abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 01:35:27 #26
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173056090
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Gebeurt je dat regelmatig dan?
Af en toe een keer... Arme drommels zonder btg enzo..
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 01:53:07 #27
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_173056200
TS, ik heb je een DM gestuurd, ben wel benieuwd in welke regio je woont. Precies wat jij beschrijft heeft afgelopen week iemand bij mijn zusje geprobeerd.

Mijn zusje stond in de tuin met haar telefoon, toen een vrouw uit een auto stapte en vroeg of ze haar telefoon mocht lenen. Ze zou al een half uur op zoek zijn naar iemand in onze straat. De kans is klein dat niemand van mijn familie haar dan eerder gezien had dus mijn vader vertrouwde het gelijk al niet. De vrouw voegde er nog aan toe dat mijn zusje zelf het nummer wel mocht draaien. Mijn vader stak er een stokje voor, waarop mevrouw in haar auto wegreed en 100 meter verderop stopte om te bellen??
It's okay to be white
pi_173056322
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:53 schreef Chokeme het volgende:
TS, ik heb je een DM gestuurd, ben wel benieuwd in welke regio je woont. Precies wat jij beschrijft heeft afgelopen week iemand bij mijn zusje geprobeerd.

Mijn zusje stond in de tuin met haar telefoon, toen een vrouw uit een auto stapte en vroeg of ze haar telefoon mocht lenen. Ze zou al een half uur op zoek zijn naar iemand in onze straat. De kans is klein dat niemand van mijn familie haar dan eerder gezien had dus mijn vader vertrouwde het gelijk al niet. De vrouw voegde er nog aan toe dat mijn zusje zelf het nummer wel mocht draaien. Mijn vader stak er een stokje voor, waarop mevrouw in haar auto wegreed en 100 meter verderop stopte om te bellen??
blijven snuifen zou ik zeggen
pi_173058470
OK, ik heb het nummer gister anoniem gebeld. Om een of andere reden vond ik het toch heel spannend. Ik heb er ook niet veel aan gehad, het enige wat ik nu weet is dat hij Peter of Pieter heet. Ik zei dat ik het verkeerde nummer heb gedraaid dus was niet een interessant gesprek.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:13 schreef leolinedance het volgende:
Wat is je eerder voorgevallen?
Een keer iemand gehad die ook wilde bellen, de ander nam niet op. Hij zou opgehaald worden, toen vroeg ie of hij 20 cent kon hebben omdat hij net te kort kwam voor de trein. Voor 20 cent wilde ik nog wel opgelicht worden, maar toen ik m'n portemonnee open had, vroeg hij ook nog geld voor de bus. Op dat moment dat je al van plan ben om hem 20 cent te geven, is het opeens veel moeilijker om nee te zeggen. Klinkt heel raar als je het zo leest, maar als je daar staat krijg je heel erg de drang om hem te geloven. Heb het toen niet gedaan, maar voelde me eerst echt een tijdje lullig dat ik hem niet een paar euro had gegeven voor de bus. Ookal wist ik dat hij me aan 't oplichten was.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:12:12 #30
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173058600
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:35 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Af en toe een keer... Arme drommels zonder btg enzo..
Ah op de sociale werkplaats misschien wel ja.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:13:28 #31
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173058625
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 01:53 schreef Chokeme het volgende:
TS, ik heb je een DM gestuurd, ben wel benieuwd in welke regio je woont. Precies wat jij beschrijft heeft afgelopen week iemand bij mijn zusje geprobeerd.

Mijn zusje stond in de tuin met haar telefoon, toen een vrouw uit een auto stapte en vroeg of ze haar telefoon mocht lenen. Ze zou al een half uur op zoek zijn naar iemand in onze straat. De kans is klein dat niemand van mijn familie haar dan eerder gezien had dus mijn vader vertrouwde het gelijk al niet. De vrouw voegde er nog aan toe dat mijn zusje zelf het nummer wel mocht draaien. Mijn vader stak er een stokje voor, waarop mevrouw in haar auto wegreed en 100 meter verderop stopte om te bellen??
pics van je zusje
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:14:49 #32
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_173058659
Nooit je telefoon afgeven aan een vreemde.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:17:21 #33
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173058716
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:06 schreef HenderikJan het volgende:
OK, ik heb het nummer gister anoniem gebeld. Om een of andere reden vond ik het toch heel spannend. Ik heb er ook niet veel aan gehad, het enige wat ik nu weet is dat hij Peter of Pieter heet. Ik zei dat ik het verkeerde nummer heb gedraaid dus was niet een interessant gesprek.

[..]

Een keer iemand gehad die ook wilde bellen, de ander nam niet op. Hij zou opgehaald worden, toen vroeg ie of hij 20 cent kon hebben omdat hij net te kort kwam voor de trein. Voor 20 cent wilde ik nog wel opgelicht worden, maar toen ik m'n portemonnee open had, vroeg hij ook nog geld voor de bus. Op dat moment dat je al van plan ben om hem 20 cent te geven, is het opeens veel moeilijker om nee te zeggen. Klinkt heel raar als je het zo leest, maar als je daar staat krijg je heel erg de drang om hem te geloven. Heb het toen niet gedaan, maar voelde me eerst echt een tijdje lullig dat ik hem niet een paar euro had gegeven voor de bus. Ookal wist ik dat hij me aan 't oplichten was.
Vaag verhaal wel. Ik heb laatst deze meegemaakt: https://opgelicht.avrotro(...)oplichter-in-porsche

Vent sprong voor mijn auto op een afrit :') Ben er omheen gereden en niet gestopt. Wel de politie gebeld want had natuurlijk direct door dat hier meer achter moest zitten.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:49:14 #34
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_173060866
TS is gebruikt bij een of andere marktplaats scam :')
Dum de dum
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:18:41 #35
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_173061633
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 02:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

blijven snuifen zou ik zeggen
Aan jouw schrijfstijl te zien ben jij hier degene die teveel 'gesnofen' heeft, waus.
It's okay to be white
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:26:35 #36
186611 Haags
pi_173061834
Wat een raar verhaal.
Zonder wrijving geen glans
pi_173062776
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Vaag verhaal wel. Ik heb laatst deze meegemaakt: https://opgelicht.avrotro(...)oplichter-in-porsche

Vent sprong voor mijn auto op een afrit :') Ben er omheen gereden en niet gestopt. Wel de politie gebeld want had natuurlijk direct door dat hier meer achter moest zitten.
Doen ze dat ook al in Nederland? Heb het tot nu toe wel 2x mee gemaakt in Polen en Tsjechië, waarbij de laatste keer blauwe lichten alsof het politie was :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_173076803
Waar ben je nou zo bang voor, TS?
Nee.
pi_173079392
Zal wel meevallen. Laatst ook zoiets meegemaakt, m'n vriendin had haar telefoon uitgeleend aan een meisje die vroeg of ze haar moeder mocht bellen.

Later belde die moeder ook een paar keer terug, die zocht haar dochter en dacht dat dit het nummer van een vriendin was.
It's not too late to change your hikikomori ways!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')