Vanochtend bij het hoofdkantoor geweest, op vriendelijke wijze uitgelegd dat mijn geduld nu echt op was en dat ik niet weg zou gaan tot er duidelijkheid zou zijn,
Toen wilde men dat ik een formuliertje zou invullen, dat zouden zij dan bezorgen bij de relevante afdeling waar het tot 22 werkdagen kon duren voordat er actie ondernomen zou worden.
Toen ben ik redelijk kwaad geworden (geen geschreeuw uiteraard, maar heel duidelijk mijn menig geventileerd) en heb gemeld dat ik dat papiertje persoonlijk naar die afdeling zou brengen (mijn vriendelijkheid was als sneeuw voor de zon vertrokken) en ervoor zorg zou dragen dat er onmiddellijk actie zou worden ondernomen omdat ik die lakse bureaucratie houding meer dan zat was.
Tevens wilde ik de persoon spreken die eindverantwoordelijk is voor internationale transacties (was een gok, maar dit was het hoofdkantoor, dus grote kans dat er wel zo iemand aanwezig zou zijn
) of dat ik zelf op zoek zou gaan naar de GM.
Het gesluierde vrouwtje schrok hier wel een beetje van, is bij de manager gaan uithuilen, klopte daarna schichtig wat in op haar computer met als resultaat dat het gehele bedrag binnen 3 dagen (ongeacht waar het nu dan ook is) op mijn rekening hier zou staan.
(on)vriendelijk bedankt met de melding als dat donderdag nog niet het geval zou zijn ik weer (maar dan buitengewoon chagerijnig en niet open voor welk excuus dan ook) op de stoep zou staan.
We zullen zien.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]