuurlijke oorzaken, ben je schuldig aan moord volgens de heersende internationale doctrine.
Komt door jou en Jigzoz dat ik er naar verwees NB.
I´m back.
pi_173056314
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Probleem is alleen, en dat is een heel andere situatie dan waar dit topic over gaat, dat anders dan over de verhouding van mannen/vrouwen in tech-companies en hoe je dit wel of niet kunt bijstellen of dat je dat überhaupt moet willen bijstellen, over de geschiedenis van de Holocaust wel veel heel erg betrouwbare studies bestaan. Op meerdere vlakken. Dus niet alleen van ooggetuigen.
Ja, maar dat is weer het politieke aspect. Niet zuiver om die nu naast elkaar te leggen. Als misogynist Thierry in 45' 6 miljoen vrouwen had vergast, dan was dat hét referentiepunt in de discussie geweest. Dan was jij met je vragen en kritiek lavendellist genoemd.
pi_173056318
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, maar dat is weer het politieke aspect. Niet zuiver om die nu naast elkaar te leggen. Als misogynist Thierry in 45' 6 miljoen vrouwen had vergast, dan was dat hét referentiepunt in de discussie geweest. Dan was jij met je vragen en kritiek lavendellist genoemd.
Onzin want die gaat geen vrouwen uitroeien.
I´m back.
pi_173056326
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:22 schreef Hdero het volgende:

[..]

Je bent verantwoordelijk voor je gevangenen. Als iem onder je gevangenschap het loodje legt door onnatuurlijke oorzaken, ben je schuldig aan moord volgens de heersende internationale doctrine.
Jawel, maar daar raak je de kwestie van intentie. Het beeld is/moet zijn dat er spraken was van geoliede moordmachine; een industriėle genocide.
pi_173056333
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:29 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Jawel, maar daar raak je de kwestie van intentie. Het beeld is/moet zijn dat er spraken was van geoliede moordmachine; een industriėle genocide.
Ja, die intentie was er want concentratiekamp, dus wel.
pi_173056339
Maar ik ga hier nier verder op in, vind het een vervelend onderwerp om eerlijk te zijn.
pi_173056346
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In de VS je JD doen is wel een goudmijn als je geen fouten maakt iig. Omdat in de VS je alle contracten tot 5 decimalen na de komma moet uitschrijven. Dat is hier in NL niet zo. Alhoewel ook steeds meer.
Ja. JP (issie weer) heeft veel vrouwen van dat kaliber vrouwen op de bank gehad vertelde ie. Waren op hun dertigste volledig leeggezogen. (Da's slechts een paar jaar na het afronden van de studie btw). Maakte uiteindelijk toch de keuze voor een gezin of iig rust. Wat die keuze doet met de partnereisen heeft ie niet uitgelegd.
pi_173056357
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:31 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ja, die intentie was er want concentratiekamp, dus wel.
Nee, dat is te simpel wmb. De internering van Japanse Amerikanen leidde niet tot dood door ziekte/honger. Heel andere omstandigheden. Dat zat tussen de fronten in DL ook wel anders.
pi_173056362
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:37 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee, dat is te simpel wmb. De internering van Japanse Amerikanen leidde niet tot dood door ziekte/honger. Heel andere omstandigheden. Dat zat tussen de fronten in DL ook wel anders.
We hebben het over slachtoffers van de Holocaust oftewel de genocide door de Nazi's dacht ik. Wat hebben Japans-Amerikaanse interneringsgevangenen daarmee te maken?
pi_173056370
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:40 schreef Hdero het volgende:

[..]

We hebben het over slachtoffers van de Holocaust oftewel de genocide door de Nazi's dacht ik. Wat hebben Japans-Amerikaanse interneringsgevangenen daarmee te maken?
Edit: Meh, laten we een einde aan deze discussie brouwen. Plots lijk ik in de ontkenningshoek te zitten terwijl ik daar niet thuishoor. Ik heb vnmlk en alleen een probleem met het verbod en de houding jegens ontkenning-dissidenten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 02:53:24 ]
pi_173056613
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:46 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Edit: Meh, laten we een einde aan deze discussie brouwen. Plots lijk ik in de ontkenningshoek te zitten terwijl ik daar niet thuishoor. Ik heb vnmlk en alleen een probleem met het verbod en de houding jegens ontkenning-dissidenten.

Ik heb niet alles gevolgd in deze discussie, maar opeens ging het alleen over holocaust. Misschien moet het weer terug naar de issue, Damore's manifest.
pi_173057011
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:46 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Edit: Meh, laten we een einde aan deze discussie brouwen. Plots lijk ik in de ontkenningshoek te zitten terwijl ik daar niet thuishoor. Ik heb vnmlk en alleen een probleem met het verbod en de houding jegens ontkenning-dissidenten.

Dat is inderdaad het risico van advocaat van de duivel spelen.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_173057399
Google is keihard op weg om 1984 werkelijkheid te maken.

Ontslaan iemand voor het schrijven van een goed onderbouwde memo, waar google zelf om heeft gevraagd.

Google stelt een SJW team op om free speech "veilig te stellen", team bestaande uit Anita Sarkiseiryan, Zoe Quinn, en nog meer trumblr crap snowflakes.
Hun idee van free speech veilig stellen is het censureren van onwelgevallige geluiden.
(https://jigsaw.google.com/)

Ze "demonetizen" youtube kanalen waarvan de content en boodschap hun niet bevallen, voornamelijk "rechtse" kanalen dus. Demonetizen wil zeggen het schrappen van reclameinkomsten voor de video's op die kanalen. (Waaronder een kanaal van 2 african-american vrouwen die pro-trump zijn, hoe heerlijk ironisch seksistisch en racistisch :'))

Ze komen met Google perspective, een tool die meet hoe toxisch een bepaalde tekst is.
Uiteraard is "ik haat christenen" minder toxisch dan "ik haat moslims".


En zo zijn er ongetwijfeld nog meer zaken geļnfecteerd met het politiek correcte virus.

Bedrijf wordt helemaal verkankerd door SJW. Gelukkig is het algemeen bekend dat overal waar SJW's neerstrijken, het succes snel zal vertrekken. Blijft deze trend doorgaan dan zal google het wel gaan voelen in de centjes.
pi_173057419
Oh.
Googles eigen gedachtepolitie tool geeft blijkbaar de volgende regel uit de memo een 0% toxic rating :D

"I’m also not saying that we should restrict people to certain gender roles; I’m advocating for quite the opposite: treat people as individuals, not as just another member of their group (tribalism)."

Edit:
En het opnoemen van feiten is blijkbaar not done volgens google _O-
pi_173057537
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 08:49 schreef Refragmental het volgende:
Google is keihard op weg om 1984 werkelijkheid te maken.

Ontslaan iemand voor het schrijven van een goed onderbouwde memo, waar google zelf om heeft gevraagd.

Google stelt een SJW team op om free speech "veilig te stellen", team bestaande uit Anita Sarkiseiryan, Zoe Quinn, en nog meer trumblr crap snowflakes.
Hun idee van free speech veilig stellen is het censureren van onwelgevallige geluiden.
(https://jigsaw.google.com/)

Ze "demonetizen" youtube kanalen waarvan de content en boodschap hun niet bevallen, voornamelijk "rechtse" kanalen dus. Demonetizen wil zeggen het schrappen van reclameinkomsten voor de video's op die kanalen. (Waaronder een kanaal van 2 african-american vrouwen die pro-trump zijn, hoe heerlijk ironisch seksistisch en racistisch :'))

Ze komen met Google perspective, een tool die meet hoe toxisch een bepaalde tekst is.
Uiteraard is "ik haat christenen" minder toxisch dan "ik haat moslims".
[ afbeelding ]

En zo zijn er ongetwijfeld nog meer zaken geļnfecteerd met het politiek correcte virus.

Bedrijf wordt helemaal verkankerd door SJW. Gelukkig is het algemeen bekend dat overal waar SJW's neerstrijken, het succes snel zal vertrekken. Blijft deze trend doorgaan dan zal google het wel gaan voelen in de centjes.
Kunt ook zelf aangeven of je het wel of niet toxic vindt.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:02:02 #109
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173057540
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 08:51 schreef Refragmental het volgende:
Oh.
Googles eigen gedachtepolitie tool geeft blijkbaar de volgende regel uit de memo een 0% toxic rating :D

"I’m also not saying that we should restrict people to certain gender roles; I’m advocating for quite the opposite: treat people as individuals, not as just another member of their group (tribalism)."

Edit:
En het opnoemen van feiten is blijkbaar not done volgens google _O-
[ afbeelding ]
Dit kwam ook tijdens de verkiezingen al naar voren. Google had nogal een sterke voorkeur voor Hillary.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173057578
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 08:51 schreef Refragmental het volgende:
Oh.
Googles eigen gedachtepolitie tool geeft blijkbaar de volgende regel uit de memo een 0% toxic rating :D

"I’m also not saying that we should restrict people to certain gender roles; I’m advocating for quite the opposite: treat people as individuals, not as just another member of their group (tribalism)."

Edit:
En het opnoemen van feiten is blijkbaar not done volgens google _O-
[ afbeelding ]
Nee, die tool koppelt aan Trump 74% toxic. Dat is gewoon een algoritme wat gebruikt wordt.
pi_173057669
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, die tool koppelt aan Trump 74% toxic. Dat is gewoon een algoritme wat gebruikt wordt.
"Trump is not the president" levert 28% toxic op :s)
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_173057671
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, die tool koppelt aan Trump 74% toxic. Dat is gewoon een algoritme wat gebruikt wordt.
Het opnoemen van feiten zou nooit als toxic moeten worden aangegeven.

Persoon 1: Wie is er president van de VS?
Persoon 2: Volgens mij is dat Donald Trump.
Persoon 1: Auw auw auw, ik ben getriggerd.

Fucking SJW gejank :')
pi_173057701
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:16 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het opnoemen van feiten zou nooit als toxic moeten worden aangegeven.

Persoon 1: Wie is er president van de VS?
Persoon 2: Volgens mij is dat Donald Trump.
Persoon 1: Auw auw auw, ik ben getriggerd.

Fucking SJW gejank :')
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_173057716
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:16 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het opnoemen van feiten zou nooit als toxic moeten worden aangegeven.

Persoon 1: Wie is er president van de VS?
Persoon 2: Volgens mij is dat Donald Trump.
Persoon 1: Auw auw auw, ik ben getriggerd.

Fucking SJW gejank :')
Ik zie het gejank steevast van iemand komen die zichzelf niet als SJW zou omschrijven.
pi_173057739
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik zie het gejank steevast van iemand komen die zichzelf niet als SJW zou omschrijven.
Laat ik de vraag anders rechtstreeks vragen zodat je je er niet uit kunt wezelen.
Is het opnoemen van 100% verifieerbare feiten toxisch?
pi_173057779
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Laat ik de vraag anders rechtstreeks vragen zodat je je er niet uit kunt wezelen.
Is het opnoemen van 100% verifieerbare feiten toxisch?
Hier ga je nooit antwoord op krijgen van Xa1pt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:32:45 #117
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_173057877
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik zie het gejank steevast van iemand komen die zichzelf niet als SJW zou omschrijven.
Wie heeft de term SJW eigenlijk bedacht? Of is het een door die club zelfverzonnen Geuzennaam?
pi_173057904
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wie heeft de term SJW eigenlijk bedacht? Of is het een door die club zelfverzonnen Geuzennaam?
Volgens mij dat een in de vorige reeks uitvoerig besproken.
Ik dacht dat het ergens rond gamergate is opgedoken, maar pin me er niet op vast, heb de discussie niet gelezen en me er verder ook niet in verdiept.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:36:40 #119
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_173057926
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Volgens mij dat een in de vorige reeks uitvoerig besproken.
Ik dacht dat het ergens rond gamergate is opgedoken, maar pin me er niet op vast, heb de discussie niet gelezen en me er verder ook niet in verdiept.
Oh okee. Ik ben pas ergens in dit deel ingestapt, zal het wel gemist hebben dus.

DuckDuckGo het wel...
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:37:11 #120
8369 speknek
Another day another slay
pi_173057939
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Laat ik de vraag anders rechtstreeks vragen zodat je je er niet uit kunt wezelen.
Is het opnoemen van 100% verifieerbare feiten toxisch?
Wat zijn 100% verifieerbare feiten?

Edit oh wacht je stelt SJWs nu gelijk aan een uitkomst van Google DeepMind. Ja logisch. Ik denk dat je aluminium hoedje is afgevallen.

Edit2 niet DeepMind maar wel TensorFlow

[ Bericht 5% gewijzigd door speknek op 11-08-2017 09:42:56 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173058000
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:37 schreef speknek het volgende:

[..]

Wat zijn 100% verifieerbare feiten?
Het antwoord op de volgende vraag lijkt mij toch wel 100% verifieerbaar.
Wie is de president van de VS?

Net zoals de volgende vragen:
Hoeveel is 1+1?
Wat is de grootste berg op aarde?
Wie was de eerste mens op de maan?
Hoe oud was de jongste vrouw van mohammed volgens de koran?
pi_173058050
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:37 schreef speknek het volgende:

[..]
Edit oh wacht je stelt SJWs nu gelijk aan een uitkomst van Google DeepMind. Ja logisch. Ik denk dat je aluminium hoedje is afgevallen.
Waar de fuck heb jij het nu weer over? :')
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:46:10 #123
8369 speknek
Another day another slay
pi_173058097
Je lijkt je op te winden over een AI die iets verkeerd classificeert. En ziet dat als indicatie van iets.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173058112
Maar intussen heb ik nog steeds geen antwoord op mijn blijkbaar extreem moeilijke vraag.

Dan maar rechtstreeks aan Speknek en Xa1pt.

Is het opnoemen van 100% verifieerbare feiten toxisch?

100% Verifieerbare feiten zijn zaken zoals de uitkomst van 1+1, of welke positie door wie wordt gevuld op dit moment.
pi_173058119
Hoe meer censuur op de bekende social media en google, des te groter nieuwe alternatieven als minds.com kunnen worden.
pi_173058140
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:47 schreef Homey het volgende:
Hoe meer censuur op de bekende social media en google, des te groter nieuwe alternatieven als minds.com kunnen worden.
We gaan richting segregatie ja en ik zie dat niet eens als een heel slechte stap.
pi_173058186
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

We gaan richting segregatie ja en ik zie dat niet eens als een heel slechte stap.
De cirkel gaat rond.
Goed voorbeeld. Jaren 50/60/70 wilden african-americans af van segregatie. En nu in 2017 hebben we weer door african-american zelf opgelegde segregatie in de vorm van blacks-only graduation ceremonies en dat soort ongein.
"progressief" links doet dit toch echt zelf dit keer.
pi_173058191
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

We gaan richting segregatie ja en ik zie dat niet eens als een heel slechte stap.
Google en Facebook segregeren, minds.com niet.

Wie weet zal minds.com, als het heel groot gaat worden, ook ten prooi vallen aan censuur. Je weet het niet. Wat wel eng is dat google de nr 1 positie in de wereld heeft wat betreft informatievoorziening, en dat als bedrijf steeds meer gaat censureren en hun algoritmes op subjectieve basis gaat aanpassen.....klinkt als 1984 george orwell.
pi_173058195
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

De cirkel gaat rond.
Goed voorbeeld. Jaren 50/60/70 wilden african-americans af van segregatie. En nu in 2017 hebben we weer door african-american zelf opgelegde segregatie in de vorm van blacks-only graduation ceremonies en dat soort ongein.
"progressief" links doet dit toch echt zelf dit keer.
Extreem rechts ook. Zo gaat dat gewoon.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:53:09 #130
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173058224
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:51 schreef Homey het volgende:

[..]

Google en Facebook segregeren, minds.com niet.

Wie weet zal minds.com, als het heel groot gaat worden, ook ten prooi vallen aan censuur. Je weet het niet. Wat wel eng is dat google de nr 1 positie in de wereld heeft wat betreft informatievoorziening, en dat als bedrijf steeds meer gaat censureren en hun algoritmes op subjectieve basis gaat aanpassen.....klinkt als 1984 george orwell.
Het is geen kwestie van "als". Ze doen het al.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173058225
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:51 schreef Homey het volgende:

[..]

Google en Facebook segregeren, minds.com niet.

Wie weet zal minds.com, als het heel groot gaat worden, ook ten prooi vallen aan censuur. Je weet het niet.
Nooit van gehoord.
quote:
Wat wel eng is dat google de nr 1 positie in de wereld heeft wat betreft informatievoorziening, en dat als bedrijf steeds meer gaat censureren en hun algoritmes op subjectieve basis gaat aanpassen.....klinkt als 1984 george orwell.
Google en Facebook verdelen samen het internet ja, zo kun je dat wel stellen.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:54:54 #132
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173058254
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:46 schreef Refragmental het volgende:
Maar intussen heb ik nog steeds geen antwoord op mijn blijkbaar extreem moeilijke vraag.

Dan maar rechtstreeks aan Speknek en Xa1pt.

Is het opnoemen van 100% verifieerbare feiten toxisch?

100% Verifieerbare feiten zijn zaken zoals de uitkomst van 1+1, of welke positie door wie wordt gevuld op dit moment.
Definieer 'toxisch'. Als je daarmee bedoelt dat mensen verdrietig of angstig kunnen worden, dan kunnen feiten inderdaad toxisch zijn.
pi_173058258
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

We gaan richting segregatie ja en ik zie dat niet eens als een heel slechte stap.
Ik zie dat meer als het falen van enige vorm van debat en discussie. Het is de ultieme consequentie van de polarisatie, die met name in de VS, nogal is doorgeschoten. In plaats van je te proberen te verplaatsen in het standpunt van iemand anders, blijf je gezellig in je eigen kring hangen.

In mijn ogen zijn de SJWs hier de foute partij; ik zie over het algemeen uit de andere hoek weinig vijandigheid, en genoeg mogelijkheden en bereidheid tot discussie. Als ik het Evergreen debacle in de VS zie, dan lijkt het me duidelijk dat de SJWs tot de orde moeten worden geroepen.

Ik verwacht trouwens, gezien het genoemde voorbeeld, dat het alleen maar extremer wordt, waarna men alleen maar minder draagvlak heeft. Het meest trieste is dat een "middenpositie" vrijwel niet meer mogelijk is, alweer gezien vanuit de SJW hoek.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:55:20 #134
8369 speknek
Another day another slay
pi_173058263
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:46 schreef Refragmental het volgende:
Maar intussen heb ik nog steeds geen antwoord op mijn blijkbaar extreem moeilijke vraag.

Dan maar rechtstreeks aan Speknek en Xa1pt.

Is het opnoemen van 100% verifieerbare feiten toxisch?

100% Verifieerbare feiten zijn zaken zoals de uitkomst van 1+1, of welke positie door wie wordt gevuld op dit moment.
Kan toxisch zijn.

Als ik zeg je moeder laat zich graag in d'r kutje spuiten, dan is dat feitelijk correct, maar dat zeg ik natuurlijk niet omdat ik een feitelijke constatering wil doen maar omdat ik de ander op wil naaien en een discussie ontregelen.

Trump is president is natuurlijk nauwelijks toxisch te noemen, maar het is ook niet gek om te zien dat die woorden vaak terugkomen in ontsporende internetdiscussies. (President Barack Hussein Obama was born in the USA = Ook nog 35% toxisch). Dus als TensorFlow zich daarop laat trainen is de uitkomst niet onverwacht. Maar ze hebben een knop waarmee je aan kunt geven dat er een vreemd resultaat uitkomt, dus gebruik hem zou ik zeggen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:55:24 #135
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173058266
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

De cirkel gaat rond.
Goed voorbeeld. Jaren 50/60/70 wilden african-americans af van segregatie. En nu in 2017 hebben we weer door african-american zelf opgelegde segregatie in de vorm van blacks-only graduation ceremonies en dat soort ongein.
"progressief" links doet dit toch echt zelf dit keer.
Weet je ook waarom ze dit soort ceremonies houden?
pi_173058276
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:53 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het is geen kwestie van "als". Ze doen het al.
Dat klopt. Met name rechte conservatieve accounts worden geraakt. Lijkt op een purge. Uiteindelijk zullen die accounts overstappen op alternatieven als minds.com en gab.ai.

Trouwens, Zuckerberg wil presidente worden in 2020. Hij kan natuurlijk zijn mega platform aanwenden om hemzelf te promoten en de andere kandidaten zwart te maken. George Orwell here we come!
pi_173058297
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:55 schreef Homey het volgende:

[..]

Dat klopt. Met name rechte conservatieve accounts worden geraakt. Lijkt op een purge. Uiteindelijk zullen die accounts overstappen op alternatieven als minds.com en gab.ai.

Trouwens, Zuckerberg wil presidente worden in 2020. Hij kan natuurlijk zijn mega platform aanwenden om hemzelf te promoten en de andere kandidaten zwart te maken. George Orwell here we come!
Zelfs in Californiė zit men daar niet op te wachten; ik zag al foto's met F**k Zuck 2020 langskomen, al waren we nog niet geheel zeker of dit geshopt was of niet.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:57:10 #138
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173058300
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:55 schreef drexciya het volgende:

[..]

Ik zie dat meer als het falen van enige vorm van debat en discussie. Het is de ultieme consequentie van de polarisatie, die met name in de VS, nogal is doorgeschoten. In plaats van je te proberen te verplaatsen in het standpunt van iemand anders, blijf je gezellig in je eigen kring hangen.

In mijn ogen zijn de SJWs hier de foute partij; ik zie over het algemeen uit de andere hoek weinig vijandigheid, en genoeg mogelijkheden en bereidheid tot discussie. Als ik het Evergreen debacle in de VS zie, dan lijkt het me duidelijk dat de SJWs tot de orde moeten worden geroepen.

Ik verwacht trouwens, gezien het genoemde voorbeeld, dat het alleen maar extremer wordt, waarna men alleen maar minder draagvlak heeft. Het meest trieste is dat een "middenpositie" vrijwel niet meer mogelijk is, alweer gezien vanuit de SJW hoek.
Dan moet je beter kijken. Vanuit het andere kamp is er net zo veel vijandigheid en net zo weinig zin in een debat.
pi_173058306
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:55 schreef drexciya het volgende:

[..]

Ik zie dat meer als het falen van enige vorm van debat en discussie. Het is de ultieme consequentie van de polarisatie, die met name in de VS, nogal is doorgeschoten. In plaats van je te proberen te verplaatsen in het standpunt van iemand anders, blijf je gezellig in je eigen kring hangen.
Gevolg van het internet. Mensen vinden elkaar heel veel sneller en makkelijker.
quote:
In mijn ogen zijn de SJWs hier de foute partij; ik zie over het algemeen uit de andere hoek weinig vijandigheid, en genoeg mogelijkheden en bereidheid tot discussie. Als ik het Evergreen debacle in de VS zie, dan lijkt het me duidelijk dat de SJWs tot de orde moeten worden geroepen.
Ah, volgens mij ligt het juist aan radicaalrechts.
quote:
Ik verwacht trouwens, gezien het genoemde voorbeeld, dat het alleen maar extremer wordt, waarna men alleen maar minder draagvlak heeft. Het meest trieste is dat een "middenpositie" vrijwel niet meer mogelijk is, alweer gezien vanuit de SJW hoek.
Nou, wat er bij extreemrechts SJW genoemd wordt bestaat juist voor het overgrote deel uit wat eerst gewoon nog 'het midden' heette.
pi_173058347
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Weet je ook waarom ze dit soort ceremonies houden?
Omdat ze aangestoken zijn door grievance studies en zichzelf o zo zielig vinden? Volgens mij zijn ze volledig de boodschap van iemand als MLK vergeten, en wentelen ze zich in hun slachtofferrol. Sowieso zie je organisaties als BLM nogal snel vervallen in anti-blank retoriek ("pigs in a blanket", white privilege, white guilt). In mijn ogen is dit juist niet de manier waarop je vooruitgang gaat boeken, maar blijkbaar kijken desbetreffende personen niet verder dan hun neus lang is.
pi_173058366
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dan moet je beter kijken. Vanuit het andere kamp is er net zo veel vijandigheid en net zo weinig zin in een debat.
Las eens een onderzoek dat aantoonde dat twee verschillende meningen op een discussieforum elkaar juist radicaliseerde, i.p.v. tot elkaar te komen. Hoeft niet altijd natuurlijk, maar wel vaak.

Je ziet het hier op fok, mensen gaan schreeuwen, schelden en jij-bakken. Zowel bij links als rechts. Het middenkader erodeert.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:01:50 #142
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173058380
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:00 schreef drexciya het volgende:

[..]

Omdat ze aangestoken zijn door grievance studies en zichzelf o zo zielig vinden? Volgens mij zijn ze volledig de boodschap van iemand als MLK vergeten, en wentelen ze zich in hun slachtofferrol. Sowieso zie je organisaties als BLM nogal snel vervallen in anti-blank retoriek ("pigs in a blanket", white privilege, white guilt). In mijn ogen is dit juist niet de manier waarop je vooruitgang gaat boeken, maar blijkbaar kijken desbetreffende personen niet verder dan hun neus lang is.
Nee, dat is niet de reden. Daarnaast zijn termen als 'white privilege' en 'white guilt' niet anti-blank. Tenslotte is het pas orwelliaans om met terminologie als 'grievance studies' te komen.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:03:53 #143
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_173058414
Waar las ik het nou laatst? Fergusson misschien, hoe dan ook, hij zei: we zijn met een rotgang één van de belangrijkste democratische vaardigheden aan het verleren: discussiėren (niet debatteren). Wij denken bij democratie vrijwel alleen maar aan stemmen. Terwijl het juist het bij elkaar laten komen van verschillende opvattingen tot een werkbare oplossing is.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_173058424
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dan moet je beter kijken. Vanuit het andere kamp is er net zo veel vijandigheid en net zo weinig zin in een debat.
Ik heb geen voorbeelden van het niveau (of beter gezegd het gebrek eraan) gezien van Evergreen College in Vermont. Laten we ook even Berkeley erbij halen (toen Milo daar zou spreken), en dan zien we het ware gezicht van de SJW's. Natuurlijk is dat niet representatief voor iedereen uit die hoek, maar dit vormt wel het gezicht van de beweging.

En als ik kijk wat er aan gedachtengoed achter zit, zie ik toch wel een groot verschil met alt-rechts. Dat is naar verhouding bijzonder tam, en is ook niet bezig met acties zoals doxing en bedreiging. Het is inmiddels gemeengoed geworden om sprekers met een afwijkende mening, die op een universiteit komen spreken, aan te vallen. Dat komt toch echt specifiek uit de SJW hoek.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:05:19 #145
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173058441
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:01 schreef Homey het volgende:

[..]

Las eens een onderzoek dat aantoonde dat twee verschillende meningen op een discussieforum elkaar juist radicaliseerde, i.p.v. tot elkaar te komen. Hoeft niet altijd natuurlijk, maar wel vaak.

Je ziet het hier op fok, mensen gaan schreeuwen, schelden en jij-bakken. Zowel bij links als rechts. Het middenkader erodeert.
Het midden is er nog steeds. Alleen hebben ze steeds minder zin om in discussie te gaan met (extreem)rechtse knulletjes die iedereen die het niet met hun eens is direct bombarderen tot 'SJW', vijand van de vrijheid, 'oikofoob' en extreemlinks.
pi_173058473
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:01 schreef Homey het volgende:

[..]

Las eens een onderzoek dat aantoonde dat twee verschillende meningen op een discussieforum elkaar juist radicaliseerde, i.p.v. tot elkaar te komen. Hoeft niet altijd natuurlijk, maar wel vaak.

Je ziet het hier op fok, mensen gaan schreeuwen, schelden en jij-bakken. Zowel bij links als rechts. Het middenkader erodeert.
Dat reageren op internet heeft ook zijn langste tijd gehad. Talloze media hebben de reageermogelijkheid al geschrapt omdat het een bruine brei van strafbare leuzen werd. Forums verdwijnen langzamerhand. Zie ook FOK! bijvoorbeeld Bezoekersaantallen zijn hier ook gekelderd en ze blijven dalen.
pi_173058483
De term SJW gebruiken bevestigt volgens mij in alle gevallen dat diegene op een zolderkamer woont. Wat een idioterie is dat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173058501
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Gevolg van het internet. Mensen vinden elkaar heel veel sneller en makkelijker.

[..]

Ah, volgens mij ligt het juist aan radicaalrechts.

[..]

Nou, wat er bij extreemrechts SJW genoemd wordt bestaat juist voor het overgrote deel uit wat eerst gewoon nog 'het midden' heette.
Volgens mij is jouw definitie van extreemrechts anders dan die van mij, en wat jij onder SJWs verstaat is ook niet hetzelfde. Laten we dat eerst eens duidelijker definiėren. In mijn ogen draai je de boel om; ben je aan het trollen of niet? SJWs staan heel ver van het midden af, en veel mensen aan de "linkerkant" zijn niet SJW genoeg zo is inmiddels gebleken. Als je maar één verkeerde uitspraak doet, word je meteen volledig afgebrand. Dat zien we in Nederland ook al in zekere mate terug.
pi_173058523
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:03 schreef AgLarrr het volgende:
Waar las ik het nou laatst? Fergusson misschien, hoe dan ook, hij zei: we zijn met een rotgang één van de belangrijkste democratische vaardigheden aan het verleren: discussiėren (niet debatteren). Wij denken bij democratie vrijwel alleen maar aan stemmen. Terwijl het juist het bij elkaar laten komen van verschillende opvattingen tot een werkbare oplossing is.
Als je PvdA-, D66- en GroenLinks-aanhangers laat discussiėren met elkaar, dan komen ze er echt wel uit. Punt is dat er hier op FOK! een heel grote groep PVV/FvD'ers zit. Die hebben opvattingen die zo haaks staan op wat de rest vindt, dat je een discussie kunt vergeten.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:10:10 #150
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173058537
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:04 schreef drexciya het volgende:

[..]

Ik heb geen voorbeelden van het niveau (of beter gezegd het gebrek eraan) gezien van Evergreen College in Vermont. Laten we ook even Berkeley erbij halen (toen Milo daar zou spreken), en dan zien we het ware gezicht van de SJW's. Natuurlijk is dat niet representatief voor iedereen uit die hoek, maar dit vormt wel het gezicht van de beweging.
Nee hoor. Jij bombardeert het tot het gezicht van de beweging omdat zulke randfiguren zoveel makkelijker te bestrijden zijn dan de ware SJW's. Dat zijn namelijk mensen die waarde hechten aan academisch debat, die genuanceerde meningen hebben en die je niet even terzijde kunt schuiven omdat ze steeds met ijzersterke argumenten komen.
quote:
En als ik kijk wat er aan gedachtengoed achter zit, zie ik toch wel een groot verschil met alt-rechts. Dat is naar verhouding bijzonder tam, en is ook niet bezig met acties zoals doxing en bedreiging. Het is inmiddels gemeengoed geworden om sprekers met een afwijkende mening, die op een universiteit komen spreken, aan te vallen. Dat komt toch echt specifiek uit de SJW hoek.
Nee hoor. Moet ik je even aan gamergate herinneren, als het over doxing en bedreiging gaat? En zij vallen niet 'mensen met een alternatieve mening' aan, ze roepen luidkeels op om extreemrechtse opneukertjes van de universiteiten weren, omdat ze daar niets te zoeken hebben.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:10:14 #151
8369 speknek
Another day another slay
pi_173058541
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:04 schreef drexciya het volgende:

[..]

Ik heb geen voorbeelden van het niveau (of beter gezegd het gebrek eraan) gezien van Evergreen College in Vermont. Laten we ook even Berkeley erbij halen (toen Milo daar zou spreken), en dan zien we het ware gezicht van de SJW's. Natuurlijk is dat niet representatief voor iedereen uit die hoek, maar dit vormt wel het gezicht van de beweging.

En als ik kijk wat er aan gedachtengoed achter zit, zie ik toch wel een groot verschil met alt-rechts. Dat is naar verhouding bijzonder tam, en is ook niet bezig met acties zoals doxing en bedreiging. Het is inmiddels gemeengoed geworden om sprekers met een afwijkende mening, die op een universiteit komen spreken, aan te vallen. Dat komt toch echt specifiek uit de SJW hoek.
Dan kijk je niet zo heel goed.

1. Milo heeft natuurlijk niks op Berkeley te zoeken. Net zoals creationisten die zijn ze op een gegeven moment ook niet meer uit gaan nodigen. Heeft verder niks met censuur te maken en alles aan geen academische legitimatie geven aan querulanten.
2. Het gedachtegoed achter alt rechts is redelijk tam... je weet dat alt rechts een construct van Richard Spencer is, die letterlijk een nazi is?
3. Ik wil doxen nooit goedkeuren, mar je weet dat de voorloper van alt rechts, Gamergate, daarmee begon?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173058557
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:08 schreef drexciya het volgende:

[..]

Volgens mij is jouw definitie van extreemrechts anders dan die van mij
Zeker.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:11:07 #153
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173058571
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:07 schreef Ludachrist het volgende:
De term SJW gebruiken bevestigt volgens mij in alle gevallen dat diegene op een zolderkamer woont. Wat een idioterie is dat.
De implicatie is ook duidelijk; strijden voor sociale rechtvaardigheid is slecht. Je moet het maar durven zeggen...
pi_173058576
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:10 schreef speknek het volgende:

[..]

Dan kijk je niet zo heel goed.

1. Milo heeft natuurlijk niks op Berkeley te zoeken.
2. Het gedachtegoed achter alt rechts is redelijk tam... je weet dat alt rechts een construct van Richard Spencer is, die letterlijk een nazi is?
3. Ik wil doxen nooit goedkeuren, mar je weet dat de voorloper van alt rechts, Gamergate, daarmee begon?
Dit neigt naar SJW'isme.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173058591
Wat is dat trouwens toch telkens met die twee Amerikaanse universiteiten? Daar moeten we ons druk om maken, want...?
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:12:18 #156
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173058605
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:11 schreef Jigzoz het volgende:
Wat is dat trouwens toch telkens met die twee Amerikaanse universiteiten? Daar moeten we ons druk om maken, want...?
Andere voorbeelden zijn er niet.
pi_173058615
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:11 schreef Jigzoz het volgende:
Wat is dat trouwens toch telkens met die twee Amerikaanse universiteiten? Daar moeten we ons druk om maken, want...?
SJW.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173058637
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Andere voorbeelden zijn er niet.
Nou, het goeie nieuws is dat je in een heel aantal zuidelijke staten nog gewoon een redneck-cultuur hebt, dus ik zie niet in wat er nou zo bedreigend is aan die paar linkse jongeren ergens verderop.
pi_173058648
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het midden is er nog steeds. Alleen hebben ze steeds minder zin om in discussie te gaan met (extreem)rechtse knulletjes die iedereen die het niet met hun eens is direct bombarderen tot 'SJW', vijand van de vrijheid, 'oikofoob' en extreemlinks.
Extreem-links en extreem-rechts zijn eigenlijk hetzelfde. Het is een machtsspel. Tel daarbij de fanatieke gelovigen erbij, en je hebt een mooi schouwspel....maar geen inhoudelijk debat.
pi_173058667
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:07 schreef Ludachrist het volgende:
De term SJW gebruiken bevestigt volgens mij in alle gevallen dat diegene op een zolderkamer woont. Wat een idioterie is dat.
Heb je überhaupt de excessen die zich in de VS afspelen gezien? Als je het over idioterie hebt, dan is dat een zeer goed voorbeeld. Ik zie het vooral als zielig dat studenten zich laten misleiden door deze onzin en hun opleiding en toekomst verzieken door hieraan mee te doen.

Sowieso heb ik de indruk dat veel mensen in deze discussie geen idee hebben van hoe ver dit gaat, en waarom de term SJW wel degelijk relevant is. In Nederland is het gelukkig helemaal niet zo ver, maar dat is juist een goed uitgangspunt om te voorkomen dat deze "stroming" meer aanhang krijgt.
pi_173058690
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:15 schreef drexciya het volgende:

[..]

Heb je überhaupt de excessen die zich in de VS afspelen gezien? Als je het over idioterie hebt, dan is dat een zeer goed voorbeeld. Ik zie het vooral als zielig dat studenten zich laten misleiden door deze onzin en hun opleiding en toekomst verzieken door hieraan mee te doen.

Sowieso heb ik de indruk dat veel mensen in deze discussie geen idee hebben van hoe ver dit gaat, en waarom de term SJW wel degelijk relevant is. In Nederland is het gelukkig helemaal niet zo ver, maar dat is juist een goed uitgangspunt om te voorkomen dat deze "stroming" meer aanhang krijgt.
Nou, leg het dan eens uit in plaats van gewoon steeds te roepen dat SJW's de duivel zijn.

Wat is een SJW volgens jou, laten we daar eens mee beginnen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173058691
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

SJW.
En dat is een soort virus. Breekt het uit, dan is binnen de kortste keren iedereen besmet en dan mogen homo's trouwen, worden zwarten gelijkwaardig en zijn vrouwen ineens meer dan een kwakgat. En dat moeten we niet willen met zijn allen.
pi_173058704
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:11 schreef Jigzoz het volgende:
Wat is dat trouwens toch telkens met die twee Amerikaanse universiteiten? Daar moeten we ons druk om maken, want...?
Vreemd idd. Sowieso zie je het op het NOS journaal en andere media een obsessie voor interne zaken in Amerika. Zo importeer je de Amerikaanse cultuur in Nederland. Ben vaak op vakantie geweest naar landen als Portugal en zo, en daar gaat het veel minder om Amerika. Hoorde wel eens dat Nederland de 51ste staat van Amerika wordt genoemd.
pi_173058727
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En dat is een soort virus. Breekt het uit, dan is binnen de kortste keren iedereen besmet en dan mogen homo's trouwen, worden zwarten gelijkwaardig en zijn vrouwen ineens meer dan een kwakgat. En dat moeten we niet willen met zijn allen.
Dit klinkt verdomd veel als repressie van de blanke man. Na alles wat wij de wereld gegeven hebben worden we op deze manier bedankt?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173058731
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En dat is een soort virus. Breekt het uit, dan is binnen de kortste keren iedereen besmet en dan mogen homo's trouwen, worden zwarten gelijkwaardig en zijn vrouwen ineens meer dan een kwakgat. En dat moeten we niet willen met zijn allen.
Die alt rechtse triestelingen zijn bang voor dergelijke ontwikkelingen omdat ze weten dat ze de concurrentie niet aan kunnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173058737
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En dat is een soort virus. Breekt het uit, dan is binnen de kortste keren iedereen besmet en dan mogen homo's trouwen, worden zwarten gelijkwaardig en zijn vrouwen ineens meer dan een kwakgat. En dat moeten we niet willen met zijn allen.
In Nederlands zijn die zaken al geregeld, dus geen behoefte aan SJW gedoe. Als SJW echt serieus is, gaan ze de boer op in het Midden-Oosten. Daar is racisme en sexisme nog virulent.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:18:08 #167
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173058738
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:14 schreef Homey het volgende:

[..]

Extreem-links en extreem-rechts zijn eigenlijk hetzelfde. Het is een machtsspel. Tel daarbij de fanatieke gelovigen erbij, en je hebt een mooi schouwspel....maar geen inhoudelijk debat.
Met alleen extreemrechts heb je al geen inhoudelijk debat meer, zoals je kunt zien in de afgelopen paar delen van dit topic. Iedere keer als zo'n extreemrechtse kneus mee kwam praten, draaide het uit op moddergooien.
pi_173058746
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En dat is een soort virus. Breekt het uit, dan is binnen de kortste keren iedereen besmet en dan mogen homo's trouwen, worden zwarten gelijkwaardig en zijn vrouwen ineens meer dan een kwakgat. En dat moeten we niet willen met zijn allen.
Al deze punten zijn al geimplementeerd in de Nederlandse samenleving. Wat zijn de vervolgstappen van deze beweging dan?
pi_173058758
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:18 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Al deze punten zijn al geimplementeerd in de Nederlandse samenleving. Wat zijn de vervolgstappen van deze beweging dan?
Sinterklaas afschaffen en mensen verbieden Pasen te vieren natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173058761
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit klinkt verdomd veel als repressie van de blanke man.
Pim zou zich omdraaien... Eh, deed ie natuurlijk sowieso al vrij vaak, maar ik bedoel...
pi_173058769
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:19:44 #172
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173058776
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:15 schreef drexciya het volgende:

[..]

Heb je überhaupt de excessen die zich in de VS afspelen gezien? Als je het over idioterie hebt, dan is dat een zeer goed voorbeeld. Ik zie het vooral als zielig dat studenten zich laten misleiden door deze onzin en hun opleiding en toekomst verzieken door hieraan mee te doen.

Sowieso heb ik de indruk dat veel mensen in deze discussie geen idee hebben van hoe ver dit gaat, en waarom de term SJW wel degelijk relevant is. In Nederland is het gelukkig helemaal niet zo ver, maar dat is juist een goed uitgangspunt om te voorkomen dat deze "stroming" meer aanhang krijgt.
Jij gebruikt 'SJW' zoals anderen volgens jou 'racist' gebruiken: om de ander de mond te snoeren. Als die ander dingen zegt die je niet bevallen, is hij een SJW en dus een radicale blankenhater, een oikofoob en orwelliaans bezig. Ben je meteen klaar met de discussie, hoef je er verder ook niet op in te gaan.
pi_173058785
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:18 schreef Homey het volgende:

[..]

In Nederlands zijn die zaken al geregeld, dus geen behoefte aan SJW gedoe. Als SJW echt serieus is, gaan ze de boer op in het Midden-Oosten. Daar is racisme en sexisme nog virulent.
Waarom gaat alt-right daar dan niet gewoon wonen?
pi_173058792
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:18 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Al deze punten zijn al geimplementeerd in de Nederlandse samenleving. Wat zijn de vervolgstappen van deze beweging dan?
Welke beweging?
pi_173058802
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Met alleen extreemrechts heb je al geen inhoudelijk debat meer, zoals je kunt zien in de afgelopen paar delen van dit topic. Iedere keer als zo'n extreemrechtse kneus mee kwam praten, draaide het uit op moddergooien.
Als je zelf al uit de losse pols met termen als 'extreemrechtse kneus' gaat strooien, doe je er dan niet zelf hard aan mee?
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:20:44 #176
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173058804
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit klinkt verdomd veel als repressie van de blanke man. Na alles wat wij de wereld gegeven hebben worden we op deze manier bedankt?
Het is vette discriminatie als vrouwen dezelfde kansen krijgen, wanneer dat ten koste van onze voordeelpositie gaat!
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:21:17 #177
8369 speknek
Another day another slay
pi_173058824
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:15 schreef drexciya het volgende:

Heb je überhaupt de excessen die zich in de VS afspelen gezien? Als je het over idioterie hebt, dan is dat een zeer goed voorbeeld. Ik zie het vooral als zielig dat studenten zich laten misleiden door deze onzin en hun opleiding en toekomst verzieken door hieraan mee te doen.
Ja laten we het nog even over die excessen hebben.

quote:
Richard Bertrand Spencer (born May 11, 1978) is an American white supremacist.[1] He is president of the National Policy Institute, awhite nationalist think tank, as well as Washington Summit Publishers. Spencer has stated that he rejects the label of white supremacist, and prefers to describe himself as an identitarian.[2][3][4] He has advocated for a white homeland for a "dispossessed white race" and called for "peaceful ethnic cleansing" to halt the "deconstruction" of European culture.[5]

Spencer and others have said that he created the term "alt-right",[6] which he considers a movement about white identity.[7][8][9] Breitbart News described Spencer's website AlternativeRight.com as "a center of alt-right thought."[10]

Spencer and his organization drew considerable media attention in the weeks following the 2016 presidential election, where, at a National Policy Institute conference, he quoted from Nazi propagandaand denounced Jews.[9] In response to his cry "Hail Trump, hail our people, hail victory!", a number of his supporters gave the Nazi saluteand chanted in a similar fashion to the Sieg heil chant used at the Nazis' Nuremberg rallies. Spencer has also refused to denounce Adolf Hitler.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Richard_B._Spencer


Maar nee hoor alt-rechts is tam en andere mensen zijn geļndoctrineerd met vieze ideeėn en zien niet dat ze hun toekomst onmogelijk maken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173058828
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Welke beweging?
De zogenoemde SJW's waar jij je reactie op gaf.
pi_173058829
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:20 schreef Homey het volgende:

[..]

Als je zelf al uit de losse pols met termen als 'extreemrechtse kneus' gaat strooien, doe je er dan niet zelf hard aan mee?
Waarom zou je er niet aan meedoen? Als de andere kant de kaders zo stelt...
pi_173058855
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:21 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

De zogenoemde SJW's waar jij je reactie op gaf.
Ik geloof niet in het bestaan van zoiets als SJW's.
pi_173058861
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waarom zou je er niet aan meedoen? Als de andere kant de kaders zo stelt...
Ah...het is weer 'de andere kant'. Dat is wel erg zwart-wit gesteld. Dat helpt niet natuurlijk, zo'n mindset.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:22:26 #182
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173058867
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:20 schreef Homey het volgende:

[..]

Als je zelf al uit de losse pols met termen als 'extreemrechtse kneus' gaat strooien, doe je er dan niet zelf hard aan mee?
Het is wel tautologisch, dat klopt. Maar ik zou het liever zien als een stijlfiguur dan als een logische fout.
pi_173058886
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:22 schreef Homey het volgende:

[..]

Ah...het is weer 'de andere kant'. Dat is wel erg zwart-wit gesteld. Dat helpt niet natuurlijk, zo'n mindset.
Goed, zo dan: we hebben met zijn allen afgetast waar de kaders zouden moeten liggen en die liggen bij elkaar uitschelden en opvattingen toespelen.
pi_173058927
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee hoor. Jij bombardeert het tot het gezicht van de beweging omdat zulke randfiguren zoveel makkelijker te bestrijden zijn dan de ware SJW's. Dat zijn namelijk mensen die waarde hechten aan academisch debat, die genuanceerde meningen hebben en die je niet even terzijde kunt schuiven omdat ze steeds met ijzersterke argumenten komen.
Wauw, ijzersterke argumenten, die heb ik tot dusver nog steeds niet gehoord. En, of je het leuk vindt of niet, deze randfiguren zijn wel degelijk het boegbeeld van deze beweging. Juist door alles in het extreme door te trekken wekken ze, terecht, veel weerstand op. Als er al genuanceerde meningen zijn, dan sneeuwen die onder door het luide geschreeuw van een minderheid.

quote:
Nee hoor. Moet ik je even aan gamergate herinneren, als het over doxing en bedreiging gaat? En zij vallen niet 'mensen met een alternatieve mening' aan, ze roepen luidkeels op om extreemrechtse opneukertjes van de universiteiten weren, omdat ze daar niets te zoeken hebben.
Gamergate, kun je echt niets boeienders verzinnen?

Jij noemt het extreemrechtse opneukertjes, maar waarom zou je geen discussie met ze aan willen gaan? Dat is toch het hele idee van een universiteit? En ook al zijn mensen, zoals Ann Coulter en Milo geen centristen, ik zie ze niet als zodanig extreem-rechts, dat het geoorloofd is om ze te weren (sowieso is Milo meer een troll). Jij bent zelf wel erg extreem als je bepaalde mensen reeds als extreemrechts ziet.

En oproepen tot het weren van bepaalde personen is een understatement; in Berkeley was wel degelijk sprake van geweld en dat was ook op andere locaties het geval.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:25:07 #185
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173058935
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:22 schreef Homey het volgende:

[..]

Ah...het is weer 'de andere kant'. Dat is wel erg zwart-wit gesteld. Dat helpt niet natuurlijk, zo'n mindset.
De rest van de wereld heeft lang genoeg aangekeken hoe bruin- en extreemrechtse figuren het debat compleet naar de tering hebben geholpen met zielige en oneerlijke tactieken. Het debat wordt toch niet meer fatsoenlijk zolang die figuren eraan meedoen. Dan kunnen we net zo goed hun tactieken kopiėren, in de hoop dat zij inzien dat je er niets mee bereikt.
pi_173058937
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:21 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja laten we het nog even over die excessen hebben.

[..]

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Richard_B._Spencer

Maar nee hoor alt-rechts is tam en andere mensen zijn geļndoctrineerd met vieze ideeėn en zien niet dat ze hun toekomst onmogelijk maken.
Maar dit is vreedzaam, dus beter dan SJW'ers die alleen maar geweld gebruiken.

Tevens mag je een hele groep niet afrekenen op wat een iemand toevallig vindt, dus heel alt-rechts wegzetten op basis van zijn mening is onjuist. Laat dat maar aan een SJW'er over, die hebben daar allemaal een handje van.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:27:03 #187
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_173058971
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:07 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat reageren op internet heeft ook zijn langste tijd gehad. Talloze media hebben de reageermogelijkheid al geschrapt omdat het een bruine brei van strafbare leuzen werd. Forums verdwijnen langzamerhand. Zie ook FOK! bijvoorbeeld Bezoekersaantallen zijn hier ook gekelderd en ze blijven dalen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het midden is er nog steeds. Alleen hebben ze steeds minder zin om in discussie te gaan met (extreem)rechtse knulletjes die iedereen die het niet met hun eens is direct bombarderen tot 'SJW', vijand van de vrijheid, 'oikofoob' en extreemlinks.
Vind ik persoonlijk wel meevallen. Wij zijn het over een aantal zaken volstrekt oneens, volgens mij zijn de laatste wapenfeiten op dit forum het downloaden en de aangiftebereidheid icm daling van de criminaliteit als ik me niet vergis. Maar volgens mij is dat niet gierend uit de bocht gelopen.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:29:07 #188
8369 speknek
Another day another slay
pi_173059008
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:24 schreef drexciya het volgende:

Jij noemt het extreemrechtse opneukertjes, maar waarom zou je geen discussie met ze aan willen gaan? Dat is toch het hele idee van een universiteit?
Eh nee het hele idee van een universiteit is niet een platform geven aan internettrollen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:29:28 #189
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173059012
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:24 schreef drexciya het volgende:

[..]

Wauw, ijzersterke argumenten, die heb ik tot dusver nog steeds niet gehoord. En, of je het leuk vindt of niet, deze randfiguren zijn wel degelijk het boegbeeld van deze beweging. Juist door alles in het extreme door te trekken wekken ze, terecht, veel weerstand op. Als er al genuanceerde meningen zijn, dan sneeuwen die onder door het luide geschreeuw van een minderheid.
Zoals ik al zei: door die randfiguren tot boegbeeld te bombarderen en iedereen die het niet met je eens is hun ideeėn aan te wrijven, creėer je een beeld dat een stuk makkelijker aan te vallen is dan wanneer je eerlijk in discussie gaat met de gemiddelde tegenstander.
quote:
[..]

Gamergate, kun je echt niets boeienders verzinnen?

Jij noemt het extreemrechtse opneukertjes, maar waarom zou je geen discussie met ze aan willen gaan? Dat is toch het hele idee van een universiteit? En ook al zijn mensen, zoals Ann Coulter en Milo geen centristen, ik zie ze niet als zodanig extreem-rechts, dat het geoorloofd is om ze te weren (sowieso is Milo meer een troll). Jij bent zelf wel erg extreem als je bepaalde mensen reeds als extreemrechts ziet.

En oproepen tot het weren van bepaalde personen is een understatement; in Berkeley was wel degelijk sprake van geweld en dat was ook op andere locaties het geval.
Waarom zou ik iets boeiends moeten verzinnen? Het gaat erom of ik een goed voorbeeld kon noemen, en dat heb ik gedaan.

Milo is een dus troll, waarom zou je die op een universiteit willen laten spreken? Waarom zou je in discussie willen gaan met een troll, daar komt nooit wat goeds uit.
pi_173059076
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, leg het dan eens uit in plaats van gewoon steeds te roepen dat SJW's de duivel zijn.

Wat is een SJW volgens jou, laten we daar eens mee beginnen.
SJWs zijn mensen die een nogal verwrongen beeld hebben van gelijkheid, hierbij allerlei zaken volledig negeren (vrouwen en mannen zijn anders bijvoorbeeld, de genderhysterie), geen discussie aan willen gaan, zich om van alles en nog wat getriggered voelen, en eisen dat er met hen rekening gehouden moet worden. Verder hebben ze het nare trekje om zich voor te doen alsof ze bepaalde minderheidsgroepen willen helpen, maar o wee als je niet in hun ideaalbeeld valt van wat ze van hun slachtoffergroep hebben, dan ben je ook evil.

Het doet allemaal heel sterk aan een cult/religie denken, waarbij je als je niet in hun hokje past (wat ze ook weinig subtiel op te beschermen groepen plaatsen), je een ketter bent, en je dus ook op allerlei manieren fout bent en geweld en dergelijke gerechtvaardigd zijn.

Wat me ook opvalt is dat steeds extremer en extremer wordt, en dat men steeds dwingender wordt, en steeds meer probeert om anderen het zwijgen op te leggen.
pi_173059133
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:32 schreef drexciya het volgende:

[..]

SJWs zijn mensen die een nogal verwrongen beeld hebben van gelijkheid, hierbij allerlei zaken volledig negeren (vrouwen en mannen zijn anders bijvoorbeeld, de genderhysterie), geen discussie aan willen gaan, zich om van alles en nog wat getriggered voelen, en eisen dat er met hen rekening gehouden moet worden. Verder hebben ze het nare trekje om zich voor te doen alsof ze bepaalde minderheidsgroepen willen helpen, maar o wee als je niet in hun ideaalbeeld valt van wat ze van hun slachtoffergroep hebben, dan ben je ook evil.
Oei, dat klinkt inderdaad niet best. Ben je pas een SJW als je al deze dingen hebt, of ben je het al als je bijvoorbeeld een ander vraagt om rekening met je te houden?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173059251
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En dat is een soort virus. Breekt het uit, dan is binnen de kortste keren iedereen besmet en dan mogen homo's trouwen, worden zwarten gelijkwaardig en zijn vrouwen ineens meer dan een kwakgat. En dat moeten we niet willen met zijn allen.
Wat is dat voor onzin? Dat zijn zaken die we als gepasseerd station kunnen beschouwen (zelfs in de VS). Ik zie niet wat daar nou spannend aan is. Zelfs acceptatie van transgenders is een gegeven (hoe lang geleden was Big Brother met een transbewoner wel niet?). Maar SJWs gaan veel verder dan dat. Zij bekijken alles in de samenleving door een SJW filter (eigenlijk best wel triest) en gaan meteen over de rooie als iets niet aan hun ideaalbeeld voldoet.

Laten we wel wezen, in grote lijnen is alles in onze omgeving al voor elkaar. Wat is er eigenlijk nog echt wezenlijk/fundamenteel fout, wat aandacht nodig heeft? Ik zie weinig tot niets wat nog echt als misstanden kan worden gezien. Maar SJWs maken van van alles en nog wat een probleem. Dat is mijn irritatie ten aanzien van dit volk. We hebben inmiddels alles redelijk voor elkaar en dan gaat een stelletje professioneel gegriefden nog even bepalen dat er van alles fout is met ons en onze samenleving. En als toegift laten de media zich vrolijk beļnvloeden door deze onzin.
pi_173059265
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:40 schreef drexciya het volgende:

[..]

Wat is dat voor onzin? Dat zijn zaken die we als gepasseerd station kunnen beschouwen (zelfs in de VS). Ik zie niet wat daar nou spannend aan is. Zelfs acceptatie van transgenders is een gegeven (hoe lang geleden was Big Brother met een transbewoner wel niet?). Maar SJWs gaan veel verder dan dat. Zij bekijken alles in de samenleving door een SJW filter (eigenlijk best wel triest) en gaan meteen over de rooie als iets niet aan hun ideaalbeeld voldoet.

Laten we wel wezen, in grote lijnen is alles in onze omgeving al voor elkaar. Wat is er eigenlijk nog echt wezenlijk/fundamenteel fout, wat aandacht nodig heeft? Ik zie weinig tot niets wat nog echt als misstanden kan worden gezien. Maar SJWs maken van van alles en nog wat een probleem. Dat is mijn irritatie ten aanzien van dit volk. We hebben inmiddels alles redelijk voor elkaar en dan gaat een stelletje professioneel gegriefden nog even bepalen dat er van alles fout is met ons en onze samenleving. En als toegift laten de media zich vrolijk beļnvloeden door deze onzin.
Ah, zo. Dan bestaan SJW's niet. Zeker niet in Nederland.
pi_173059291
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:32 schreef drexciya het volgende:

[..]

SJWs zijn mensen die een nogal verwrongen beeld hebben van gelijkheid, hierbij allerlei zaken volledig negeren (vrouwen en mannen zijn anders bijvoorbeeld, de genderhysterie), geen discussie aan willen gaan, zich om van alles en nog wat getriggered voelen, en eisen dat er met hen rekening gehouden moet worden. Verder hebben ze het nare trekje om zich voor te doen alsof ze bepaalde minderheidsgroepen willen helpen, maar o wee als je niet in hun ideaalbeeld valt van wat ze van hun slachtoffergroep hebben, dan ben je ook evil.

Het doet allemaal heel sterk aan een cult/religie denken, waarbij je als je niet in hun hokje past (wat ze ook weinig subtiel op te beschermen groepen plaatsen), je een ketter bent, en je dus ook op allerlei manieren fout bent en geweld en dergelijke gerechtvaardigd zijn.

Wat me ook opvalt is dat steeds extremer en extremer wordt, en dat men steeds dwingender wordt, en steeds meer probeert om anderen het zwijgen op te leggen.
SJW/Gender drammers/etc hebben/zijn door hun beschermde opvoeding, leef- en werkomgeving niet meegemaakt/ervaring opgedaan wat het betekent om te moeten vechten voor je positie in de natuur (maatschappij). Hierdoor hebben ze een verwrongen wereld beeld opgedaan versterkt door al die hippe tech bedrijven die loyaliteit kopen met opties/cash en voor de rest je bek houden.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:43:52 #195
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_173059304
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:35 schreef Ludachrist het volgende:

Oei, dat klinkt inderdaad niet best. Ben je pas een SJW als je al deze dingen hebt, of ben je het al als je bijvoorbeeld een ander vraagt om rekening met je te houden?
Volgens mij is er helemaal niemand te belazerd om rekening met een ander te houden, alleen zit daar natuurlijk wel een grens aan. Ik hou echt wel rekening met de buren en als ze een klacht zouden hebben hou ik dat ook wel in de gaten. Echter ben ik niet van plan om de hele dag op bed te gaan liggen en mezelf weg te cijferen omdat ze vinden dat elke voetstap lawaai is. (als voorbeeld he).

Dat "rekening houden met" moet niet overgaan in zwaar overdreven gedrag en de spreekwoordelijke vinger en hand. En dat is wel wat ik regelmatig zie gebeuren, er wordt rekening gehouden met iemands persoonlijke levenssfeer en of gevoel maar stapje voor stapje wordt er meer en meer geeist. Dat houdt natuurlijk een keer op.
pi_173059326
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:43 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

SJW/Gender drammers/etc hebben/zijn door hun beschermde opvoeding, leef- en werkomgeving niet meegemaakt/ervaring opgedaan wat het betekent om te moeten vechten voor je positie in de natuur (maatschappij). Hierdoor hebben ze een verwrongen wereld beeld opgedaan versterkt door al die hippe tech bedrijven die loyaliteit kopen met opties/cash en voor de rest je bek houden.
Dus eigenlijk hebben al die SJW's vaardigheden die momenteel heel erg in trek zijn, waardoor ze zonder al te veel moeite een goede baan en woning scoren.

Kan je een arme SJW zijn, of is rijkdom een voorwaarde?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:44:44 #197
8369 speknek
Another day another slay
pi_173059328
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:43 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

SJW/Gender drammers/etc hebben/zijn door hun beschermde opvoeding, leef- en werkomgeving niet meegemaakt/ervaring opgedaan wat het betekent om te moeten vechten voor je positie in de natuur (maatschappij). Hierdoor hebben ze een verwrongen wereld beeld opgedaan versterkt door al die hippe tech bedrijven die loyaliteit kopen met opties/cash en voor de rest je bek houden.
Dus BLM is geen SJW?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173059359
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Heb jij even een ranglijstje van welke mensen beter zijn dan andere mensen voor mij?

Ik neem aan dat de blanke man bovenaan staat, maar is een blanke vrouw beter dan een zwarte man?
Kijk naar het verschil in criminaliteitscijfers, samenlevingsstructuur, welvaart, onrust en oorlog.

Dat verschil is inderdaad aantoonbaar te maken.
pi_173059362
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:43 schreef AchJa het volgende:

[..]

Volgens mij is er helemaal niemand te belazerd om rekening met een ander te houden, alleen zit daar natuurlijk wel een grens aan.
Oké. Hoe gaat dat dan ongeveer? Stel dat een zwart persoon aangeeft echt last te hebben van zwarte piet. Hoe ga jij daar dan rekening mee houden en waar ligt de grens?
pi_173059384
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Kijk naar het verschil in criminaliteitscijfers, samenlevingsstructuur, welvaart, onrust en oorlog.

Dat verschil is inderdaad aantoonbaar te maken.
Even concreet, Elzies: is het blanke ras volgens jou beter dan zwarten?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173059392
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:37 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat geeft alleen maar eenzelfde reactie terug.

Mensen zijn niet gelijkwaardig aan elkaar. Dit belachelijke ideaal aan elkaar proberen op te dringen is hetzelfde wanneer ik claim al het water uit de zee te kunnen halen.

Het is ondoordacht en stupid. Idealisme is en blijft gif voor het gezonde verstand. Blijf er verre van.
Ietwat ongelukkig geformuleerd; mensen zijn gelijk, maar ze hebben andere interesses en capaciteiten. Ook al doe je nog zo best om iedereen gelijke kansen te geven (wat in de praktijk niet haalbaar is), dan nog krijg je andere uitkomsten.

Het gelijkheidsprincipe op iedereen loslaten of zelfs forceren, zoals bepaalde groepen doen, is daarom gedoemd om te falen, of je krijgt een dusdanige inmenging van de overheid, dat je erg de totalitaire kant uitgaat. En dat wekt, terecht, weerstand op.
pi_173059405
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dus eigenlijk hebben al die SJW's vaardigheden die momenteel heel erg in trek zijn, waardoor ze zonder al te veel moeite een goede baan en woning scoren.

Kan je een arme SJW zijn, of is rijkdom een voorwaarde?
Geen idee en boeit me ook niet
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_173059409
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:44 schreef speknek het volgende:

[..]

Dus BLM is geen SJW?
Volgens mij is een SJW, in de beeldvorming, inderdaad altijd een blank persoon van een jaar of 20 / 30 die aan een universiteit gestudeerd heeft. Dan kan het of een vrouw zijn, of een gefeminiseerde man, maar nooit een zwarte uit het ghetto.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:49:38 #204
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173059431
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Kan je een arme SJW zijn, of is rijkdom een voorwaarde?
Meestal ben je intelligent én rijk tegelijk.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_173059432
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:37 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat geeft alleen maar eenzelfde reactie terug.

Mensen zijn niet gelijkwaardig aan elkaar. Dit belachelijke ideaal aan elkaar proberen op te dringen is hetzelfde wanneer ik claim al het water uit de zee te kunnen halen.

Het is ondoordacht en stupid. Idealisme is en blijft gif voor het gezonde verstand. Blijf er verre van.
Dit soort uitspraken zorgen er dus voor dat er geen fatsoenlijk debat kan worden gevoerd.

Mensen die kritiek op oplossingen (zoals ik m.b.t. de quota blanke man / minderheden binnen bedrijven), worden te snel als advocaat van de duivel gezien en in die hoek gedrukt.

Misschien moet ik mijn mening maar herzien en gewoon om de mensen met deze uitspraken (waar er helaas teveel van zijn) het tegendeel te bewijzen voor de quota zijn, ondanks de naar mijn mening te grote negatieve impact ervan....

Maarja, dan heb je aan de andere kant ook weer de extremisten die ik eigenlijk ook geen gelijk wil geven...

Guess im stuck in the middle
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_173059446
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Even concreet, Elzies: is het blanke ras volgens jou beter dan zwarten?
wat een stomme vraag. Beter waarin?
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_173059463
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:50 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

wat een stomme vraag. Beter waarin?
In zijn algemeenheid.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173059470
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:49 schreef Perrin het volgende:

[..]

Meestal ben je intelligent én rijk tegelijk.
Dus vrouwelijke SJW's zijn tussen de 20 en de 30, afgestudeerd, rijk en intelligent...

Hmkee. En vrouwelijke tokkies? Is daar ook een stereotype van?
pi_173059487
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dus vrouwelijke SJW's zijn tussen de 20 en de 30, afgestudeerd, rijk en intelligent...

Hmkee. En vrouwelijke tokkies? Is daar ook een stereotype van?
Nee, je mag mensen immers niet in een hokje drukken volgens radicaal rechts.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173059516
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:41 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ah, zo. Dan bestaan SJW's niet. Zeker niet in Nederland.
Nou ik zie wel wat issues in Nederland, maar dat is nog relatief klein. De recente genderhysterie zie ik duidelijk als het toegeven aan een heel kleine vokale groep, die niets met de echte groep te maken heeft, en waarbij men een niche onderwerp volkomen buiten proporties opblaast. Dat is mijn frustratie, dat de media bepaalde groepen zoveel aandacht geeft. Als men domweg massaal deze randfiguren negeert dan is het zo weer over, maar nee we krijgen zelfs in Nederland al diversiteitsmedewerkers bij bedrijven (en natuurlijk bij de overheid).

Sowieso zou ik graag willen dat de trend om allerlei media door een SJW bril te zien (in de film Dunkirk zitten geen vrouwen of zwarten is een recent voorbeeld) de nek om wordt gedraaid. Er zijn veel relevantere onderwerpen dan dit soort muggezifterij.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:53:57 #211
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_173059524
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:46 schreef Jigzoz het volgende:

Oké. Hoe gaat dat dan ongeveer? Stel dat een zwart persoon aangeeft echt last te hebben van zwarte piet. Hoe ga jij daar dan rekening mee houden en waar ligt de grens?
Daar kan ik persoonlijk niets aan veranderen (ik kan hooguit uitleggen dat het onderdeel van onze cultuur is en het niks met hem te maken heeft) en dan gaat gewoon de meerderheid tellen. Wil heel Nederland/ de meerderheid zwarte Piet afschaffen dan wordt het afgeschaft, wil een marginaal clubje zwarte Piet afschaffen dan gebeurt het niet. Het moet niet gaan ontaarden in een dictatuur van de minderheid.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:53:57 #212
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173059525
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dus vrouwelijke SJW's zijn tussen de 20 en de 30, afgestudeerd, rijk en intelligent...

Hmkee. En vrouwelijke tokkies? Is daar ook een stereotype van?
Een naam die op -y of -a eindigt, werkzaam in de schoonmaak, een nagelstudio of lekker thuis op de bank. Tattoo's, piercings en trainingspakken. Geblondeerd haar of iets met extensions. Nepwimpers en veel makeup.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_173059539
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, je mag mensen immers niet in een hokje drukken volgens radicaal rechts.
Ik mag alles.

Tussen de 40 en de 55, obees, afwisselend gekleed in jogginspak met vlekken en een geel regenpak, mist een aantal tanden, ruikt naar een mengsel van rottende sloot en urine en is zelfverklaard dyslect.
pi_173059553
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

In zijn algemeenheid.
ieder 'ras' (om jouw woorden te gebruiken) heeft klaarblijkelijk een hele shitload aan zaken overleeft de afgelopen 1000'den jaren zonder of met hele basale medicijnen dus ja, zeg het maar
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_173059555
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Even concreet, Elzies: is het blanke ras volgens jou beter dan zwarten?
Als groep doen ze het beter. Inderdaad.

Maar tegelijkertijd moet je natuurlijk ook onderscheid kunnen maken in het individu. Je kunt niet altijd en overal een eenheidsworst maken.
pi_173059564
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:55 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

ieder 'ras' (om jouw woorden te gebruiken) heeft klaarblijkelijk een hele shitload aan zaken overleeft de afgelopen 1000'den jaren zonder of met hele basale medicijnen dus ja, zeg het maar
Ik vraag het niet aan jou, beste vriend.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173059576
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:55 schreef Elzies het volgende:

[..]

Als groep doen ze het beter. Inderdaad.

Maar tegelijkertijd moet je natuurlijk ook onderscheid kunnen maken in het individu. Je kunt niet altijd en overal een eenheidsworst maken.
Ze doen het beter, maar 'zijn' ze ook beter.

Vind jij het blanke ras superieur aan zwarten?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173059611
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:53 schreef AchJa het volgende:

[..]

Daar kan ik persoonlijk niets aan veranderen en dan gaat gewoon de meerderheid tellen. Wil heel Nederland/ de meerderheid zwarte Piet afschaffen dan wordt het afgeschaft, wil een marginaal clubje zwarte Piet afschaffen dan gebeurt het niet. Het moet niet gaan ontaarden in een dictatuur van de minderheid.
Dus de grens van 'rekening houden met een ander' ligt bij 'zolang we het er zelf ook mee eens zijn'.
pi_173059613
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:55 schreef Elzies het volgende:

[..]

Als groep doen ze het beter. Inderdaad.

Maar tegelijkertijd moet je natuurlijk ook onderscheid kunnen maken in het individu. Je kunt niet altijd en overal een eenheidsworst maken.
het gaat om aanpassingsvermogen! Wellicht zullen de Papua's het langer volhouden dan 'wij' omdat zij zich wel kunnen aanpassen aan de klimaat veranderingen en wij letterlijk en figuurlijk straks met ons hypotheek huis onder water staan en totaal geen benul hebben hoe we moeten 'overleven' in de natuur. Dus wat is slimheid/intelligentie? Wellicht afgelopen eeuwen zijn steeds meer in 'ons' voordeel gedraaid maar op de schaal van de afgelopen 10.000 jaar is dat natuurlijk marignaal
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_173059624
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ze doen het beter, maar 'zijn' ze ook beter.

Vind jij het blanke ras superieur aan zwarten?
:')

Alleen met de vraag stellen, zorg je er al voor dat je verplicht iemand in de verdediging zet.
Wat een intens laffe vraag. :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:00:03 #221
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_173059652
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:40 schreef drexciya het volgende:

Laten we wel wezen, in grote lijnen is alles in onze omgeving al voor elkaar. Wat is er eigenlijk nog echt wezenlijk/fundamenteel fout, wat aandacht nodig heeft? Ik zie weinig tot niets wat nog echt als misstanden kan worden gezien.
Ik zou nog wel wat minder respect en toegeeflijkheid richting alle religies willen zien.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_173059660
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]

:')

Alleen met de vraag stellen, zorg je er al voor dat je verplicht iemand in de verdediging zet.
Wat een intens laffe vraag. :')
Hij zegt het zelf, he. Niet alle mensen zijn gelijkwaardig, dus dan heb je per definitie superieure mensen en minder superieure mensen. Hij zegt dat je moet kijken naar allerlei algemene cijfers, dus dan ga ik er van uit dat hij doelt op bepaalde bevolkingsgroepen, want op individueel niveau kan je daar natuurlijk niets uit concluderen.

Ik ben gewoon benieuwd waar Elzies die grenzen trekt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173059671
Fucking hell, dit topic is nu officieel verkankerd. Gaat totaal niet meer over de inhoud :')

Hier een leuke uitspraak. Mensen zijn niet gelijk, geen enkel mens is hetzelfde, zelfs niet eeneiige tweelingen. PUNT!
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:01:05 #224
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_173059672
quote:
Mooi stukje inderdaad. Ook geen juridisch oordeel over het ontslag, maar wel een strategisch advies. Leuk om te lezen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_173059681
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:01 schreef Refragmental het volgende:
Hier een leuke uitspraak. Mensen zijn niet gelijk, geen enkel mens is hetzelfde, zelfs niet eeneiige tweelingen. PUNT!
Joh. Bedankt voor dit opmerkelijke inzicht.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173059689
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ze doen het beter, maar 'zijn' ze ook beter.

Vind jij het blanke ras superieur aan zwarten?
Dan heb je mijn vorige antwoord niet goed begrepen.

Ik bekijk de kwestie vanuit een rationele en niet vanuit een emotionele bril. Samenlevingen waar blanken oververtegenwoordigd zijn doen het simpelweg beter. Dat valt moeilijk te ontkennen.

Maar waar leg je de kader dat iemand als individu beter zou zijn dan de ander? Dat valt niet eenduidig vast te stellen. Er zullen ongetwijfeld rechtschapenere donker gekleurde mensen rondlopen ten opzichte van blanke mensen en visa versa.
pi_173059693
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:44 schreef speknek het volgende:

[..]

Dus BLM is geen SJW?
Het neigt er wel sterk naar in mijn ogen, omdat ze alleen maar anderen de schuld geven van hun "problemen", en zichzelf als enige "zielige partij" zien. Sowieso is politiegeweld niet iets wat specifiek anti-zwart is, maar een direct gevolg van de militarisering van de politie in de VS (en dat ze ermee wegkomen, de suggestie om de schadevergoedingen uit de pensioen fondsen van de politie zelf te laten komen, was erg goed gevonden mijns inziens).

Het probleem met BLM is dat ze alleen maar de boel verder op scherp zetten, en op identity politics inzetten om iets voor elkaar te krijgen, zonder naar de echte achterliggende problemen te kijken. Die gaan wel wat verder dan alleen maar "de politie is tegen ons". Dat er vervolgens politiemensen werden neergeschoten zie ik niet echt als iets positiefs, maar dat zorgt alleen maar voor verdere escalatie.

Een typisch voorbeeld van SJW gedrag is dat ze, in het begin van zijn campagne, een bijeenkomst van Bernie Sanders verstoorden. Dat is notabene iemand die grotendeels sympathie heeft voor ze, maar dat is natuurlijk niet goed genoeg.
pi_173059719
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:02 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dan heb je mijn vorige antwoord niet goed begrepen.

Ik bekijk de kwestie vanuit een rationele en niet vanuit een emotionele bril. Samenlevingen waar blanken oververtegenwoordigd zijn doen het simpelweg beter. Dat valt moeilijk te ontkennen.

Maar waar leg je de kader dat iemand als individu beter zou zijn dan de ander? Dat valt niet eenduidig vast te stellen. Er zullen ongetwijfeld rechtschapenere donker gekleurde mensen rondlopen ten opzichte van blanke mensen en visa versa.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173059761
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Volgens mij is een SJW, in de beeldvorming, inderdaad altijd een blank persoon van een jaar of 20 / 30 die aan een universiteit gestudeerd heeft. Dan kan het of een vrouw zijn, of een gefeminiseerde man, maar nooit een zwarte uit het ghetto.
:')
Zwaar kansloos dit, en uiteraard weer zwaar racistisch.
Bij BLM stikt het ook van de SJW's, kijk alleen al naar die BLM vrouwen die het podium van Sanders bestormden vorig jaar.

Je uitspraak doet het verder ook lijken of BLM alleen bestaat uit zwarten uit de ghetto.
pi_173059765
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Gast, je weet het allang. Ja, dat gelooft hij en nee, dat gaat hij niet zeggen.
pi_173059777
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:05 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Gast, je weet het allang. Ja, dat gelooft hij en nee, dat gaat hij niet zeggen.
Ja, ik dacht, misschien dit keer wel zodat er eens een FA ofzo kan ingrijpen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173059789
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Is een uitstekend antwoord op jouw vraag. Alleen is de inhoud niet datgene wat je wilt lezen.
pi_173059797
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

:')
Zwaar kansloos dit, en uiteraard weer zwaar racistisch.
Bij BLM stikt het ook van de SJW's, kijk alleen al naar die BLM vrouwen die het podium van Sanders bestormden vorig jaar.

Je uitspraak doet het verder ook lijken of BLM alleen bestaat uit zwarten uit de ghetto.
Joh.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173059807
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:00 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik zou nog wel wat minder respect en toegeeflijkheid richting alle religies willen zien.
Eens, dat iemand een virtueel vriendje heeft, wil niet zeggen dat je daarmee allerlei speciale privileges krijgt.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:07:04 #235
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_173059822
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:57 schreef Jigzoz het volgende:

Dus de grens van 'rekening houden met een ander' ligt bij 'zolang we het er zelf ook mee eens zijn'.
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Ik vind zwarte Piet prima zo, als echter de meerderheid van Nederland vindt dat het afgeschaft moet worden dan schik ik mij daarin, ongeacht wat mijn mening is.

Als ik op de bible-belt ga wonen dan ga ik ook niet op zondag mijn auto wassen ook al vind ik het geloof helemaal niks. En ga ik ook niet de straat op dat het allemaal maar afgeschaft moet worden omdat IK daar last van heb.

Dat is gewoon gezond verstand gebruiken.
pi_173059834
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, ik dacht, misschien dit keer wel zodat er eens een FA ofzo kan ingrijpen.
Nee, want dergelijke overtuigingen zijn gewoon een mening en jij demoniseert. Verder: denk toch aan Pim.
pi_173059873
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:07 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik helemaal niet. Ik vind zwarte Piet prima zo als echter de meerderheid van Nederland vindt dat het afgeschaft moet worden dan schik ik mij daarin, ongeacht wat mijn mening is.

Als ik op de bible-belt ga wonen dan ga ik ook niet op zondag mijn auto wassen ook al vind ik het geloof helemaal niks. En ga ik ook niet de straat op dat het allemaal maar afgeschaft moet worden omdat IK daar last van heb.

Dat is gewoon gezond verstand gebruiken.
Ik drukte me verkeerd uit. Nog een poging: dus de grens van 'rekening houden met een ander' ligt bij 'zolang de meerderheid het ermee eens is'.
pi_173059902
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, ik dacht, misschien dit keer wel zodat er eens een FA ofzo kan ingrijpen.
Waarom zou een FA moeten ingrijpen wanneer iemand zegt dat blanken beter zijn dan zwarten?

Trouwens, beter in wat?
pi_173059959
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:07 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik helemaal niet. Ik vind zwarte Piet prima zo, als echter de meerderheid van Nederland vindt dat het afgeschaft moet worden dan schik ik mij daarin, ongeacht wat mijn mening is.

Maar een overgrote meerderheid wil dat niet dus is het verzoek voor afschaffing een irrelevante vraagstelling vanuit een beperkte en zichzelf overschreeuwende minderheid.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:14:51 #240
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_173060012
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:09 schreef Jigzoz het volgende:

Ik drukte me verkeerd uit. Nog een poging: dus de grens van 'rekening houden met een ander' ligt bij 'zolang de meerderheid het ermee eens is'.
In de persoonlijke omgeving niet, als ik iemand bij mij thuis uitnodig waarvan ik weet dat hij last heeft van zwarte Piet ga ik natuurlijk geen Sinterklaasmuziek opzetten en foto's van allerlei intochten ophangen. Ik kan daar persoonlijk prima rekening mee houden.

Echter, kan ik persoonlijk aan een cultureel verschijnsel als Sinterklaas weinig doen. En ja, dan is het de meerderheid die beslist, als je dat principe overboord gooit is het een dictatuur. Ons hele democratische bestel is gebasseerd op het "meeste stemmen gelden" principe.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:15:22 #241
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_173060028
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Maar een overgrote meerderheid wil dat niet dus is het verzoek voor afschaffing een irrelevante vraagstelling vanuit een beperkte en zichzelf overschreeuwende minderheid.
Correct.
pi_173060052
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Maar een overgrote meerderheid wil dat niet dus is het verzoek voor afschaffing een irrelevante vraagstelling vanuit een beperkte en zichzelf overschreeuwende minderheid.
Met als toegift dat men het onder valse voorwendselen doet; het draait uiteindelijk om aandacht en geld. Als die ophef ook maar enigszins integer was, dan zou ik me nog in hun positie kunnen verplaatsen, maar daar is geen sprake van.
pi_173060064
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:14 schreef AchJa het volgende:

[..]

In de persoonlijke omgeving niet, als ik iemand bij mij thuis uitnodig waarvan ik weet dat hij last heeft van zwarte Piet ga ik natuurlijk geen Sinterklaasmuziek opzetten en foto's van allerlei intochten ophangen. Ik kan daar persoonlijk prima rekening mee houden.

Echter, kan ik persoonlijk aan een cultureel verschijnsel als Sinterklaas weinig doen. En ja, dan is het de meerderheid die beslist, als je dat principe overboord gooit is het een dictatuur. Ons hele democratische bestel is gebasseerd op het "meeste stemmen gelden" principe.
Dat impliceert dus dat je als maatschappij geen enkele rekening met minderheden houdt. Kan hoor, het is een overtuiging en niet eens een zeldzame, maar kom daar dan ook voor uit.
pi_173060071
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Diversiteit (als beleid) is niet hetzelfde als 'annulering oogkleppen (vooroordelen)'. Het leid tot hetzelfde, maar het uitgangspunt ''ik wil gewoon de beste op plek x, ongeacht huidskleur/cultuur'' hoeft daar niet mee op één lijn te liggen.
"De beste" gaat om meer dan die ene werkplek die op dat moment wordt aangeboden. Een bedrijf kijkt breder, en organisatiebreed kan een vrouw/minderheid iets toevoegen wat die man die jij misschien het beste vindt niet extra toevoegt.

Verder: oogkleppen geven een smal blikveld aan. Dat is precies wat die blunder liet zien: het vergeten van een menstruatiecyclus als onderdeel van de gezondheid van vrouwen. Een nogal bepalend onderdeel overigens, meer dan de "reproductieve gezondheid"sfunctie zoals 't nu benoemd wordt in de iPhone (die benaming wijst dan weer wel op een vooroordeel). Door diversiteit verbreed je je blikveld, daarna zie je vooroordelen en kun je daaraan werken.

Ik stop nu wel met dit onderwerp. Jammer va dit forum, maar dit topic is niet te volgen, met alle holocaustontkenningdiscussie en porno etc.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:19:17 #245
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_173060116
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:17 schreef Jigzoz het volgende:

Dat impliceert dus dat je als maatschappij geen enkele rekening met minderheden houdt. Kan hoor, het is een overtuiging en niet eens een zeldzame, maar kom daar dan ook voor uit.
's Lands wijs, 's lands eer is natuurlijk niet uit de lucht komen vallen.
pi_173060130
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:16 schreef drexciya het volgende:

[..]

Met als toegift dat men het onder valse voorwendselen doet; het draait uiteindelijk om aandacht en geld. Als die ophef ook maar enigszins integer was, dan zou ik me nog in hun positie kunnen verplaatsen, maar daar is geen sprake van.
Dat spelletje probeert men al langer. Gaat niet gebeuren.
pi_173060148
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:53 schreef Perrin het volgende:
Een naam die op -y
Oh -O-
Ja doei.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:22:43 #248
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173060199
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh -O-
Je moet wel aan minstens tweederde van de kenmerken voldoen hč
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_173060205
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Waarom zou een FA moeten ingrijpen wanneer iemand zegt dat blanken beter zijn dan zwarten?

Trouwens, beter in wat?
Dat kan je niet zelf bedenken?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173060227
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:22 schreef Perrin het volgende:

[..]

Je moet wel aan minstens tweederde van de kenmerken voldoen hč
Oh, gelukkig. Dat is het enige waar ik aan voldoe 8-)
Ja doei.
pi_173060331
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat kan je niet zelf bedenken?
Wacht... een directe hypothetische vraag aan jou. Probeer hem aub eerlijk te antwoorden.

Je wordt opgepakt en moet gelijk kiezen tussen 2 opties.
Optie 1: Je wordt gelijk gedeporteerd naar een volledig willekeurig blank land en komt in een blanke wijk te wonen.
Optie 2: Je wordt gelijk gedeporteerd naar een volledig willekeurig zwart land en komt in een zwarte wijk te wonen.

Welke optie kies jij?
Voordat je hypocriet verder gaat in deze discussie zou je deze vraag eigenlijk moeten beantwoorden, zodat we weten wat jouw ECHTE standpunt nou daadwerkelijk is.
(Zet hier uw geld in om te zien of Luda uberhaupt antwoord geeft op deze vraag)
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:34:57 #252
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_173060533
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat impliceert dus dat je als maatschappij geen enkele rekening met minderheden houdt. Kan hoor, het is een overtuiging en niet eens een zeldzame, maar kom daar dan ook voor uit.
Als aanvulling:

Het begrip "minderheid" wordt overigens ook alleen maar op de manier gebruikt als er voordeel uit te behalen valt. Ik bedoel destijds met het Oekraine referendum en de Brexit werden er de meest exotische rekensystemen op los gelaten dat het toch echt niet de meerderheid was die dat wilde en dat de minderheid het nu ging bepalen voor de meerderheid etc. etc.

Idem dito met de verkiezingen in de VS, Trump was gekozen door de minderheid, dus telde het niet etc. etc...

In dat soort gevallen telt de zg. "minderheid" plotseling niet...
pi_173060540
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wacht... een directe hypothetische vraag aan jou. Probeer hem aub eerlijk te antwoorden.

Je wordt opgepakt en moet gelijk kiezen tussen 2 opties.
Optie 1: Je wordt gelijk gedeporteerd naar een volledig willekeurig blank land en komt in een blanke wijk te wonen.
Optie 2: Je wordt gelijk gedeporteerd naar een volledig willekeurig zwart land en komt in een zwarte wijk te wonen.

Welke optie kies jij?
Voordat je hypocriet verder gaat in deze discussie zou je deze vraag eigenlijk moeten beantwoorden, zodat we weten wat jouw ECHTE standpunt nou daadwerkelijk is.
(Zet hier uw geld in om te zien of Luda uberhaupt antwoord geeft op deze vraag)
:') .

Ik zou lekker in een blank land gaan wonen, want ik ben zelf ook blank en voel me daar meer thuis. Wat is je punt nu precies? Nouja, dat kan ik wel invullen: 'haha, hypocriet want je praat over gelijkwaardigheid maar je gaat toch tussen de blanken wonen!!!!'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:38:16 #254
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173060611
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:16 schreef drexciya het volgende:

[..]

Met als toegift dat men het onder valse voorwendselen doet; het draait uiteindelijk om aandacht en geld. Als die ophef ook maar enigszins integer was, dan zou ik me nog in hun positie kunnen verplaatsen, maar daar is geen sprake van.
Als het argument al steek zou houden wat jij poneert dan is dat een argument wat je ook moeiteloos los kan laten en winnen over de andere zijde in de discussie.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_173060623
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:34 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als aanvulling:

Het begrip "minderheid" wordt overigens ook alleen maar op de manier gebruikt als er voordeel uit te behalen valt. Ik bedoel destijds met het Oekraine referendum en de Brexit werden er de meest exotische rekensystemen op los gelaten dat het toch echt niet de meerderheid was die dat wilde en dat de minderheid het nu ging bepalen voor de meerderheid etc. etc.

Idem dito met de verkiezingen in de VS, Trump was gekozen door de minderheid, dus telde het niet etc. etc...

In dat soort gevallen telt de zg. "minderheid" plotseling niet...
In Nederland? Zeker wel. Gereformeerden zijn in de minderheid, maar er wordt wel degelijk rekening mee gehouden. Homo's zijn een minderheid, houden we expliciet rekening mee. Gehandicapten, bejaarden, noem maar op. Zelfs met de toch vrij infantiele frustraties van het PVV-electoraat wordt rekening gehouden. Nederland is een en al rekening-houden-met. Al decennia.
pi_173060665
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:38 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

In Nederland? Zeker wel. Gereformeerden zijn in de minderheid, maar er wordt wel degelijk rekening mee gehouden. Homo's zijn een minderheid, houden we expliciet rekening mee. Gehandicapten, bejaarden, noem maar op. Zelfs met de toch vrij infantiele frustraties van het PVV-electoraat wordt rekening gehouden. Nederland is een en al rekening-houden-met. Al decennia.
Door het 'vrij infantiel' te noemen, geef je in ieder geval niet het goede voorbeeld.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_173060679
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als het argument al steek zou houden wat jij poneert dan is dat een argument wat je ook moeiteloos los kan laten en winnen over de andere zijde in de discussie.
Quincy Dario deed het alleen voor aandacht en geld, Sylvana idem dito. Sowieso maken zij de associatie met slavernij, wat weer een typische SJW benadering is van overal iets verkeerds in willen zien.
pi_173060680
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

:') .

Ik zou lekker in een blank land gaan wonen, want ik ben zelf ook blank en voel me daar meer thuis. Wat is je punt nu precies? Nouja, dat kan ik wel invullen: 'haha, hypocriet want je praat over gelijkwaardigheid maar je gaat toch tussen de blanken wonen!!!!'.
Je gaat voor een blank land omdat je denkt dat blanken beter zijn?
Dat is namelijk wat jouw keuze impliceert.
Want wat bedoel je anders met "je thuis voelen tussen andere blanken"? Waarom voel je je niet thuis tussen zwarten, je kijkt nu namelijk puur naar huidskleur en beredeneert dat zij jou je niet thuis kunnen laten voelen.

Dus rot lekker op met je visexpeditie en offtopic gebral.
Ga lekker terug naar je echokamer in POL. :W
pi_173060733
Ben overigens wel benieuwd naar de mening van de nieuwe instromers over waar dit topic daadwerkelijk over gaat... de memo, en het ontslag van de auteur.
pi_173060735
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:40 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Door het 'vrij infantiel' te noemen, geef je in ieder geval niet het goede voorbeeld.
Van wat?
pi_173060744
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je gaat voor een blank land omdat je denkt dat blanken beter zijn?
Dat is namelijk wat jouw keuze impliceert.
Want wat bedoel je anders met "je thuis voelen tussen andere blanken"? Waarom voel je je niet thuis tussen zwarten, je kijkt nu namelijk puur naar huidskleur en beredeneert dat zij jou je niet thuis kunnen laten voelen.
Eh, nee, dat is wel een behoorlijk vergezochte aanname die je nu maakt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:43:31 #262
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173060746
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:41 schreef drexciya het volgende:

[..]

Quincy Dario deed het alleen voor aandacht en geld, Sylvana idem dito. Sowieso maken zij de associatie met slavernij, wat weer een typische SJW benadering is van overal iets verkeerds in willen zien.
De connectie met slavernij lijkt mij meer iets typisch van een achtergrond van zwarte mensen met een (verre) historie van slavernij dan SJW's. Overigens lijk Simons er alleen financieel op achteruit te gaan als politica.

En ik zie bij de andere kant van het debat ook alleen maar mensen die nooit gewerkt hebben en dik betaald worden van belastinggeld.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_173060809
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:43 schreef Refragmental het volgende:
Ben overigens wel benieuwd naar de mening van de nieuwe instromers over waar dit topic daadwerkelijk over gaat... de memo, en het ontslag van de auteur.
Het ontslaan van mensen om hun mening is niet erg goed voor de diversiteit in een bedrijf, zeker voor Google zou dat toch belangrijk moeten zijn.

Aan de andere kant heb ik de memo niet gelezen, dus wellicht heeft de vriendelijke vriend gewoon dingen geschreven waarvan Google dacht 'nou, dit gaat wel heel ver'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:46:39 #264
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173060811
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:43 schreef Refragmental het volgende:
Ben overigens wel benieuwd naar de mening van de nieuwe instromers over waar dit topic daadwerkelijk over gaat... de memo, en het ontslag van de auteur.
Klaagt over andere posters en begint zelf over "Welk land wil je naartoe gedeporteerd worden" Sounds legit.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_173060814
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Eh, nee, dat is wel een behoorlijk vergezochte aanname die je nu maakt.
Aanname? Je zegt het toch echt zelf, je voelt je niet thuis tussen zwarten. :D

Nouja, verder offtopic, en niet geheel verwacht dat je je eigen hypocrisie niet durft toe te geven.... maar wel naar antwoorden vissen van anderen zodat je ze een TR kunt aansmeren en er een FA op af kunt sturen.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:47:08 #266
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173060823
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:43 schreef Refragmental het volgende:
Ben overigens wel benieuwd naar de mening van de nieuwe instromers over waar dit topic daadwerkelijk over gaat... de memo, en het ontslag van de auteur.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:47:42 #267
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173060834
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Aanname? Je zegt het toch echt zelf, je voelt je niet thuis tussen zwarten. :D

Nouja, verder offtopic, en niet geheel verwacht dat je je eigen hypocrisie niet durft toe te geven.... maar wel naar antwoorden vissen van anderen zodat je ze een TR kunt aansmeren en er een FA op af kunt sturen.
Ik ga nu NU een TR zetten voor jou, dan komt er subiet een FA jou in elkaar rammen. Toch?

Edit: TR gemaakt, even afwachten, in 5..4..3..2..
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_173060854
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Klaagt over andere posters en begint zelf over "Welk land wil je naartoe gedeporteerd worden" Sounds legit.
:')
Ik heb al tig pagina's volgeplemt met mijn mening. Vervolgens komen er figuren in stromen die op de man gaan spelen en totaal niet met de inhoud van het topic bezig zijn.... en nu zelfs toe geven er helemaal niks van te weten. Komen hier dus blijkbaar puur om de boel op te jagen. Blijf dan weg zou ik zeggen.
pi_173060870
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik ga nu NU een TR zetten voor jou, dan komt er subiet een FA jou in elkaar rammen. Toch?

Edit: TR gemaakt, even afwachten, in 5..4..3..2..
Meid, hij gaf het zelf toe dat dat z'n plan was :D _O-
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:49:35 #270
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173060874
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:48 schreef Refragmental het volgende:

[..]

:')
Ik heb al tig pagina's volgeplemt met mijn mening. Vervolgens komen er figuren in stromen die op de man gaan spelen en totaal niet met de inhoud van het topic bezig zijn.... en nu zelfs toe geven er helemaal niks van te weten. Komen hier dus blijkbaar puur om de boel op te jagen. Blijf dan weg zou ik zeggen.
Ach, dat word jou ook bijna dagelijks te kennen gegeven en jij negeert dat ook :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_173060886
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:43 schreef Refragmental het volgende:
Ben overigens wel benieuwd naar de mening van de nieuwe instromers over waar dit topic daadwerkelijk over gaat... de memo, en het ontslag van de auteur.
Als je je werknemers wil verbieden om hun mening te geven, dan moet je ze ook niet de middelen bieden om dat wel te doen. Doe je dat wel, dan moet men binnen de kaders van de wet in principe alles kunnen zeggen, lijkt mij.
pi_173060897
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Aanname? Je zegt het toch echt zelf, je voelt je niet thuis tussen zwarten. :D
Nee, dat staat er niet. Er staat 'meer thuis', dat betekent niet dat ik me in het geheel niet thuis zou kunnen voelen in een zwart land. Dat maak jij er weer van, wat dus een wat vergezochte aanname is.

quote:
Nouja, verder offtopic, en niet geheel verwacht dat je je eigen hypocrisie niet durft toe te geven.... maar wel naar antwoorden vissen van anderen zodat je ze een TR kunt aansmeren en er een FA op af kunt sturen.
Ik heb wel een leuke wedervraag voor jou. Vind jij dat blanken en zwarten als mensen gelijkwaardig zijn?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173060919
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, dat staat er niet. Er staat 'meer thuis', dat betekent niet dat ik me in het geheel niet thuis zou kunnen voelen in een zwart land. Dat maak jij er weer van, wat dus een wat vergezochte aanname is.

[..]

Ik heb wel een leuke wedervraag voor jou. Vind jij dat blanken en zwarten als mensen gelijkwaardig zijn?
Gelijkwaardig? Absoluut. Gelijk? Nee, helemaal niet.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:51:56 #274
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173060923
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

:')
Zwaar kansloos dit, en uiteraard weer zwaar racistisch.
Bij BLM stikt het ook van de SJW's, kijk alleen al naar die BLM vrouwen die het podium van Sanders bestormden vorig jaar.

Je uitspraak doet het verder ook lijken of BLM alleen bestaat uit zwarten uit de ghetto.
BLM zit afgeladen met van die verwende trust-fund kindjes die nog geen iotum opressie hebben ervaren of uberhaupt levenservaring hebben opgedaan.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173060928
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Meid, hij gaf het zelf toe dat dat z'n plan was :D _O-
Zeker, ik vind Elzies zich op het randje van behoorlijk stevig racisme bevinden en ik vind dat daar best tegen opgetreden mag worden door een FA.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173060957
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zeker, ik vind Elzies zich op het randje van behoorlijk stevig racisme bevinden en ik vind dat daar best tegen opgetreden mag worden door een FA.
Ik zou liever zien dat de antiracisten dezelfde ruimte krijgen om ertegen te ageren.
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:53:59 #277
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173060963
Maar goed we kunnen dit topic heel simpel samenvatten en sluiten:

Blanke bro's zijn bang voor diversiteit omdat ze bang zijn dat ze het niet kunnen bolwerken als er echt gekeken word naar wat ze afleveren en wat ze te bieden hebben. ;)

Verder ben ik wel klaar met het gejank hierover.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_173060965
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Gelijkwaardig? Absoluut. Gelijk? Nee, helemaal niet.
Nou, gefeliciteerd met deze doodnormale mening die je hebt.

Waarom je het dan prima vindt als figuren als Elzies roepen dat mensen niet gelijkwaardig zijn is me een raadsel, maar soit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173061014
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:53 schreef Tijger_m het volgende:
Maar goed we kunnen dit topic heel simpel samenvatten en sluiten:

Blanke bro's zijn bang voor diversiteit omdat ze bang zijn dat ze het niet kunnen bolwerken als er echt gekeken word naar wat ze afleveren en wat ze te bieden hebben. ;)

Verder ben ik wel klaar met het gejank hierover.
Ho ho, sommige blanke bro's.
pi_173061078
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:56 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ho ho, sommige blanke bro's.
Alleen de broflakes.
Ja doei.
pi_173061079
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, gefeliciteerd met deze doodnormale mening die je hebt.

Waarom je het dan prima vindt als figuren als Elzies roepen dat mensen niet gelijkwaardig zijn is me een raadsel, maar soit.
Ik vind het zeker prima dat anderen deze mening hebben, dat recht hebben ze, vanuit die gelijkwaardigheid ^O^
En dat ze deze mening uiten, graag. Liever in het openbaar dan dat ze het opkroppen en op een gegeven moment ontploffen of ondergronds gaan.
Of ik het er mee eens ben is een ander verhaal. Ik zal er echter niet tegen optreden om andere meningen te willen censureren.

De enige lijn die ik trek is oproepen tot geweld.
pi_173061128
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:53 schreef Tijger_m het volgende:
Maar goed we kunnen dit topic heel simpel samenvatten en sluiten:

Sommige Blanke bro's zijn bang voor diversiteit omdat ze bang zijn dat ze het niet kunnen bolwerken als er echt gekeken word naar wat ze afleveren en wat ze te bieden hebben. ;)

Verder ben ik wel klaar met het gejank hierover.
Ben ik het mee eens, (maar dat was ik altijd al en de scrijver van de memo ook :P ), alleen nog altijd niet helemaal overtuigt van het quotum als oplossing
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_173061143
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:53 schreef Tijger_m het volgende:
Maar goed we kunnen dit topic heel simpel samenvatten en sluiten:

Blanke bro's zijn bang voor diversiteit omdat ze bang zijn dat ze het niet kunnen bolwerken als er echt gekeken word naar wat ze afleveren en wat ze te bieden hebben. ;)

Verder ben ik wel klaar met het gejank hierover.
Je hebt al een aantal keer in dit topic aangetoond niks te weten over de inhoud van de memo en hoe deze rond is gegaan binnen het bedrijf.
Dus tja.
pi_173061158
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:58 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik vind het zeker prima dat anderen deze mening hebben, dat recht hebben ze, vanuit die gelijkwaardigheid ^O^
En dat ze deze mening uiten, graag. Liever in het openbaar dan dat ze het opkroppen en op een gegeven moment ontploffen of ondergronds gaan.
Of ik het er mee eens ben is een ander verhaal. Ik zal er echter niet tegen optreden om andere meningen te willen censureren.

De enige lijn die ik trek is oproepen tot geweld.
En het moet on-topic blijven.Toch? En niet beschuldigend of beledigend of kwetsend zijn richting de... Hoe mag je die mensen nu noemen? Maatschappelijk-teleurgestelden?
pi_173061270
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:58 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik vind het zeker prima dat anderen deze mening hebben, dat recht hebben ze, vanuit die gelijkwaardigheid ^O^
En dat ze deze mening uiten, graag. Liever in het openbaar dan dat ze het opkroppen en op een gegeven moment ontploffen of ondergronds gaan.
Of ik het er mee eens ben is een ander verhaal. Ik zal er echter niet tegen optreden om andere meningen te willen censureren.

De enige lijn die ik trek is oproepen tot geweld.
En SJW-zijn. Dat lijkt ook een behoorlijke lijn te zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173061321
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 12:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En het moet on-topic blijven.Toch? En niet beschuldigend of beledigend of kwetsend zijn richting de... Hoe mag je die mensen nu noemen? Maatschappelijk-teleurgestelden?
Gewoon iedereen netjes in zijn waarde laten, en mensen niet aanvallen omdat ze een bepaalde mening hebben. Liever in het openbaar dan dat ze het opkroppen, zeg ik altijd maar!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173061389
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 12:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En SJW-zijn. Dat lijkt ook een behoorlijke lijn te zijn.
SJW's zijn vaak helaas extreem racistisch, sexistisch, en behoorlijk vaak ook gewelddadig.
De auteur van de memo heeft ook al de nodige doodsbedreigingen naar zijn kop geslingerd gekregen en collega's die doodleuk aangeven hem in elkaar te hadden gemept als ie zijn uitspraken in levende lijve had gedaan. Oproepen om hem te ontslaan en zijn verdere carričre te ontzeggen. En nog meer van dat soort ongein.
pi_173061398
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 12:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Gewoon iedereen netjes in zijn waarde laten, en mensen niet aanvallen omdat ze een bepaalde mening hebben. Liever in het openbaar dan dat ze het opkroppen, zeg ik altijd maar!
Nou, behalve SJW's en andere linksen. En gelukszoekers, zwarten, moslims en ander uitheems volk. En homo's en andere afkortingsmensen natuurlijk. Maar voor de rest iedereen ja.
pi_173061432
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 12:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

SJW's zijn vaak helaas extreem racistisch, sexistisch, en behoorlijk vaak ook gewelddadig.
De auteur van de memo heeft ook al de nodige doodsbedreigingen naar zijn kop geslingerd gekregen en collega's die doodleuk aangeven hem in elkaar te hadden gemept als ie zijn uitspraken in levende lijve had gedaan. Oproepen om hem te ontslaan en zijn verdere carričre te ontzeggen. En nog meer van dat soort ongein.
Liever dat ze dat in het openbaar zeggen dan dat ze het opkroppen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173061439
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 12:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Gewoon iedereen netjes in zijn waarde laten, en mensen niet aanvallen omdat ze een bepaalde mening hebben. Liever in het openbaar dan dat ze het opkroppen, zeg ik altijd maar!
Behalve dan als de mening je niet bevalt, zoals die van Elzies, die moet aangepakt worden.
Je spreekt je in een paar posts alweer tegen.
pi_173061448
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 12:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Behalve dan als de mening je niet bevalt, zoals die van Elzies, die moet aangepakt worden.
Je spreekt je in een paar posts alweer tegen.
Joh.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173061463
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 12:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Liever dat ze dat in het openbaar zeggen dan dat ze het opkroppen.
En daar begint je triest gedrag weer. :W
pi_173061493
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 12:13 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En daar begint je triest gedrag weer. :W
Ho ho, dat is mijn mening, laat iedereen gewoon in zijn waarde. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar zo op de man spelen is helemaal niet netjes!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173061556
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 12:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ho ho, dat is mijn mening, laat iedereen gewoon in zijn waarde. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar zo op de man spelen is helemaal niet netjes!
De discussie ging enigszins goed... en opeens denk je, "laat ik in plaats van normaal doen, mijn mentale diarree er dik overheen smeren, want ik heb inhoudelijk niks meer te zeggen."
pi_173061578
Tering wat een geneuzel
pi_173061586
Volgens mij
pi_173061591
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 12:16 schreef Refragmental het volgende:

[..]

De discussie ging enigszins goed... en opeens denk je, "laat ik in plaats van normaal doen, mijn mentale diarree er dik overheen smeren, want ik heb inhoudelijk niks meer te zeggen."
Nou, ik ben blij dat je de boel weer richting goedlopend, on-topic en beschaafd trekt.
pi_173061604
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 12:17 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Volgens mij
zijn we klaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')