abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:47:20 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173037266
Vorige week donderdag een bedrag van mijn lokale rekening hier naar mijn Nederlandse rekening overgemaakt. Zou een paar dagen geleden op de rekening moeten staan.

Paar keer contact gehad met de bank hier (HSBC) en mijn bank in Amsterdam (ABN), nergens terug te vinden.

HSBC bevestigt de overboeking, en is ook afgeschreven, maar daarna loopt het spoor compleet dood. Swift code/opdracht nummer gekregen, wederom contact met ABN, niets te vinden.

Net weer contact met HSBC, zij kunnen alleen maar bevestigen dat het bedrag is overgemaakt en afgeschreven, maar hebben geen idee waar het nu is.

Kortom: kastje, muur en vice-versa, zonder enkel resultaat en geen enkel idee waar het nu eigenlijk is.

Het kan zijn dat er een controle plaatsvindt, dat komt wel eens voor bij internationale overboekingen, vind ik allemaal prima, maar dan wordt de bank ingelicht. Beide banken weten van niets.

Iemand een suggestie, behalve er met gestrekt been ingaan?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_173037493
Stuur een FAX met alle gegevens van hsbc naar de abn en vraag nogmaal alles op te zoeken. (Fax is een rechtsgeldig document) dan zullen ze meer moeite doen om alles uit te zoeken ipv:'jammer vraagt u het eens bij het andere kastje" aan de telefoon te zeggen.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 16:15:36 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173042827
Lijkt me stug eerlijk gezegd.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_173047693
Wat is de maximale termijn die HSBC hanteert voor internationale overboekingen?
Naar Vietnam duurde het bij mij eens 2 weken. Dat was volgens Abn Amro toen ook de maximale verwerkingstijd.
pi_173048098
Zit zelf ook bij HSBC, weet niet in welk land jij zit? Normaal gesproken binnen 2 dagen, ook wel eens gedonder gehad dat het er niet binnen die tijd op stond, en toen even bij hun naar binnen gelopen en is alles opgelost, konden ze daar perfect traceren ter plekke. Wellicht kunnen ze het in een filiaal voor je nakijken?
  donderdag 10 augustus 2017 @ 20:30:12 #6
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173048436
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:01 schreef Bucketlist het volgende:
Wat is de maximale termijn die HSBC hanteert voor internationale overboekingen?
Naar Vietnam duurde het bij mij eens 2 weken. Dat was volgens Abn Amro toen ook de maximale verwerkingstijd.
Maximaal drie dagen. Volgens beide banken. Ik maak meerdere malen per maand geld over, nooit een probleem geweest.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_173050104
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:30 schreef static het volgende:

[..]

Maximaal drie dagen. Volgens beide banken. Ik maak meerdere malen per maand geld over, nooit een probleem geweest.
Het is dus ook een reguliere overboeking geweest naar een rekeningnummer in het "adresboek" van je bank, niet dat je een foutje met het rekeningnummer gemaakt kunt hebben ofzo. Vreemd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 10 augustus 2017 @ 21:50:19 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173050963
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is dus ook een reguliere overboeking geweest naar een rekeningnummer in het "adresboek" van je bank, niet dat je een foutje met het rekeningnummer gemaakt kunt hebben ofzo. Vreemd.
Inderdaad, bij het overmaken naar het buitenland staat een keurige drop-down met daarin ABN-AMRO, Amsterdam, Gustav Mahlerlaan, etc.

Staat ook allemaal bij de afschrijving van HSBC.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_173053569
Kan HSBC de ABN niet benaderen? Het lijkt mij sterk dat jij daar als client tussen moet zitten.
Dat hele SWIFT-gedoe is best interessant, maar als het fout gaat moet daar toch ook wel een oplossing voor zijn? Ik heb helaas ook geen gouden tip voor je.

Ik neem aan dat je de abn amro al benaderde op het expat telefoonnummer /e-mailadres? https://www.abnamro.nl/nl(...)nal-client-desk.html
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:08:17 #10
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_173057095
Er was gisteren wel een ABN storing. Kan dat van invloed geweest zijn?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:15:13 #11
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_173057656
ABN AMRO heeft daar niks mee te maken, denk ik. HSBC wel. Die hebben het overgemaakt en hebben het bij een partij uitgezet waar ze de grootste kickback krijgen.

Voor zover ik weet (is ~5 jaar oude kennis), is de procedure bij een internationale betaling (buiten SEPA zone) dat de verzendende partij in de markt kijkt wie de betaling over kan maken voor de grootste kickback (bonus).

Dus HSBC heeft die betaling doorgezet naar bijv. een bank in India, die een tientje of wat terug overmaakt naar HSBC, en het weer verder overmaakt naar ABN AMRO.

Elke bank heeft een "international payments reconciliation" afdeling, die uitzoekt wat er gebeurt met een betaling die uit het zicht is verdwenen. Je moet er dus voor zorgen dat jouw klacht daar terecht komt.

De geijkte manier lijkt mij door te blijven mailen met HSBC, net zolang tot je een case nummer krijgt die doorgezet wordt bij reconciliation.

In het geval van Nederlandse banken was tot vijf jaar terug de beste actie om eerst uit te zoeken naar welk adres je je klacht moest sturen, en daar dan een aangetekende brief naar te sturen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  zondag 13 augustus 2017 @ 16:35:37 #12
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173113557
Heb vorige week een case-numer gekregen, vandaag de update: het is weg bij ons en we kunnen er niets meer aan doen.

Nieuwe case laten openen voor een nieuw onderzoek (waar je ook nog voor moet betalen, dat zullen we nog wel eens zien), dat minstens 22 werkdagen gaat duren. Dan ben ik hier zo onderhand alweer weg.

Uitermate frustrerend, het voelt als diefstal. Had net weer één van de medewerkers aan de telefoon die doodleuk meldt: het is weg bij ons, dus daar eindigt onze verantwoordelijkheid. Ja, doei.

Ik ga morgen naar het hoofdkantoor hier als een soort Pieter Storms.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_173113827
Vind je bij googlen vergelijkbare (klacht) situaties bij dezelfde bank?
  zondag 13 augustus 2017 @ 20:29:56 #14
286575 Roces18
Chef de party
pi_173119579
Om wat voor een bedrag gaat het dan?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zondag 13 augustus 2017 @ 21:33:14 #15
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173121881
Zie niet helemaal waarom dat relevant is, maar goed. Zo'n 4500 euro.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_173122219
En de ontvangende bank? Heb je daar nog contact mee gehad?
  zondag 13 augustus 2017 @ 21:59:05 #17
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173122954
Lees de startpost eens
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_173124319
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 21:59 schreef static het volgende:
Lees de startpost eens
Ja duh.

Daarna bedoel ik.
pi_173125474
Volgens mij moet je gewoon bij je verzenden bank zijn. Een antwoord van "wij hebben het verzonden, en kunnen niets meer doen" is onzin als jij non-receive claimt.

Dan kunnen ze via een Swiftbericht gewoon navraag doen bij evt. de correspondent- en beneficiary bank.

En ja, daar worden kosten voor gemaakt (ongeacht het resultaat) die door banken aan elkaar worden doorbelast, en vervolgens vaak bij de klant terecht komen (onder het motto 'wij hebben het volgens de geldende regels verwerkt' dus wij nemen die kosten niet voor onze rekening).

De ontvangende bank contacteren heeft vaak weinig zin. Vergelijk het met het ontvangen van een brief, en dan moeten nagaan op welke brievenbus die is gepost. :') niet te doen. Soort van spoorzoeken vanaf deze brievenbus (verzendende bank) is een betere optie. Daar heb je in feite ook een overeenkomst mee gesloten voor die transactie.

[ Bericht 14% gewijzigd door Mojo.jojo op 13-08-2017 23:23:55 ]
  maandag 14 augustus 2017 @ 13:30:02 #20
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_173134632
Overboeking maken van enkele centen en controleren of het nu wel goed gaat?!
zo goed..?
  maandag 14 augustus 2017 @ 13:38:55 #21
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173134902
Vanochtend bij het hoofdkantoor geweest, op vriendelijke wijze uitgelegd dat mijn geduld nu echt op was en dat ik niet weg zou gaan tot er duidelijkheid zou zijn,

Toen wilde men dat ik een formuliertje zou invullen, dat zouden zij dan bezorgen bij de relevante afdeling waar het tot 22 werkdagen kon duren voordat er actie ondernomen zou worden.

Toen ben ik redelijk kwaad geworden (geen geschreeuw uiteraard, maar heel duidelijk mijn menig geventileerd) en heb gemeld dat ik dat papiertje persoonlijk naar die afdeling zou brengen (mijn vriendelijkheid was als sneeuw voor de zon vertrokken) en ervoor zorg zou dragen dat er onmiddellijk actie zou worden ondernomen omdat ik die lakse bureaucratie houding meer dan zat was.

Tevens wilde ik de persoon spreken die eindverantwoordelijk is voor internationale transacties (was een gok, maar dit was het hoofdkantoor, dus grote kans dat er wel zo iemand aanwezig zou zijn :P ) of dat ik zelf op zoek zou gaan naar de GM.

Het gesluierde vrouwtje schrok hier wel een beetje van, is bij de manager gaan uithuilen, klopte daarna schichtig wat in op haar computer met als resultaat dat het gehele bedrag binnen 3 dagen (ongeacht waar het nu dan ook is) op mijn rekening hier zou staan.

(on)vriendelijk bedankt met de melding als dat donderdag nog niet het geval zou zijn ik weer (maar dan buitengewoon chagerijnig en niet open voor welk excuus dan ook) op de stoep zou staan.

We zullen zien.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 14 augustus 2017 @ 13:39:41 #22
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173134924
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:30 schreef Diepvriez het volgende:
Overboeking maken van enkele centen en controleren of het nu wel goed gaat?!
Je snapt denk ik wel dat een internationale overboeking een veelvoud van 'enkele centen' kost mag ik aannemen?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 14 augustus 2017 @ 13:41:22 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173134966
Ben benieuwd, dat kastje-muur gedrag is wel strontvervelend, en ook simpelweg ongepast, als zij dat via een onbetrouwbare partij laten overboeken dan zullen zij dat moeten oplossen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 14 augustus 2017 @ 13:50:20 #24
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173135200
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:41 schreef Leandra het volgende:
Ben benieuwd, dat kastje-muur gedrag is wel strontvervelend, en ook simpelweg ongepast, als zij dat via een onbetrouwbare partij laten overboeken dan zullen zij dat moeten oplossen.
Heb ook de ABN vanochtend aan de telefoon gehad (ze hebben daar een speciaal nummer voor) en mijn vorige overboekingen laten checken; die kwamen allemaal via HSBC London binnen. Het lijkt erop dat het nu via de RBS in Aalsmeer (ja, je leest het goed) wordt gerouteerd, misschien dat het daar fout is gegaan. Naja, mijn probleem niet (meer). Ben alleen huiverig omdat ik aan het eind van de maand veelvouden van dit bedrag moet gaan overmaken.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 14 augustus 2017 @ 14:31:54 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173136230
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:50 schreef static het volgende:

[..]

Heb ook de ABN vanochtend aan de telefoon gehad (ze hebben daar een speciaal nummer voor) en mijn vorige overboekingen laten checken; die kwamen allemaal via HSBC London binnen. Het lijkt erop dat het nu via de RBS in Aalsmeer (ja, je leest het goed) wordt gerouteerd, misschien dat het daar fout is gegaan. Naja, mijn probleem niet (meer). Ben alleen huiverig omdat ik aan het eind van de maand veelvouden van dit bedrag moet gaan overmaken.
Kan me voorstellen dat je dat dan zorgwekkend gaat vinden.
Kun je zelf geen rekening bij HSBC Londen openen, of werken die verder niet internationaal?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 14 augustus 2017 @ 14:56:36 #26
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_173136781
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:50 schreef static het volgende:

[..]

Heb ook de ABN vanochtend aan de telefoon gehad (ze hebben daar een speciaal nummer voor) en mijn vorige overboekingen laten checken; die kwamen allemaal via HSBC London binnen. Het lijkt erop dat het nu via de RBS in Aalsmeer (ja, je leest het goed) wordt gerouteerd, misschien dat het daar fout is gegaan. Naja, mijn probleem niet (meer). Ben alleen huiverig omdat ik aan het eind van de maand veelvouden van dit bedrag moet gaan overmaken.
Op een paypal account zetten?
Beide bankrekeningen laten verifieren..

Of bitcoins?
En dan ook beide bankrekeningen...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:07:56 #27
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_173136988
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:39 schreef static het volgende:

[..]

Je snapt denk ik wel dat een internationale overboeking een veelvoud van 'enkele centen' kost mag ik aannemen?
Ja, bij mij kost het ¤4.51 per transactie, maar dan weet ik zeker of het goed gaat en indien het niet gaat heb ik bewijs dat een van de instanties ligt te slapen!
zo goed..?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 07:23:36 #28
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173200485
Zoals verwacht is er niets bijgeschreven. Ga er straks weer langs, nu een stuk minder vriendelijk.

Als er morgen een Telegraaf-artikel verschijnt met de titel 'Nederlander in de cel gegooid in Muscat', dan ben ik dat waarschijnlijk. :+
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_173200593
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:23 schreef static het volgende:
Zoals verwacht is er niets bijgeschreven. Ga er straks weer langs, nu een stuk minder vriendelijk.

Als er morgen een Telegraaf-artikel verschijnt met de titel 'Nederlander in de cel gegooid in Muscat', dan ben ik dat waarschijnlijk. :+
Doe maar niet, dan missen we een van de laatste mods waar we nog wel wat aan hebben ;)

Succes!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 07:53:33 #30
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173200650
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Doe maar niet, dan missen we een van de laatste mods waar we nog wel wat aan hebben ;)

Succes!
Deze moet ik quoten uiteraard. :P
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_173200779
Veel succes!
Resistance is futile.
pi_173200806
TeeVeePoen :D
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:55:57 #33
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173204010
Ben nog steeds verbaasd hoe nederig mensen opeens zijn als ze met hun GM moeten praten. :')

Anyway, het lijkt vandaag opgelost te worden, de grote baas bemoeit zich ermee. Probleem is alleen dat het hier zowat weekend is en voor de locals de werkdag zo rond 14:00 eindigt.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_173204266
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:55 schreef static het volgende:
Ben nog steeds verbaasd hoe nederig mensen opeens zijn als ze met hun GM moeten praten. :')

Anyway, het lijkt vandaag opgelost te worden, de grote baas bemoeit zich ermee. Probleem is alleen dat het hier zowat weekend is en voor de locals de werkdag zo rond 14:00 eindigt.
Heb je die beste man/vrouw zelf gesproken?
Resistance is futile.
pi_173206510
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:55 schreef static het volgende:
Ben nog steeds verbaasd hoe nederig mensen opeens zijn als ze met hun GM moeten praten. :')

Anyway, het lijkt vandaag opgelost te worden, de grote baas bemoeit zich ermee. Probleem is alleen dat het hier zowat weekend is en voor de locals de werkdag zo rond 14:00 eindigt.
Dan laten ze maar iemand overwerken. ;)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:56:29 #36
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173207107
Overwerken is prima, maar als er voor de rest niemand aanwezig is wordt dat lastig. :P

Anyway, ze hebben het probleem 'gevonden'; ze claimen dat er een typefout in de overboeking zit.
Heb ze net naast elkaar gelegd, dat is dus absoluut niet het geval, misschien hebben ze intern een foutje gemaakt.

Anyway, het is onderweg.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_173207591
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:56 schreef static het volgende:
Overwerken is prima, maar als er voor de rest niemand aanwezig is wordt dat lastig. :P

Anyway, ze hebben het probleem 'gevonden'; ze claimen dat er een typefout in de overboeking zit.
Heb ze net naast elkaar gelegd, dat is dus absoluut niet het geval, misschien hebben ze intern een foutje gemaakt.

Anyway, het is onderweg.
:D je wist niet meer hoe je je eigen naam moest schrijven? :+

Hopen dat het nu wel geregeld is.
Misschien zat er een typfout in de overboeking die zij gedaan zouden hebben ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:04:24 #38
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173264093
Staat sinds gisteren op mijn Nederlandse rekening. :)

Net wel mijn lokale CC moeten laten blokkeren vanwege een transactie die ik niet gedaan heb. Zo blijven we aan de gang. :')
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_173264410
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:04 schreef static het volgende:
Staat sinds gisteren op mijn Nederlandse rekening. :)

Net wel mijn lokale CC moeten laten blokkeren vanwege een transactie die ik niet gedaan heb. Zo blijven we aan de gang. :')
Ook lekker, dat laatste :D Maar fijn dat dit ein-de-lijk is opgelost. Duurde slechts 16 dagen *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:30:17 #40
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173264781
Ja, was raar, je krijgt hier meteen een SMSje als er een transactie of op je bankrekening of op je CC is geweest, dus kreeg er ééntje van een betaling in euro's naar een bedrijf dat SegpayEU heet.

Nog nooit van gehoord, en hier in Muscat gebruik ik deze CC alleen maar lokaal. Naja, kaart geblokkeerd, morgen wéér naar dat kantoor (ze zien me weer aankomen :') ) om een dispuut te laten starten.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:40:03 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173265068
Niet toevallig voor ongeveer hetzelfde bedrag hopelijk :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:52:43 #42
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_173265401
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:30 schreef static het volgende:
Ja, was raar, je krijgt hier meteen een SMSje als er een transactie of op je bankrekening of op je CC is geweest, dus kreeg er ééntje van een betaling in euro's naar een bedrijf dat SegpayEU heet.

Nog nooit van gehoord, en hier in Muscat gebruik ik deze CC alleen maar lokaal. Naja, kaart geblokkeerd, morgen wéér naar dat kantoor (ze zien me weer aankomen :') ) om een dispuut te laten starten.
Blij dat het basisdeel is opgelost :)

En als ik op SegpayEU google zie ik alleen maar oneigenlijke afschrijvingen op een CC.
Maar als ik dan verder zoek zie ik dat het een betalingsmaatschappij is die voor meerdere bedrijven betalingen regelen. Dus ja dan zul je ook veel klachten krijgen aangezien mensen niet kijken naar het bedrag maar alleen naar de naam en die herkennen ze dan dus niet..
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:02:12 #43
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173265676
Inderdaad, mijn laatste CC gebruik was afgelopen donderdag in het Intercontinental hotel (goed restaurant :9 ), en zoals ik al zei gebruik ik deze kaart alleen lokaal, dus in OMR. Deze afboeking was in euro.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_173294844
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:04 schreef static het volgende:
Staat sinds gisteren op mijn Nederlandse rekening. :)

Net wel mijn lokale CC moeten laten blokkeren vanwege een transactie die ik niet gedaan heb. Zo blijven we aan de gang. :')
3 augustus tot 18 augustus dus onderweg? Dat is bizar. En balen dat net als het eerste is opgelost, het tweede gebeurt :') succes in elk geval :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')