Hallo,quote:Op zaterdag 2 september 2017 10:58 schreef DJ41 het volgende:
- Orderdatum: Aug 09, 2017
- Product: Xiaomi Aqara Window Door Sensor + Original Xiaomi Aqara Smart Wireless Switch
- Ordernummer: WP1708090213187898
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112559973NL
- Verzendmethode: AZAMHQ
- Probleem: Kun je mij vertellen of mijn zending hetzelfde probleem heeft, dat het kwijt is geraakt?
Staat voor je genoteerd. Tevens hebben we 100GB punten aan je account toegevoegdquote:
Dit wordt vandaag of morgen verwerkt op je accountquote:Op woensdag 6 september 2017 06:25 schreef DJ41 het volgende:
Dat is heel aardig. Ik zie de punten alleen nog niet op mijn account?
Hallo,quote:Op woensdag 6 september 2017 23:53 schreef j0p3Y het volgende:
Mijn bestelling WP1707171622400135 van 17-07 is ook nog steeds niet binnen. Ik heb meermalen geprobeerd via Gearbest messenger in contact te komen om voor vervroegde resend in aanmerking te komen maar geen enkele reactie. Veel post van Azerbaijan Post komt niet aan, beetje coulance van Gearbest zou op zijn plaats geweest zijn ipv de tijd van 60 dagen laten uitzitten voor een pakketje wat zeker niet geleverd gaat worden...
Goedemorgen,quote:Op woensdag 6 september 2017 07:40 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dit wordt vandaag of morgen verwerkt op je account
Jou verzendmethode is gebeurd via Azerbaijan Air Mail en niet via EU Express.quote:Op zaterdag 2 september 2017 10:58 schreef DJ41 het volgende:
- Orderdatum: Aug 09, 2017
- Product: Xiaomi Aqara Window Door Sensor + Original Xiaomi Aqara Smart Wireless Switch
- Ordernummer: WP1708090213187898
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112559973NL
- Verzendmethode: AZAMHQ
- Probleem: Kun je mij vertellen of mijn zending hetzelfde probleem heeft, dat het kwijt is geraakt?
Is het volgende pakketje ook verloren gegaan? 17 augustus besteld, 18 augustus verzonden en nog niets binnen. Normaal gesproken zou ik een bestelling van Gearbest al binnen gehad hebben namelijk.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:09 schreef Gearbest het volgende:
Inmiddels zijn de EU pakketjes getraceerd die verloren zijn gegaan.
Ik heb je bericht gequote naar dit topic en ga het voor je doorgeven. Vele orders zijn verloren gegaan dus waarschijnlijk deze ook. Al is de order pas recent geplaatst.quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:13 schreef 1975Mark42 het volgende:
[..]
Is het volgende pakketje ook verloren gegaan? 17 augustus besteld, 18 augustus verzonden en nog niets binnen. Normaal gesproken zou ik een bestelling van Gearbest al binnen gehad hebben namelijk.
- Orderdatum: Aug 17, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: W1708170455525007
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112566740NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
Alvast bedankt!
verschepen ze daar per muilezel of zo? Heel even wachten is the understatement of the year. Minimaal 60 dagen en dan pas een resend, oftewel op zijn minst 80 dagen.. Man man, dan is Sinterklaas alweer bijna jarig.. Ik krijg er in ieder geval een zelfde sik van....quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:56 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je pakketje is verzonden met Registered Air Mail--Azerbaijan Registered. Deze verzendmethode duurt zeer lang. We vragen je nog 20 dagen te wachten...bla bla... Nog heel even wachten dus.
Gearbest
Hallo,quote:Op zondag 10 september 2017 01:07 schreef j0p3Y het volgende:
[..]
verschepen ze daar per muilezel of zo? Heel even wachten is the understatement of the year. Minimaal 60 dagen en dan pas een resend, oftewel op zijn minst 80 dagen.. Man man, dan is Sinterklaas alweer bijna jarig.. Ik krijg er in ieder geval een zelfde sik van....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |