abonnement Unibet Coolblue
pi_173033397
The number of English players starting matches in the Premier League this season plunged by almost 15 per cent to its lowest-ever figure, Inside Sport can reveal.

Following the staging of Manchester United’s postponed final league game against Bournemouth on Tuesday night, the overall figures for the campaign show that just 31 per cent of all starters were qualified to represent England.

That is down from 36.3 per cent last season, with an average of just over 68 English players starting each game week, compared to almost 80 in 2014-15.

source: The Telegraph


My dear fellow fuckers,

I would like to raise my concern regarding this particular issue.I've spoken with my mate Gary Lineker and the lad told me that everything was better in the ol' days. How could I not more agree with him than I already do?
  donderdag 10 augustus 2017 @ 06:17:32 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173033467
Ik zie niet waarom een doel zou moeten zijn zoveel mogelijk Engelsen in de Engelse competitie te hebben.

Als je de beste competitie ter wereld wil, heb je de beste spelers nodig. Waar ze ook vandaan komen. Lekker boeiend
Laffe huichelaar
pi_173033516
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 06:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik zie niet waarom een doel zou moeten zijn zoveel mogelijk Engelsen in de Engelse competitie te hebben.

Als je de beste competitie ter wereld wil, heb je de beste spelers nodig. Waar ze ook vandaan komen. Lekker boeiend
Ik denk dat het aantal op wat fluctuatie na procentueel gezien ook niet echt meer gaat stijgen. De Premier league wordt door invoer van buitenaf, en doordat er nu volgens mij ook steeds meer buitenlandse trainers aangesteld worden, steeds minder een thuishaven voor Engelse spelers. Daar wordt op den duur wel meer over geklaagd, maar goed.. met Engelsen alleen zou je misschien net een sterkere hybride kunnen maken op Championship niveau. Het nationale team stelt tegenwoordig ook geen hol meer voor en ik weet niet tot hoever in de tijd ze terug moeten gaan tot het punt waarop het dat wel deed. Als 1966 steeds aangehaald wordt, dan is het meer dan bijzonder slecht gesteld met het Engelse voetbal.
pi_173033722
Who gives a flying fuck m8
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173034101
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 06:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik zie niet waarom een doel zou moeten zijn zoveel mogelijk Engelsen in de Engelse competitie te hebben.

Als je de beste competitie ter wereld wil, heb je de beste spelers nodig. Waar ze ook vandaan komen. Lekker boeiend
Als Engelsman zou ik het ook prettig vinden als er een herkenbaar elftal op het veld staat. Daarnaast doet het natuurlijk ook afbreuk aan de kwaliteit van je Nationaal elftal. Maar goed.... het is de prijs die je moet betalen als je de dikste competitie van de wereld wil zijn....

Kijk eens in ons eigen landje; denk je dat een Roda JC speler over tien jaar twee spelers kan opnoemen uit de selectie van de afgelopen twee seizoenen? Nah.
Spelers uit eigen regio zorgen ook voor binding.
U MAD?
pi_173034700
Vind 31% eigenlijk nog wel meevallen :P

Engeland heeft daarentegen daarvan weinig echt beslissende spelers.
Kane is wel een leuke spits, maar dat is ook geen buitencategorie. Ali heeft mogelijkheden, maar moet het ook nog maar bewijzen. Zo is het de laatste jaren met de Engelse spelers-> Geen buitencategorie.

Engelse spelers krijgen natuurlijk weinig kansen door een hoog basisniveau. De topspelers zullen echter wel boven blijven drijven. Of denken ze dat een Messi in de jeugd van Chelsea nooit had kunnen doorbreken.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 09:44:58 #7
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173034767
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:39 schreef MichelWuyts het volgende:
Of denken ze dat een Messi in de jeugd van Chelsea nooit had kunnen doorbreken.
Don't open that can of worms dear boy...
And so is the past
pi_173036546
quote:
denk je dat een Roda JC speler over tien jaar twee spelers kan opnoemen uit de selectie van de afgelopen twee seizoenen? Nah.
Ard van Peppen. Een van de heul weinigen die niet tussentijds verhuurd/verkocht/gehuurd/gekocht is
En natuurlijk bankzitter Nathan Rutjes
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Trouwste user 2022 donderdag 10 augustus 2017 @ 17:20:04 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_173044025
Toen er nog maar drie buitenlanders mochten worden opgesteld presteerden de Engelsen, voor een topland, al onder gemiddeld.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173046610
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 17:20 schreef tong80 het volgende:
Toen er nog maar drie buitenlanders mochten worden opgesteld presteerden de Engelsen, voor een topland, al onder gemiddeld.

:P
Engeland had geluk in 1966. Alleen die prestatie en het feit dat ze het moderne voetbal op de kaart gezet hebben zet ze blijkbaar hoog ik aanzien maar als je puur de prestaties van na 66 bekijkt dan is het een beetje een hoge middenmotor en niet veel meer. Beste prestatie op EK's: 2x een halve finale. En van WK's kan ik me geen bijzondere stunts herinneren.
  Trouwste user 2022 donderdag 10 augustus 2017 @ 19:39:21 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_173047137
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:14 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Engeland had geluk in 1966. Alleen die prestatie en het feit dat ze het moderne voetbal op de kaart gezet hebben zet ze blijkbaar hoog ik aanzien maar als je puur de prestaties van na 66 bekijkt dan is het een beetje een hoge middenmotor en niet veel meer. Beste prestatie op EK's: 2x een halve finale. En van WK's kan ik me geen bijzondere stunts herinneren.
Halve finale tegen Duitsland op het WK-90. Verloren na strafschoppen. That's it.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173048544
De Premier League is overrated. Als ik niet kan slapen zet ik een premier league match op en dan ben ik zo vertrokken.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_173048796
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:39 schreef tong80 het volgende:

[..]

Halve finale tegen Duitsland op het WK-90. Verloren na strafschoppen. That's it.

:P
Oh ja, dat was een pauper WK met gemiddeld zeer weinig goals en teams die handjeklap deden om gelijk te spelen in de poulefase omdat winst maar 2 punten opleverde, en dit WK kennelijk het WK was waarin iedereen ging voor het eerst ging lopen calculeren.

Engeland overleefde de poulefase omdat ze een keer van Egypte wonnen met 1-0, en twee keer gelijk speelden. Nederland is toen met 3x gelijkspelen (Engeland, Ierland, Egypte :') ) door het oog van de naald gekropen en als 3e in de poule uiteindelijk doorgegaan naar de 8e finales :')



England's performance at Italia 90 World Cup is venerated too much
Jonathan Wilson


If Gary Lineker had been denied a penalty against Cameroon England's tournament could have ended like many others - with elimination at the quarter-final stage

Perhaps, given England's perceived lack of success, it's only natural that we should hark always back to 1990, that we should be forever trying to recapture what made that tournament so compelling.

Yet it is a little odd. It doesn't take much of an examination of England's World Cup record to see how fine the margins sometimes are. In the last eight World Cups, England have reached the last eight (in 1982, the second phase comprised four three-team groups; so for the purposes of this stat I've counted the teams who finished second in those groups as losing quarter-finalists) on five occasions. Put like that, England's World Cup record doesn't sound too bad - in fact, only Brazil and (West) Germany can beat it.

In 1990, they went one stage further. Is that really enough to set that tournament apart? England were seven minutes from going out against Cameroon in the quarter-final. If they had, would we remember that tournament with such fondness? They were a minute from penalties against Belgium - who hit the woodwork three times.

source: the guardian


[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 10-08-2017 20:52:30 ]
pi_173048894
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:35 schreef Aiciu het volgende:
De Premier League is overrated. Als ik niet kan slapen zet ik een premier league match op en dan ben ik zo vertrokken.
Alleen Liverpool en Arsenal kijk ik. Zijn bijna allemaal van die schijtclubs geworden, doodzonde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')