abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:20:10 #276
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173055278
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Heerschappij Hejnova voorbij op horden, Amerikaansen falen niet

Azerbeidzjaanse Turk stunt met goud op 200 meter en volgt Bolt op

Hinkstapspringer Taylor voor derde keer wereldkampioen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Niekerk had ik al niet verwacht na de halve finale maar dit... man man man...

Taylor logisch.

Bedankt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:22:28 #277
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173055316
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:17 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

430 000 volgers op Instagram is wel belachelijk voor zo'n "matige'" atlete ja _O- Ondertussen zit Newman ook al aan 73 000, die heeft ook flink naam gemaakt tijdens dit WK.

Ze vindt zichzelf geloof ik ook wel heel lekker trouwens, getuige de reacties op deze tweets:

Daisleyyy twitterde op zondag 06-08-2017 om 21:42:18 Oh my holy goodness man. That Canadian pole vaulter Alysha Newman is absolutely mesmerising! 😍 https://t.co/VbrJDv79gv reageer retweet
Cfa89 twitterde op zondag 06-08-2017 om 21:48:01 This Alysha Newman from Canada though 😍😍😍 #London2017 https://t.co/RgziThSWYP reageer retweet
_O- _O- _O-
Je laatste zin over Newman vind ik nou niet echt tot uiting komen in haar reacties. Niet echt iets wat daarop wijst.

Dat ze heel volgers heeft op Instagram vind ik niet zo erg, en ook wel logisch. Hoe goed of slecht iemand ook is. Het gaat mij er meer om, dat de hype nog steeds blijft hangen. En vooral dat ze toch echt heel wat minder leuk is dan heel veel andere atletes.

Toen ik de eerste filmpjes met die opwarming zag, dacht ik zo die is leuk. Maar als je dan wat beelden van dichtbij ziet, denk ik meh. Dan toch liever Visser, Talay en nog tien anderen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173055482
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:22 schreef Redefine het volgende:

[..]

Je laatste zin over Newman vind ik nou niet echt tot uiting komen in haar reacties. Niet echt iets wat daarop wijst.

Dat ze heel volgers heeft op Instagram vind ik niet zo erg, en ook wel logisch. Hoe goed of slecht iemand ook is. Het gaat mij er meer om, dat de hype nog steeds blijft hangen. En vooral dat ze toch echt heel wat minder leuk is dan heel veel andere atletes.

Toen ik de eerste filmpjes met die opwarming zag, dacht ik zo die is leuk. Maar als je dan wat beelden van dichtbij ziet, denk ik meh. Dan toch liever Visser, Talay en nog tien anderen.
Ik heb het persoonlijk iets meer voor de bescheiden, alternatieve en ietwat schuchtere atleten zoals Hanna Klein, Reh, Little, Thiam, Chespol... Maar goed, ieder z'n ding. Heb op zich ook niets tegen zo'n Newman, Schippers of Jenneke hoor.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:42:44 #280
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173055577
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:34 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Ik heb het persoonlijk iets meer voor de bescheiden, alternatieve en ietwat schuchtere atleten zoals Hanna Klein, Reh, Little, Thiam, Chespol... Maar goed, ieder z'n ding. Heb op zich ook niets tegen zo'n Newman, Schippers of Jenneke hoor.
Oh dat verschil zie ik ook wel hoor. Al vind ik Schippers niet te vergelijken met die andere twee. Ja ze is zelfverzekerd, maar qua exposure toch heel wat anders dan die anderen.

Het ging mij er meer om dat ik je voorbeelden niet zo vond. Verder vind ik dat al die atleten gewoon moeten doen wat ze willen doen, toch vaak het idee dat ze het ook gewoon leuk vinden. Dan is dat juist mooi.

Maar als je bijvoorbeeld in lijstjes van mooie sportsters (rond grote toernooien) steeds weer Allison Stokke en Leryn Franco zie voorbijkomen. Dan denk ik, er zijn er genoeg die ook daadwerkelijk wat presteren en leuk zijn om naar te kijken. Of Jenneke, waarbij ze puur op basis van die opwarming een hype is geworden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:44:13 #281
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173055595
Voor morgen zal het wel weer afwachten worden op welk onderdeel Sintnicolaas geblesseerd gaat raken. Ik zei het over Broersen gekscherend tegen mijn broer, en ja hoor die liep daadwerkelijk weer tegen een blessure aan :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173055630
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:44 schreef Redefine het volgende:
Voor morgen zal het wel weer afwachten worden op welk onderdeel Sintnicolaas geblesseerd gaat raken. Ik zei het over Broersen gekscherend tegen mijn broer, en ja hoor die liep daadwerkelijk weer tegen een blessure aan :{
Vond dat interview met de nos wel bemoedigend en ook in gotzis ging het goed. Hopelijk blijft ie fit.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:55:47 #283
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173055737
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:47 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Vond dat interview met de nos wel bemoedigend en ook in gotzis ging het goed. Hopelijk blijft ie fit.
Ik hoop het ook. Hij klonk wel positief ja, dus hij zou fit moeten zijn. Maar wat prestaties betreft zou het mij verbazen als hij hoog scoort. Als iemand zo vaak zegt dat hij gaat genieten heb ik toch niet echt het idee dat die voor een topprestatie gaat.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173055770
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:42 schreef Redefine het volgende:

[..]

Oh dat verschil zie ik ook wel hoor. Al vind ik Schippers niet te vergelijken met die andere twee. Ja ze is zelfverzekerd, maar qua exposure toch heel wat anders dan die anderen.

Het ging mij er meer om dat ik je voorbeelden niet zo vond. Verder vind ik dat al die atleten gewoon moeten doen wat ze willen doen, toch vaak het idee dat ze het ook gewoon leuk vinden. Dan is dat juist mooi.

Maar als je bijvoorbeeld in lijstjes van mooie sportsters (rond grote toernooien) steeds weer Allison Stokke en Leryn Franco zie voorbijkomen. Dan denk ik, er zijn er genoeg die ook daadwerkelijk wat presteren en leuk zijn om naar te kijken. Of Jenneke, waarbij ze puur op basis van die opwarming een hype is geworden.
Ik vond het gewoon wel vrij opvallend dat de weinige reacties van twitteraarster/fans waarop ze reageerde gingen over hoe mooi ze wel is. Maar goed, misschien heb je wel gelijk en heb ik een beetje te snel m'n conclusies getrokken. :D

Verder volledig akkoord wat betreft de lijstjes, de media is op dat vlak ook erg lui. Veel lijstjes zijn totaal niet up to date en duidelijk niet gemaakt door mensen die vaak naar sport kijken. Valt me bij de Olympische Spelen ook steeds op. Veel verder dan Vonn, Veith, Gut, Lolo Jones en Silje Norendal zullen vast niet komen voor Pyeongchang.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 01:00:36 #285
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173055788
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:58 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Ik vond het gewoon wel vrij opvallend dat de weinige reacties van twitteraarster/fans waarop ze reageerde gingen over hoe mooi ze wel is. Maar goed, misschien heb je wel gelijk en heb ik een beetje te snel m'n conclusies getrokken. :D

Verder volledig akkoord wat betreft de lijstjes, de media is op dat vlak ook erg lui. Veel lijstjes zijn totaal niet up to date en duidelijk niet gemaakt door mensen die vaak naar sport kijken. Valt me bij de Olympische Spelen ook steeds op. Veel verder dan Vonn, Veith, Gut, Lolo Jones en Silje Norendal zullen vast niet komen voor Pyeongchang.
Ja klopt. Geldt ook wel voor andere lijstjes, beste sporters, beste zus etc. Vaak een hoog clickbait gehalte. Weinig moeite erin steken om een ook daadwerkelijk iets goeds te maken, maar vooral veel aandacht creëren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 01:07:41 #286
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173055851
Ik hoop wel dat de laatste drie dagen er nog wat memorabele wedstrijden komen (speerwerpen hopelijk). Want nu zullen de enige dingen die van dit toernooi bij zullen blijven, het gedoe rondom Makwala, de vele opgaves en de upsets op de sprintnummers zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173055853
pi_173055876
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:07 schreef Redefine het volgende:
Ik hoop wel dat de laatste drie dagen er nog wat memorabele wedstrijden komen (speerwerpen hopelijk). Want nu zullen de enige dingen die van dit toernooi bij zullen blijven, het gedoe rondom Makwala, de vele opgaves en de upsets op de sprintnummers zijn.
Hoop ook wel dat Freimuth (of Shkurenev, Warner...) Mayer écht weerwerk gaat bieden, en we eindelijk nog eens een spannende tienkamp krijgen.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 01:13:10 #289
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173055900
quote:
De zussen zijn door :P. Qua stem en manier van praten lijken ze dan weer niet op elkaar.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173055902
Geen idee hoe lang het al bekend is, maar douma mag toch door naar halve finale.
pi_173055911
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:13 schreef skysherrif het volgende:
Geen idee hoe lang het al bekend is, maar douma mag toch door naar halve finale.
Daar hebben we ons hier al serieus over verbaasd ja :D
pi_173055920
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:14 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Daar hebben we ons hier al serieus over verbaasd ja :D
Probeerde het hier een beetje terug te zoeken, maark on het niet vinden, dus dacht meldt het maar voor de zekerheid ghehe.

Wel enorm goed nieuws voor die jongen natuurlijk. Hopen dat hij mentaal al niet teveel uit het toernooi is, maar binnen deze korte tijdspanne moet dat geen probleem zijn. Wanneer is halve finale?
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 01:15:32 #293
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_173055925
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Voor Talay gaat het broekje gelijk het raam uit, dat dan weer wel :9~
Nadine O+

Hopelijk heeft ze goed kunnen uitrusten na die zevenkamp.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_173055954
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:15 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Probeerde het hier een beetje terug te zoeken, maark on het niet vinden, dus dacht meldt het maar voor de zekerheid ghehe.

Wel enorm goed nieuws voor die jongen natuurlijk. Hopen dat hij mentaal al niet teveel uit het toernooi is, maar binnen deze korte tijdspanne moet dat geen probleem zijn. Wanneer is halve finale?
Morgen 21:10
pi_173055961
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:17 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Morgen 21:10
Ahh, dan werk ik helaas nog. Ben wel enorm blij dat dafne zo laat moet.
pi_173056503
quote:
Hopelijk gaat Sharp weer keihard janken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_173057999
Vage beslissing om Douma alsnog toe te laten tot de halve finale, maar dit toont wel aan dat het verstandig om altijd te protesteren in dit soort situaties.. Daar ging het in het verleden nog wel eens mis bij Nederlanders.
  Redactie Sport vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:44:54 #298
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173058073
Vandaag eindelijk een leuk showtje
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173058123
Al 10-kamp genot zo?
Jack does it in real time...
pi_173058154
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:47 schreef DeeBee het volgende:
Al 10-kamp genot zo?
Vanaf 11.00 ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')