abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 10 augustus 2017 @ 15:47:21 #1
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173042318
Ik zal kort zijn , ik heb al jaren lang onenigheid met me werkgever
zelf in 2001 rechtszaak gewonnen ( is die nog niet na gekomen )
beloofde loonschalen omhoog gaan wordt genegeerd

Burnout klachten , zware hernia gehad , en nu waarschijnlijk een ptss
door mijn werkgever
klachten worden niet behandelt als zijnde serieus en je wordt aan het lijntje gehouden

nu het volgend ik heb in 2011 naar de gemeente een mail gestuurd met al mijn klachten en bevindingen over het bedrijf.
Dat is een hele grote waslijst , maar het enige wat je terug krijgt en te horen....

Het is erg dat je het allemaal mee moet maken , maar probeer het te vergeten.

hier staat ook in dat mijn loon al vanaf 1999 stilstaat en dat een rechter uitspraak heeft gedaan en ze het niet zijn na gekomen , Arbo heeft mijn afgekeurd tegenover het bedrijf en ook de beloofde salaris verhoging is nooit gegeven ..

Nu is deze mail in mijn ogen met al mijn klachten en hun antwoord , dat ze daadwerkelijk op de hoogte zijn dat dit met mijn gebeurd , anders hadden ze wel om bewijs gevraagt dit hebben ze niet gedaan , maar zijn dus akkoord gegaan met mijn klachten en hebben het niet ontkent

dus ze zijn nu daadwerkelijk wel op de hoogte van hun gebreken ,

en daarbij is het ook steeds in het functioneringsgesprek de rode draad , dat ik vraag wanneer hun wat gaan doen , en steeds is het , we kunnen niets en die mensen mochten dus niet het loon beloven ....( dat is niet mijn probleem , hun hebben die mensen aangenomen en ik heb daar werk voor verricht )

En daarbij heb ik nu al 2 keer mijn dossier opgevraagd via mail , en geen antwoord ( blijft dood stil ( 2 verschillende personen ) ( 2 jaa5r geledne naar en en afgelopen November naar de andere met de text uit de eerdere mail
terwijl op 1 van die mails wel een vervolg is geweest maar maar om haar telefoonnummer te geven :-)
dus ontkennen dat ze hem heeft gelezen kan niet want ze heeft daarna nog die mail retour gezonden met text

maar het blijft nu steeds dood stil over die mail in de gesprekken , maar zodra ik weer begin over onderwerpen die ik dus wil aankaarten dan is het in eens verouderd , maar lopen zelf wel dingen van mijn verleden van voor 2000 steeds tegen mij te gebruiken :-)

wat zou ik nu nog kunnen doen , aangetekend lukt niet diverse keren al gedaan , komen terug

dus mailen gaat niet , rechtszaken werken niet , mailen lukt niet gesprekken verdraaien ze alles :-)

gezellig het gaat hier om een WSW bedrijf

wat moet ik nu doen , of eerder wat kan ik doen.
PS mijn functioneren is al jaren heel goed , ziektedagen al op 8 dagen in 6 jaar
dus aan het functioneren en ziektedagen kan het niet liggen.

vakbond is het zelfde probleem heeft mij geadviseerd om die mail over stuken op te vragen via mail aangekaart en ik moest terug mailen als ik niet zou horen of als ik de stukken binnen had , mail naar vakbond gestuurd begin dit jaar en nog steeds geen antwoord , wel een bevestiging dat ze hem ontvangen hebben
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  donderdag 10 augustus 2017 @ 15:51:32 #2
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_173042414
Zoek een advocaat.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 15:52:14 #3
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173042437
quote:
19s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:51 schreef Gunner het volgende:
Zoek een advocaat.
die blijven stil omdat ik geen juridische verschil heb met het bedrijf :-) en kunnen niets doen

rechter heeft in 2001 gezegd dat ik onafhankelijk gekeurd moet worden door een ander bedrijf , heb een herkeuring gehad door het zelfde bedrijf die door de rechter niet onafhankelijk was , dit is in het voordeel van het bedrijf omdat ze door mensen een negatieve advies te geven ( meer begeleiding er daar 1500 euro extra per maand voor kunnen vangen ( maar dat is door de rechter in mijn voordeel beslist , maar het zit nog ergere
het bedrijf keurt dus mensen af om daar meer geld voor te krijgen ( dus met andere woorden , iemand negatief weg zetten (terwijl ze beter weten ) om er zelf beter er van te worden , dat is volgens het boek van strafrecht laster
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  donderdag 10 augustus 2017 @ 15:53:32 #4
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_173042460
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:52 schreef RAVW het volgende:

[..]

die blijven stil omdat ik geen juridische verschil heb met het bedrijf :-)
Ik vind het maar een vreemd verhaal. Je loon staat sinds 1999 stil, na 16 jaar wordt een gerechterlijke uitsptaak niet nagekomen......?
pi_173042503
je wint in 2001 een rechtzaak van je werkgever en 16 jaar later werk je daar nog steeds terwijl er niets is verandert?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_173042517
Waarom heb je een brief geschreven naar de gemeente :?
pi_173042527
Je staat onderaan de voedselketen, deze wswbedrijven krijgen subsidie en diegenen die het beheer hier over hebben, vinden hun eigen portemonnee belangrijker dan jouw welzijn.
Kortom, je vecht tegen een bierkaai.
pi_173042530
zoek een andere baan?
  donderdag 10 augustus 2017 @ 15:57:31 #9
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173042531
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:55 schreef gianni61 het volgende:
je wint in 2001 een rechtzaak van je werkgever en 16 jaar later werk je daar nog steeds terwijl er niets is verandert?
juist

en je woord alleen met mooie woorden aan het lijntje gehouden of je moet zelf maar ontslag nemen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  donderdag 10 augustus 2017 @ 15:59:16 #10
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173042557
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:56 schreef LurkJeRot het volgende:
Waarom heb je een brief geschreven naar de gemeente :?
omdat het een WSW bedrijf is en er was toen op het stadhuis een gesprek over het wanbeleid van het bedrijf waar ik werkte

we hebben toen onze gelijk gehad , maar er is nooit wat tegen overgezet

diverse mensen zijn toen ontslagen van PZ en directie maar wij als werknemers die jaren onder het wanbeleid hebben gewerkt hebben daar nooit iets voor terug gehad
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173042576
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:59 schreef RAVW het volgende:

[..]

omdta het een WSW bedrijf is en er was toen op het stadhuis een gesprek over het wanbeleid van het bedrijf waar ik werkte

we hebben toen onze gelijk gehad , maar er is nooit wat tegen overgezet

diverse mensen zijn toen ontslagen van PZ en directie maar wij als werknemers die jaren onder het wanbeleid hebben gewerkt hebben daar nooit iets voor terug gehad
Aha, bedankt voor de opheldering.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 16:00:40 #12
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173042581
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:57 schreef Soohr het volgende:
zoek een andere baan?
gaat lekker als je geen antwoord krijgt op je schrijven ( 1999 ontslagbrief geschreven , krijg je terug wordt niet geaccepteerd ivm met zelf bescherming , tegen over mij :-)

om vervolgens 6 maanden later met een zware burn out uit te vallen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  donderdag 10 augustus 2017 @ 16:01:13 #13
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173042592
waarom zoek je geen contact met de arbodienst?
gemeente bellen is wel een beetje kansloos
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 10 augustus 2017 @ 16:01:58 #14
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_173042601
Je komt me een beetje naïef over.

Verder, wat is een WSW-bedrijf?
  donderdag 10 augustus 2017 @ 16:02:17 #15
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173042610
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:01 schreef Onnoman het volgende:
waarom zoek je geen contact met de arbodienst?
gemeente bellen is wel een beetje kansloos
Arbo heeft mij in 2000 ziek bevonden tegen over het bedrijf , dat wil zeggen dat ik er niet meer mag werken , maar zodra ik dat aankaart moet ik maar ontslag nemen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173042622
quote:
19s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:01 schreef Gunner het volgende:
Je komt me een beetje naïef over.

Verder, wat is een WSW-bedrijf?
sociale werkplaats
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 16:03:05 #17
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173042625
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:02 schreef RAVW het volgende:

[..]

Arbo heeft mij in 2000 ziek bevonden tegen over het bedrijf , dat wil zeggen dat ik er niet meer mag werken , maar zodra ik dat aankaart moet ik maar ontslag nemen
ok.. wat wil je dat we doen?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 10 augustus 2017 @ 16:04:24 #18
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173042640
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:02 schreef gianni61 het volgende:

[..]

sociale werkplaats
nu werk en leer bedrijven ... of bedrijven waar je moet werken voor je uitkering

ps voor de mensen die het willen weten ik heb diverse opleidingen afgerond

MBO 2x ( grafische lyceum en groen beheer , BHV , EHBO VCA
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173042672
Als je ook zo warrig communiceert richting de gemeente snap ik wel dat ze zo onverschillig reageren.
Misschien kun je eens samen met iemand het hele verhaal op papier zetten en het dan indienen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_173042723
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:04 schreef RAVW het volgende:

[..]

nu werk en leer bedrijven ... of bedrijven waar je moet werken voor je uitkering

ps voor de mensen die het willen weten ik heb diverse opleidingen afgerond

MBO 2x ( grafische lyceum en groen beheer , BHV , EHBO VCA
Cursussen dus.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 16:10:05 #21
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173042731
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Als je ook zo warrig communiceert richting de gemeente snap ik wel dat ze zo onverschillig reageren.
Misschien kun je eens samen met iemand het hele verhaal op papier zetten en het dan indienen.
wat is er moeilijk aan , dat ik vraag: om mijn Dossier opgestuurd te hebben via de post , en daar geen antwoord op krijgt ?

zo wel IOP , VERLOF en ZIEKTE DAGEN , functioneringsgesprekken , de vakbond heeft hier ook aan mee geholpen dus het ligt niet aan mijn schrijven ;-)
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  donderdag 10 augustus 2017 @ 16:10:37 #22
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173042742
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Cursussen dus.
MBO zijn geen Cursussen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  donderdag 10 augustus 2017 @ 16:20:35 #23
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_173042906
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:10 schreef RAVW het volgende:

[..]

MBO zijn geen Cursussen
Het is mbo.

Dit is de meest warrige OP ooit.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 10 augustus 2017 @ 16:30:55 #24
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_173043103
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:10 schreef RAVW het volgende:

[..]

wat is er moeilijk aan , dat ik vraag: om mijn Dossier opgestuurd te hebben via de post , en daar geen antwoord op krijgt ?

zo wel IOP , VERLOF en ZIEKTE DAGEN , functioneringsgesprekken , de vakbond heeft hier ook aan mee geholpen dus het ligt niet aan mijn schrijven ;-)
En wat wil je hier graag horen?

Je werkgever komt ene uitspraak van de rechter niet na. Dat is een juridisch geschil. Dus kom je toch bij een advocaat uit.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_173043215
Wat een lap tekst waar een boel fouten instaan. Meld je ziek of neem ontslag.
pi_173043302
Wie wil er nu zo lang bij een werkgever blijven werken waar een serieus geschil mee is? Een werkgever die doelbewust pest/negeert. Je bent meer waard dan dat.
pi_173043361
contact opnemen met de ombudsman?
pi_173043388
Wat wil je eigenlijk nu effectief direkt bereiken...?

Krijg jij geen loon sinds 1999 ?
Of gaat het om loon of betaling die beloofd is aan andere mensen, gelet op je zin: "dat is niet mijn probleem , hun hebben die mensen aangenomen en ik heb daar werk voor verricht "

Of wil je hooguit at dossier waarop je meent recht te hebben.
Wat betrefte en persoonlijk dossier heb je recht op inzage (van de relevante gegevens, wat niet noodzakelijk alles in een dossier dient te zijn (persoonlijke inschatting voor intern beraad vallen niet onder inzage-recht)) en dat dient een werkgever je binnen 4 weken na een aanvraag te geven.
Mochten ze dat nalaten, kun je eventueel melding doen bij de Autoriteit Persoonsgegevens, of het opeisen in een kort geding.

Concentreer je opwat je nu werkelijk van je werkgever eist en laat na je eigen verzoek onduidelijk te maken door er een hele hoop andere zaken bij te slepen en uit te weiden over andere klachten.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 10 augustus 2017 @ 18:10:21 #29
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173045114
ja ik krijg wel loon , maar niet de verhoging , 2 a 3 jaar als voorman gewerkt , zou betaald er naar krijgen maar dit is nooit gedaan

nu weer ander werk , congierge maar ik zit nog steeds op dezelfde loonschaal als ik 20 jaar geleden ben begonnen

Dus je wil zeggen dat Grafisch medewerker , inpakker , meubelmaker ( die toen al in C zaten ) ik niet nog steeds niet

en dan nog voorman groen , 3 jaar en nu congierge dat het toevallig allemaal in de zelfde loonschaal valt ???

als ik dan vraag naar mijn loonschaal dan zeggen ze je zit goed , maar dan later in een gesprek zeggen dat ik in C zit dus dat is genoeg voor mijn functie ,
maar als ik dan laat zien dat ik in B2 zit en niet in C dan kappen ze het gesprek af en beginnen ze over mijn verleden. directe antwoorden geven ze niet ze ontwijken alles

gesprekken daar mag volgens hun ook nooit iemand bij zijn die neutraal is , want dan verplaatsen ze het gesprek naar een onbepaalde tijdstip , om je vervolgens als de persoon die je mee neemt weg is je op gesprek te roepen
, en bij weigering van het gesprek daarna is het gewoon dat het overgaat met diverse bedreigingen aan je adres

dit soort dingen gebeuren steeds
dan vraag je het via mail op en dan hoor je nog niets

want gesprekken over het dossier is van hun kant vaak wel als het negatief is naar mijn kant, dan weten ze wat ze gelezen hebben , maar als ik hun wijst op hun schrijven inc datum uit mijn hoofd dan zijn ze het dossier ineens kwijt want ze kunnen niets vinden over de dingen die in mijn voordeel zijn :-)
terwijl dit gewoon voormannen zijn en niet mensen van PZ
en als je dan zelf voorman bent dan krijg je niets te lezen , dus waar gaat het dan fout , het is puur chantage van hun kant , en ik wijs ze er ook op dat ik geen toestemming heb gegeven om 3de in mijn dossier te laten kijken .. volgens hun gebeurd dit niet maar wel vreemd dat mensen waar ik nooit toestemming voor gegeven heb om in mijn dossier te kijken wel alles weten uit mijn dossier

om maar even een paar voorbeelden te noemen en ze zeggen het zelf letterlijk dat ik niet moet beginnen want ze hebben mijn dossier gelezen dus weten ze wie ik ben ..... en waar ze mee te maken hebben ..
maar als ik dan over die rechtszaak begin en die fouten die hun maken dan moet ik maar ontslag nemen of gewoon wordt ik weg gezet als lastig

even een leuke iets wat dus ook in mijn dossier zit , ik heb ooit eens gewerkt in het groen , ik was binnen 4 uur klaar met een order terwijl andere daar 2 dagen overdeden
, ik kreeg te horen dat ze het raar vonden dat het al klaar was , gecontroleerd, mijn werk was goed , maar ik mocht wel weg uit die groep omdat ik de sfeer verziekt had ...

dus met hard werken en gewoon je werk doen mag je weg , maar bij 2 dagen uit je neus vreten mag je blijven :-)
dit soort dingen heb ik heel vaak mijn werk is al vaak gedaan voor dat ik daar opdracht voor krijgt
maar goed ik moet volgens hun zware begeleiding hebben .. omdat ik een probleem geval ben ........

zodra je daar met je kop boven mensen gaat uitsteken wordt je gestraft.

[ Bericht 11% gewijzigd door RAVW op 10-08-2017 18:21:21 ]
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173045389
TS...........serieus :')!
  donderdag 10 augustus 2017 @ 18:28:21 #31
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173045501
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 18:23 schreef Garfield1985 het volgende:
TS...........serieus :')!
helaas wel
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173045565
Volgens mij zou ik hier het verhaal vanuit de andere kant wel kunnen waarderen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  donderdag 10 augustus 2017 @ 18:49:54 #33
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173046031
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 18:30 schreef marsan het volgende:
Volgens mij zou ik hier het verhaal vanuit de andere kant wel kunnen waarderen.
waarom

hoe zou jij het vinden dat iemand die een 20,5 urige werkweek heb bij een normaal bedrijf , al meer verdien dan iemand die 40 urige werkweek heeft bij een wsw bedrijf ..

Waar vaak ook nog eens de druk vele malen hoger ligt

Ik werk nu gedetacheerd en dit al bijna 7 jaar , via de WSW bedrijf
maar nog wel met het loon van de WSW maar je doet werk gewoon van een vrije bedrijf

mijn neef is congierge op een basis school en heeft gemiddeld 2100 euro bruto per maand
terwijl hij gelijk aantal uren werkt en meer vrij is , en daarin tegen wordt ik met 1580 bruto per maand weggezet

om het even kort te houden dus het zelfde werk maar voor bijna de helft minder onder mom van begeleiding , terwijl het WSW bedrijf 5500 ( met extra begeleiding 7500 euro tot 2015 ) krijgt buiten het inhuurgeld van mij ( 450 euro )
terwijl mijn detachering vergoeding is afgenomen per maand (50 euro ) omdat mensen binnen de WSW die niet gedetacheerd zijn deze extra niet krijgen

dus iedereen gelijk trekken met loon ...

maar dat geld die 450 euro behouden ze wel , maar wel tegen ons zeggen gelijkwaardig behandelingen maar ons het geld afpakken om gelijk te trekken met de mensen binnen , maar niet hun inkomsten van de verhuur van mensen weg nemen omdat ze van binnen dat geld ook niet krijgen

die 50 euro is wel een week eten dat ze zo even van je afpakken , dat onder mom van gelijke behandelingen

dus mijn minder uitbetalen omdat ze die vergoeding binnenzitters het niet krijgen maar wel de voordeel van mijn uitleen ( verhuur geld ) zelf opstrijken , dat krijgen ze van binnen toch ook niet .. dus over gelijke behandelingen gesproken

en dit soort dingen geboren aan de lopende band

je komt al moeilijk uit met 1450 euro per maand netto en dan mag je nu na jaren even 50 euro er aftrekken

niet te vergeten dat we ook al een jaar of 10 loonverhoging stop hebben gehad dus je loopt al ruim achter de feiten aan
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173046112
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 18:10 schreef RAVW het volgende:
Onbegrijpelijk verhaal
Ik heb geen idee wat hier allemaal staat. Meld je ziek of neem ontslag!
  donderdag 10 augustus 2017 @ 18:54:12 #35
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173046148
voor de mensen die het willen lezen .

http://vanbaardwijk.com/d(...)ale-werkvoorziening/

om maar even 1 punt aan te kaarten
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173046478
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 18:49 schreef RAVW het volgende:

[..]

waarom

hoe zou jij het vinden dat iemand die een 20,5 urige werkweek heb bij een normaal bedrijf , al meer verdien dan iemand die 40 urige werkweek heeft bij een wsw bedrijf ..

Waar vaak ook nog eens de druk vele malen hoger ligt

Ik werk nu gedetacheerd en dit al bijna 7 jaar , via de WSW bedrijf
maar nog wel met het loon van de WSW maar je doet werk gewoon van een vrije bedrijf

mijn neef is congierge op een basis school en heeft gemiddeld 2100 euro bruto per maand
terwijl hij gelijk aantal uren werkt en meer vrij is , en daarin tegen wordt ik met 1580 bruto per maand weggezet

om het even kort te houden dus het zelfde werk maar voor bijna de helft minder onder mom van begeleiding , terwijl het WSW bedrijf 5500 ( met extra begeleiding 7500 euro tot 2015 ) krijgt buiten het inhuurgeld van mij ( 450 euro )
terwijl mijn detachering vergoeding is afgenomen per maand (50 euro ) omdat mensen binnen de WSW die niet gedetacheerd zijn deze extra niet krijgen

dus iedereen gelijk trekken met loon ...

maar dat geld die 450 euro behouden ze wel , maar wel tegen ons zeggen gelijkwaardig behandelingen maar ons het geld afpakken om gelijk te trekken met de mensen binnen , maar niet hun inkomsten van de verhuur van mensen weg nemen omdat ze van binnen dat geld ook niet krijgen

die 50 euro is wel een week eten dat ze zo even van je afpakken , dat onder mom van gelijke behandelingen

dus mijn minder uitbetalen omdat ze die vergoeding binnenzitters het niet krijgen maar wel de voordeel van mijn uitleen ( verhuur geld ) zelf opstrijken , dat krijgen ze van binnen toch ook niet .. dus over gelijke behandelingen gesproken

en dit soort dingen geboren aan de lopende band

je komt al moeilijk uit met 1450 euro per maand netto en dan mag je nu na jaren even 50 euro er aftrekken

niet te vergeten dat we ook al een jaar of 10 loonverhoging stop hebben gehad dus je loopt al ruim achter de feiten aan
Maar waarom begeleiding?
Heeft je neef die ook?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_173046622
Niemand interesseert je kutverhaal en niemand gaat je hier gelijk geven. Dus of schrijf een fatsoenlijk verhaal op en accepteer het enige juiste advies, neem ontslag, of ga verder met luciferdoosjes vouwen. Je kan nog 100 onbegrijpelijke verhalen voorbeelden noemen, maar als je niet happy(vrolijk) bent moet je er zelf wat aan veranderen.
pi_173046711
Ts, sorry dat ik het zeg maar ik vind het erg lastig om te begrijpen wat je bedoelt. Je verhaal is een warboel. Mensen hier willen graag helpen, maar op deze manier lukt dat niet.

Als ik jou was zou ik hulp vragen om je verhaal helder te krijgen zodat mensen ook kunnen begrijpen wat je bedoelt.

Een optie is lid worden van een vakbond. Bij hen kun je aankloppen met vragen over je werk maar ze zullen je ook helpen om misstanden op je werk aan te pakken als daar sprake van is.

Een vakbond kan al je klachten samen met je doornemen en daar een helder verhaal van maken. Ook kunnen ze jou uitleggen met welke klachten je wat kan en met welke niet.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:26:50 #39
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173046882
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ts, sorry dat ik het zeg maar ik vind het erg lastig om te begrijpen wat je bedoelt. Je verhaal is een warboel. Mensen hier willen graag helpen, maar op deze manier lukt dat niet.

Als ik jou was zou ik hulp vragen om je verhaal helder te krijgen zodat mensen ook kunnen begrijpen wat je bedoelt.

Een optie is lid worden van een vakbond. Bij hen kun je aankloppen met vragen over je werk maar ze zullen je ook helpen om misstanden op je werk aan te pakken als daar sprake van is.

Een vakbond kan al je klachten samen met je doornemen en daar een helder verhaal van maken. Ook kunnen ze jou uitleggen met welke klachten je wat kan en met welke niet.
nee die zijn op 1 hand met de werkgevers

ik ben lid van de bond en heb dit ook met hun al aangekaart

en ze hebben mij er ook mee geholpen tot dat het echt nodig was ........ toen kreeg ik geen gehoor meer

voordeeld: ik moest van de vakbond een mail naar mijn werkgever sturen met de vraag over diverse stukken van mijn dossier...

dit gedaan
zij heeft de mail eerst nog gechecked of alles goed geschreven was , en correct.
en die mail gelijk verstuurt naar mijn bedrijf

uiteindelijk krijg ik niets te horen van mijn werkgever ,
stuur een mail naar de bond en vraag om hulp wat nu te doen , stil

1 jaar later weer de zelfde mail naar een andere verstuurt van mijn bedrijf

met de verwijzing naar de eerdere mail: ( deze mail is ook toevallig terecht gekomen bij mijn detachering bedrijf ) die waren dus ook op de hoogte )

maar dit is nu al een jaar niets vernomen

vakbond weer geschreven: weer niets en stil

dus mijn vraag is wat kan ik nu nog doen ?
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:28:45 #40
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173046916
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:47 schreef RAVW het volgende:
me werkgever
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:47 schreef RAVW het volgende:
klachten worden niet behandelt als zijnde serieus
Dat ligt voor de hand..
pi_173046973
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:26 schreef RAVW het volgende:

[..]

nee die zijn op 1 hand met de werkgevers

ik ben lid van de bond en heb dit ook met hun al aangekaart

en ze hebben mij er ook mee geholpen tot dat het echt nodig was ........ toen kreeg ik geen gehoor meer

voordeeld: ik moest van de vakbond een mail naar mijn werkgever sturen met de vraag over diverse stukken van mijn dossier...

dit gedaan
zij heeft de mail eerst nog gechecked of alles goed geschreven was , en correct.

uiteindelijk krijg ik niets te horen van mijn werkgever ,
stuur een mail naar de bond en vraag om hulp wat nu te doen , stil

1 jaar later weer de zelfde mail naar een andere verstuurt van mijn bedrijf

met de verwijzing naar de eerdere mail: stil

vakbond weer geschreven: weer niets en stil
Lees nou godverdomme, mevrouw is zo lief om je een fatsoenlijk advies te geven. Je kan nog 100 voorbeelden geven, maar niemand hier kan JOU probleem oplossen.
Blijf lekker mailtjes sturen, ik denk niet dat het je probleem van de afgelopen 15 jaar gaat oplossen.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:32:26 #42
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173047003
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:31 schreef lighted het volgende:

[..]

Lees nou godverdomme, mevrouw is zo lief om je een fatsoenlijk advies te geven. Je kan nog 100 voorbeelden geven, maar niemand hier kan JOU probleem oplossen.
Blijf lekker mailtjes sturen, ik denk niet dat je probleem van de afgelopen 15 jaar gaat oplossen.
waarom zou niemand mijn probleem kunnen oplossen en werkgever heeft ook zijn verplichtingen en die komt hij niet na
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173047017
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:26 schreef RAVW het volgende:

[..]

nee die zijn op 1 hand met de werkgevers

ik ben lid van de bond en heb dit ook met hun al aangekaart

en ze hebben mij er ook mee geholpen tot dat het echt nodig was ........ toen kreeg ik geen gehoor meer

voordeeld: ik moest van de vakbond een mail naar mijn werkgever sturen met de vraag over diverse stukken van mijn dossier...

dit gedaan
zij heeft de mail eerst nog gechecked of alles goed geschreven was , en correct.

uiteindelijk krijg ik niets te horen van mijn werkgever ,
stuur een mail naar de bond en vraag om hulp wat nu te doen , stil

1 jaar later weer de zelfde mail naar een andere verstuurt van mijn bedrijf

met de verwijzing naar de eerdere mail: stil

vakbond weer geschreven: weer niets en stil
En wat zei de vakbond toen je ze belde en navraag deed naar je e-mail? En wat zei de persoon van je bedrijf die je gemaild had toen je even navraag kwam doen?

Doorgaans is de vakbond niet bepaald op de hand van de werkgever. Als zij je eerder al geholpen hebben zal er vast een reden zijn waarom ze je nu niet helpen. Kan zijn dat je mail niet goed is aangekomen of gelezen, of je hebt geen gelijk en ze hebben je daar al uitleg over gegeven.

Ik zou je vakbond nog eens bellen met de vraag om een antwoord op je mail. Verder denk ik niet dat mensen hier veel voor je kunnen doen. We kennen maar 1 kant van het verhaal en dat heb je erg warrig opgeschreven.
pi_173047073
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:32 schreef RAVW het volgende:

[..]

waarom zou niemand mijn probleem kunnen oplossen en werkgever heeft ook zijn verplichtingen en die komt hij niet na
Waarom zijn bananen krom?
Waarom is de aarde rond?
Waarom valt een boterham met pindakaas altijd op de pindakaas kant?
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:39:45 #45
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173047147
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:33 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

En wat zei de vakbond toen je ze belde en navraag deed naar je e-mail? En wat zei de persoon van je bedrijf die je gemaild had toen je even navraag kwam doen?

Doorgaans is de vakbond niet bepaald op de hand van de werkgever. Als zij je eerder al geholpen hebben zal er vast een reden zijn waarom ze je nu niet helpen. Kan zijn dat je mail niet goed is aangekomen of gelezen, of je hebt geen gelijk en ze hebben je daar al uitleg over gegeven.

Ik zou je vakbond nog eens bellen met de vraag om een antwoord op je mail. Verder denk ik niet dat mensen hier veel voor je kunnen doen. We kennen maar 1 kant van het verhaal en dat heb je erg warrig opgeschreven.
de persoon van het bedrijf zegt er niets over , bij na vraag , kreeg ik alleen te horen dat ik niet op oude dingen moet terug vallen .. klaar
maar een Dossier opvragen valt toch niet onder oude dingen ?
want ze weten niet waarom ik het nodig heb

nee ik heb nadat ik de laatste keer contact had met de vakbond om die mail te versturen , niets meer vernomen van hun ( ook na die twee mailtjes niet die ik daarna verstuurt heb)
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173047317
Jij lijkt te denken dat je even waardevol bent als een een normale werknemer. Dat is niet zo, en als jij denkt an wel dan neem je toch een normale baan?

Waarschijnlijk heeft je werkgever inderdaad meer aan jou, omdat je hard werkt. Dat hoeft overigens niet (wanneer de groenvoorziening geld krijgt om iemand 10 uur te laten schoffelen, blijft 10 uur gewoon 10 uur )
Maar dat doet eigenlijk niet ter zake. Onder aan de streep kost het hele Wsw-bedrijf de gemeente gewoon geld. Het is geen normale baan, en het is dus volgens mij ook terecht dat je geen normaal loon krijgt.
pi_173049543
Ik snap er niks van hoor.

Ts: als ik goed lees stuur jij dus af en toe een mail, wacht dan een jaar (!) op een reactie die niet komt en dan mail je weer maar is? Dan snap ik dat niemand tot actie overgaat; dat doe je zelf namelijk ook niet! Als je mailt, en na een week geen antwoord hebt ga je toch weer navraag doen? 8)7

En als jij vindt dat je onderbetaald wordt onder het mom van "begeleiding" (die je niet nodig hebt? Of wat is je punt daarmee?) dan zoek je toch aan andere baan?

En als je afgekeurd bent voor je huidige baan moet je gewoon thuisblijven. Niet alsnog gaan werken omdat ze niet reageren op je mail dat je afgekeurd bent... 8)7 |:(
pi_173056223
als je ontslag had genomen dan had je jezelf een hoop ellende bespaard. en dit loopt al vanaf 1999?

doe. even. normaal.

volgens mij ben je zelf ook niet goed snik als je 18 jaar (!!!) door blijft modderen in een arbeidsconflict. echt wtf 8)7

[ Bericht 19% gewijzigd door FlipjeHolland op 11-08-2017 02:11:35 ]
pi_173056807
Beste TS,
Het is voor ons echt heel moeilijk om je te helpen. Maar als je echt lid bent van de vakbond en zij ook niets meer voor je doen, dan ben ik bang dat jij DENKT dat iedereen tegen je is.
Je hebt een wsw-functie, dat zal in de praktijk betekenen dat je een stuk minder presteert dan niet-WSW'ers. Misschien ervaar jij dat niet zo, in de praktijk zal het bijna altijd zo zijn.
Life sucks. Het voelt onrechtmatig, maar je hebt een baan en verdient geld. Dat is best wel fijn en lukt veel mensen niet! Maar ja het is een wsw-functie, dus zullen er aanpassingen voor je gemaakt zijn, krijg je waarschijnlijk begeleiding enz. Dat alles kost ook geld en zorgt er ook weer voor dat je nooit de Balkenende-norm gaat halen.
Probeer je te focussen op de leuke dingen van het werk en daarnaast het leven. Je hebt vast ook leuke collega's en er zijn vast ook onderdelen van je werk die heel leuk zijn. Zo te horen heb je al veel verschillende functies gehad, het bedrijf denkt dus wel mee over invulling van je werk.
Succes!
pi_173057413
Dus concreet gezegd wil je graag loonsverhoging zoals toegezegd. Hiervan heb je niets op papier staan (vandaar opvragen personeelsdossier). Het lijkt erop dat je werkgever tevreden met je is, want je werkt er nog ondanks een rechtszaak. Zij vinden je huidige loon toereikend.

Dus kan kom je uit op de eerder gegeven opties.

- Loonsverhoging vragen of anders ontslag indienen
- Solliciteren bij een ander bedrijf en ontslag indienen
- Lekker blijven werken en genieten van de leuke aspecten van het werk
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_173057442
Owja ontslag indienen zonder dat je een andere baan hebt, is waarschijnlijk de slechtste optie als je vindt dat je nu al weinig inkomen hebt.
Meedoen is belangrijker dan winnen!
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:17:58 #52
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_173057681
Wat ik lees, is een man die vol rancune en wrok zit en daar dan jarenlang over door blijft drammen.

Man, man, man... wat doe je jezelf aan? Je begrijpt toch dat het niemand interesseert? Het komt op mij over alsof de oplossing niet bij een advocaat ligt, maar bij een therapeut. Heb je dat al eens serieus overwogen?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:19:05 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173058753
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:55 schreef gianni61 het volgende:
je wint in 2001 een rechtzaak van je werkgever en 16 jaar later werk je daar nog steeds terwijl er niets is verandert?
Bizar. Of je moet masochist zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:20:02 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173058786
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:02 schreef gianni61 het volgende:

sociale werkplaats
Aha. Dat verklaart het eea.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:55:09 #55
132191 -jos-
Money=Power
pi_173059552
Zo te zien maakt deze werkgever flink misbruik van jouw zwakke positie. Dit is waarschijnlijk en helaas eerder gebruikelijk dan een uitzondering bij sociale werkplaatsen. Dat de vakbond je negeert is wel vreemd. Ik zou je adviseren om het contact te laten verlopen via een vertegenwoordiger die op een heldere manier kan communiceren want ik vermoed maar zo dat het ook aan je communicatiestijl kan liggen dat je werkgever en vakbond niet reageren. Verder bestaat er bijvoorbeeld ook nog iets zoals belangenverenigingen waar je mogelijk terecht kunt. Zie bijvoorbeeld hier.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_173059687
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:39 schreef RAVW het volgende:

[..]

de persoon van het bedrijf zegt er niets over , bij na vraag , kreeg ik alleen te horen dat ik niet op oude dingen moet terug vallen .. klaar
maar een Dossier opvragen valt toch niet onder oude dingen ?
want ze weten niet waarom ik het nodig heb

nee ik heb nadat ik de laatste keer contact had met de vakbond om die mail te versturen , niets meer vernomen van hun ( ook na die twee mailtjes niet die ik daarna verstuurt heb)
Als je al een geschiedenis hebt bij je werkgever en ze vermoeden dat het daarover gaat kan ik die opmerking wel begrijpen. Betekent niet dat je niet je personeelsdossier mag inzien. Of je ook een kopie kan opvragen dat durf ik niet te zeggen, maar inzien moet in elk geval kunnen.

Ik raad je aan om dan met de vakbond te bellen en te vragen wat je nu moet doen.

Ik vind t lastig een goed beeld van de situatie te vormen, maar als ik de opmerkingen allemaal zo lees vind ik het allemaal niet zo ernstig klinken.

Je hebt al erg lang geen loonsverhoging gekregen, maar het is geen wettelijk recht dat je hebt. Je hebt waarschijnlijk een CAO van je detacheerder waarin staat hoe salarisverhoging werkt. Meestal is dat salaris gebaseerd op de functie die in je contract staat. Als ik het zo inschat staat daar bij jou een functie in die past bij het salaris. Dat jij meer opleiding hebt, dat maakt niet uit voor het salaris. Behalve als in jouw contract staat dat dat zo is. Wat uit zou maken is als je vast op een hoger niveau wordt ingezet en in de CAO staat dat je in dat geval een hoger salaris moet krijgen.

Als jij denkt dat je recht hebt op meer salaris dan is de weg als volgt:
1. Laat het checken door je vakbond, die hebben zelf juristen in dienst die kunnen nakijken of je gelijk hebt of niet.
2. Vraag je werkgever om salarisverhoging en leg uit waarom.
3. Als de werkgever niet wil meewerken dan kun je vervolgens een advocaat inschakelen om het dan op een juridische manier af te dwingen. Een goede advocaat zal je ook vertellen of je een kans van slagen hebt.
4. komt je werkgever niet over de brug als je de zaak wint dan kan je advocaat ook op juridische wijze zorgen dat achterstallig salaris alsnog komt. Al is dat een tijdrovende zaak.
pi_173060103
En nog even terugkomend op de rest van je topic. Ik lees een aantal keer dat je erg intensieve begeleiding nodig hebt. Samengevat omdat je niet erg makkelijk in de omgang bent. En dat beeld bevestig je hier behoorlijk door je manier van reageren en hoe sterk je nog hangt aan zaken van 15 jaar geleden.

Je kunt nog zoveel diploma's hebben, maar als jij intensieve begeleiding nodig hebt om op de werkvloer te kunnen functioneren dan ga je geen schalen omhoog in salaris. Je moet namelijk ook op sociaal vlak een functie aankunnen. Ik zou je aanraden om te proberen je op sociaal vlak te ontwikkelen, zodat je ook op dat vlak meekan in je baan.
pi_173060727
De diagnose PTST is ook ondergewaardeerd tegenwoordig...
pi_173061092
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:04 schreef RAVW het volgende:

[..]

nu werk en leer bedrijven ... of bedrijven waar je moet werken voor je uitkering

ps voor de mensen die het willen weten ik heb diverse opleidingen afgerond

MBO 2x ( grafische lyceum en groen beheer , BHV , EHBO VCA
BHV en EHBO vermelden :')

Zet je ook je zwemdiploma's op je cv?
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:21:59 #60
3542 Gia
User under construction
pi_173061712
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 18:23 schreef Garfield1985 het volgende:
TS...........serieus :')!
Sociale Werkplaats.
En voor mbo 2 hoeft je Nederlands niet op een hoger niveau te zijn dan dit.

Echt letterlijk elke uitgang op een -d of een -t verprutst
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:30:55 #61
3542 Gia
User under construction
pi_173061950
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:58 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

BHV en EHBO vermelden :')

Zet je ook je zwemdiploma's op je cv?
Nou, er zijn bedrijven die graag een BHV-er in dienst hebben.
Soms krijg je daar ook een toeslag voor. Dus, dát is nog niet zo raar.

Verder denk ik dat TS niet makkelijk aan een baan komt buiten de (vroegere)WSW om, maar is te goed voor wajong. Ook met bijstand heb je hier mee te maken, dus dat is ook geen oplossing.

Als hij het idee heeft dat hij te kort gedaan is, dan moet hij eens naar een bureau voor rechtshulp. Misschien kunnen die hem uitleggen hoe het één en ander zit, en als het nodig is doorsturen naar een advocaat.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:10:30 #62
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173065482
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
En nog even terugkomend op de rest van je topic. Ik lees een aantal keer dat je erg intensieve begeleiding nodig hebt. Samengevat omdat je niet erg makkelijk in de omgang bent. En dat beeld bevestig je hier behoorlijk door je manier van reageren en hoe sterk je nog hangt aan zaken van 15 jaar geleden.

Je kunt nog zoveel diploma's hebben, maar als jij intensieve begeleiding nodig hebt om op de werkvloer te kunnen functioneren dan ga je geen schalen omhoog in salaris. Je moet namelijk ook op sociaal vlak een functie aankunnen. Ik zou je aanraden om te proberen je op sociaal vlak te ontwikkelen, zodat je ook op dat vlak meekan in je baan.
Dan lees jij niet dat ik ook schrijf dat mijn functioneren al jaren goed is

goede beoordelingen , maar dat de rechter ook het zware begeleiding geacht niet juist vond daarom moest ik herkeurd worden onafhankelijk
terwijl ik nu al 6 jaar als Congierge werkt ( eigenlijk als koster )

en die her keuring hebben ze dus nagelaten.

het gaat er mij ook niet om over het wel of niet in de goede loonschaal zitten , het gaat mij er om dat ze me diverse keren belooft hebben om mij hoger te plaatsen in loonschaal

het op papier loonschalen heb ik niets mee te maken , het zijn diverse beloftes die gemaakt zijn door mij en mijn werkgever
zelfs al bevestigt door derde , maar er gebeurd niets

Dat hun mij in een loonschaal zetten die juist is oke , maar dat wil nog niet zeggen dat hun dan maar even hun beloftes niet moet na komen , door middel van het bewijzen dat ik bepaald werk aan kan , en daar dan ruim voor slaagt , maar dan niet op de gemaakte afspraken terug komen van het loon omhoog gaan ik heb ze al twee keer mijn functie omschrijving gemaild en ook beschreven dat het meer is dan wat hun denken alleen maar koffie zetten en wc schoonmaken

het is ook inplannen van zalen indelen , voorraden bij houden , open en afsluiten en zorgen voor cliënten , maar ook de wisselende uren die ik maak

en daarin tegen als je zegt dat je iemand zwaar moet begeleiden waarom laat je dan maar 1 keer per jaar je gezicht zien ?

terwijl zelf het bedrijf waar ik nu werk onder vind veel hinder van hun

dus het is niet alleen naar mij toe maar ook naar andere mensen die hier dagelijks mee te maken heeft ..

voorbeeld ik heb afgelopen jaar 5 keer aangegeven voor mijn BHV herhalingscursus, dit moet je elke jaar doen ..

diverse keren te horne gekregen van het bedrijf dat ze er mee bezig zijn en ik hoor nog van hun , 4 maanden later weer wat laten horen , weer het zelfde verhaal

om dan pas eind December te komen dat het probleem niet bij hun ligt maar dat het bedrijf waar ik nu werkt dat had moeten doen , terwijl er 2 keer van uit hun ook een vraag is geweest wanneer ze mij die herhaling geven

ook daar werd tegen verteld dat ze er mee bezig zijn ...

maar nu schuiven ze het af op het bedrijf waar ik nu werk ... dat hun die herhaling hadden moeten aanvragen bij het bedrijf waar ik door betaald krijgt

terwijl dat al 5 jaar van uit hun gaat die mijn loon betalen ..



En daarbij staat als het bedrijf het IOP niet na komt dat je automatische een loonschaal hoger komt te zitten , omdat dit volgens de vakbond ook verplicht is .. dit laten ze ook na
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:15:38 #63
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173065617
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 12:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Nou, er zijn bedrijven die graag een BHV-er in dienst hebben.
Soms krijg je daar ook een toeslag voor. Dus, dát is nog niet zo raar.

Verder denk ik dat TS niet makkelijk aan een baan komt buiten de (vroegere)WSW om, maar is te goed voor wajong. Ook met bijstand heb je hier mee te maken, dus dat is ook geen oplossing.

Als hij het idee heeft dat hij te kort gedaan is, dan moet hij eens naar een bureau voor rechtshulp. Misschien kunnen die hem uitleggen hoe het één en ander zit, en als het nodig is doorsturen naar een advocaat.
dat niet alleen, maar werkgevers zitten niet meer te wachten op mensen die 3 a 4 jaar geleden iets hebben geleerd , maar wat dus korter geleden is ..

ik heb in 2014 nog een MBO behaald en daarnaast mijn BHV gedaan dus dus mijn laatste herhaling tot 2015 gedaan

een werkgever zit niet te wachten op iemand die in 1990 voor het laatst zijn diploma behaald heeft
daarom wil ik ook door blijven leren eigenlijk elke jaar een nieuwe cursus ;-)

de WSW indicatie is in het begin ook op foute gronden verkregen , dit door toedoen van school , die later terug gevloten is door de schoolinspectie

alleen omdat bij het intake gesprek bij de wsw bedrijf mij belooft is dat ik er opleidingen kon doen en alles doen wat ik wilde , heb ik mijn contract bij Randstad verbroken
en ben toen daar gaan werken , binnen 1 maand door mijn proeftijd

en de ellende is begonnen nadat ik heb gevraagd om mij weer terug te plaatsten naar het vrije bedrijf .. omdat ik het toen al voelde aankomen dat er niets zou gaan gebeuren

daarop moet je gekeurd worden om weer een indicatie te krijgen om het vrije bedrijf in te gaan

En die hebben ze negatief afgegeven , dit heeft de rechter toen verworpen en moest onafhankelijk herkeurd verder ......

dit is tot op heden nog nooit gebeurd en vanaf dat moment is het berg afwaarts gegaan ,
dan komen ze moet de beloftes dta als ik bepaalde werkzaam heden zou doen , dat ik dan omhoog zou gaan met loon ...
leuk je werk je dus een jaar lang je poten uit je lijf , om vervolgens nadat die "proeftijd "om is en je dus het loon bij zou krijgen , wordt je weg weggezet als arbeidsverstoring en gooien ze je weer opnieuw ergens anders waar je je dus weer even mag gaan bewijzen , om vervolgens dit keer op keer te doen

die MBO diploma moest ik ook behalen omdat ik voorman was van een groenploeg en je een MBO opleiding voor je niveau en functie nodig had
Deze behaald , en dus weer aangegeven dat ik nu wel de papieren en de kennis had om in een hogere loonschaal te komen , hier op is dus op dat moment toestemming gegeven ..
om me vervolgens 2 dagen later uit mijn functie gezet te worden en weer op nieuw mocht beginnen .. toen ben ik dus omdat hun mijverteld hadden in 1996 dat ik niet in het vrije bedrijf kon werken , wilde ik het nu wel gaan bewijzen ...
ben toen congierge geworden in het vrije bedrijf , dit 1 maand weer door mijn proeftijd heen en er waren geen klachten

alleen ze wilde mijn loon niet omhoog gooien omdat ik volgens hun nog steeds te weinig ervaring had , en nu bijna 7 jaar verder is het nog steeds geen loonsverhoging
maar mijn functie gesprekken zijn allemaal positief

(toch wel raar voor iemand die zware begeleiding nodig heeft en nooit in het vrije bedrijf kan werken wat het bedrijf toen over mij gezegd had )

maar nu wel bij de eerste kans in het vrije bedrijf nu al 7 jaar het positief doet , met een ziekte verlof van 8 dagen in 7 jaar

[ Bericht 24% gewijzigd door RAVW op 11-08-2017 15:31:25 ]
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173066446
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:15 schreef RAVW het volgende:
... en dus weer aangegeven dat ik nu wel de papieren en de kennis had om in een hogere loonschaal te komen , hier op is dus op dat moment toestemming gegeven ..
om me vervolgens 2 dagen later uit mijn functie gezet te worden en weer op nieuw mocht beginnen
Als ik dit lees is je een loonsverhoging beloofd als onderdeel van een hogere functie als Voorman, welke toen na twee dagen echter weer teruggedraaid is...

Wat is de reden die toentertijd aangeven is die hogere functie als Voorman terug te nemen?

Als die reden niet juist is, zou je dat kunnen aanvechten en kunnen afdwingen dat je dus dat hogere loon wel krijgt, en je functie als Voorman mag uitoefenen.

Als er echter in die eerste twee dagen een incident was waarbij jij ook zelf hen een reden gaf te geloven dat je die hogere functie niet werkelijk aankon, hebben ze gelijk met die demotie en kan je daartegen niks doen behalve een andere werkgever zoeken.


Wat betreft herkeuring en herindicatie WSW, dat zou geregeld moeten worden dor het UWV, en niet door de werkgever zelf (ik neem aan dat dat een sociale leer-/werkbedrijf is)
Heb je hierover direkt met het UWV gesproken ?

[ Bericht 8% gewijzigd door RM-rf op 11-08-2017 16:04:25 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:29:44 #65
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173067124
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:57 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Als ik dit lees is je een loonsverhoging beloofd als onderdeel van een hogere functie als Voorman, welke toen na twee dagen echter weer teruggedraaid is...

Wat is de reden die toentertijd aangeven is die hogere functie als Voorman terug te nemen?

Als die reden niet juist is, zou je dat kunnen aanvechten en kunnen afdwingen dat je dus dat hogere loon wel krijgt, en je functie als Voorman mag uitoefenen.

Als er echter in die eerste twee dagen een incident was waarbij jij ook zelf hen een reden gaf te geloven dat je die hogere functie niet werkelijk aankon, hebben ze gelijk met die demotie en kan je daartegen niks doen behalve een andere werkgever zoeken.

Wat betreft herkeuring en herindicatie WSW, dat zou geregeld moeten worden dor het UWV, en niet door de werkgever zelf (ik neem aan dat dat een sociale leer-/werkbedrijf is)
Heb je hierover direkt met het UWV gesproken ?
De reden was dat er toen via het personeel ( zo wel groen als binnen )een aanklacht tegen het directie bestuur is begonnen ( uitspraken van directie tegen over een klant (unilever ectect ) heeft uitgesproken dat wij mongolen waren ) hier op is een van onze klanten toen in beroep gegaan liep en diverse grote bedrijven die van ons klant waren hadden gezegd dat ze wilde stoppen met ons. waarop de gemeente dus een onderzoek is gestart

wegens wanprestatie leidinggevende en directeur , zijn op het matje geroepen net in die tijd kreeg ik na 2 jaar voorman mijn aanstelling als vaste voorman

twee dagen nadat ik dus te horen gekregen had dat ik toen voorman als vaste aanstelling had gekregen

is die hele directie ( die man waar ik dus in 2001 die rechtszaak van gewonnen heb ) en ( inc die man die mij heeft belooft die vaste functie ontslagen door de gemeente ( wegens wanbeleid en onderdrukking van de mensen , valse beloftes en niet nakomen van afspraken )
hier bij zat ook mijn maatschappelijk werker van het bedrijf als getuigen dat ik die functie had ... alleen dat bleekt later een familielid te zijn van me , dus die is ook weer niet te vertrouwen , waar ik dus na 4 jaar achter kwam en zij het al vanaf dag 1 het wist ( dag mijn vertrouwen in het maatschappelijk werk )

De reden gaven ze aan als dat hun niet bevoegd waren voor die functie om mij die baan te geven
...
wel heel vreemd want ze waren al meer dan 5 a 6 jaar in dienst vanuit de gemeente om bij ons de groenploeg te beheren

maar ook door de uitspraken van de gemeente over wanbeleid daar is naar mijn kant nooit iets van gezien ... terwijl ik vanaf 1996 tot 2007 met een burnout heb gelopen en daarna langzaam is overgegaan in een PTSS
door alles wat ik dus op het bedrijf mee gemaakt heeft

Nu komt het ze weten mijn Dossier en zeggen gewoon dat ik het moet vergeten en verdergaan ...
terwijl zowel PZ die wegens wanbeleid is ontslagen , directie ook ( de twee mensen die dus van mij die rechtszaak heb verloren ..en hun afspraken nooit zijn na gekomen ,
zijn dus wegens wanbeleid ontslagen terwijl ik daar al 20 jaar de dupe van ben .. maar een schade vergoeding of loon er bij nee , ze blijven de druk opvoeren
de nieuwe zooi wil niets meer horen van de dingen die er voor gebeurd zijn , maar het is net of ze me nu vragen om mijn Burnout / PTSS uit te zetten en alles maar moet vergeten en verder gaan ...
daar komt het dus een beetje op neer
gelijk hebben , gelijk krijgen maar niets er mee doen :-)
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173067401
Het is echt heel lastig te volgen...

Maar als ik het essentiele salenvat werd twe dagen nadat je tot Voorman benoemd was de directie van het uitvoerend bedrijf ontslagen, en kennelijk ook jouw promotie teruggedraait.

Als dat inderdaad een rechtmatige actie is, wat best aannemelijk is (als een directie wegens mismanagement afgezet wordt is het aannemelijk dat eerdere handelingen van die directie waar mogelijk teruggedraait worden) is het ook gewoon over.

Dan heeft het verder niet zo heel veel zin om daar eindeloos veel energie in dte steken en te blijven klagen, als je verder ook geen ander alternatief hebt en ook je ook geen andere baan kan of wil zoeken:

Fish or Cut Bait (een oud engels gezegde dat zoiets betekent als "of je onderneemt daadwerkelijk actie, of je moet ophouden er eindeloos over te zeuren, maar er niks verder mee te doen")
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:44:49 #67
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173067447
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:57 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Als ik dit lees is je een loonsverhoging beloofd als onderdeel van een hogere functie als Voorman, welke toen na twee dagen echter weer teruggedraaid is...

Wat is de reden die toentertijd aangeven is die hogere functie als Voorman terug te nemen?

Als die reden niet juist is, zou je dat kunnen aanvechten en kunnen afdwingen dat je dus dat hogere loon wel krijgt, en je functie als Voorman mag uitoefenen.

Als er echter in die eerste twee dagen een incident was waarbij jij ook zelf hen een reden gaf te geloven dat je die hogere functie niet werkelijk aankon, hebben ze gelijk met die demotie en kan je daartegen niks doen behalve een andere werkgever zoeken.

Wat betreft herkeuring en herindicatie WSW, dat zou geregeld moeten worden dor het UWV, en niet door de werkgever zelf (ik neem aan dat dat een sociale leer-/werkbedrijf is)
Heb je hierover direkt met het UWV gesproken ?
Dit ging toen via het AOB (waarom is mij nog steeds een raadsel )
maar dat zaq wel omdat ze al wisten dat ze door mijn extra begeleiding meer geld zouden krijgen (1500 euro per maand )
de rechter heeft deze afgewezen en moet dus door een andere bedrijf gekeurd worden

Ik had mazzel dat ik 1 jaar eerder overspannen thuis zat , me bij randstad heb aangemeld omdat ik er vanuit ging dat ik niet meer terug mocht komen op het bedrijf omdat de arboarts dit geschreven had
dus vandaar wel zelf bezig daar heb ik me laten testen en alles was ver boven gemiddeld , maar plots kreeg ik 4 maanden later van het WSW bedrijf een brief dat ik weer moest beginnen gedetacheerd een ander WSW bedrijf wat voor mij niet een probleem was maar niet weer bij de zelfde :-) met weer de afspraak tijdelijk ) was eerder ook al maar dat heeft 4 jaar geduurd )

Daar een jaar gewerkt te hebben met goed gedrag heeft het WSW bedrijf waar ik toen werkte goede indicatie gegeven om terug te gaan naar het vrije bedrijf , alleen omdat het bedrijf niet mijn loon betaald moest ik me bij mijn betaalde werkgever me laten keuren ( bedrijf waartegen over ik ziek was bevonden wegens het wanbeleid toen al in 2000)

en die keurde mij toen af ...terwijl ze mij al ruim 2 jaar niet gezien had ( dus uitgingen van het oude dossier en valse dingen) en het testrapport van Randstad wat een jaar geleden was gedaan hebben ze bij de hoorzitting gewoon even van tafel gegooid ook de brief van keuring ( 20 Feb was ik gekeurd , en de afwijzing was op 16 december getekend het jaar ervoor )
maar dat was volgens hun een fout van de PC en was niet bedoelt als datum, maar als briefnummer )
hier op is mede mijn rechtszaak gewonnen omdat het totaal niet onafhankelijk was gedaan

:-) hoe kan je als bedrijf mensen de ziekte wet in jagen en tot wanhoop drijven
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:54:42 #68
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173067600
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:42 schreef RM-rf het volgende:
Het is echt heel lastig te volgen...

Maar als ik het essentiele salenvat werd twe dagen nadat je tot Voorman benoemd was de directie van het uitvoerend bedrijf ontslagen, en kennelijk ook jouw promotie teruggedraait.

Als dat inderdaad een rechtmatige actie is, wat best aannemelijk is (als een directie wegens mismanagement afgezet wordt is het aannemelijk dat eerdere handelingen van die directie waar mogelijk teruggedraait worden) is het ook gewoon over.

Dan heeft het verder niet zo heel veel zin om daar eindeloos veel energie in dte steken en te blijven klagen, als je verder ook geen ander alternatief hebt en ook je ook geen andere baan kan of wil zoeken:

Fish or Cut Bait (een oud engels gezegde dat zoiets betekent als "of je onderneemt daadwerkelijk actie, of je moet ophouden er eindeloos over te zeuren, maar er niks verder mee te doen")
ja daar ben ik het mee eens maar dan moet ik wel gecompenseerd worden voor het jaren wanbeleid , maar keer op keer in Theorie mijn gelijk hebben , en behaald , ook door door artsen steeds te horen krijgen dat mijn Burn out PTSS , zware hernia gekomen is door toedoen van het bedrijf en dan na alles , in 2011 op het stadhuis gelijk krijgen dat onze klachten gegrond zijn geweest

maar verder is daar niets mee gedaan , alleen de mensen die wanprestaties hebben geleverd ontslagen ( " denk " andere functies gezet ( op het stadhuis werk de oude PZ )
en verder kunnen we het maar uitzoeken ( omdat de gemeente ook door heb dat het met een WSW bedrijf te maken heeft en daar veel geld aan verdient dus ze hebben de werknemers gewoon gedaan of ze die hele zooi ontslaan hebben en verder de rust terug proberen te pakken

maar er verder niets mee doen omdat ze toch denken die mensen zijn gek, alleen ja , ik kaart het dus wel aan waar alles blijft .. je kan niet zeggen oke , ..... je heb 20 jaar onder wanbeleid gewerkt en je heb veel mee gemaakt ten koste van je gezondheid , maar verder doen we er niets mee

maar een rechterlijke uitspraak in 2001 heeft daar niets mee te maken en moet in mijn ogen nog steeds gebeuren ..
zelf daar heb ik nog nooit iets van gezien of terug gehad , zelfde als hier boven ze denken dat ze het er makkelijk mee af kunnen doen

daar bij heb ik nu al weer een hele zooi bewijzen dat ze het zelfde door gaan als toen voor de zitting ( dit jaar hebben ze weer een klacht gehad dat ze de klachtenmeldingen van de werknemers niet oppakken of niets er mee doen ...

directie geeft als weerwoord we zijn druk met een reorganisatie bezig dus het kan wel wat mislopen
dat klopt al twee jaar , maar mijn klachten lopen al vanaf 1996 , volgens mij ben je niet al zo lang bezig met een reorganisatie
maar mijn vermoeden is dat de nieuwe directie niets weet van mijn problemen , want dat wordt door mijn jobcoach achtergehouden om dat hij niet wil dat ik naar de directie gaat ivm oude zaken ( en zijn wanbeleid ), daar hebben hun andere mensen voor vandaar dat ik mijn dossier heb op gevraagd om met bewijzen te gaan naar de directie , maar het is nu al twee jaar stil zonder antwoord
( herhaalde mail van November is niet beantwoord )

[ Bericht 7% gewijzigd door RAVW op 11-08-2017 17:10:57 ]
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173068273
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:54 schreef RAVW het volgende:
vandaar dat ik mijn dossier heb op gevraagd om met bewijzen te gaan naar de directie , maar het is nu al twee jaar stil zonder antwoord

De rest grenst aan wartaal dus daar ga ik niet op in, maar bovenstaande is vrij eenvoudig: dan dwing je het af. Hoe moeilijk is het om daar gewoon de benodigde stappen in te volgen? Hier in het topic is het in elk geval al een paar keer benoemd dus stop met klagen en ga aan de slag (en zet de vervolgstap dan niet pas weer een jaar later).
pi_173068735
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:15 schreef lighted het volgende:
Niemand interesseert je kutverhaal en niemand gaat je hier gelijk geven. Dus of schrijf een fatsoenlijk verhaal op en accepteer het enige juiste advies, neem ontslag, of ga verder met luciferdoosjes vouwen. Je kan nog 100 onbegrijpelijke verhalen voorbeelden noemen, maar als je niet happy(vrolijk) bent moet je er zelf wat aan veranderen.
Dit dus, goedeMORGEN zeg wat een onbegrijpelijk verhaal. Valt letterlijk geen touw aan vast te knopen, geen wonder dat ze over hem heen walsen.....
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')