abonnement Unibet Coolblue
pi_173041218
quote:
Tsja... :')
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_173046677
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 23:14 schreef Breaker.Faker het volgende:
Nee hoor. Ik vindt eigenlijk niet kunnen dat hun eisen dat je moet betalen binnen 5 dagen anders komt er een incassobureau. Ik vraag of hun dit zo maar mogen.

Het geldt niet voor online veiling als ik de Consumentenbond moet geloven ik vindt het wel raar dat alles is beschermd behalve dit.
Beschermd? Dus het is de plicht van een website of Consumentenbond iedereen maar te beschermen voor ondoordachte keuzes? Je hebt iets gekocht wat je niet binnen 5 dagen kan betalen?

Ik vinDDDDD dat een ieder een boete zou moeten krijgen voor het schrijven van ik vindTTT, bedoel school is toch ook verplicht tot je 16e?
pi_173046953
Gefeliciteerd met je gewonnen veiling!
Meedoen is belangrijker dan winnen!
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:57:36 #29
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_173057494
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Godverdomme :')
TS is kliktokkie. Klikt maar op willekeurige dingen zonder erbij na te denken.
_O_ _O- :D
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:03:07 #30
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_173057550
Moet je maar onder bewind staan. Dan kan het wel :s) !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_173057717
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:18 schreef GodsSon het volgende:
Ik bied 5¤
Ik bied ¤7,50
pi_173058339
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 23:14 schreef Breaker.Faker het volgende:
Nee hoor. Ik vindt eigenlijk niet kunnen dat hun eisen dat je moet betalen binnen 5 dagen anders komt er een incassobureau. Ik vraag of hun dit zo maar mogen.

Het geldt niet voor online veiling als ik de Consumentenbond moet geloven ik vindt het wel raar dat alles is beschermd behalve dit.
"ik vind het niet kunnen", bieden op een veiling, deze winnen en dan willen terugtrekken, vind je dat wel normaal gedrag dan?
pi_173067588
Dit soort simpele zielen als TS hebben wij genoeg in onze schuldhulpverlening.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 17:26:53 #34
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_173068061
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:21 schreef cunial het volgende:

[..]

Ik bied ¤7,50
¤ 10,-
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_173068330
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 17:26 schreef kevin33 het volgende:

[..]

¤ 10,-
3,-
pi_173068788
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:54 schreef Jaeger85 het volgende:
Dit soort simpele zielen als TS hebben wij genoeg in onze schuldhulpverlening.
Daardoor houden de schuldhulpverleners werk. :D
pi_173080891
[x] Ongeschikt
Even a broken clock is right twice a day.
pi_173172555
Heb 2 mails gestuurd naar vakantieveiling.

De eerst kreeg ik de bericht terug dat 14 dagen bedenktijd alleen geldig is voor producten. Daarna nog een mail gestuurd of er een andere mogelijkheid is. Hierbij bericht teruggekregen dat ze een eenmalig voor mij een uitzondering maken en de veiling hebben geannuleerd.

Dus het is wel mogelijk. Ik vind vrij onduidelijk wat je rechten op dit gebied. Sommige sites zeggen weer wat anders dan andere.
Ik vraag wat nou als je een typ fout maakt door bijvoorbeeld een nul te veel.

Tijdens het plaatsen van de bod wist ik zeker dat deze uitje doorging.

Na een paar dagen wist ik snel dat het niet haalbaar was en daarom wou ik van af zien. En daarom deze topic.

Wat ik wel jammer van gebruikers die off topic gaan en kinderachtig reageren.

Als je niks te melden hebt doe het kan niet. In plaats van onzin reactie te plaatsen.

Deze topic mag gesloten worden
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 augustus 2017 @ 08:40:14 #39
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_173175946
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 23:07 schreef Breaker.Faker het volgende:
Deze topic mag gesloten worden
Helaas, je faalacties blijven voor eeuwig vindbaar in de krochten van FOK! *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 08:41:57 #40
155227 crew  Guppy
dus
pi_173175960
Je hebt in principe nergens recht op. VakantieVeilingen heeft je coulance verleend. Dat is iets anders dan er recht op hebben, de voorwaarden zijn vrij duidelijk.
Wat ze nu doen is gewoon damage control
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_173176018
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 23:07 schreef Breaker.Faker het volgende:
Heb 2 mails gestuurd naar vakantieveiling.

De eerst kreeg ik de bericht terug dat 14 dagen bedenktijd alleen geldig is voor producten. Daarna nog een mail gestuurd of er een andere mogelijkheid is. Hierbij bericht teruggekregen dat ze een eenmalig voor mij een uitzondering maken en de veiling hebben geannuleerd.

Dus het is wel mogelijk. Ik vind vrij onduidelijk wat je rechten op dit gebied.
Je rechten zijn duidelijk: bieden + winnen = betalen.

Dat ze een uitzondering voor je maken is een stukje service van hun kant, maar geen recht voor jou.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 09:15:15 #42
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_173176557
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 23:14 schreef Breaker.Faker het volgende:
Nee hoor. Ik vindt eigenlijk niet kunnen dat hun eisen dat je moet betalen binnen 5 dagen anders komt er een incassobureau. Ik vraag of hun dit zo maar mogen.

Het geldt niet voor online veiling als ik de Consumentenbond moet geloven ik vindt het wel raar dat alles is beschermd behalve dit.
Wat is daar nou raar aan? Je koopt iets en je weet wat je koopt. Waarom moet je dan de mogelijkheid hebben om het terug te brengen? Die verkoper heeft kosten aan jou. Daar moet die dan maar voor opdraaien?
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_173177072
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 23:07 schreef Breaker.Faker het volgende:

Hierbij bericht teruggekregen dat ze een eenmalig voor mij een uitzondering maken en de veiling hebben geannuleerd.
Is de eerste keer dat ik dat hoor. Daarmee doet VV (de baas is zeker op vakantie) zich wel de das om, want zo kan iedereen maar lukraak wat gaan bieden en later terugtrekken. Hoewel... het drijft het bod wel lekker op, natuurlijk.

Heb ook eens gehad dat ik (overduidelijk) een cijfertje teveel typte. Direct na het bod contact opgenomen, maar ik moest wel dokken. Toen ook nooit meer teruggekomen op VV.
pi_173182562
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 23:07 schreef Breaker.Faker het volgende:
Heb 2 mails gestuurd naar vakantieveiling.

De eerst kreeg ik de bericht terug dat 14 dagen bedenktijd alleen geldig is voor producten. Daarna nog een mail gestuurd of er een andere mogelijkheid is. Hierbij bericht teruggekregen dat ze een eenmalig voor mij een uitzondering maken en de veiling hebben geannuleerd.

Dus het is wel mogelijk. Ik vind vrij onduidelijk wat je rechten op dit gebied. Sommige sites zeggen weer wat anders dan andere.
Ik vraag wat nou als je een typ fout maakt door bijvoorbeeld een nul te veel.

Tijdens het plaatsen van de bod wist ik zeker dat deze uitje doorging.

Na een paar dagen wist ik snel dat het niet haalbaar was en daarom wou ik van af zien. En daarom deze topic.

Wat ik wel jammer van gebruikers die off topic gaan en kinderachtig reageren.

Als je niks te melden hebt doe het kan niet. In plaats van onzin reactie te plaatsen.

Deze topic mag gesloten worden
Je kunt bepaalde reacties kinderachtig vinden, maar ik lees in je post nergens dat jij gebruik hebt kunnen maken van een bepaald recht dat je had.
Vakantieveilingen is zo aardig geweest de veiling te annuleren, maar volgens hun voorwaarden (die je op hun site kunt vinden) hadden ze dat niet hoeven doen.
Jij bent degene die actief getallen gaat invullen of op knoppen gaat klikken om een door hen aangeboden actie te kopen. Dan is het ook jouw verantwoordelijkheid om vooraf te checken welke voorwaarden er zijn, en of jij daarmee kunt leven, en om te checken dat je het goede bedrag intikt. Zo moeilijk is dat allemaal niet.

En dit geldt ook voor andere sites.

Dit keer heb je geluk gehad, en hopelijk weer een goede les in het 'waar moet ik op letten als ik iets koop op internet'.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 16 augustus 2017 @ 14:01:42 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173183160
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Je hebt in principe nergens recht op. VakantieVeilingen heeft je coulance verleend. Dat is iets anders dan er recht op hebben, de voorwaarden zijn vrij duidelijk.
Wat ze nu doen is gewoon damage control
Ik geloof er eigenlijk niks van dat VV dat gedaan heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 14:07:10 #46
155227 crew  Guppy
dus
pi_173183299
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik geloof er eigenlijk niks van dat VV dat gedaan heeft.
Dat is nog een punt. Ik ben ook sceptisch eerlijk gezegd. Tenzij TS echt een special snowflake is, zijn de voorwaarden praktisch altijd bindend
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_173184504
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 23:07 schreef Breaker.Faker het volgende:
Heb 2 mails gestuurd naar vakantieveiling.

De eerst kreeg ik de bericht terug dat 14 dagen bedenktijd alleen geldig is voor producten. Daarna nog een mail gestuurd of er een andere mogelijkheid is. Hierbij bericht teruggekregen dat ze een eenmalig voor mij een uitzondering maken en de veiling hebben geannuleerd.

Dus het is wel mogelijk. Ik vind vrij onduidelijk wat je rechten op dit gebied. Sommige sites zeggen weer wat anders dan andere.
Ik vraag wat nou als je een typ fout maakt door bijvoorbeeld een nul te veel.

Tijdens het plaatsen van de bod wist ik zeker dat deze uitje doorging.

Na een paar dagen wist ik snel dat het niet haalbaar was en daarom wou ik van af zien. En daarom deze topic.

Wat ik wel jammer van gebruikers die off topic gaan en kinderachtig reageren.

Als je niks te melden hebt doe het kan niet. In plaats van onzin reactie te plaatsen.

Deze topic mag gesloten worden
Post die mail eens dan?
pi_173185070
Ik geloof er ook geen snars van, als je ook op klacht.nl kijkt zie je dat ze eigenlijk nooit afwijken van hun gestelde voorwaarden
  woensdag 16 augustus 2017 @ 17:54:08 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173188786
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat is nog een punt. Ik ben ook sceptisch eerlijk gezegd. Tenzij TS echt een special snowflake is, zijn de voorwaarden praktisch altijd bindend
Zelfs special snowflakes krijgen van VV geen special treatment.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173190291
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik geloof er eigenlijk niks van dat VV dat gedaan heeft.
Was mijn eerste reactie eerlijk gezegd ook....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')