abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 augustus 2017 @ 17:14:32 #1
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_173043888
Een paar jaar geleden een leuk servies bij elkaar gesprokkeld bij het boodschappen doen bij de Emte. Daar zaten ook saladeschalen bij. Twee leken me wel genoeg.

Inmiddels een paar jaar verder en een Italiaanse vriendin gevonden. En zij blijft maar koppig volhouden dat die dingen geen salade-schalen, maar pasta-borden zijn. Dan zijn twee ineens wat weinig, vooral omdat er nog wel eens pasta gegeten wordt. ;)

Momenteel zit ze een paar weken in Italië en die tijd wil ik gebruiken om het huis een beetje in te richten voor haar. Onderdeel daarvan: meer pastaborden. Het grote nadeel van zo'n supermarkt-actie: die dingen zijn natuurlijk niet meer te vinden. Dus, wie heeft er nog een of twee mooie Emtesaladeschalen / pastaborden voor mij? Voorbeelden van het type staan hieronder.

Voor de praktische dingen: Ik kan ze komen halen in de regio Arnhem-Tilburg-Eindhoven, als je een beetje goed kan inpakken mag versturen ook. Uiteraard betaal ik de verzendkosten bovenop de verkoopprijs. Wat die prijs zou moeten zijn geen idee, de zegeltjes zijn al even niet meer geldig, maar daar komen we wel uit.

SPOILER: Twee plaatjes als voorbeeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 07:56:07 #2
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_173057028
Al Sligro zelf al geprobeerd?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_173057308
vraag eens of deze gast ze niet heeft:

Dinerborden Intermezzo servies Nieuw (bekend van Emte actie)

http://link.marktplaats.n(...)ns&utm_content=app_i

mooie borden trouwens

of deze:
Intermezzo dinerborden spaaraktie EMTE laatste serviesaktie
http://link.marktplaats.n(...)&utm_content=app_ios
Ad
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:15:07 #4
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_173083796
Sligro heb ik inderdaad gecontacteerd, nog niets gehoord. Die advertenties zijn beide van de laatste actie lijkt het (een soort ovale vorm), die van mij zijn van een actie eerder ('afgeronde vierkanten'). Maar ik heb ze voor de zekerheid beide een bericht gestuurd, thanks!
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:32:05 #5
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_173148129
Berichtje terug van Sligro, ze hebben ze helaas niet meer. Verder wel vriendelijk en persoonlijk berichtje trouwens.

Maar, ik ben dus nog steeds op zoek! :)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 28 augustus 2017 @ 15:19:28 #6
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_173442988
Vakantie is voorbij maar zoektocht nog niet. Schopje :)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 18 september 2017 @ 10:56:38 #7
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_173848577
Maar eens een schopje, inmiddels via Marktplaats al één extra 'bord' gevonden maar daarmee zijn we er nog niet ;).
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')