abonnement Unibet Coolblue
pi_173047445
Met in de achtergrond de gedachte dat het probleem dat ik hieronder noem natuurlijk niet uitsluitend beperkt is tot FoK, daar het eigenlijk op alle discussiefora en commentaarpagina's voorkomt; kies ik desalniettemin voor een hiatus van onbepaalde duur van dit forum.

Ik stoor mij mateloos aan de haat, bekrompenheid, intolerantie, kortzichtigheid, irrelevantie, antagonisme, oneerlijkheid, provocatie, ontkenning van andermans gelijk, en eindeloos gekibbel dat onze huidige samenleving helaas in een houdgreep heeft en daardoor verloedert, en waarvan de FoK omgeving een prachtige reflectie is.

Ik heb mijn rust nodig, alleen al het dagelijks lezen van nieuws of topics in NWS zorgt dat ik niet tot rust kom, last heb van angst, verwardheid, overgevoeligheid en zelfs lichtelijke paranoia.

Ik heb moeite met slapen, de boodschappen doen, en somtijds zelfs om mijn woning te verlaten.

Ik geeft toe dat ik last had van een deel van deze problematiek vóór mijn kennismaking met fok, maar door de huidige omgeving wordt het er niet beter op.

Ik geloof dat ik tijdens mijn afwezigheid beter tot inkeer kan komen, en mijn leven beter vormgeven en invullen.

Ik bedank degene(n) onder jullie voor de prettige momenten die we gedeeld hebben, en de lachen, want daar gaat het leven nou om. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Tot ziens,

Jullie beste,

Hdero
pi_173047502
Mooi doei
Ik zwaai naar dieren.
pi_173047504
Hoe lang?
pi_173047527
:')

Je kan ook weggaan zonder janktopic hoor
pi_173047628
quote:
5s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:53 schreef Stien_Struis het volgende:
Hoe lang?
Ik heb dat niet bepaald, hoe lang ook ik nodig heb om mijn zenuwen de baas te worden.

Kijk, ik ben van de jaren 80 en 90 generatie, ik weet niet of ik ooit bepaalde soorten discusdies, opmerkingen en kortzichtigheid (om eerlijk te zijn) mij eigen kan maken. Het druist dwars tegen in mijn gehele opvoeding, jeugdtijd, en bestaan. Ik kan er niet aan wennen, en ik heb hard geprobeerd.

Ik vind dit de beste voorlopige actie.
pi_173047632
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:51 schreef Hdero het volgende:
Ik stoor mij mateloos aan de haat, bekrompenheid, intolerantie, kortzichtigheid, irrelevantie, antagonisme, oneerlijkheid, provocatie, ontkenning van andermans gelijk, en eindeloos gekibbel dat onze huidige samenleving helaas in een houdgreep heeft en daardoor verloedert, en waarvan de FoK omgeving een prachtige reflectie is.
Gelukkig heb je je daar zelf totáál niet schuldig aan gemaakt :')
Doei! :W
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Forum Admin donderdag 10 augustus 2017 @ 20:01:43 #7
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_173047689
Dag hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')