abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173056580
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 03:10 schreef MakkieR het volgende:
ik snap echt niet waarom je naar een land als dit wilt afreizen. Het land is achterlijk, bloedheet, gevaarlijk, alleen maar woestijn, en zo niet gastvrij. Nog voor geen miljoen stap ik in het vliegtuig richting SA.
Normaal gesproken verdien je er als expat ruim voldoende, het leven op de compound en op de ambassades is prima uit te houden (inclusief alcohol), en binnen een paar uur zit je zo in een van de omringende Golfstaten als je toch een weekend vrij wilt hebben.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 06:20:53 #77
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_173056705
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 03:10 schreef MakkieR het volgende:
ik snap echt niet waarom je naar een land als dit wilt afreizen. Het land is achterlijk, bloedheet, gevaarlijk, alleen maar woestijn, en zo niet gastvrij. Nog voor geen miljoen stap ik in het vliegtuig richting SA.
Achterlijk, ja als in grotendeels achtergebleven in ontwikkeling en mentaliteit.
Bloedheet, check 48 overdag en nog steeds 30 's nachts, maar de winters zijn ok en schijnbaar is het zuidwesten het hele jaar wel draaglijk.
Gevaarlijk, nee, vrij weinig gewone criminaliteit, verkeer is wel heel gevaarlijk. Als je je buiten politiek en religie houdt zul je ook geen issues met de overheid krijgen.
Alleen woestijn, grotendeels, maar ook bergen etc.
Niet gastvrij, ligt er een beetje aan. Voor arbeiders niet, hoger opgeleide expats niet echt van harte. Toerisme doen ze (nog) niet aan.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:15:50 #78
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173062917
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:47 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Alsof zij hier zich aanpassen aan onze cultuur... :')
:O dit is het aloude intolerant zijn voor mensen die intolerant zijn, of willen emigreren naar een land waar geen migranten worden toegelaten...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
LPs | CDs
pi_173063874
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 13:15 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:O dit is het aloude intolerant zijn voor mensen die intolerant zijn, of willen emigreren naar een land waar geen migranten worden toegelaten...
Hoe tolerant zijn wij wel niet en hoe intolerant zijn zij wel niet? Het is bij hun vooral nemen en wij geven alleen maar (en nee ik heb het niet over geld). Nooit zeggen ze van: voorruit, het is jullie cultuur, wij passen ons wel aan aan die van jullie. Nee ze zeggen, jullie passen je maar aan ons aan en wij niet aan jullie, punt.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:05:12 #80
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173063986
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:01 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Hoe tolerant zijn wij wel niet en hoe intolerant zijn zij wel niet? Het is bij hun vooral nemen en wij geven alleen maar (en nee ik heb het niet over geld). Nooit zeggen ze van: voorruit, het is jullie cultuur, wij passen ons wel aan aan die van jullie. Nee ze zeggen, jullie passen je maar aan ons aan en wij niet aan jullie, punt.
Als zij in een vliegtuig van de klm zitten krijgen ze ook gewoon een broodje kaas en een bakje stampot... En zitten de vrouwen met blote benen in dezelfde ruimte als de mannen.

Als jij wilt dat zij zich aan jouw cultuur aanpassen dan is jezelf niet aanpassen aan hun cultuur in hun vliegtuigmaatschappij het laatste wat je moet doen. Anders is het alsof je in jouw huis niemand aan de radio wil laten zitten maar zelf wel aan de radio van anderen gaat pielen.
LPs | CDs
pi_173064480
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:05 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Als zij in een vliegtuig van de klm zitten krijgen ze ook gewoon een broodje kaas en een bakje stampot... En zitten de vrouwen met blote benen in dezelfde ruimte als de mannen.

Als jij wilt dat zij zich aan jouw cultuur aanpassen dan is jezelf niet aanpassen aan hun cultuur in hun vliegtuigmaatschappij het laatste wat je moet doen. Anders is het alsof je in jouw huis niemand aan de radio wil laten zitten maar zelf wel aan de radio van anderen gaat pielen.
Ik sta open voor alles, maar ben er soms ff moe van hoe hard buitenlanders schreeuwen om hun "rechten" en wij niets eisen in hun land en ook hoe snel wij hun zin geven ipv te zeggen, wacht eens ff...

Wat betreft hun vliegtuigen en regels, prima. Dat is geen punt van discussie voor mij. En het valt nog mee dat KLM geen halal eten aan boord heeft, dat dat nog niet geist is...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:30:15 #82
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173064639
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:24 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik sta open voor alles, maar ben er soms ff moe van hoe hard buitenlanders schreeuwen om hun "rechten" en wij niets eisen in hun land en ook hoe snel wij hun zin geven ipv te zeggen, wacht eens ff...

Wat betreft hun vliegtuigen en regels, prima. Dat is geen punt van discussie voor mij. En het valt nog mee dat KLM geen halal eten aan boord heeft, dat dat nog niet geist is...
Precies waarom zouden wij ons zorgen maken over hoe je gekleed moet zijn in een arabisch vliegtuig. Wij gaan toch ook niet klagen dat taiwanese tuktuks nogal krap zijn voor lange nederlanders. Of dat je in oostenrijk je schoenen bij de deur uit moet doen om het binnen schoner te houden....
LPs | CDs
pi_173069290
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:35 schreef VEM2012 het volgende:
Zouden ze overal in moeten voeren. Uitzondering voor vrouwen met een mooi lichaam, die mogen best wat laten zien. Maar in een vliegtuig, waar de meesten opeen gepakt zittten als vee richting de slacht, is het niet fraai om geconfronteerd te worden met bv een brits wijf met overgewicht die toch sexy denkt te zijn als ze maar zo min mogelijk bedekt van wat niemand wenst te zien.

En dat geldt ook voor mannen.
Vrouwen met mooie lichamen bestaan niet meer. Ze zijn allemaal al genaaid door het slecht volk.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')