abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173588883
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:58 schreef DJ41 het volgende:

- Orderdatum: Aug 09, 2017
- Product: Xiaomi Aqara Window Door Sensor + Original Xiaomi Aqara Smart Wireless Switch
- Ordernummer: WP1708090213187898
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112559973NL
- Verzendmethode: AZAMHQ
- Probleem: Kun je mij vertellen of mijn zending hetzelfde probleem heeft, dat het kwijt is geraakt?
Hallo,
Jou verzendmethode is gebeurd via Azerbaijan Air Mail. Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. De laatste tijd zijn er vele orders verloren gegaan via deze manier van verzenden en we bieden deze verzendmethode nu ook niet meer aan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan. Waar gaat je voorkeur na uit dan zet ik deze alvast klaar?
pi_173604526
Graag een resend a.u.b. Dankjewel
pi_173605918
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:54 schreef DJ41 het volgende:
Graag een resend a.u.b. Dankjewel
Staat voor je genoteerd. Tevens hebben we 100GB punten aan je account toegevoegd O-)
pi_173614031
Dat is heel aardig. Ik zie de punten alleen nog niet op mijn account?
pi_173614233
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 06:25 schreef DJ41 het volgende:
Dat is heel aardig. Ik zie de punten alleen nog niet op mijn account?
Dit wordt vandaag of morgen verwerkt op je account O-)
pi_173631601
Mijn bestelling WP1707171622400135 van 17-07 is ook nog steeds niet binnen. Ik heb meermalen geprobeerd via Gearbest messenger in contact te komen om voor vervroegde resend in aanmerking te komen maar geen enkele reactie. Veel post van Azerbaijan Post komt niet aan, beetje coulance van Gearbest zou op zijn plaats geweest zijn ipv de tijd van 60 dagen laten uitzitten voor een pakketje wat zeker niet geleverd gaat worden...
pi_173640674
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:53 schreef j0p3Y het volgende:
Mijn bestelling WP1707171622400135 van 17-07 is ook nog steeds niet binnen. Ik heb meermalen geprobeerd via Gearbest messenger in contact te komen om voor vervroegde resend in aanmerking te komen maar geen enkele reactie. Veel post van Azerbaijan Post komt niet aan, beetje coulance van Gearbest zou op zijn plaats geweest zijn ipv de tijd van 60 dagen laten uitzitten voor een pakketje wat zeker niet geleverd gaat worden...
Hallo,
In dit topic staan meer gemelde gevallen en kan je jou post nog even wat updaten met informatie? IK ben ermee bezig met een vervroegde resend en er lijkt een klein beetje schot in de zaak te komen. Al moeten we niet te vroeg gaan juichen.
pi_173653488
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 07:40 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit wordt vandaag of morgen verwerkt op je account O-)
Goedemorgen,

Helaas, de punten staan er nog steeds niet op. Is er iets misgegaan?
pi_173659059
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:58 schreef DJ41 het volgende:

- Orderdatum: Aug 09, 2017
- Product: Xiaomi Aqara Window Door Sensor + Original Xiaomi Aqara Smart Wireless Switch
- Ordernummer: WP1708090213187898
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112559973NL
- Verzendmethode: AZAMHQ
- Probleem: Kun je mij vertellen of mijn zending hetzelfde probleem heeft, dat het kwijt is geraakt?
Jou verzendmethode is gebeurd via Azerbaijan Air Mail en niet via EU Express.
Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. De laaste tijd zijn er vele orders verloren gegaan via deze manier van verzenden en we biederen deze verzendmethode nu ook niet meer aan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan.
pi_173659066
Inmiddels zijn de EU pakketjes getraceerd die verloren zijn gegaan.
pi_173663833
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:09 schreef Gearbest het volgende:
Inmiddels zijn de EU pakketjes getraceerd die verloren zijn gegaan.
Is het volgende pakketje ook verloren gegaan? 17 augustus besteld, 18 augustus verzonden en nog niets binnen. Normaal gesproken zou ik een bestelling van Gearbest al binnen gehad hebben namelijk.

- Orderdatum: Aug 17, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: W1708170455525007
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112566740NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail

Alvast bedankt!
pi_173664116
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:13 schreef 1975Mark42 het volgende:

[..]

Is het volgende pakketje ook verloren gegaan? 17 augustus besteld, 18 augustus verzonden en nog niets binnen. Normaal gesproken zou ik een bestelling van Gearbest al binnen gehad hebben namelijk.

- Orderdatum: Aug 17, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: W1708170455525007
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112566740NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail

Alvast bedankt!
Ik heb je bericht gequote naar dit topic en ga het voor je doorgeven. Vele orders zijn verloren gegaan dus waarschijnlijk deze ook. Al is de order pas recent geplaatst.
Gelieve verdere problemen dan ook in het support topic melden.

Dit topic kan dan ook gesloten worden.
pi_173687456
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je pakketje is verzonden met Registered Air Mail--Azerbaijan Registered. Deze verzendmethode duurt zeer lang. We vragen je nog 20 dagen te wachten...bla bla... Nog heel even wachten dus.
Gearbest
verschepen ze daar per muilezel of zo? Heel even wachten is the understatement of the year. Minimaal 60 dagen en dan pas een resend, oftewel op zijn minst 80 dagen.. Man man, dan is Sinterklaas alweer bijna jarig.. Ik krijg er in ieder geval een zelfde sik van....
pi_173688762
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 01:07 schreef j0p3Y het volgende:

[..]

verschepen ze daar per muilezel of zo? Heel even wachten is the understatement of the year. Minimaal 60 dagen en dan pas een resend, oftewel op zijn minst 80 dagen.. Man man, dan is Sinterklaas alweer bijna jarig.. Ik krijg er in ieder geval een zelfde sik van....
Hallo,
Als je het ander topic hebt gelezen dan weet je dat we bezig zijn met resends / refunds en ook voor de 60 dagen. Je hebt pas enkele dagen geleden (woensdag tegen middernacht) ons hiervan bericht. Voor je zijn ook andere personen die problemen hebben. Ik handel alles af op verzenddatum + ons op de hoogte gebracht van de niet aangekomen orders.

Zoals ik al zei is dit topic gesloten en zal er niet meer gereageerd worden in dit topic.
pi_173746232


[ Bericht 100% gewijzigd door NiEtMis op 13-09-2017 15:12:03 ]
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')