FOK!forum / The China Shop / [Gearbest] Je pakketje niet aangekomen en de EU Express verzendmethode gebruikt?
Gearbestwoensdag 9 augustus 2017 @ 17:12
Hallo mensen,
Heb jij een bestelling geplaatst bij Gearbest en de verzendmethode EU Express gekozen? Is deze tevens nog NIET aangekomen? Meld je dan hier en vermeld meteen het ordernummer!
Door omstandigheden zijn er namelijk 3 pakketjes verloren gegaan. Het klantenservice team doet momenteel een onderzoek van wie deze pakketjes zijn. Ze zullen dan contact met je opnemen voor een eventuele nieuwe zending van je bestelling of het geld terugboeken. Meld je dus hier als jij denkt dat het jou pakketje is.
Mochten er vragen zijn dan horen we het graag.

Gearbest
Maurits_Van_Nieropdonderdag 10 augustus 2017 @ 05:45
Hoi, kopie van FB, maar: ik heb order WB1707221518179554 nog niet ontvangen die al ontvangen zou moeten zijn. Kunnen jullie even kijken? Merci!
Gearbestdonderdag 10 augustus 2017 @ 14:56
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 05:45 schreef Maurits_Van_Nierop het volgende:
Hoi, kopie van FB, maar: ik heb order WB1707221518179554 nog niet ontvangen die al ontvangen zou moeten zijn. Kunnen jullie even kijken? Merci!
Hallo Maurits_Van_Nierop,

Ik heb het even voor je nagekeken en gevraagd. Je pakketje is verzonden met Registered Air Mail--Azerbaijan Registered. Deze verzendmethode duurt zeer lang. We vragen je nog 20 dagen te wachten. Mocht je na 20 dagen nog steeds je pakketje niet hebben ontvangen neem dan hier terug contact op of maak een support ticket aan op de website. Nog heel even wachten dus.
Gearbest
jnsvrvrijdag 11 augustus 2017 @ 12:29
Dag Gearbest

Aug 03, 2017 14:20:06
Order number: W1708031420060886
Shipping method: EU Express

Kunnen jullie nakijken hoe het met mijn pakketje zit?
Gearbestvrijdag 11 augustus 2017 @ 14:53
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 12:29 schreef jnsvr het volgende:
Dag Gearbest

Aug 03, 2017 14:20:06
Order number: W1708031420060886
Shipping method: EU Express

Kunnen jullie nakijken hoe het met mijn pakketje zit?
Hallo jnsvr,
Ik heb het doorgegeven en wacht nu op een terugkoppeling. Waarschijnlijk wel pas maandag reactie terug door het weekend.
jnsvrvrijdag 11 augustus 2017 @ 15:03
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:53 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo jnsvr,
Ik heb het doorgegeven en wacht nu op een terugkoppeling. Waarschijnlijk wel pas maandag reactie terug door het weekend.
Dank je wel, ik ben benieuwd!

Alvast een fijn weekend.
Jens
jnsvrmaandag 14 augustus 2017 @ 10:24
Dag Gearbest

Hopelijk hebben jullie ondertussen een terugkoppeling ontvangen ivm
Aug 03, 2017 14:20:06
Order number: W1708031420060886
Shipping method: EU Express

Ik zie sinds 3 augustus nog steeds het volgende. Lijkt me dus dat het UK Warehouse nog steeds aan het wachten is op het order.
We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly

Date & Time: 03 Aug 2017 21:20
Location: Southall
Description: Your parcel is on its way

Alvast bedankt

[ Bericht 7% gewijzigd door jnsvr op 14-08-2017 10:55:53 ]
Gearbestmaandag 14 augustus 2017 @ 11:38
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 10:24 schreef jnsvr het volgende:
Dag Gearbest

Hopelijk hebben jullie ondertussen een terugkoppeling ontvangen ivm
Aug 03, 2017 14:20:06
Order number: W1708031420060886
Shipping method: EU Express

Ik zie sinds 3 augustus nog steeds het volgende. Lijkt me dus dat het UK Warehouse nog steeds aan het wachten is op het order.
We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly

Date & Time: 03 Aug 2017 21:20
Location: Southall
Description: Your parcel is on its way

Alvast bedankt
Hallo jnsvr,

Ik heb zojuist een terugkoppeling gekregen. EU express is ongeveer tussen de 12-18 dagen shipping time. Je pakketje is verzonden op 5 Augustus en zal dus binnenkort in de UK aankomen. Nog heel even geduld. Het is onderweg ^O^
jnsvrmaandag 14 augustus 2017 @ 11:53
quote:
Hallo jnsvr,

Ik heb zojuist een terugkoppeling gekregen. EU express is ongeveer tussen de 12-18 dagen shipping time. Je pakketje is verzonden op 5 Augustus en zal dus binnenkort in de UK aankomen. Nog heel even geduld. Het is onderweg ^O^
Goed om te horen dat dit niet een van de pakketjes is dat verloren is gegaan.
Dan wacht ik nog even af. Is het 12-18 dagen of werkdagen? Welke datum zou ik ten laatste een wijziging moeten zien? Dan weet ik wanneer ik jullie best verwittig als ik nog steeds geen verandering bij de tracking zie.
Gearbestdinsdag 15 augustus 2017 @ 10:00
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:53 schreef jnsvr het volgende:

[..]

Goed om te horen dat dit niet een van de pakketjes is dat verloren is gegaan.
Dan wacht ik nog even af. Is het 12-18 dagen of werkdagen? Welke datum zou ik ten laatste een wijziging moeten zien? Dan weet ik wanneer ik jullie best verwittig als ik nog steeds geen verandering bij de tracking zie.
Dit zijn werkdagen. Dit is wel de aller uiterste datum, want vaak zijn die er wel veel eerder dan dat.
jnsvrdinsdag 15 augustus 2017 @ 22:46
quote:
Dit zijn werkdagen. Dit is wel de aller uiterste datum, want vaak zijn die er wel veel eerder dan dat.
Vooruitgang!
Your estimated delivery date is Thursday, 17 August 2017, as requested we will deliver your parcel between 06:00 and 22:00.

Lijkt dus goed te komen :)
Gearbestwoensdag 16 augustus 2017 @ 11:04
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 22:46 schreef jnsvr het volgende:

[..]

Vooruitgang!
Your estimated delivery date is Thursday, 17 August 2017, as requested we will deliver your parcel between 06:00 and 22:00.

Lijkt dus goed te komen :)
Dat is nog eens goed nieuws! :Y *O*
jnsvrdinsdag 22 augustus 2017 @ 14:07
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:04 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is nog eens goed nieuws! :Y *O*
Gearbest, ik heb nogal een last met DPD zeg.

Ik weet niet of jullie dit kunnen opnemen, maar echt niet tevreden met de manier van werken bij hen.
Ter info, ik heb het product dat normaal op 17 augustus geleverd zou worden, nog steeds niet in mijn bezit.

Hier mijn verhaal, dat nog geen einde heeft aangezien ik nog moet afwachten of het effectief morgen wel geleverd gaat worden..

----
Donderdag 17 aug: mislukt door overmacht. Wordt geleverd op kantoor en Pukkelpop in de buurt heeft het de chauffeur blijkbaar wat moeilijk gemaakt.
Die dag gebeld met de vraag om het de volgende dag niet opnieuw te proberen en dat ik het wel zou ophalen in een PickUp shop in de buurt.

Vrijdag 18 aug: Ik zie geen wijziging in trackinginfo. Opnieuw gebeld tegen het einde van de dag. Blijkt dat het fout is doorgegeven en het pakket zich gewoon op het depot in Luik bevindt. Gezegd dat het dan maandag gewoon terug op oorspronkelijke afleveradres geleverd mag worden aangezien het evenement dan voorbij is.

Maandag 21 aug: Geen nieuwe info bij trackinginfo. Voor de middag gebeld en OPNIEUW blijkt het fout doorgegeven te zijn en bevindt het zich nog steeds in Luik op het depot. Totaal niet onderweg naar mij.
Verzekerd dat het nu wel opnieuw verzonden zal worden naar mijn gekozen afleveradres. Ben benieuwd of ik het morgen eindelijk zal ontvangen. Wat een soep met DPD.

Ook in België énkel via email of telefonisch te bereiken. Vrijdag al gestuurd via e-mail, daar nog geen response op gehad. Tot nu toe 3 keer gebeld, natuurlijk een betaalnummer. 30c/min, en in wacht staan duurt daar natuurlijk ettelijke minuten.

Dinsdag 22 aug: Voor de middag nog steeds geen nieuwe trackinginfo beschikbaar. Al uit voorzorg gebeld en werd me verzekerd dat het vandaag geleverd zou worden.
Rond de middag nieuwe trackinginfo gehad en blijkt dat er een sorteerfout is gebeurd. Het pakket wordt OPNIEUW niet geleverd en kan weer een dag extra wachten.
Ze stellen ook voor om het pakket op te halen in Luik (45min rit, enkel). En dat voor een courierdienst.. Ik verwacht op z'n minste dat ze het op de een of andere manier op een pickup punt krijgen, vandaag nog, maar dat lijkt niet het geval te zijn. Opnieuw dus maar wachten en hopen dat het morgen alsnog geleverd wordt. Bijna 1 week verder zijn we dus, terwijl het er donderdag in principe had kunnen zijn.

Ergste van al is dat ze normaal het pakket bij een Pickup shop afleveren zodat de ontvanger het ZO SNEL ALS MOGELIJK in zijn bezit heeft. Als ze dat gewoon hadden gedaan was het al lang in orde geweest.

Hoeveel pogingen worden gedaan om een pakket te leveren?
De chauffeur doet standaard één bezorgpoging. Bent u niet thuis? Dan probeert hij uw pakket bij de buren of de dichtstbijzijnde Pickup shop te bezorgen, zodat u zo snel mogelijk in het bezit bent van uw pakket.


Kostprijs gesprekken
Donderdag: voor ¤ 5,01 gebeld.
Vrijdag: voor ¤ 5,72 gebeld.
Maandag: voor ¤ 3,26 gebeld.
Dinsdag: voor ¤ 7,04 gebeld.

*diepe zucht*

[ Bericht 1% gewijzigd door jnsvr op 22-08-2017 16:48:09 ]
Azerdiondinsdag 22 augustus 2017 @ 14:15
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:07 schreef jnsvr het volgende:
...
Heb helaas geen inhoudelijk antwoord voor je, maar wat een prutswerk van DPD. En jij moet er ook nog eens achteraan gaan.

Ik weet niet precies wat je rechten zijn (helemaal niet in België), maar zijn dit geen kosten die je op hen (DPD) kan verhalen? Misschien dat de eerste keer overmacht was (en jouw eerste keer bellen dus niet meetelt), maar de rest zijn gewoon domme fouten.

Waar slaat het trouwens op dat je geld moet betalen om te bellen naar een nummer waarbij de kans enorm is dat de reden dat je belt is dat er iets bij hen mis is gegaan... 8)7 maar goed dat is een andere discussie.
jnsvrdinsdag 22 augustus 2017 @ 14:26
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:15 schreef Azerdion het volgende:

[..]
Heb helaas geen inhoudelijk antwoord voor je, maar wat een prutswerk van DPD. En jij moet er ook nog eens achteraan gaan.
Doe ik continu, en jammer genoeg is tot nu toe de enige manier om er achter aan te gaan door er dicht op te zitten en bellen van zodra ik een vermoeden heb dat het dreigt mis te lopen.
Ze beweren telkens maar dat het de volgende dag in orde zou zijn, maar dat is keer op keer al misgelopen. Qua kosten zou ik niet weten of ik dat op hen kan afschuiven. Ik kies er natuurlijk voor om hen te contacteren omdat ik info zou willen. Ik kan ook gewoon wachten en -uiteindelijk- zal het wel goed komen zeker? Ergste is dat ze totaal niet bereikbaar zijn via gratis methodes (mail, krijg ik geen reply op en Facebook/Twitter gebruiken ze niet).
Gearbestdinsdag 22 augustus 2017 @ 19:13
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:07 schreef jnsvr het volgende:

[..]

Gearbest, ik heb nogal een last met DPD zeg.

Ik weet niet of jullie dit kunnen opnemen, maar echt niet tevreden met de manier van werken bij hen.
Ter info, ik heb het product dat normaal op 17 augustus geleverd zou worden, nog steeds niet in mijn bezit.

Hier mijn verhaal, dat nog geen einde heeft aangezien ik nog moet afwachten of het effectief morgen wel geleverd gaat worden..

----
Donderdag 17 aug: mislukt door overmacht. Wordt geleverd op kantoor en Pukkelpop in de buurt heeft het de chauffeur blijkbaar wat moeilijk gemaakt.
Die dag gebeld met de vraag om het de volgende dag niet opnieuw te proberen en dat ik het wel zou ophalen in een PickUp shop in de buurt.

Vrijdag 18 aug: Ik zie geen wijziging in trackinginfo. Opnieuw gebeld tegen het einde van de dag. Blijkt dat het fout is doorgegeven en het pakket zich gewoon op het depot in Luik bevindt. Gezegd dat het dan maandag gewoon terug op oorspronkelijke afleveradres geleverd mag worden aangezien het evenement dan voorbij is.

Maandag 21 aug: Geen nieuwe info bij trackinginfo. Voor de middag gebeld en OPNIEUW blijkt het fout doorgegeven te zijn en bevindt het zich nog steeds in Luik op het depot. Totaal niet onderweg naar mij.
Verzekerd dat het nu wel opnieuw verzonden zal worden naar mijn gekozen afleveradres. Ben benieuwd of ik het morgen eindelijk zal ontvangen. Wat een soep met DPD.

Ook in België énkel via email of telefonisch te bereiken. Vrijdag al gestuurd via e-mail, daar nog geen response op gehad. Tot nu toe 3 keer gebeld, natuurlijk een betaalnummer. 30c/min, en in wacht staan duurt daar natuurlijk ettelijke minuten.

Dinsdag 22 aug: Voor de middag nog steeds geen nieuwe trackinginfo beschikbaar. Al uit voorzorg gebeld en werd me verzekerd dat het vandaag geleverd zou worden.
Rond de middag nieuwe trackinginfo gehad en blijkt dat er een sorteerfout is gebeurd. Het pakket wordt OPNIEUW niet geleverd en kan weer een dag extra wachten.
Ze stellen ook voor om het pakket op te halen in Luik (45min rit, enkel). En dat voor een courierdienst.. Ik verwacht op z'n minste dat ze het op de een of andere manier op een pickup punt krijgen, vandaag nog, maar dat lijkt niet het geval te zijn. Opnieuw dus maar wachten en hopen dat het morgen alsnog geleverd wordt. Bijna 1 week verder zijn we dus, terwijl het er donderdag in principe had kunnen zijn.

Ergste van al is dat ze normaal het pakket bij een Pickup shop afleveren zodat de ontvanger het ZO SNEL ALS MOGELIJK in zijn bezit heeft. Als ze dat gewoon hadden gedaan was het al lang in orde geweest.

Hoeveel pogingen worden gedaan om een pakket te leveren?
De chauffeur doet standaard één bezorgpoging. Bent u niet thuis? Dan probeert hij uw pakket bij de buren of de dichtstbijzijnde Pickup shop te bezorgen, zodat u zo snel mogelijk in het bezit bent van uw pakket.


Kostprijs gesprekken
Donderdag: voor ¤ 5,01 gebeld.
Vrijdag: voor ¤ 5,72 gebeld.
Maandag: voor ¤ 3,26 gebeld.
Dinsdag: voor ¤ 7,04 gebeld.

*diepe zucht*
Hmmm dat is wel een super vervelende situatie. Ik heb het voor je aangekaart, maar zal ook morgen pas zijn als ze iets kunnen doen.... Ik heb geen idee of Gearbest invloed op heeft dus kan niks beloven. Hopelijk komen ze morgen alsnog aan de deur voor je pakketje.
jnsvrwoensdag 23 augustus 2017 @ 10:52
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:13 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hmmm dat is wel een super vervelende situatie. Ik heb het voor je aangekaart, maar zal ook morgen pas zijn als ze iets kunnen doen.... Ik heb geen idee of Gearbest invloed op heeft dus kan niks beloven. Hopelijk komen ze morgen alsnog aan de deur voor je pakketje.
Ik vrees dat jullie weinig kunnen doen. Ik heb ondertussen ook al een klachtenmail gestuurd naar DPD, maar aangezien ik daar sinds vorige vrijdag al geen gehoor krijg op een simpele vraag betwijfel ik dat dit wel goed gaat aankomen.

Laat me zeker weten als jullie wat meer info kunnen vergaren of als er een manier is waarbij DPD me dit leed wat kan minderen, want dit is echt onvoorstelbaar.
(Ter info, nog geen nieuwe trackinginfo beschikbaar op dit moment voor vandaag).
Laatste update:
22.08.2017 11:08 Flémalle (BE)
Bij het depot.
Sorteerfout bij depot

*Update 11:15*
Ik heb zonet nogmaals DPD gecontacteerd (kostprijs gesprek ¤ 2,29) en ze beweren dat het vandaag zonder problemen (wat ik al elke dag heb gehoord) geleverd zal worden. Ik ben benieuwd.

*Update 13:31*
OPNIEUW niet geleverd
23.08.2017 12:50 Flémalle (BE)
Bij het depot.
Gebrek aan ruimte

Dit is te gek voor woorden. Ze kunnen het pakket sinds donderdag dus al niet tot hier krijgen. Elke dag opnieuw hoor ik dat het de volgende dat gaat zijn.

OPNIEUW gebeld, opnieuw kosten (¤ 4,12) en geeist dat het vandaag alsnog geleverd zal worden. Ze gaan me terug contacteren als ze er meer info over hebben en het is is geëscaleerd.

*Update 20:49*
Niemand heeft me teruggebeld en kan de levering voor vandaag opnieuw vergeten. Morgen een nieuwe dag en we zijn letterlijk 1 week verder om het pakje van Luik tot Hasselt te krijgen (45min rit).

*Update 24.08.2017 - 09:32*
Pakket opnieuw onderweg voor levering. Ik ben benieuwd.

*Update 24.08.2017 - 16:50"
EIN-DE-LIJK zijn ze er in geslaagd het pakket af te leveren. Vreemd genoeg zelfs niet geprobeerd te leveren op mijn afleveradres maar direct bij een Parcel pickup shop in de buurt. Kon ik er nog zelf achteraan gaan, maar OK. Beter dat dan alles wat er afgelopen dagen is gebeurd.

@Gearbest. Ik weet niet wat jullie kunnen betekenen, maar zoals ik zei ben ik erg teleurgesteld in de service die ze bieden. Een week heeft het dus geduurd om het pakket tot bij mij te krijgen en is elke dag er wel iets gebeurd waardoor ik bleef falen.

Wel heel blij met het product zelf (Xiaomi Vacuum)! Kijk er naar uit het volledig uit te proberen, maar de eerste (halve) ronde zit er al op.

[ Bericht 5% gewijzigd door jnsvr op 24-08-2017 23:15:37 ]
Gearbestmaandag 28 augustus 2017 @ 10:28
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:52 schreef jnsvr het volgende:

[..]

Ik vrees dat jullie weinig kunnen doen. Ik heb ondertussen ook al een klachtenmail gestuurd naar DPD, maar aangezien ik daar sinds vorige vrijdag al geen gehoor krijg op een simpele vraag betwijfel ik dat dit wel goed gaat aankomen.

Laat me zeker weten als jullie wat meer info kunnen vergaren of als er een manier is waarbij DPD me dit leed wat kan minderen, want dit is echt onvoorstelbaar.
(Ter info, nog geen nieuwe trackinginfo beschikbaar op dit moment voor vandaag).
Laatste update:
22.08.2017 11:08 Flémalle (BE)
Bij het depot.
Sorteerfout bij depot

*Update 11:15*
Ik heb zonet nogmaals DPD gecontacteerd (kostprijs gesprek ¤ 2,29) en ze beweren dat het vandaag zonder problemen (wat ik al elke dag heb gehoord) geleverd zal worden. Ik ben benieuwd.

*Update 13:31*
OPNIEUW niet geleverd
23.08.2017 12:50 Flémalle (BE)
Bij het depot.
Gebrek aan ruimte

Dit is te gek voor woorden. Ze kunnen het pakket sinds donderdag dus al niet tot hier krijgen. Elke dag opnieuw hoor ik dat het de volgende dat gaat zijn.

OPNIEUW gebeld, opnieuw kosten (¤ 4,12) en geeist dat het vandaag alsnog geleverd zal worden. Ze gaan me terug contacteren als ze er meer info over hebben en het is is geëscaleerd.

*Update 20:49*
Niemand heeft me teruggebeld en kan de levering voor vandaag opnieuw vergeten. Morgen een nieuwe dag en we zijn letterlijk 1 week verder om het pakje van Luik tot Hasselt te krijgen (45min rit).

*Update 24.08.2017 - 09:32*
Pakket opnieuw onderweg voor levering. Ik ben benieuwd.

*Update 24.08.2017 - 16:50"
EIN-DE-LIJK zijn ze er in geslaagd het pakket af te leveren. Vreemd genoeg zelfs niet geprobeerd te leveren op mijn afleveradres maar direct bij een Parcel pickup shop in de buurt. Kon ik er nog zelf achteraan gaan, maar OK. Beter dat dan alles wat er afgelopen dagen is gebeurd.

@Gearbest. Ik weet niet wat jullie kunnen betekenen, maar zoals ik zei ben ik erg teleurgesteld in de service die ze bieden. Een week heeft het dus geduurd om het pakket tot bij mij te krijgen en is elke dag er wel iets gebeurd waardoor ik bleef falen.

Wel heel blij met het product zelf (Xiaomi Vacuum)! Kijk er naar uit het volledig uit te proberen, maar de eerste (halve) ronde zit er al op.
Fijn om te horen dat je pakketje alsnog is aangekomen. Hopelijk heb nu veel profijt van de robot stofzuiger!
Dennis_Van_Den_Bergwoensdag 30 augustus 2017 @ 18:27
Hallo,

Ik zie dit bericht nu pas. Ik heb ook een pakketje besteld via gearbest dat nog niet is aangekomen.

Het ordernummer is W1707171329350605.

De bestelling is geplaatst op 17 juli.

Misschien kunnen jullie me verder helpen :)
Gearbestdonderdag 31 augustus 2017 @ 00:41
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:27 schreef Dennis_Van_Den_Berg het volgende:
Hallo,

Ik zie dit bericht nu pas. Ik heb ook een pakketje besteld via gearbest dat nog niet is aangekomen.

Het ordernummer is W1707171329350605.

De bestelling is geplaatst op 17 juli.

Misschien kunnen jullie me verder helpen :)
Hallo Dennis van den Berg,
Ik ga dit voor je nakijken. Hopelijk heb ik snel bericht terug.
Dennis_Van_Den_Bergdonderdag 31 augustus 2017 @ 06:12
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 00:41 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo Dennis van den Berg,
Ik ga dit voor je nakijken. Hopelijk heb ik snel bericht terug.
Dankjewel 😃
Gearbestdonderdag 31 augustus 2017 @ 11:56
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 06:12 schreef Dennis_Van_Den_Berg het volgende:

[..]

Dankjewel 😃
Hallo Dennis,
Jou verzendmethode is gebeurd via Azerbaijan Air Mail en niet via EU Express.
Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. De laaste tijd zijn er vele orders verloren gegaan via deze manier van verzenden en we biederen deze verzendmethode nu ook niet meer aan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan.
Dennis_Van_Den_Bergdonderdag 31 augustus 2017 @ 15:39
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 11:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo Dennis,
Jou verzendmethode is gebeurd via Azerbaijan Air Mail en niet via EU Express.
Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. De laaste tijd zijn er vele orders verloren gegaan via deze manier van verzenden en we biederen deze verzendmethode nu ook niet meer aan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan.
Graag wil ik dan toch overgaan op resend. Dan wordt hij dus wel via EU Verzonden?
Gearbestvrijdag 1 september 2017 @ 00:29
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 15:39 schreef Dennis_Van_Den_Berg het volgende:

[..]

Graag wil ik dan toch overgaan op resend. Dan wordt hij dus wel via EU Verzonden?
Is goed ik zal het doorgeven. Je zal nog wel even moeten wachten tot je 60 dagen voorbij zijn. Naar alle waarschijnlijkheid niet via EU express verzonden, maat op een soort gelijke manier welke je voorheen hebt gekozen.
DJ41zaterdag 2 september 2017 @ 10:58
- Orderdatum: Aug 09, 2017
- Product: Xiaomi Aqara Window Door Sensor + Original Xiaomi Aqara Smart Wireless Switch
- Ordernummer: WP1708090213187898
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112559973NL
- Verzendmethode: AZAMHQ
- Probleem: Kun je mij vertellen of mijn zending hetzelfde probleem heeft, dat het kwijt is geraakt?

[ Bericht 31% gewijzigd door DJ41 op 03-09-2017 09:12:08 ]
Gearbestmaandag 4 september 2017 @ 20:43
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:58 schreef DJ41 het volgende:

- Orderdatum: Aug 09, 2017
- Product: Xiaomi Aqara Window Door Sensor + Original Xiaomi Aqara Smart Wireless Switch
- Ordernummer: WP1708090213187898
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112559973NL
- Verzendmethode: AZAMHQ
- Probleem: Kun je mij vertellen of mijn zending hetzelfde probleem heeft, dat het kwijt is geraakt?
Hallo,
Jou verzendmethode is gebeurd via Azerbaijan Air Mail. Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. De laatste tijd zijn er vele orders verloren gegaan via deze manier van verzenden en we bieden deze verzendmethode nu ook niet meer aan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan. Waar gaat je voorkeur na uit dan zet ik deze alvast klaar?
DJ41dinsdag 5 september 2017 @ 17:54
Graag een resend a.u.b. Dankjewel
Gearbestdinsdag 5 september 2017 @ 18:59
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:54 schreef DJ41 het volgende:
Graag een resend a.u.b. Dankjewel
Staat voor je genoteerd. Tevens hebben we 100GB punten aan je account toegevoegd O-)
DJ41woensdag 6 september 2017 @ 06:25
Dat is heel aardig. Ik zie de punten alleen nog niet op mijn account?
Gearbestwoensdag 6 september 2017 @ 07:40
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 06:25 schreef DJ41 het volgende:
Dat is heel aardig. Ik zie de punten alleen nog niet op mijn account?
Dit wordt vandaag of morgen verwerkt op je account O-)
j0p3Ywoensdag 6 september 2017 @ 23:53
Mijn bestelling WP1707171622400135 van 17-07 is ook nog steeds niet binnen. Ik heb meermalen geprobeerd via Gearbest messenger in contact te komen om voor vervroegde resend in aanmerking te komen maar geen enkele reactie. Veel post van Azerbaijan Post komt niet aan, beetje coulance van Gearbest zou op zijn plaats geweest zijn ipv de tijd van 60 dagen laten uitzitten voor een pakketje wat zeker niet geleverd gaat worden...
Gearbestdonderdag 7 september 2017 @ 16:15
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:53 schreef j0p3Y het volgende:
Mijn bestelling WP1707171622400135 van 17-07 is ook nog steeds niet binnen. Ik heb meermalen geprobeerd via Gearbest messenger in contact te komen om voor vervroegde resend in aanmerking te komen maar geen enkele reactie. Veel post van Azerbaijan Post komt niet aan, beetje coulance van Gearbest zou op zijn plaats geweest zijn ipv de tijd van 60 dagen laten uitzitten voor een pakketje wat zeker niet geleverd gaat worden...
Hallo,
In dit topic staan meer gemelde gevallen en kan je jou post nog even wat updaten met informatie? IK ben ermee bezig met een vervroegde resend en er lijkt een klein beetje schot in de zaak te komen. Al moeten we niet te vroeg gaan juichen.
DJ41vrijdag 8 september 2017 @ 09:42
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 07:40 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit wordt vandaag of morgen verwerkt op je account O-)
Goedemorgen,

Helaas, de punten staan er nog steeds niet op. Is er iets misgegaan?
Gearbestvrijdag 8 september 2017 @ 15:09
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:58 schreef DJ41 het volgende:

- Orderdatum: Aug 09, 2017
- Product: Xiaomi Aqara Window Door Sensor + Original Xiaomi Aqara Smart Wireless Switch
- Ordernummer: WP1708090213187898
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112559973NL
- Verzendmethode: AZAMHQ
- Probleem: Kun je mij vertellen of mijn zending hetzelfde probleem heeft, dat het kwijt is geraakt?
Jou verzendmethode is gebeurd via Azerbaijan Air Mail en niet via EU Express.
Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. De laaste tijd zijn er vele orders verloren gegaan via deze manier van verzenden en we biederen deze verzendmethode nu ook niet meer aan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan.
Gearbestvrijdag 8 september 2017 @ 15:09
Inmiddels zijn de EU pakketjes getraceerd die verloren zijn gegaan.
1975Mark42vrijdag 8 september 2017 @ 19:13
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:09 schreef Gearbest het volgende:
Inmiddels zijn de EU pakketjes getraceerd die verloren zijn gegaan.
Is het volgende pakketje ook verloren gegaan? 17 augustus besteld, 18 augustus verzonden en nog niets binnen. Normaal gesproken zou ik een bestelling van Gearbest al binnen gehad hebben namelijk.

- Orderdatum: Aug 17, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: W1708170455525007
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112566740NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail

Alvast bedankt!
Gearbestvrijdag 8 september 2017 @ 19:31
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:13 schreef 1975Mark42 het volgende:

[..]

Is het volgende pakketje ook verloren gegaan? 17 augustus besteld, 18 augustus verzonden en nog niets binnen. Normaal gesproken zou ik een bestelling van Gearbest al binnen gehad hebben namelijk.

- Orderdatum: Aug 17, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: W1708170455525007
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112566740NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail

Alvast bedankt!
Ik heb je bericht gequote naar dit topic en ga het voor je doorgeven. Vele orders zijn verloren gegaan dus waarschijnlijk deze ook. Al is de order pas recent geplaatst.
Gelieve verdere problemen dan ook in het support topic melden.

Dit topic kan dan ook gesloten worden.
j0p3Yzondag 10 september 2017 @ 01:07
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je pakketje is verzonden met Registered Air Mail--Azerbaijan Registered. Deze verzendmethode duurt zeer lang. We vragen je nog 20 dagen te wachten...bla bla... Nog heel even wachten dus.
Gearbest
verschepen ze daar per muilezel of zo? Heel even wachten is the understatement of the year. Minimaal 60 dagen en dan pas een resend, oftewel op zijn minst 80 dagen.. Man man, dan is Sinterklaas alweer bijna jarig.. Ik krijg er in ieder geval een zelfde sik van....
Gearbestzondag 10 september 2017 @ 09:19
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 01:07 schreef j0p3Y het volgende:

[..]

verschepen ze daar per muilezel of zo? Heel even wachten is the understatement of the year. Minimaal 60 dagen en dan pas een resend, oftewel op zijn minst 80 dagen.. Man man, dan is Sinterklaas alweer bijna jarig.. Ik krijg er in ieder geval een zelfde sik van....
Hallo,
Als je het ander topic hebt gelezen dan weet je dat we bezig zijn met resends / refunds en ook voor de 60 dagen. Je hebt pas enkele dagen geleden (woensdag tegen middernacht) ons hiervan bericht. Voor je zijn ook andere personen die problemen hebben. Ik handel alles af op verzenddatum + ons op de hoogte gebracht van de niet aangekomen orders.

Zoals ik al zei is dit topic gesloten en zal er niet meer gereageerd worden in dit topic.
NiEtMiswoensdag 13 september 2017 @ 09:06


[ Bericht 100% gewijzigd door NiEtMis op 13-09-2017 15:12:03 ]