abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 augustus 2017 @ 14:23:39 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173040661
Wat ik niet begrijp is dat elk EU land ontzettend veel geld uitgeeft aan cybercrimebestrijding, maar ondertussen is het maken van virusscanners veelal een corporate aangelegenheid.

Waarom investeert de EU-overheid niet eens wat miljoenen in het opkopen van of samenwerken met een hoop antivirusbedrijven, waardoor iedereen een gratis virusscanner op zij device kan draaien zonder daarvoor te hoeven betalen of met reclame en nag-screens opgezadeld te zitten..?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173040793
er zijn al genoeg gratis varianten, als ze die nu al niet installeren, dan installeren ze de EU versie ook niet
  donderdag 10 augustus 2017 @ 20:47:16 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173048814
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:31 schreef CarltonBanks het volgende:
er zijn al genoeg gratis varianten, als ze die nu al niet installeren, dan installeren ze de EU versie ook niet
die gratis varianten zitten vol nagware of zijn niet zo effectief als de betaalde versies.
avg was vroeger ook gratis... en zit nu vol zooi :'(
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173048892
Omdat lobbyisten er voor gaan zorgen dat dit nooit gaat gebeuren.

Smeergelden van lobbyisten gaan voor de wil van het volk! ALTIJD!

Het gaat om heel veel geld en iedere politicus is te paaien.
pi_173048917
Virusscanners lopen altijd achter de feiten aan.
pi_173049481
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

die gratis varianten zitten vol nagware of zijn niet zo effectief als de betaalde versies.
avg was vroeger ook gratis... en zit nu vol zooi :'(
er zijn nog genoeg gratis varianten
  donderdag 10 augustus 2017 @ 21:09:05 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173049547
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:07 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

er zijn nog genoeg gratis varianten
ja, ik had laatst panda antivirus maar die zit nu ook vol met nagscreens.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173049876
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

die gratis varianten zitten vol nagware of zijn niet zo effectief als de betaalde versies.
avg was vroeger ook gratis... en zit nu vol zooi :'(
Avast! free is wel even effectief, hij heeft alleen minder functies.
pi_173055296
Ik heb een MacBook. Wat is een virus?
pi_173055310
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:21 schreef Beatific het volgende:
Ik heb een MacBook. Wat is een virus?
Die zijn volkomen veilig.
pi_173055313
Goede manier om de eu mee te laten kijken op je pc. Heb nog liever een virus dan spionage software van de globalisten.
pi_173055361
De beste virusscanner zit achter toetsenbord.
pi_173057531
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 00:22 schreef Sapstengel het volgende:
Goede manier om de eu mee te laten kijken op je pc. Heb nog liever een virus dan spionage software van de globalisten.
Dit.
pi_173057615
Het lijkt me het beste dat Microsoft bij Apple in de leer gaat om te kijken hoe ze dat doen, zo'n perfect veilige computer.
Dan denk ik: vergeet even de concurrentie en leer van elkaar.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_173057732
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:10 schreef Sigaartje het volgende:
Het lijkt me het beste dat Microsoft bij Apple in de leer gaat om te kijken hoe ze dat doen, zo'n perfect veilige computer.
Dan denk ik: vergeet even de concurrentie en leer van elkaar.
Apple doet het niet beter, kwaadwillenden zijn gewoon minder geïnteresseerd in Apple computers.
Sisco Certified
pi_173065693
EU loopt 20 jaar achter op technologisch gebied sowieso is dit niets voor overheid achtige instanties
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:34:35 #17
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173065947
Spyware van de EU op mijn PC zetten is wel het laatste wat ik ga doen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_173066016
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:34 schreef SeLang het volgende:
Spyware van de EU op mijn PC zetten is wel het laatste wat ik ga doen
pi_173082993
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:23 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Apple doet het niet beter, kwaadwillenden zijn gewoon minder geïnteresseerd in Apple computers.
Ik denk dat het probleem ergens anders ligt. Ik denk dat Windows met opzet poortjes creeert zodat anderen mee kunnen kijken wat je doet. Ik denk dat daar de kern van het probleem ligt.
Waarom ze dat doen? Joost mag het weten. Gaan ze iemand aanhouden omdat die blote borsten zit te bekijken? :{
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_173089992
https://www.gratissoftwar(...)len-mailonderschrift

Om een heel klein beetje offtopic te gaan. Ik gebruik zelf al jaren Avast. Het was vrij nieuw toen ik het ontdekte en het sprak mij vooral aan dat het minder belastend was voor het systeem. Helaas gaat het ook steeds meer reclame spammen om vooral te betaalde versie aan te schaffen, maar in de bovenstaande link zie je wat tips om deze virusscanner in te stellen dat je daar minder last van hebt.

Voor mij als gratis gebruiker wel irritant al die reclame. Maar ik vind wel dat Avast dat recht heeft, want immers bieden ze wel gratis bescherming tegen virussen. Dat hoeven ze niet te doen als ze dat willen. Ten opzichte van commerciele software is Avast ook niet slechter: het is niet de allerbeste virusscanner, maar ook zeker niet de allerslechtste. En daarbij, als je hun commerciele software wilt gebruiken, betaal je nog altijd minder dan bijvoorbeeld Norton Symantec.

Over Symantec gesproken. Dat vind ik pas schandalig, dat je bijvoorbeeld een speciale tool moet downloaden om deze virusscanner van je systeem te verwijderen. Misschien is dat allang niet meer zo. Maar dan nog... uberhaupt dat ze dit ooit zo hebben gedaan. Daarbij was het altijd een superzware applicatie. Op mijn oudere Pentium II PC snoepte dit minimaal de helft van het vermogen van de computer af
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')