abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 10 augustus 2017 @ 12:53:21 #51
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173038724
Goed stukje proza Cyan! Fijn dat het ook allemaal goed was.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_173038803
Ik ben erg winderig de laatste tijd.

Geen idee waarom ik dit hier zit te vermelden _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 augustus 2017 @ 13:07:33 #53
163650 Greys
pi_173039049
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:56 schreef Nexum het volgende:
Ik ben erg winderig de laatste tijd.

Geen idee waarom ik dit hier zit te vermelden _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173039072
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:07 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O- _O- _O- _O- _O-

Nee maar serieus het is echt niet grappig meer

Ik zei laatst tegen mijn vrienden 'jongens ik hou dit niet meer hoor ik ga het gewoon doen of jullie het nou leuk vinden of niet' en ze moesten echt keihard lachen en liepen gelijk 500 meter van me af :D
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 13:13:20 #55
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173039195
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:07 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D wtf. hahahaha.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_173039241
Jullie moeten allemaal dit nummer luisteren:


GOD ik hou van Whitney _O_ _O_ _O_ _O_
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_173039296
Was onze grote vriend trouwens weer bezig?

Waarom mis ik de drama steeds... niet dat ik het nou zo geweldig vind maar ik hou er wel van om lekker mee te loeren met een bakje popcorn erbij.

Maar ja ik was de laatste tijd nou ook niet bepaald actief :P
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_173039486
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:17 schreef Nexum het volgende:
Was onze grote vriend trouwens weer bezig?

Waarom mis ik de drama steeds... niet dat ik het nou zo geweldig vind maar ik hou er wel van om lekker mee te loeren met een bakje popcorn erbij.

Maar ja ik was de laatste tijd nou ook niet bepaald actief :P
Het waren jouw kloons? :o ;)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_173039510
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het waren jouw kloons? :o ;)
omg nee! absoluut niet! dexter moet gestraft worden niet ik!

ik ben je zo dankbaar greys, echt waar, hoe kan ik een betere FOK'er worden?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_173039524
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:26 schreef Nexum het volgende:

[..]

omg nee! absoluut niet! dexter moet gestraft worden niet ik!

ik ben je zo dankbaar greys, echt waar, hoe kan ik een betere FOK'er worden?
_O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 augustus 2017 @ 13:30:57 #61
163650 Greys
pi_173039598
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het waren jouw kloons? :o ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 augustus 2017 @ 13:31:46 #62
163650 Greys
pi_173039612
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:26 schreef Nexum het volgende:

[..]

omg nee! absoluut niet! dexter moet gestraft worden niet ik!

ik ben je zo dankbaar greys, echt waar, hoe kan ik een betere FOK'er worden?
_O- _O-

Als jij ooit een van die kloons blijkt ruk ik in Lissabon persoonlijk de oren van je hoofd.
OBRRRRRIGADO!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173039622
quote:
6s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:30 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
MOEHAHAHAHAHAHAH IK BEN HET MEESTERBREIN ACHTER ALLES, VOOR 4 MAANDEN LANG HEB IK JULLIE LEVEN EEN HEL GEMAAKT MOEHAHAHAHAH

Grapje hoor.

Of niet soms? :o

Ik begin bijna bang van mezelf te worden :?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_173039642
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:31 schreef Greys het volgende:

[..]

_O- _O-

Als jij ooit een van die kloons blijkt ruk ik in Lissabon persoonlijk de oren van je hoofd.
OBRRRRRIGADO!
Lukt je toch niet!! Ik kom met al m'n 1000 en 1 klonen achter je aan!!!!!
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 13:34:00 #65
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173039672
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik las het vanochtend en begreep de link met de hiphop groep niet, maar het blijkt een serie te zijn.
:D _O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 augustus 2017 @ 13:34:36 #66
163650 Greys
pi_173039685
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:32 schreef Nexum het volgende:

[..]

Lukt je toch niet!! Ik kom met al m'n 1000 en 1 klonen achter je aan!!!!!
Neem je die witte baard ook mee dan?
Dan maken we een groepsfoto van jullie allemaal.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173039744
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Neem je die witte baard ook mee dan?
Dan maken we een groepsfoto van jullie allemaal.
Is WhiteBeard ook al een kloon?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 13:37:06 #68
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173039752
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:33 schreef Cyan9 het volgende:
Het verslag:

Ik pakte de auto, en reed bij huis weg. Ik was net wat te laat weg gegaan, maar dat overkomt me wel vaker. Met "vlot" doorrijden is het meestal wel op te lossen. De heenrit was verder niet echt noemenswaardig, behalve dan een dwars staande vrachtwagen op de weg vlak bij m'n huis (iets met laden en lossen), en dat ik bijna de afslag naar het ziekenhuis miste. Verder geen traag rijdende bejaarden op de weg, bonk golfjes (of waar de relkinders ook maar in rijden), of 200 km per uur rijdende Audi's/BMW's op de snelweg. Zelfs geen inhalende vrachtwagens. Wel nog een stoplicht die 5 minuten op rood bleef staan, maar ach, het was niet dat ik AL BIJNA TE LAAT WAS, of zo. Ik reed netjes 2 minuten voor tijd de parkeergarage in, en zat precies op tijd in de wachtkamer.

Na een paar minuten wachten was ik al aan de beurt (vorige keer liepen ze ruim 20 minuten uit). Logisch ook wel, er zat bijna geen mens in de wachtkamer, iets met vakantietijd en bouwvak en zo. Ik nam netjes plaats op stoel 1, en wachtte af wat er zou gaan gebeuren. Mevrouw de orthodontist-assistente-controleur vroeg hoe het allemaal gegaan was, of ik nog ergens last van had, en of ik het idee had dat er wat los zat. Naar mijn idee was het allemaal prima, dus na dat gezegd te hebben ging de controle beginnen. Spannend!

Mevrouw orthodontist-assistente-controleur (voortaan mevrouw OAC) keek eens even goed hoe alles eruit zag, maakte was slotjes los, controleerde of alles nog goed zat, en zegt dan doodleuk: "Nou, ik kan niet veel voor je doen. De draad doen z'n werk nog prima, dus die laten we mooi nog even zitten. Als deze draad uitgewerkt is zetten we er een dikkere draad in." Na nog wat te controleren vervolgt ze: "Ja, als ik er nu een dikkere draad in zet gaan je wortels kapot. Dat doen we dus niet." Vervolgens klikt ze alles weer vast, en kan ik weer gaan. Alles bij elkaar duurde het amper 10 minuten.

Weer terug in de parkeergarage accepteert het betaal ding m'n kaartje niet (terwijl ik eerst al 5 minuten naar een koppel heb lopen luisteren die stond te bakkeleien waarom hun pinpas het niet deed). Bij de tweede keer invoeren zegt de machine doodleuk dat er niks te betalen is. Ik vertrouw het niet helemaal, maar zoek toch de auto maar op en rij naar de uitgang. En zowaar gaat de slagboom gewoon voor me open. Zoals ene Linda al een keer zong: "'t is een wonder." Voor de terugweg besluit ik maar even een alternatieve route te rijden door het mooie Drentse landschap. Ik scheur wel nog even de snelweg op en af, maar verder zijn het prachtige binnenweggetjes. Tip voor jullie allen, Drenthe is geweldig voor een korte (of lange) vakantie. Gewoon doen, en je kunt er ook nog eens heel mooi fietsen. Ellen ten Damme zong er al eens over. Het wordt zelfs aangeprezen in reclames.

Eenmaal weer thuis zie ik op de klok dat ik amper een uur weg ben geweest. En dan toch nu dit dampende verslag. Deel twee volgt ergens in oktober, ik hoop dat jullie er zin in hebben.
_O_ voor het verslag. En ^O^ dat er niet teveel aan de hand was.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  † In Memoriam † donderdag 10 augustus 2017 @ 14:20:33 #69
368283 ato
pi_173040600
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:36 schreef Nexum het volgende:

[..]

Is WhiteBeard ook al een kloon?
Witte baard heeft een ouwe vriend als kloon (raadsel) denk ik.

En dat is al een oudje van Withney Houston..
Maar ja ben ik ook.
En je klacht over winderigheid, ander eetpatroon :)
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 10 augustus 2017 @ 14:22:03 #70
368283 ato
pi_173040629
Straks lekker biertje drinken in A'dam. Ik hoop op veel ESF hits.
Morgen zit ik in de sollicitatie comissie, hopenlijk zonder kater :)
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator donderdag 10 augustus 2017 @ 15:33:34 #71
375570 crew  Cyan9
pi_173041993
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:40 schreef Greys het volgende:
:D :D Geweldig.

Het moet een nieuwe Netflix serie worden, The OAC!
quote:
14s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:53 schreef ijs_beer het volgende:
Goed stukje proza Cyan! Fijn dat het ook allemaal goed was.
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:37 schreef Redefine het volgende:

[..]

_O_ voor het verslag. En ^O^ dat er niet teveel aan de hand was.
Dank dank, allen dankjewel. Ik neem deze award graag in ontvangst. Ik wil zoveel mensen bedanken, en dan vooral mezelf. Maar ook etc etc etc.

*land terug op aarde*

Ik zal m'n volgende avontuur vast inplannen. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 augustus 2017 @ 15:35:48 #72
163650 Greys
pi_173042043
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:33 schreef Cyan9 het volgende:

Ik wil zoveel mensen bedanken, en dan vooral mezelf.
:D :'( :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 10 augustus 2017 @ 15:45:43 #73
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173042284
:D

[ Bericht 16% gewijzigd door ijs_beer op 10-08-2017 15:48:11 (ja. 2 keer, 't kwam raar over. heel raar. ) ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 10 augustus 2017 @ 16:29:45 #74
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_173043087
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:33 schreef Cyan9 het volgende:
Het verslag:

Ik pakte de auto, en reed bij huis weg. Ik was net wat te laat weg gegaan, maar dat overkomt me wel vaker. Met "vlot" doorrijden is het meestal wel op te lossen. De heenrit was verder niet echt noemenswaardig, behalve dan een dwars staande vrachtwagen op de weg vlak bij m'n huis (iets met laden en lossen), en dat ik bijna de afslag naar het ziekenhuis miste. Verder geen traag rijdende bejaarden op de weg, bonk golfjes (of waar de relkinders ook maar in rijden), of 200 km per uur rijdende Audi's/BMW's op de snelweg. Zelfs geen inhalende vrachtwagens. Wel nog een stoplicht die 5 minuten op rood bleef staan, maar ach, het was niet dat ik AL BIJNA TE LAAT WAS, of zo. Ik reed netjes 2 minuten voor tijd de parkeergarage in, en zat precies op tijd in de wachtkamer.

Na een paar minuten wachten was ik al aan de beurt (vorige keer liepen ze ruim 20 minuten uit). Logisch ook wel, er zat bijna geen mens in de wachtkamer, iets met vakantietijd en bouwvak en zo. Ik nam netjes plaats op stoel 1, en wachtte af wat er zou gaan gebeuren. Mevrouw de orthodontist-assistente-controleur vroeg hoe het allemaal gegaan was, of ik nog ergens last van had, en of ik het idee had dat er wat los zat. Naar mijn idee was het allemaal prima, dus na dat gezegd te hebben ging de controle beginnen. Spannend!

Mevrouw orthodontist-assistente-controleur (voortaan mevrouw OAC) keek eens even goed hoe alles eruit zag, maakte was slotjes los, controleerde of alles nog goed zat, en zegt dan doodleuk: "Nou, ik kan niet veel voor je doen. De draad doen z'n werk nog prima, dus die laten we mooi nog even zitten. Als deze draad uitgewerkt is zetten we er een dikkere draad in." Na nog wat te controleren vervolgt ze: "Ja, als ik er nu een dikkere draad in zet gaan je wortels kapot. Dat doen we dus niet." Vervolgens klikt ze alles weer vast, en kan ik weer gaan. Alles bij elkaar duurde het amper 10 minuten.

Weer terug in de parkeergarage accepteert het betaal ding m'n kaartje niet (terwijl ik eerst al 5 minuten naar een koppel heb lopen luisteren die stond te bakkeleien waarom hun pinpas het niet deed). Bij de tweede keer invoeren zegt de machine doodleuk dat er niks te betalen is. Ik vertrouw het niet helemaal, maar zoek toch de auto maar op en rij naar de uitgang. En zowaar gaat de slagboom gewoon voor me open. Zoals ene Linda al een keer zong: "'t is een wonder." Voor de terugweg besluit ik maar even een alternatieve route te rijden door het mooie Drentse landschap. Ik scheur wel nog even de snelweg op en af, maar verder zijn het prachtige binnenweggetjes. Tip voor jullie allen, Drenthe is geweldig voor een korte (of lange) vakantie. Gewoon doen, en je kunt er ook nog eens heel mooi fietsen. Ellen ten Damme zong er al eens over. Het wordt zelfs aangeprezen in reclames.

Eenmaal weer thuis zie ik op de klok dat ik amper een uur weg ben geweest. En dan toch nu dit dampende verslag. Deel twee volgt ergens in oktober, ik hoop dat jullie er zin in hebben.
:D _O_

Mooi dat alles goed zit.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_173043190
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:22 schreef ato het volgende:
Straks lekker biertje drinken in A'dam. Ik hoop op veel ESF hits.
Morgen zit ik in de sollicitatie comissie, hopenlijk zonder kater :)
Ik moest gniffelen om je laatste zin. Ik hoop met je mee. Of niet, voor een leuke avond ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')