abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 10 augustus 2017 @ 12:04:54 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_173037799
In twaalf afleveringen ging vluchteling Tariq Kasem met PowNed-presentator Rutger Castricum op pad om in te burgeren. Tenminste, dat moest de kijker geloven. De twintiger zegt in te zijn gehuurd als acteur. En na het fel bekritiseerde artikel over de onlangs verdronken Syrische vluchteling heeft hij spijt.



Aan de Volkskrant biecht de 23-jarige Tariq Kasem, die ooit wel vluchtte uit Irak, op dat de serie doorgestoken kaart was. Aanvankelijk werkte hij met plezier voor de zender, nadat hij daar via een castingbureau terechtkwam.

Hoewel de zender niet aan de kijker vertelde dat alles geacteerd was, deed Tariq daar zelf niet erg geheimzinnig over. Dat is te zien op zijn Instagram-account, waar Tariq zichzelf duidelijk profileert als acteur.

Gebrekkig Nederlands
Tariq deed allerlei ’oer-Hollandse’ dingen, zoals een avondje bingoën, wandelen door de PC Hooftstraat en typisch Nederlands te gaan eten. Alles in gebrekkig Nederlands, terwijl de 23-jarige vluchteling onze taal vloeiend zegt te spreken.

Enkele dagen na de berichtgeving van PowNed over de Syrische jongen van 16 die verdronk in een zwembad, wil Tariq niets meer met de zender te maken hebben. In het stuk schreef een redacteur dat de overleden tiener de andere zwembadgasten 'een vervelende dag' had bezorgd.

’Historisch dieptepunt’
Respectloos, vond zelfs PowNed-voorzitter Dominique Weesie. Ook Tariq is zeer teleurgesteld. „Het niveau is tot een historisch dieptepunt gedaald”, vindt hij. Hoewel hij eerder opkeek naar Rutger Castricum, is de presentator voor de Irakese vluchteling nu van zijn voetstuk gevallen.

De jongen hoopte iets positiefs toe te voegen in de discussie over integratie en inburgering. „Maar het bleek het racisme juist in de hand te werken. Ik voel me gebruikt.”

Volgens de Volkskrant wilde PowNed niet reageren op het verhaal van Tariq.

http://www.telegraaf.nl/b(...)blijkt_acteur__.html

Ken het programma niet. Je wordt op TV vaak bedonderd waar je bij staat, dat weet je en moet je tegenwoordig incalculeren bij zogenaamde realistische tv-programma's. Er wordt veel gescript en gemanipuleerd. Maar dit is dus een serie uitzendingen in een programma dat de werkelijkheid pretendeert te tonen. Uit commentaren elders over dit bericht lees ik dat het al duidelijk was dat het nep is. Niet iedereen zag dit en nam het als werkelijkheid. Bewust gelogen door een omroep dat tegen de heilige huisjes van de linkse lobby en de ons-kent-ons-mentaliteit in Hilversum zou gaan trappen. Ze zijn zelf dus nog een graadje erger.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173038084
Mensen doen alles voor geld. Zelfs vluchtelingen laten zich voor de kar spannen :r
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_173038095
Tja, rechts staat bekend om hun fake news.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Trouwste user 2022 donderdag 10 augustus 2017 @ 12:18:39 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_173038101
Weesie: ’Fatsoenspolitie viert hoogtij’

„Het was een satirische rubriek.” Zo reageert PowNed-voorzitter Dominique Weesie op de berichtgeving dat de PowNed-rubriek ’Vluchteling maakt kennis’ doorgestoken kaart is. „Het lag er zo dik bovenop.”



In de rubriek ging vluchteling Tariq Kasem met PowNed-presentator Rutger Castricum op pad om in te burgeren. Tenminste, dat dachten kijkers. De twintiger zegt in te zijn gehuurd als acteur. En na het fel bekritiseerde artikel over de onlangs verdronken Syrische vluchteling heeft hij spijt.

Maar dat de kijker is misleid, is volgens Weesie niet het geval. „Het was een satirische rubriek, waarin hij een ieder die nogal huiverig stond tegenover vluchtelingen een spiegel voorhield over hun eigen bekrompen gedrag”, aldus de PowNed-voorzitter tegenover De Telegraaf.

„Zo waren we met hem op de camping, een verjaardag, nordic walking, kermis en bingo. Het lag er ook zo dik bovenop. Hij had bovendien geen geheimhoudingsplicht en was er ook open over op sociale media.”

Een hoop ophef om niets, vindt Weesie. „De sop is de kool niet waard. Maar fatsoenspolitie viert hoogtij...”

http://www.telegraaf.nl/b(...)iert_hoogtij___.html

Natuuuuuuuuurlijk.....satire. :D :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173038112
Denken dat PowNed oprecht is :')
pi_173038117
Waarom mag die leugenachtige baggerbende eigenlijk nog programma's maken?
  Trouwste user 2022 donderdag 10 augustus 2017 @ 12:19:32 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_173038123
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:18 schreef Hallojo het volgende:
Tja, rechts staat bekend om hun fake news.
Terwijl "ze" beweren dat links daar een handje van heeft.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173038124
Dat er rechtsradicale (en bij vlagen zelfs extreem rechtse) media als GeenStijl en Powned bestaan is prima. Ik ben ook niet voor een verbod op de NVU, Stormfront en andere old-school racistische clubjes. Ik ben er alleen wel tegen als dit soort ellende met belastinggeld wordt betaald en in het geval van Powned is dat het geval.

Daarnaast vind ik dat je bedrijven erop hoort aan te spreken als ze zulke platformen sponsoren, maar het lijkt gelukkig steeds meer het geval dat bedrijven zelf in de gaten houden met wat voor opvattingen ze geassocieerd worden. Uiteindelijk zullen dus ook media als GeenStijl en Powned terechtkomen waar ze horen: ergens in de marge van de maatschappij, samen met de eerder genoemde clubjes.
  Trouwste user 2022 donderdag 10 augustus 2017 @ 12:19:52 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_173038128
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:19 schreef Handleiding het volgende:
Denken dat PowNed oprecht is :')
oprechts.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173038134
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:04 schreef tong80 het volgende:
In twaalf afleveringen ging vluchteling Tariq Kasem met PowNed-presentator Rutger Castricum op pad om in te burgeren. Tenminste, dat moest de kijker geloven. De twintiger zegt in te zijn gehuurd als acteur. En na het fel bekritiseerde artikel over de onlangs verdronken Syrische vluchteling heeft hij spijt.

[ afbeelding ]

.
Ken het programma niet. Je wordt op TV vaak bedonderd waar je bij staat, dat weet je en moet je tegenwoordig incalculeren bij zogenaamde realistische tv-programma's. Er wordt veel gescript en gemanipuleerd. Maar dit is dus een serie uitzendingen in een programma dat de werkelijkheid pretendeert te tonen. Uit commentaren elders over dit bericht lees ik dat het al duidelijk was dat het nep is. Niet iedereen zag dit en nam het als werkelijkheid. Bewust gelogen door een omroep dat tegen de heilige huisjes van de linkse lobby en de ons-kent-ons-mentaliteit in Hilversum zou gaan trappen. Ze zijn zelf dus nog een graadje erger.

Hoezo? De meeste 'vluchtelingen' zijn toch vaak acteurs? Dan kom je juist uit op een directe waarheidsvinding. :)
  Trouwste user 2022 donderdag 10 augustus 2017 @ 12:21:29 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_173038163
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:20 schreef Elzies het volgende:

[..]

Hoezo? De meeste 'vluchtelingen' zijn toch vaak acteurs? Dan kom je juist uit op een directe waarheidsvinding. :)
Maar dat is amateurtoneel. ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173038174
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

Maar dat is amateurtoneel. ;)

:P
Right. :)
  donderdag 10 augustus 2017 @ 12:22:33 #13
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173038182
Is dit nieuws? Er zijn mensen die denken dat powned/geenstijl/die roze bende ook wel eens iets niet voor de stemmingmakerij doet?

Generatie goede tijden slechte tijden die dat allemaal geloven... :')
pi_173038244
Het is net als met die lompe opperlul Jan Roos die al naar het gelang hoe het hem het beste uitkwam wisselde tussen de titel van "journalist" (om lekker te kunnen schuilen achter de "journalistieke vrijheid") en "opiniemaker" (als ie betrapt werd op leugens en manipulatie).
pi_173038263
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:26 schreef Farenji het volgende:
Het is net als met die lompe opperlul Jan Roos die al naar het gelang hoe het hem het beste uitkwam wisselde tussen de titel van "journalist" (om lekker te kunnen schuilen achter de "journalistieke vrijheid") en "opiniemaker" (als ie betrapt werd op leugens en manipulatie).
Vergeet 'satiricus' niet. Ik denk niet dat ie ook maar enig idee had van wat dat woord betekent, maar hij was het af en toe wel. Vond ie.
pi_173038316
quote:
14s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:22 schreef Zolderkamer het volgende:
Is dit nieuws? Er zijn mensen die denken dat powned/geenstijl/die roze bende ook wel eens iets niet voor de stemmingmakerij doet?

Generatie goede tijden slechte tijden die dat allemaal geloven... :')
Ach je geeft het nu zelf aandacht. Dan maak je het een beetje nieuws. Dank voor je medewerking.
pi_173038327
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:18 schreef tong80 het volgende:
Weesie: ’Fatsoenspolitie viert hoogtij’

„Het was een satirische rubriek.” Zo reageert PowNed-voorzitter Dominique Weesie op de berichtgeving dat de PowNed-rubriek ’Vluchteling maakt kennis’ doorgestoken kaart is. „Het lag er zo dik bovenop.”

[ afbeelding ]

In de rubriek ging vluchteling Tariq Kasem met PowNed-presentator Rutger Castricum op pad om in te burgeren. Tenminste, dat dachten kijkers. De twintiger zegt in te zijn gehuurd als acteur. En na het fel bekritiseerde artikel over de onlangs verdronken Syrische vluchteling heeft hij spijt.

Maar dat de kijker is misleid, is volgens Weesie niet het geval. „Het was een satirische rubriek, waarin hij een ieder die nogal huiverig stond tegenover vluchtelingen een spiegel voorhield over hun eigen bekrompen gedrag”, aldus de PowNed-voorzitter tegenover De Telegraaf.

„Zo waren we met hem op de camping, een verjaardag, nordic walking, kermis en bingo. Het lag er ook zo dik bovenop. Hij had bovendien geen geheimhoudingsplicht en was er ook open over op sociale media.”

Een hoop ophef om niets, vindt Weesie. „De sop is de kool niet waard. Maar fatsoenspolitie viert hoogtij...”

http://www.telegraaf.nl/b(...)iert_hoogtij___.html

Natuuuuuuuuurlijk.....satire. :D :{

:P
Was een parodie op GeenStijl wrs. :').
I´m back.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 12:33:50 #18
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173038348
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:31 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ach je geeft het nu zelf aandacht. Dan maak je het een beetje nieuws. Dank voor je medewerking.
Zeg ik ergens dat het geen aandacht mag hebben?
Het is gewoon geen nieuws.. het is alom bekend...
Regen is nat..
  donderdag 10 augustus 2017 @ 12:34:47 #19
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_173038360
Ik heb dat programma ook een keer gezien. Kom op, het was overduidelijk geen echte vluchteling. :') Gaan we nu echt zo onnozel lopen doen?
pi_173038362
quote:
14s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:33 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Zeg ik ergens dat het geen aandacht mag hebben?
Het is gewoon geen nieuws.. het is alom bekend...
Regen is nat..
Zelfs een regenbui wordt ter vergelijking erbij gehaald. Geweldig. _O-
  donderdag 10 augustus 2017 @ 12:37:48 #21
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173038396
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:35 schreef Elzies het volgende:

[..]

Zelfs een regenbui wordt ter vergelijking erbij gehaald. Geweldig. _O-
Je maakt er maar van wat je wilt... Ik heb geen vergelijking gemaakt net zo min ik het over een regenbui heb gehad.. :O
pi_173038407
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:34 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik heb dat programma ook een keer gezien. Kom op, het was overduidelijk geen echte vluchteling. :') Gaan we nu echt zo onnozel lopen doen?
Hij was wel een echte vluchteling.
Sisco Certified
  PR/Manusje van alles donderdag 10 augustus 2017 @ 12:42:54 #23
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_173038472
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:19 schreef Farenji het volgende:
Waarom mag die leugenachtige baggerbende eigenlijk nog programma's maken?
Sluit toch mooi aan bij de rest van de NPO _O-
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_173038539
Dus die knul keek op naar Castricum (lol), maar die is van zijn voetstuk gevallen omdat een of andere redacteur een gemeen stukje over die verdronken jongen typte? Ik bedoel .. er is genoeg reden om Castricum een enorme lul te vinden, maar dit vind ik een behoorlijk slechte reden. Bovendien is het niet zo alsof het niet al jarenlang duidelijk is hoe GeenStijl en aanverwanten tegenover de hele vluchtelingencrisis staat.

Lijkt er eerder op dat die jongen zijn 15 minutes gepakt heeft, en nu lekker zijn kont in de krib gooit voor nog wat meer exposure. Dikke prima, moet ie helemaal zelf weten, maar het komt op mij niet oprecht over.

Maarja, dit 'nieuws' is dan ook helemaal niet interessant, want enorm slechte televisie.
"Pools are perfect for holding water"
pi_173038586
Wat een gezeik om niets. Het waren keuke stukjes, of het nou een recente vluchteling was of niet. Lekker lachen om bekrompen óf juist hele open Nederlanders en hun omgang met een nieuwkomer. Wat het precieze verhaal achter die 'vluchteling' is maakt hier niets uit.

Overigens waren dit de enige leuke filmpjes die ik van Pownews gezien heb de laatste tijd.
pi_173038622
3 credits op IMDB
"Ik ben acteur"

Okee man.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 12:52:11 #27
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_173038686
Iedereen had dat na het eerste item al door, ik snap niet dat dit nieuws is.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_173038714
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:34 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik heb dat programma ook een keer gezien. Kom op, het was overduidelijk geen echte vluchteling. :') Gaan we nu echt zo onnozel lopen doen?
Dit ja. Het is lekker hip om te haten op PowNews en vergelijkbare media, maar dit is gewoon haten om te haten. Het lag er inderdaad erg dik bovenop.
pi_173038753
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:19 schreef Jigzoz het volgende:
Dat er rechtsradicale (en bij vlagen zelfs extreem rechtse) media als GeenStijl en Powned bestaan is prima. Ik ben ook niet voor een verbod op de NVU, Stormfront en andere old-school racistische clubjes. Ik ben er alleen wel tegen als dit soort ellende met belastinggeld wordt betaald en in het geval van Powned is dat het geval.
Hoe zie je dat bij andere omroepen die een politieke en/of ideologische inslag hebben? Bv de EO. Of HUMAN (wat zeer aardige programma's maakt, maar toch wel vanuit een bepaald humanistisch / overwegend links gedachtegoed.

Ik bedoel .. overheidscensuur in welke vorm dan ook lijkt me onwenselijk, dus lijkt het me dat ze zich niet te veel moeten bemoeien met de inhoud?

quote:
Daarnaast vind ik dat je bedrijven erop hoort aan te spreken als ze zulke platformen sponsoren, maar het lijkt gelukkig steeds meer het geval dat bedrijven zelf in de gaten houden met wat voor opvattingen ze geassocieerd worden. Uiteindelijk zullen dus ook media als GeenStijl en Powned terechtkomen waar ze horen: ergens in de marge van de maatschappij, samen met de eerder genoemde clubjes.
Helemaal mee eens. Je mag iemand (en dus ook bedrijven) best aanspreken op diens maatschappelijke verantwoordelijkheid.
"Pools are perfect for holding water"
pi_173038916
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:54 schreef probeer het volgende:

[..]

Hoe zie je dat bij andere omroepen die een politieke en/of ideologische inslag hebben? Bv de EO. Of HUMAN (wat zeer aardige programma's maakt, maar toch wel vanuit een bepaald humanistisch / overwegend links gedachtegoed.
Ik vind ideologieën niet gelijkwaardig en de meest kwaadaardige ideologieën hoeven we dus wat mij betreft ook niet te gaan behandelen alsof ze net zo respectabel zijn als andere. Dat is overigens ook de praktijk.
quote:
Ik bedoel .. overheidscensuur in welke vorm dan ook lijkt me onwenselijk, dus lijkt het me dat ze zich niet te veel moeten bemoeien met de inhoud?
Ik zie niet in wat dit met censuur te maken heeft.
pi_173039184
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik vind ideologieën niet gelijkwaardig en de meest kwaadaardige ideologieën hoeven we dus wat mij betreft ook niet te gaan behandelen alsof ze net zo respectabel zijn als andere. Dat is overigens ook de praktijk.
Ik vind ideologieën ook zeker niet gelijkwaardig, en enig respect voor die verschillende sets van ideeën verschilt ook bij mij in sterke mate. Ik hoef ze dan ook niet te behandelen alsof ze net zo respectabel zijn als een andere. Maar de overheid hoort daar mijns inziens zo objectief en neutraal mogelijk in te zijn.

quote:
Ik zie niet in wat dit met censuur te maken heeft.
Naar mijn weten is dat hele 'begin een omroep'-gedoe voornamelijk gebaseerd op 'vind genoeg leden'. Moeten we willen dat de overheid een actieve rol heeft in bepalen wat wel en niet op de publieke omroep komt (en gesubsidieerd wordt vanuit belastinggeld), op basis van een vermeende achterliggende ideologie van die omroepen? Dat neigt dan wel weer naar censuur. En ik zie niet echt een andere mogelijkheid om zoiets van de publieke TV te weren (of iig .. niet ongelijk te behandelen tov omroepen met een andere ideologie). Niet zonder regels aan de inhoud te stellen.

Maar goed, misschien had ik eerst beter kunnen vragen: Hoe zou jij dan willen zien dat bepaalde omroepen niet, en bepaalde omroepen wel enige zendruimte en/of financiële bijdrage vanuit de staat ontvangen? Wie gaat dat bepalen, en op basis van welke criteria?
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 10 augustus 2017 @ 13:13:34 #32
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173039200
Powned :')
pi_173039339
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:12 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik vind ideologieën ook zeker niet gelijkwaardig, en enig respect voor die verschillende sets van ideeën verschilt ook bij mij in sterke mate. Ik hoef ze dan ook niet te behandelen alsof ze net zo respectabel zijn als een andere. Maar de overheid hoort daar mijns inziens zo objectief en neutraal mogelijk in te zijn.

[..]

Naar mijn weten is dat hele 'begin een omroep'-gedoe voornamelijk gebaseerd op 'vind genoeg leden'. Moeten we willen dat de overheid een actieve rol heeft in bepalen wat wel en niet op de publieke omroep komt (en gesubsidieerd wordt vanuit belastinggeld), op basis van een vermeende achterliggende ideologie van die omroepen? Dat neigt dan wel weer naar censuur. En ik zie niet echt een andere mogelijkheid om zoiets van de publieke TV te weren (of iig .. niet ongelijk te behandelen tov omroepen met een andere ideologie). Niet zonder regels aan de inhoud te stellen.

Maar goed, misschien had ik eerst beter kunnen vragen: Hoe zou jij dan willen zien dat bepaalde omroepen niet, en bepaalde omroepen wel enige zendruimte en/of financiële bijdrage vanuit de staat ontvangen? Wie gaat dat bepalen, en op basis van welke criteria?
Ja, dat is een goed punt. Dat zuilengedoe komt uit een tijd waarin rechtsradicalisme een bizar en zeldzaam verschijnsel was, maar nu dik 10% van de bevolking zich erachter schaart...

Misschien toch de NPO maar beperken tot de NOS.
pi_173041941
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:34 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik heb dat programma ook een keer gezien. Kom op, het was overduidelijk geen echte vluchteling. :') Gaan we nu echt zo onnozel lopen doen?
Daarnaast gaf hij het toch al openlijk toe op social media? Dus wat is het probleem nou?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 15:38:54 #35
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_173042122
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Daarnaast gaf hij het toch al openlijk toe op social media? Dus wat is het probleem nou?
Ja, als ze de boel echt hadden willen besodemieteren hadden ze wel contractueel vastgelegd dat hij zijn bek moest houden.

Er is genoeg aan te merken op Powned, maar dit is toch duidelijk geen opzettelijk bedrog. Dat fake news frame slaat nergens op.
pi_173043930
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:20 schreef Elzies het volgende:

[..]

Hoezo? De meeste 'vluchtelingen' zijn toch vaak acteurs? Dan kom je juist uit op een directe waarheidsvinding. :)
pi_173044625
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:48 schreef Steenkool het volgende:
Wat een gezeik om niets. Het waren keuke stukjes, of het nou een recente vluchteling was of niet. Lekker lachen om bekrompen óf juist hele open Nederlanders en hun omgang met een nieuwkomer. Wat het precieze verhaal achter die 'vluchteling' is maakt hier niets uit.

Overigens waren dit de enige leuke filmpjes die ik van Pownews gezien heb de laatste tijd.
Dit ja. In de filmpjes werd de ''typische'' nederlandse samenleving te kakken gezet. Maar blijkbaar heeft het ''racisme in de kaart gespeeld'' en voelt de acteur zich nu gebruikt.

Ja.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173045707
Spong en de acteur zitten vanavond bij Jinek.
pi_173045924
Geenstijl/Powned moeten echt helemaal kapot he :').

Man man man, wat een gezeik om niets.
pi_173046526
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:20 schreef Elzies het volgende:

[..]

Hoezo? De meeste 'vluchtelingen' zijn toch vaak acteurs? Dan kom je juist uit op een directe waarheidsvinding. :)
_O- w/
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_173046787
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:19 schreef Jigzoz het volgende:
Dat er rechtsradicale (en bij vlagen zelfs extreem rechtse) media als GeenStijl en Powned bestaan is prima. Ik ben ook niet voor een verbod op de NVU, Stormfront en andere old-school racistische clubjes. Ik ben er alleen wel tegen als dit soort ellende met belastinggeld wordt betaald en in het geval van Powned is dat het geval.
Ik heb een oom die vroeger ook altijd het aandeel voor de VPRO van het betalen kijk- en luistergeld weigerde te betalen. Dat was nochtans veel minder gevaarlijk dan wanneer de staat rechtstreeks en zonder terughoudendheid de inhoud van televisieprogramma's gaat bepalen. Toen het kijk en luistergeld werd afgeschaft kregen we de verzekering dat dit niks aan de onafhankelijkheid van de omroepen zou veranderen, dat is een loze belofte gebleken, maar dat is geen reden om dat idee helemaal los te laten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_173046840
Je bent wel heel naief als je dat niet denkt.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')