abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 augustus 2017 @ 09:13:54 #76
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173034303
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:12 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat hij NU naar een topclub moet gaan? Hij moet gewoon bij Ajax blijven en niet naar een club als Tottenham gaan. Lekker nog een (paar) jaar in Amsterdam veel spelen en dan - net als vele topspelers van Ajax uit het verleden - direct naar de top.
Ik zeg toch ook niet dat jij zegt dat hij NU moet gaan, ik ben enkel van mening dat direct naar de top niet de juiste keus is.
Zoals Suarez naar barca is gegaan is toch ook gewoon veel lekkerder dan dat hij meteen naar barca was gegaan.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173034539
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 08:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik denk dat die goser niet eens wat mankeert.

Zal mij helemaal niets verbazen dat dit gewoon een soort toneelstukje is van ajax om even aan de buitenwereld te laten zien dat hun hartcontroles buitengewoon goed zijn. Dit valt teveel op.

#nouri #staystrongnouri
Jij bent gewoon echt een tering debiel als je echt denkt dat Ajax, om zogenaamd een punt te maken, een toekomstige carrière van een willekeurige speler even de grond inboort.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 09:30:08 #78
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173034559
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:28 schreef Fargo het volgende:

[..]

Jij bent gewoon echt een tering debiel als je echt denkt dat Ajax, om zogenaamd een punt te maken, een toekomstige carrière van een willekeurige speler even de grond inboort.
ik zal je even voorstellen, Fargo... Klaas.... Klaas... Fargo...
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173034576
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 07:58 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

begin maar vast boos te worden dan, want we gaan het seizoen gewoon in met Viergever en Dijks
Viergever voldoet in mijn ogen prima als linksback. Doet het helemaal niet slecht, ook niet in Europa. Een pure linksback zou prima zijn als aankoop, maar dat moet dan al iemand zijn die Europees zijn mannetje staat en beduidend beter is dan je al hebt. Ik zou in elk geval geen breedte aankoop voor die positie willen.
pi_173034595
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 07:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zou jij Suarez laten lopen, omdat je Huntelaar al als spits hebt? Dat is de definitie van een buitenkans en dan hoef je geen backup lijstje te hebben. Zelf betwijfel ik of Richarlison daadwerkelijk een buitenkans is / was, maar dat moet de toekomst nog gaan uitwijzen.

Verder vind ik het logisch dat ze geen lijstje voor die positie hebben, daar hoeft niet per se versterking te komen van mij. Als er geen versterking op linksback komt ben ik wel mad.
Keurig uitgelegd en precies wat ik bedoel met buitenkans.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 09:32:37 #81
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173034600
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:31 schreef Fargo het volgende:

[..]

Viergever voldoet in mijn ogen prima als linksback. Doet het helemaal niet slecht, ook niet in Europa. Een pure linksback zou prima zijn als aankoop, maar dat moet dan al iemand zijn die Europees zijn mannetje staat en beduidend beter is dan je al hebt. Ik zou in elk geval geen breedte aankoop voor die positie willen.
belangrijkste lijkt mij een linker buitenspeler maar een extra cv erbij is toch ook wel nodig hoor.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173034735
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:31 schreef Fargo het volgende:

[..]

Viergever voldoet in mijn ogen prima als linksback. Doet het helemaal niet slecht, ook niet in Europa. Een pure linksback zou prima zijn als aankoop, maar dat moet dan al iemand zijn die Europees zijn mannetje staat en beduidend beter is dan je al hebt. Ik zou in elk geval geen breedte aankoop voor die positie willen.
Viergever moet OF leren doseren of een extreme conditie krijgen. De eerste 60minuten is hij prima zowel aanvallend en verdedigend. Daarna mist hij concentratie door vermoeidheid en maakt hij verdedigend verkeerde keuzes. Zowel bij Schalke als in de thuiswedstrijd tegen Nice kwam dit duidelijk naar voren.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_173034755
Extra CV erbij svp
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173034806
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Extra CV erbij svp
De twee grootste Nederlandse talenten spelen al in Duitsland helaas.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 10:12:25 #85
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173035209
quote:
De Eredivisie-topclub Ajax is wat betreft zijn voorhoede nog op zoek naar een buitenkansje op de transfermarkt, dat hebben we meermaals kunnen lezen. Eerder was de keuze gevallen op Richarlison, maar die koos voor een vervolg van zijn carrière bij Watford. Munir El Haddadi is nu nog altijd een mogelijkheid.

Het medium Sport schrijft dat de aanbieding van Ajax van 14 miljoen euro nog altijd staat. De Marokkaan is met zijn vertegenwoordigers aan het nadenken over zijn toekomst als profvoetballer en vooralsnog is een overstap richting de Eredivisie niet wat hij wil. Dat zou echter kunnen veranderen als hij in augustus geen andere concrete aanbiedingen krijgt.

El Haddadi plaatst de Nederlandse competitie in ieder geval boven de Russische, want Zenit Sint-Petersburg heeft hij al definitief afgewezen. AS Roma is nog een goede mogelijkheid, maar naar verluidt wil technisch directeur Monchi van de Romeinen niet hetzelfde bedrag betalen als Ajax: 14 miljoen euro vindt de Spaanse transfergoeroe te veel geld voor El Haddadi. Mogelijk kunnen we aan het einde van deze maand pas duidelijkheid verwachten.
http://www.soccernews.nl/(...)nkt_nog_na_over_Ajax
is hij nog steeds een optie, ik dacht dat er openlijk was gemeld dat dit geen optie meer was?
dit zie ik namelijk wel in de categorie buitenkansje, die kan wel ballen hoor.
Munir ipv Younes dan gaat het broekje uit.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tagliano op 10-08-2017 10:37:22 ]
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 10:27:56 #86
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173035515
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:12 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat hij NU naar een topclub moet gaan? Hij moet gewoon bij Ajax blijven en niet naar een club als Tottenham gaan. Lekker nog een (paar) jaar in Amsterdam veel spelen en dan - net als vele topspelers van Ajax uit het verleden - direct naar de top.
ja dat willen we allemaal maar het is wel een tijdje geleden dat een NL topper rechtstreeks naar de wereldtop ging, zelfs indirect (Suarez) is ook alweer een tijdje terug.
pi_173035653
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:12 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

is hij nog steeds een optie, ik dacht dat er openlijk was gemeld dat dit geen optie meer was?
dit zie ik namelijk wel in de categorie buitenkansje, die kan wel ballen hoor.
Munir ipv Younes dan gaat het broekje uit.
Laat maar komen.
pi_173035786
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja dat willen we allemaal maar het is wel een tijdje geleden dat een NL topper rechtstreeks naar de wereldtop ging, zelfs indirect (Suarez) is ook alweer een tijdje terug.
Cillessen :P

Topclubs kopen tegenwoordig sowieso vrijwel alleen bewezen topspelers.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  Moderator donderdag 10 augustus 2017 @ 10:42:01 #89
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173035819
The Sun zou ik niet al te serieus nemen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:17:00 #90
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173036598
Als Overmars het voor elkaar krijgt om Munir toch nog te halen is wat mij betreft de selectie rond. Dan durf ik zelfs te stellen van een redelijk goede transferperiode.

Jammer van Barac, kan je verder weinig aan doen, maar had ik graag erbij gehad.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173036664
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja dat willen we allemaal maar het is wel een tijdje geleden dat een NL topper rechtstreeks naar de wereldtop ging, zelfs indirect (Suarez) is ook alweer een tijdje terug.
Wat dat betreft verslaat Ajax alle Nederlandse clubs op het gebied van export van talent. Absolute top spelers komen ook niet elk seizoen aanzetten.

Dolberg/Kluivert/Sanchez kunnen in potentie de top bereiken.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:22:02 #92
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173036692
quote:
7s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:20 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Wat dat betreft verslaat Ajax alle Nederlandse clubs op het gebied van export van talent. Absolute top spelers komen ook niet elk seizoen aanzetten.

Dolberg/Kluivert/Sanchez kunnen in potentie de top bereiken.
ik zou Onana er ook wel tussen zetten, als hij deze lijn doorzet misstaat hij niet bij een topclub.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173036693
quote:
7s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:20 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Wat dat betreft verslaat Ajax alle Nederlandse clubs op het gebied van export van talent. Absolute top spelers komen ook niet elk seizoen aanzetten.

Dolberg/Kluivert/Sanchez kunnen in potentie de top bereiken.
Onana ook en van de Beek en de Jong ook
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:33:01 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173036963
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:22 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Onana ook en van de Beek en de Jong ook
misschien wel maar kijk naar Eriksen, daar had ik ook wel van verwacht dat die de top zou halen, hij doet het uiteraard goed maar het is wel subtop
pi_173037166
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:31 schreef Fargo het volgende:

[..]

Viergever voldoet in mijn ogen prima als linksback. Doet het helemaal niet slecht, ook niet in Europa. Een pure linksback zou prima zijn als aankoop, maar dat moet dan al iemand zijn die Europees zijn mannetje staat en beduidend beter is dan je al hebt. Ik zou in elk geval geen breedte aankoop voor die positie willen.
Ja maar het koppel Viergever - Sánchez is beter dan De Ligt - Sánchez. Wat betreft zou de verkoop van Sánchez geen ramp zijn, kan De Ligt daar staan en samen met Viergever het centrum vormen. Maar dan moet je wel e.e.a. halen natuurlijk.
pi_173037201
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

misschien wel maar kijk naar Eriksen, daar had ik ook wel van verwacht dat die de top zou halen, hij doet het uiteraard goed maar het is wel subtop
Ja en daar mogen wel allang blij mee zijn natuurlijk.

Van de huidige selectie mag je toch wel verwachten dat er een of twee de Europese subtop gaan halen, top is extreem smal dus die kans is klein.

Overigens zou voor Eriksen, Vertonghen of Alderweireld de stap naar de Europese top best tot de mogelijkheden behoren, ware het niet dat de PL gewoon te veel geld heeft waardoor die niets meer hoeven te verkopen aan de Europese top.
pi_173037301
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

misschien wel maar kijk naar Eriksen, daar had ik ook wel van verwacht dat die de top zou halen, hij doet het uiteraard goed maar het is wel subtop
Eriksen vond ik bij Ajax helemaal niet zo indrukwekkend. Vooral zijn schot was belabberd. Kijkend naar zijn statistieken en prestaties hoort hij nu wel bij de beste spelers in de PL. Ik denk dat niemand hem weg laat uit de top 10 en bij meesten zelfs in de top 5/top 4 staat. Dat noem ik geen subtop.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:56:04 #98
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173037540
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:48 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Eriksen vond ik bij Ajax helemaal niet zo indrukwekkend. Vooral zijn schot was belabberd. Kijkend naar zijn statistieken en prestaties hoort hij nu wel bij de beste spelers in de PL. Ik denk dat niemand hem weg laat uit de top 10 en bij meesten zelfs in de top 5/top 4 staat. Dat noem ik geen subtop.
:) dan verschillen we van mening over hem in z'n Ajax tijd, maar hij is inderdaad wel goed terecht gekomen en hij is daar een belangrijke speler, dat is wat anders dan reservekeeper bij Barcelona.
pi_173037581
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

misschien wel maar kijk naar Eriksen, daar had ik ook wel van verwacht dat die de top zou halen, hij doet het uiteraard goed maar het is wel subtop
Ik begrijp dan ook niet waarom Barcelona nooit Eriksen heeft gehaald... Lijkt mij een prima speler als rechtshalf ipv Rakatic. Samen met Coutihno zou hij toch Iniesta/Rakatic op termijn over moeten kunnen nemen.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:57:46 #100
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173037588
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) dan verschillen we van mening over hem in z'n Ajax tijd, maar hij is inderdaad wel goed terecht gekomen en hij is daar een belangrijke speler, dat is wat anders dan reservekeeper bij Barcelona.
en precies wat ik bedoel met eerst een subtopper en dan pas naar de absolute top.
Cil zit daar toch gewoon weg te kwijnen, met die paar wedstrijdjes per jaar.
Had veel beter naar Tottenham moeten gaan bijvoorbeeld.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')