abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 10 augustus 2017 @ 12:15:33 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_173038040
NEW YORK - De grote Amerikaanse supermarktketen Walmart heeft excuses aangeboden voor een opstelling in een van de vestigingen, die vuurwapens promootte als ’back-to-school’ producten.



Woensdag ging een foto met daarop een grote glazen met geweren gevulde vitrinekast waarboven de tekst ’begin het schooljaar als een held” was geplaatst, viral. Tegenover CNN zei een woordvoerder van Walmart de opmerkelijke promotie te veroordelen.

„We zijn hier niet blij mee en we zijn aan het onderzoeken welke vestiging van ons hier verantwoordelijk voor is zodat we de tekst kunnen verwijderen van de wapenkast”, aldus de woordvoerder. Via social media reageerde Walmart ook op de foto’s. De supermarktketen noemde in reacties de display „echt verschrikkelijk” en „afschuwelijk.”

Het is niet de eerste keer dat Walmart in het nieuws komt met op z’n minst ongelukkig gekozen marketingstrategieën. In september plaatste een vestiging in Panama City Beach dozen cola op elkaar die het World Trade Center moesten voorstellen, ter nagedachtenis van de aanslag op de Twin Towers op 11 september 2001. In 2014 bood Walmart zijn excuses aan voor het verkopen van een ’dik meisje’-kostuum voor Halloween.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_reclame__.html

Spannend zo'n brugklasjaar. Samen met je moeder en vooral vader schoolinkopen doen. Het juiste kindervuurwapen wordt van generatie op generatie van vader op zoon doorgegeven.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173038060
Het is natuurlijk "an hero", daar gingen ze de fout al in.

In b4 mensen die zeggen dat het wel degelijk a hero is. Ja ja ja ja, I know.
pi_173038775
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:16 schreef LurkJeRot het volgende:
Het is natuurlijk "an hero", daar gingen ze de fout al in.

In b4 mensen die zeggen dat het wel degelijk a hero is. Ja ja ja ja, I know.
Wat? :?
pi_173038811
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:16 schreef LurkJeRot het volgende:
Het is natuurlijk "an hero", daar gingen ze de fout al in.

In b4 mensen die zeggen dat het wel degelijk a hero is. Ja ja ja ja, I know.
Do it, faggot.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 12:57:42 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173038840
_O-. Oef. Hilarisch maar wel heel fout natuurlijk :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173038857
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:55 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Wat? :?
HET IS NATUURLIJK "AN HERO", DAAR GINGEN ZE DE FOUT AL IN.
pi_173038865
Is dat niet de norm in Amerika dan?
pi_173038921
"Welke vestiging hier verantwoordelijk voor is".

Meteen omlaag schoppen ntlk. :')
pi_173038954
Own the school year like a hero.

_O-
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 10 augustus 2017 @ 13:03:16 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_173038955
Jezus.

Ik zit al een paar minuten naar mijn scherm te kijken om iets meer dan Jezus te zeggen, maar ik kan niks bedenken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 13:04:04 #11
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173038976
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:03 schreef speknek het volgende:
Jezus.

Ik zit al een paar minuten naar mijn scherm te kijken om iets meer dan Jezus te zeggen, maar ik kan niks bedenken.
WWJD?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 10 augustus 2017 @ 13:04:45 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_173038984
Begin je schooljaar goed, pomp die pestkoppen even vol lood.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 13:06:52 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173039038
Het is natuurlijk ook niet geheel onmogelijk dat één of andere lolbroek (niet medewerker) gewoon snel zo'n bord heeft verplaatst. Had ik ook kunnen doen in een melige en balorige bui.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173039163
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:06 schreef jogy het volgende:
Het is natuurlijk ook niet geheel onmogelijk dat één of andere lolbroek (niet medewerker) gewoon snel zo'n bord heeft verplaatst. Had ik ook kunnen doen in een melige en balorige bui.
Of een kwestie van perspectief, als ik goed naar die foto kijk, lijkt het alsof ie achter die stellage met wapens hangt. Dus boven een of andere kledingwand, die je niet kan zien omdat die kast ervoor staat
pi_173039228
Prachtig zoiets kan alleen in TRUMPland
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 10 augustus 2017 @ 13:27:30 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_173039530
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:12 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Of een kwestie van perspectief, als ik goed naar die foto kijk, lijkt het alsof ie achter die stellage met wapens hangt. Dus boven een of andere kledingwand, die je niet kan zien omdat die kast ervoor staat
Op de grotere foto lijkt het toch in de Sports and Leisure sectie te hangen, dus ik denk niet dat het perspectief is. Daarnaast lijkt elke vitrine zijn eigen bord erboven te hebben, en deze staat er inderdaad boven.



Snopes beoordeelt het vooralsnog als waar:
http://www.snopes.com/walmart-sign-over-gun-display/

Voornamelijk omdat Wal-Mart het gewoon bevestigd heeft.

Het lijkt me wel iemand die het bord er als geintje of als troll heeft neergezet (of omdat hij een 2nd amendment freak is).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173039855




  donderdag 10 augustus 2017 @ 13:43:58 #18
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173039895
Bizar om te zien eigenlijk.. Al die foto's met rekken wapens erop
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173039946
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:43 schreef richolio het volgende:
Bizar om te zien eigenlijk.. Al die foto's met rekken wapens erop
Juist, want alleen de overheid en criminelen hebben recht op de geweldsmonopolie?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_173040026
|:(
I´m back.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 14:59:19 #21
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173041335
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:46 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Juist, want alleen de overheid en criminelen hebben recht op de geweldsmonopolie?
Helemaal niemand heeft het (alleen)recht op geweld. Alleen misschien de politie e.d. daar waar nodig is. Verder wilde ik geen discussie beginnen ofzo

Maar ja, ik vind dit



nogal een vreemd aanzien. Dat kun je me niet verwijten denk ik, gezien dat (terecht) in Europa ook niet normaal is.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173041532
Verklaart natuurlijk wel enigszins waarom de politie daar zo triggerhappy is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 15:13:07 #23
177810 Evenveel
en niet minder
pi_173041620
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:58 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

HET IS NATUURLIJK "AN HERO", DAAR GINGEN ZE DE FOUT AL IN.
Good bot.
Doei.
pi_173041669
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:46 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Juist, want alleen de overheid en criminelen hebben recht op de geweldsmonopolie?
Grappige dat die periode van het wilde westen maar ongeveer 20 jaar duurde, van ongeveer 1870 toen de transcontinentale spoorlijn klaar was en men ook in het zuiden een beetje ging investeren tot aan de tijd dat het prikkeldraad werd uitgevonden en dan nog vooral alleen met name in Texas. Volgens mij is het excessieve bezit van vuurwapens vooral iets van de laatste circa 40 jaar, dus vanaf de jaren 70 in de vorige eeuw.
I´m back.
pi_173041677
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:03 schreef speknek het volgende:
Jezus.

Ik zit al een paar minuten naar mijn scherm te kijken om iets meer dan Jezus te zeggen, maar ik kan niks bedenken.
America is great again :')
pi_173041949
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Grappige dat die periode van het wilde westen maar ongeveer 20 jaar duurde, van ongeveer 1870 toen de transcontinentale spoorlijn klaar was en men ook in het zuiden een beetje ging investeren tot aan de tijd dat het prikkeldraad werd uitgevonden en dan nog vooral alleen met name in Texas. Volgens mij is het excessieve bezit van vuurwapens vooral iets van de laatste circa 40 jaar, dus vanaf de jaren 70 in de vorige eeuw.
Een aardig artikel voor je

5 ridiculous myths everyone believes about the wild west
pi_173042025
quote:
Ja, dat zijn nog meer mythes idd. Hoe dan ook wrs is dat excessieve bezit van wapens een vrij recente ontwikkeling juist.
I´m back.
pi_173042798
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat zijn nog meer mythes idd. Hoe dan ook wrs is dat excessieve bezit van wapens een vrij recente ontwikkeling juist.
Volgens mij staat in het artikel duidelijk dat de meeste mensen gebruik maakten van een geweer en dat de pistolen zoals je die in een western vaak ziet helemaal niet veel in trek waren. Geweren zullen wel wijdverspreid beschikbaar zijn geweest. Ik zou niet graag in onbekend gebied met beren, wolven en poema''s verkeren zonder een geweer. Een pistool heb je weinig aan in de vrije natuur omdat de stopkracht en het bereik niet vergelijkbaar zijn met die van een geweer
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_173043101
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:13 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Volgens mij staat in het artikel duidelijk dat de meeste mensen gebruik maakten van een geweer en dat de pistolen zoals je die in een western vaak ziet helemaal niet veel in trek waren. Geweren zullen wel wijdverspreid beschikbaar zijn geweest. Ik zou niet graag in onbekend gebied met beren, wolven en poema''s verkeren zonder een geweer. Een pistool heb je weinig aan in de vrije natuur omdat de stopkracht en het bereik niet vergelijkbaar zijn met die van een geweer
Ja, en dat er restrictievere wapenwetten waren dan tegenwoordig, maar waar het wmb om gaat is dat het imago van wilde westen dus gebaseerd was op een vrij korte periode en vooral in een bepaald gebied, niet overal. Ik denk dat het excessieve bezit van vuurwapens in de VS pas begon rond de jaren 70 in de 20ste eeuw. Misschien iets eerder eind jaren 60. Ook zal in de steden eerder de Drooglegging en de ontwikkeling van de georganiseerde misdaad wellicht invloed hebben gehad.
Het frontier tijdperk, dat dus pas echt ontstond na de burgeroorlog en nadat die transcontinentale spoorlijn in 1869 klaar was, zorgde ervoor dat binnen 10 à 20 jaar de 30 miljoen bizons gereduceerd waren tot in totaal 85 stuks, maar verlegde ook de habitat van dieren zoals jij opsomt. Die werden ook teruggedrongen.
Voordat die transcontinentale spoorlijn werd aangelegd was Californië al tot ontwikkeling gekomen (spaarzaam), maar die kon je bereiken via schip (rond Zuid-Amerika heen) of met je huifkar op pad gaan, dat laatste was nog in de jaren 40 van de 19de eeuw een zeer hachelijke onderneming, zoals we weten uit de geschiedenis van de Donner party.
I´m back.
pi_173048624
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat zijn nog meer mythes idd. Hoe dan ook wrs is dat excessieve bezit van wapens een vrij recente ontwikkeling juist.
Klopt, ooit ergens gelezen dat er in een week tijd meer slachtoffers door wapenbezit in New York vallen dan er ooit in het wilde westen gevallen zijn.
pi_173056590
:D
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')