abonnement Unibet Coolblue
pi_173060094
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ze heeft dus alleen het eten wat ze zei nodig te hebben vernietigd.
En daar komen we verder nooit meer op terug waarschijnlijk. D&D goden _O_
pi_173060109
quote:
Dat zal wel tof zijn, maar ik zie het allemaal niet gebeuren in zulke korte episodes en zonder Martin :{ Voor de boeken zal het zomaar kunnen.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:19:39 #253
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173060122
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

staat dat in de prophecys manual? :P
Gezond verstand. Iets wat al gebeurd is kun je niet meer voorspellen.
And so is the past
pi_173060297
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Vandaar ook dat alle theorywappies helemaal los gaan dat Drogon nu vergiftigd is. Waarom zou je dat ding anders scorpion noemen.
Zo heten die dingen in het echt toch ook gewoon?
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:27:59 #256
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173060336
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:26 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Zo heten die dingen in het echt toch ook gewoon?
In mijn woordenboek is het een ballista al zal die bijnaam best wel eens gebruikt kunnen zijn.
And so is the past
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:30:46 #258
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173060397
Die theorieën moet ik even laten bezinken. Kom ik op terug. Over de IB had ik ook al een soort van gelijke theorie.

En dat eten, zal wel blijken dat maar een klein deel verbrand is. Twintig karren lijkt mij nogal weinig.
And so is the past
pi_173060416
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

In mijn woordenboek is het een ballista al zal die bijnaam best wel eens gebruikt kunnen zijn.
quote:

The Three-span or Larger Scorpion bolt-shooter, is constructed from the description by Vitruvius, Augustus' catapult engineer, and from finds such as the iron frame discovered at Caminreal, Spain. The scorpion's accuracy is praised by Caesar, and it was the standard legionary catapult at the time of the Roman invasion of Britain.
Age of Empires II. _O_
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173060504
Soms denk ik dat GRRM zich vastgeschreven heeft en op theorie websites meeleest om ideeën op te doen voor de volgende boeken. De fanbase weet met heel gekke dingen te komen :D
pi_173060550
De tofste theorieën vond ik die van Varys en zijn blackfyre plan/bloed _O_
pi_173060628
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:30 schreef nogeenoudebekende het volgende:

En dat eten, zal wel blijken dat maar een klein deel verbrand is. Twintig karren lijkt mij nogal weinig.
ja dat sowieso. het is een loot train, dus lang. titel van de ep is, "spoils of war. "jaimie gaf aan "we are spread thin" ene einde zat al in kingslanding terwijl andere uiteinde nog een hele end van kingslanding was.

vind het ook opmerkelijk dat je overal online leest, "tjonge wat dom van dany dat ze al het voedsel verbrand". je ziet alleen maar een micro deel, aangezien ze zojuist de gehele reach hebben geplunderd.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173060662
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:18 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat zal wel tof zijn, maar ik zie het allemaal niet gebeuren in zulke korte episodes en zonder Martin :{ Voor de boeken zal het zomaar kunnen.
Had Tycho niet een soort zelfde speech als LF eerder waarin die zegt dat ze niet aan 'bad investments' doen. Ik zie het in de boeken nog wel gebeuren dat LF voor de Iron Bank blijkt te werken. LF komt oorspronkelijk ook van Braavos toch? Verder voor de serie wel een mooie manier om Braavos in de Battle for the Dawn te betrekken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173060687
gisteravond aflevering 4 gekeken, heerlijk seizoen tot nu toe _O_ O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_173060724
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:40 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Had Tycho niet een soort zelfde speech als LF eerder waarin die zegt dat ze niet aan 'bad investments' doen`. Ik zie het in de boeken nog wel gebeuren dat LF voor de Iron Bank blijkt te werken. LF komt oorspronkelijk ook van Braavos toch? Verder voor de serie wel een mooie manier om Braavos in de Battle for the Dawn te betrekken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LF komt dacht ik uit de buurt van the Vale. Maar het zal inderdaad wel tof zijn als Braavos nog wat gaat doen en dat de Iron Bank ook een plan heeft, want ze waren zo machtig en alles maar ze laten nog niet zoveel zien. De Iron Bank steunde Stannis ook al toch? Dus veel vertrouwen in Cersei hebben ze sowieso niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:46:24 #266
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173060805
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:40 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Had Tycho niet een soort zelfde speech als LF eerder waarin die zegt dat ze niet aan 'bad investments' doen. Ik zie het in de boeken nog wel gebeuren dat LF voor de Iron Bank blijkt te werken. LF komt oorspronkelijk ook van Braavos toch? Verder voor de serie wel een mooie manier om Braavos in de Battle for the Dawn te betrekken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn vader kwam uit Braavos.
And so is the past
pi_173060856
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:42 schreef hafcfan het volgende:

[..]

LF komt dacht ik uit de buurt van the Vale. Maar het zal inderdaad wel tof zijn als Braavos nog wat gaat doen en dat de Iron Bank ook een plan heeft, want ze waren zo machtig en alles maar ze laten nog niet zoveel zien. De Iron Bank steunde Stannis ook al toch? Dus veel vertrouwen in Cersei hebben ze sowieso niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij kwam z'n pa uit Braavos ofzo, misschien een very very long con. :P LF is immers degene die de throne zo in de schulden gezet heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:50:46 #268
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173060891
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:48 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Volgens mij kwam z'n pa uit Braavos ofzo, misschien een very very long con. :P LF is immers degene die de throne zo in de schulden gezet heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And so is the past
pi_173060896
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:35 schreef hafcfan het volgende:
De tofste theorieën vond ik die van Varys en zijn blackfyre plan/bloed _O_
En dan de theorie van het bloedcontract met de Golden Company (die Cersei nu in wilt huren) om een Targaryan aan de macht te helpen. c_/
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173060992
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:48 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Volgens mij kwam z'n pa uit Braavos ofzo, misschien een very very long con. :P LF is immers degene die de throne zo in de schulden gezet heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173061020
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:51 schreef Windhapper het volgende:

[..]

En dan de theorie van het bloedcontract met de Golden Company (die Cersei nu in wilt huren) om een Targaryan aan de macht te helpen. c_/
:Y Al zullen we die in de serie niet te zien krijgen denk ik, omdat die hele Aegon lijn ins geschrapt
pi_173061036
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173061106
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:56 schreef Windhapper het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173061119
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:56 schreef hafcfan het volgende:

[..]

:Y Al zullen we die in de serie niet te zien krijgen denk ik, omdat die hele Aegon lijn ins geschrapt
Ik heb wel stille hoop op de GC door Cersei's opmerking. :9
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173061218
http://popculture.com/tv-(...)k-season-7-spoilers/

Wat is dit voor belachelijke theorie :')
Flesje bier
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')