abonnement Unibet Coolblue
pi_173040912
Sinds lange tijd heb ik toch maar weer eens een one night stand geprobeerd. De eerste keer dat ik een ONS had - jaren geleden- vond ik geen fijne ervaring.

Nu ging het beter (kan dus wel seks loskoppelen van liefde), maar ik voel toch een soort van schaamte en oppervlakkigheid dat ik me tot seks heb laten verleiden. Alof het niet mag en "vies" is, wellicht door een lichte christelijke achtergrond en ook omdat ik altijd dacht dat ik alleen seks wil hebben met iemand waar ik gevoelens voor heb zodat het speciaal zou blijven. Ook ben ik bang dat de bedparter ineens valse praatjes verkondigd of opschept bij eventuele bekenden 8)7
Tegelijk denk ik: je hebt geen criminele daad verplicht, je bent niet vreemdgegaan, mensen experimenteren vaak met seks...

Herkent iemand dit en hoe gaan jullie daarmee om?

[ Bericht 4% gewijzigd door MidnightB00m op 10-08-2017 14:44:47 ]
pi_173041011
doe nog een ONS om er overheen te komen?
  donderdag 10 augustus 2017 @ 14:43:52 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173041046
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:41 schreef CarltonBanks het volgende:
doe nog een ONS om er overheen te komen?
Dit. En dan ook gelijk doortrekken totdat het gewoon lekker aanvoelt.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173041219
quote:
7s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:43 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dit. En dan ook gelijk doortrekken totdat het gewoon lekker aanvoelt.
Ben bang voor een soort van dubbele standaard. Dat je als vrouw probeert te genieten van seks en jezelf verder wil ontdekken op dit vlak (durf dit nu pas een beetje en ga al richting de 30) mannen of mensen anders naar je gaan kijken. Tevens voelt het dubbel en alsof ik soort van "zondig" dan. Ziet er aardig diep ingeworteld.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 14:57:48 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173041314
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:52 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ben bang voor een soort van dubbele standaard. Dat je als vrouw probeert te genieten van seks en jezelf verder wil ontdekken op dit vlak (durf dit nu pas een beetje en ga al richting de 30) mannen of mensen anders naar je gaan kijken. Tevens voelt het dubbel en alsof ik soort van "zondig" dan. Ziet er aardig diep ingeworteld.
Kan best zijn dat mannen anders naar je gaan kijken maar dat hoeft niet negatief te zijn. Mijn ervaring is dat het vooral vrouwen zijn die dan je achter je rug om lopen af te fikken. Mja gewoon lekker niks van aantrekken die wijven.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173041332
Als je het af en toe doet, is er niet veel aan de hand want dat doet iedereen.

Iedereen doet het maar het is niet echt een gesprek waarbij je op verjaardagen mee moet beginnen.
pi_173041560
Niet iedereen doet het.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_173041994
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:52 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ben bang voor een soort van dubbele standaard. Dat je als vrouw probeert te genieten van seks en jezelf verder wil ontdekken op dit vlak (durf dit nu pas een beetje en ga al richting de 30) mannen of mensen anders naar je gaan kijken. Tevens voelt het dubbel en alsof ik soort van "zondig" dan. Ziet er aardig diep ingeworteld.
Trek je niks van andere mensen aan. Zorg dat je met mannen gaat die discreet zijn. Het is goed dat je jezelf wilt ontwikkelen op dat gebied. Het zijn juist die opscheppers en mannen die hun bek niet kunnen houden die het verpesten voor de rest. En waardoor vrouwen dus een voorzichtigere houding aan gaan nemen. Daarom handel ik altijd discreet, en ben geen "opscheppertje". Zouden meer mannen moeten doen ;)
pi_173042689
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:52 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ben bang voor een soort van dubbele standaard. Dat je als vrouw probeert te genieten van seks en jezelf verder wil ontdekken op dit vlak (durf dit nu pas een beetje en ga al richting de 30) mannen of mensen anders naar je gaan kijken.
Alleen mensen wiens mening irrelevant is denken zo.
Druk maken om wat andere mensen uitspoken in bed is uitsluitend weggelegd voor de kleine man.
quote:
Tevens voelt het dubbel en alsof ik soort van "zondig" dan. Ziet er aardig diep ingeworteld.
Daar moet je vanaf. Seks is leuk, seks is fijn. :P
Conscience do cost.
pi_173042766
Als jij je wil laten volspuiten dan moet dat gewoon kunnen. :7
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:03:40 #11
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_173046376
Het is absoluut bullshit dat iedereen aan ONS doet, voor mij als man heb ik nooit de lol ervan gezien in ieder geval en ik ben super vrij opgevoed en ben toch redelijk liberaal met de meeste dingen.

Het ligt echt aan je character, ik kan veel meer van seks genieten met iemand die ik goed ken.

Pas wel op, ik zie mijn hele leven al dat vrouwen die veel verschillende losser partners hebben gehad (ONS) De overstap terug naar langdurige relaties vaak heel moeilijk vinden en naar mijn mening is dit dan ook de reden dat de meeste relaties op de klippen lopen (beide partners zijn het zo gewend om seks te zien als iets wat je alla minuut kan krijgen dat de mindset voor een monogame relatie vaak verdwijnt)

Zelf ga ik nooit met vrouwen naar bed tenzij ik deze persoon ook als goed genoeg zie voor een mogelijke relatie, je moet toch een bepaalde standaard aanhouden.
pi_173046377
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:52 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ben bang voor een soort van dubbele standaard. Dat je als vrouw probeert te genieten van seks en jezelf verder wil ontdekken op dit vlak (durf dit nu pas een beetje en ga al richting de 30) mannen of mensen anders naar je gaan kijken.
Het wordt wel een beetje tijd om schijt te hebben wat mensen van je denken, tenminste als je dingen doet waar je zelf achter staat. Misschien dat het daar een beetje schuurt? Je hebt het immers over je 'laten verleiden', terwijl je misschien eigenlijk liever de man die je zelf wil zou strikken?

quote:
Tevens voelt het dubbel en alsof ik soort van "zondig" dan. Ziet er aardig diep ingeworteld.
Verboden vruchten zijn het lekkerst, dat hoeft totaal geen belemmering te zijn om ervan te genieten.

Maar tegelijk ken ik niet zoveel mensen die heel gelukkig worden van ONSjes, het is toch iets wat de onverschilligen wat beter ligt. Ik ben er zelf ook niet zo een, ik heb de ware liefde niet nodig voor seks en van schaamte heb ik geen last en van vrees voor becommentariering al helemaal niet (man), maar ik leg de lat liever iets hoger dan 'maximaal één nacht'. Wel leuk genoeg om seks mee te hebben maar niet leuk genoeg om er vaker seks mee te hebben, die categorie bestaat er eigenlijk niet voor mij. Daar ben ik ook pas achtergekomen door ONSjes te hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_173046465
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:52 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ben bang voor een soort van dubbele standaard. Dat je als vrouw probeert te genieten van seks en jezelf verder wil ontdekken op dit vlak (durf dit nu pas een beetje en ga al richting de 30) mannen of mensen anders naar je gaan kijken. Tevens voelt het dubbel en alsof ik soort van "zondig" dan. Ziet er aardig diep ingeworteld.
Klassiek gevalletje van geïnternaliseerde slutshaming. Gewoon niks van aantrekken en lekker doen waar je zelf op dit moment zin in hebt, als je wil ontdekken wat je tussen de lakens lekker vind dan moet je dat gewoon doen. Anderen hebben niks met jouw sexleven te maken.

En je moet maar zo denken: Als die vrouwen je achter jouw rug om affikken, is dat puur en alleen omdat ze jaloers zijn op jouw vrije sexleven. Lekker laten lullen dus.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_173047777
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:52 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ben bang voor een soort van dubbele standaard. Dat je als vrouw probeert te genieten van seks en jezelf verder wil ontdekken op dit vlak (durf dit nu pas een beetje en ga al richting de 30) mannen of mensen anders naar je gaan kijken. Tevens voelt het dubbel en alsof ik soort van "zondig" dan. Ziet er aardig diep ingeworteld.
Je hoeft niet ONS normaal te vinden hoor. Waarom zou je het doen als je er geen fijn gevoel bij hebt? Omdat je denkt dat het een soort heilige graal is? Om 'normaler'te zijn? Denk je dat je jezelf niet kunt ontdekken met een vaste partner?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_173049540
Bedankt voor jullie reacties!

Ik ben nog niet toe aan een vaste relatie op dit moment. Ben nu bewust enige tijd single na een écht-niet-zo'n-leuke-relatie. Zit daarom ook op geen datingsapps etc. en ik zoek zelf niets op ;)

Ik zag zelf seks altijd als een bijeenkomstigheid binnen een relatie, vorm van liefde, en niet het belangrijkste. Ook niet echt bewust geweest van mijn eigen seksualiteit en behoefte daarin. Vrij passief dus.

Maar na 1,5 jaar geen seks mis ik toch wel beetje een mannelijk lichaam ben ik achter gekomen :s) Toen kreeg ik de mogelijkheid om met een knappe, leuke gast een ONS te hebben , dus dacht: waarom niet weer eens uitproberen.

Het schuldgevoel zakt weg en realiseer me dat ik hier nieuwsgierig naar mag zijn en ontdekken als ik daar behoefte aan heb en mijzelf en anderen niet ermee kwets O+
  donderdag 10 augustus 2017 @ 21:35:36 #16
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_173050507
Gewoon doen wat jij het beste vind voelen en niet naar mensen om je heen luisteren.
Als jij je er prettig bij voelt, doen.
En je niet afvragen naderhand waarom je dit hebt gedaan.
Na een langdurige relatie en daarna enkele korte relaties ben ik nu enkel een sexrelatie begonnen.
De vrouw in kwestie wil goed "uitgewoond" worden dus doen we dat.
De afspraak is sex, en niet samenwonen of gewone relatie.
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:45:29 #17
441859 crew  Lenny77
pi_173055605
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:03 schreef LordHorusNL het volgende:
Het is absoluut bullshit dat iedereen aan ONS doet, voor mij als man heb ik nooit de lol ervan gezien in ieder geval en ik ben super vrij opgevoed en ben toch redelijk liberaal met de meeste dingen.

Het ligt echt aan je character, ik kan veel meer van seks genieten met iemand die ik goed ken.

Pas wel op, ik zie mijn hele leven al dat vrouwen die veel verschillende losser partners hebben gehad (ONS) De overstap terug naar langdurige relaties vaak heel moeilijk vinden en naar mijn mening is dit dan ook de reden dat de meeste relaties op de klippen lopen (beide partners zijn het zo gewend om seks te zien als iets wat je alla minuut kan krijgen dat de mindset voor een monogame relatie vaak verdwijnt)

Zelf ga ik nooit met vrouwen naar bed tenzij ik deze persoon ook als goed genoeg zie voor een mogelijke relatie, je moet toch een bepaalde standaard aanhouden.
Dit geldt natuurlijk ook voor mannen. Net of alleen vrouwen dan last hebben van de monogamie :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173056879
quote:
Maar na 1,5 jaar geen seks mis ik toch wel beetje een mannelijk lichaam ben ik achter gekomen :s) Toen kreeg ik de mogelijkheid om met een knappe, leuke gast een ONS te hebben , dus dacht: waarom niet weer eens uitproberen.
Mag ik vragen waarom je niet vaker met hem afspreekt of wil spreken?
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 07:41:45 #19
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_173056938
Niet iedereen doet het, maar genoeg wel.
Ik heb het zelf altijd prima los kunnen koppelen maar dan moet ik wel eerlijk tegen mijzelf zijn. Ik heb ook wel eens iemand heel leuk gevonden en dat ik dacht dat daar alleen seks ook mee kon, werkte totaal niet.

Spijt heb ik nooit gehad, als ik dacht dat ik dan kon hebben begon ik er al niet aan. Wel moet ik bekennen dat ik de seks doorgaans niet geweldig vond, zeker als er alcohol in eht spel was maar dat zal vast ook wel aan mij liggen :P
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 07:53:12 #20
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173057000
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 07:41 schreef oganesson het volgende:
Ik heb ook wel eens iemand heel leuk gevonden en dat ik dacht dat daar alleen seks ook mee kon, werkte totaal niet.

Ja? Had je je calcium-48 atoompje gevonden? O+
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173057014
Waarover kun je je schuldig voelen bij iets wat goed voelt en niemand schaadt?
pi_173057125
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:07 schreef ems. het volgende:

[..]

Daar moet je vanaf. Seks is leuk, seks is fijn. :P
Zeg je dat ook tegen de vrouwen die ongewenst een paal in hun liefdesgrot geparkeerd krijgen?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_173058353
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 08:13 schreef Chinless het volgende:

[..]

Zeg je dat ook tegen de vrouwen die ongewenst een paal in hun liefdesgrot geparkeerd krijgen?
Moeten we dat er nu weer bij gaan halen? Het lijkt me logisch dat die uitspraak alleen betrekking heeft op vrijwillige seks. Want dat doe je nu eenmaal omdat je het leuk vindt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:02:50 #24
441859 crew  Lenny77
pi_173058392
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 08:13 schreef Chinless het volgende:

[..]

Zeg je dat ook tegen de vrouwen die ongewenst een paal in hun liefdesgrot geparkeerd krijgen?
Daar gaat het hier toch helemaal niet over?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:14:17 #25
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173058646
Zorg alleen dat je niet teveel kerels uit dezelfde kring doet, dan kan je nog wel eens een slechte naam krijgen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')