abonnement Unibet Coolblue
pi_173027390
Update: Het heeft lang geduurd en ik was de hoop eigenlijk al kwijt. Iets dat ik in mei besteld had, is nu pas in augustus tot een goed eind gekomen.

Met Gearbest heb ik de volgende ervaring. De klantenservice helpt wel maar je krijgt vooral standaard e-mailtjes en moet soms hemel en aarde bewegen om door te dringen.

Aan de andere kant is mijn pakket gelukkig gevonden en heb ik vanmorgen om 9 uur het bericht gekregen dat mijn pakket inderdaad door hen is ontvangen. Gelukkig eind goed al goed!

quote:
Afijn ik had een tablet gekocht bij Gearbest, leuk en aardig...

Helaas was het tablet defect, ik dacht tja ik kan hem terugsturen naar China of proberen zelf te maken. Mijn besluit was erop gevallen om deze terug te sturen naar China. Netjes al het papier werk in orde gemaakt, alles ging goed.

Totdat hij werd afgeleverd bij Gearbest. Hij is afgeleverd PostNL heeft alles voor me uitgezocht. Bij Gearbest op de support afdeling krijg ik als bericht:

[quote] At 07/15/2017 06:24:48 CST
Thank you for contacting Gearbest.

We have received your information.

We need to confirm this issue with our support team and will get back to you with an update as soon as possible.

Thank you for your patience.
Daarna vraag ik nog eens hoe het zit en ik krijg terug:

quote:
Thank you very much for your kind reply and support.

Sorry for the inconvenience we have caused.

Please kindly wait and feel free to contact us.

Thank you for your patience and understnading.
Hoe lang ik moet wachten en waarop wordt mij niet duidelijk. Ben ik mijn 200 euro kwijt? Ja waarschijnlijk wel. Ik vind het erg jammer. Heb het netjes terug gestuurd, postNL heeft alles uitgezocht en het is afgeleverd. Had de papieren netjes in de doos gedaan alles was gewoon prima. Gearbest kan mijn pakketje echter niet vinden en ik wacht nu al een hele tijd.

Mijn pakketje is afgeleverd op 17 juni. Nu een maand of 2 later heb ik nog niks.

Had ik maar op Aliexpress gekocht, daar wordt de klant niet aan het lijntje gehouden. Ik vind het erg jammer dat het zo moet. Of ik die refund die ik heb gekozen nog ooit krijg? Geen idee na 2 maanden moet ik er denk ik niet meer vanuit gaan. Zou een wonder zijn als ik het terug krijg. [/quote]

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2017 11:41:44 ]
  donderdag 10 augustus 2017 @ 01:52:44 #2
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173033040
Je had beter op banggood kunnen kopen. Vaak als ik om de lage prijs toch maar weer eens bij gearbest bestel is er wel weer iets mis.
Ik hoop dat je het via de Nederlandse contactpersoon kan oplossen. Die klantenservice van hun is iig zo traag als wat. Altijd standaard antwoorden, net alsof ze je mail niet eens lezen. Ontzettend hinderlijk.
pi_173035310
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:04 schreef Argo het volgende:
Afijn ik had een tablet gekocht bij Gearbest, leuk en aardig...

Helaas was het tablet defect, ik dacht tja ik kan hem terugsturen naar China of proberen zelf te maken. Mijn besluit was erop gevallen om deze terug te sturen naar China. Netjes al het papier werk in orde gemaakt, alles ging goed.

Totdat hij werd afgeleverd bij Gearbest. Hij is afgeleverd PostNL heeft alles voor me uitgezocht. Bij Gearbest op de support afdeling krijg ik als bericht:

[..]

Daarna vraag ik nog eens hoe het zit en ik krijg terug:

[..]

Hoe lang ik moet wachten en waarop wordt mij niet duidelijk. Ben ik mijn 200 euro kwijt? Ja waarschijnlijk wel. Ik vind het erg jammer. Heb het netjes terug gestuurd, postNL heeft alles uitgezocht en het is afgeleverd. Had de papieren netjes in de doos gedaan alles was gewoon prima. Gearbest kan mijn pakketje echter niet vinden en ik wacht nu al een hele tijd.

Mijn pakketje is afgeleverd op 17 juni. Nu een maand of 2 later heb ik nog niks.

Had ik maar op Aliexpress gekocht, daar wordt de klant niet aan het lijntje gehouden. Ik vind het erg jammer dat het zo moet. Of ik die refund die ik heb gekozen nog ooit krijg? Geen idee na 2 maanden moet ik er denk ik niet meer vanuit gaan. Zou een wonder zijn als ik het terug krijg.
Ik zie nergens staan dat Gearbest je pakketje kwijt is... Dus of wij missen informatie, of je doet aannames. En ja, helaas kun je chinees spul beter zelf proberen te repareren of een refund zien te krijgen.
pi_173035436
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:17 schreef Ossi2k9 het volgende:

[..]

Ik zie nergens staan dat Gearbest je pakketje kwijt is... Dus of wij missen informatie, of je doet aannames. En ja, helaas kun je chinees spul beter zelf proberen te repareren of een refund zien te krijgen.
Mijn pakket is op 17 juni of zo afgeleverd. Tis nu al 10 augustus men verliest hoop na een tijdje. Ik heb alle hoop op de contactpersoon bevestigd.
pi_173035456
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 01:52 schreef ErkendFokker het volgende:
Je had beter op banggood kunnen kopen. Vaak als ik om de lage prijs toch maar weer eens bij gearbest bestel is er wel weer iets mis.
Ik hoop dat je het via de Nederlandse contactpersoon kan oplossen. Die klantenservice van hun is iig zo traag als wat. Altijd standaard antwoorden, net alsof ze je mail niet eens lezen. Ontzettend hinderlijk.
Ja het engelse warenhuis had wat ik nodig had. Ik dacht hmm geen douanekosten. Met aliexpress heb ik nooit problemen gehad. Maar ik hopp dat het netjes wordt opgelost.
  CHI shopkeeper donderdag 10 augustus 2017 @ 14:47:06 #6
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173041118
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:24 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja het engelse warenhuis had wat ik nodig had. Ik dacht hmm geen douanekosten. Met aliexpress heb ik nooit problemen gehad. Maar ik hopp dat het netjes wordt opgelost.
Heej Argo,
Ik heb gisteren uitgebreid verslag gedaan van je probleem. Ze zouden direct actie ondernemen is mij beloofd en kijk nu eens. Ik heb bericht gekregen dat ze je verschillende opties hebben aangeboden en dat de zaak nu eindelijk voor je is afgerond.
Fijn dat ik heb kunnen helpen!

Gearbest
pi_173042069
Ik heb ook net een beroerde ervaring met het bestellen van een tablet die niet aankwam. Uiteindelijk mijn geld teruggekregen na een claim van Pay Pal. Als je via hen hebt betaald zou ik ze meteen inschakelen.
pi_173042387
Ik heb vaker besteld bij Gearbest en nooit gezeur gehad met ze.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  CHI shopkeeper donderdag 10 augustus 2017 @ 17:31:34 #9
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173044244
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:36 schreef BillW het volgende:
Ik heb ook net een beroerde ervaring met het bestellen van een tablet die niet aankwam. Uiteindelijk mijn geld teruggekregen na een claim van Pay Pal. Als je via hen hebt betaald zou ik ze meteen inschakelen.
BillW,

Lees eerst even de tekst de volgende keer. Het probleem is opgelost! *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')