abonnement Unibet Coolblue
pi_173018336
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Het is verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_173018367
In de herhaling:
quote:
7s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:24 schreef Fazzoletti het volgende:
Geen flessen meer? Eten ze dan al helemaal met de pot mee?
Ik ben echt totaal vergeten hoe dat ging bij kind 1 :')

Mini was vandaag naar het cb met vriend. Gelukkig weinig huils na de prikken. Stats: 6300 gr bij 63 cm. Vrij gemiddeld voor 4 maanden volgens mij :)

RF, 5:15 klinkt al beter maar nog steeds geen goede nacht dus. Ik hoop dat je wat kunt met de gegeven tips! Ik ben ook erg voorstander van het volgen van de behoefte van je kind :)

Hoe gaat het bij jou met sporten Gogo? Ik ga vanavond voor het eerst Mpower doen ipv Back in Shape :o Ben benieuwd of ik het vol hou :+
Oeh succes! Laat even weten hoe het ging!

Ik ben lekker bezig, twee keer per week hardlopen, één of twee keer per week back in shape (had nog wat lessen in te halen) en nog een keer yoga. Maar goed, ik werk dan ook nog niet, dus weer enigszins fit worden is mijn project op dit moment. :) Op zich gaat het goed, maar het valt me nog wel steeds tegen hoe veel ik er op achteruit ben gegaan sinds de bevalling. Ooit komt het vast goed.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 14:24:30 #3
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_173018948
Wij vandaag naar het CB geweest voor de beruchte prikken, z'n reactie viel nog mee als ik alle horrorverhalen vooraf hoorde. Nu lekker jengelig en suf en voor de zekerheid maar wat paracetamol ingeslagen.

Nu 8 weken, 1 dag en 5400 gram en 58cm. Zo'n 1.2 kilo aangekomen sinds het vorige bezoek. :D
Maar alles zag er prima uit en z'n ontwikkeling is in orde, altijd fijn om te horen.
pi_173020242
Wow, dat is een heel sport regime Gogo :D Ik hou het bij 1x pw een uurtje :')

De flesjes van O gaan weer goed op het kdv. Ze huilde vorige keer steeds na de fles dus het kdv vroeg om grotere flessen. Maar thuis levert grotere flessen vooral meer spugen op. Nu een kleinere speen meegegeven en hiermee ging het vandaag wel goed.

Waar ik wel even over nadenk, ze slaapt op het kdv steeds maar kort terwijl ze thuis beduidend meer rust pakt. Nu is ze er verder niet slecht gehumeurd door dus moeten we er dan iets mee of niet? :+
pi_173020743
Ommegot, we hebben een puntje van een rechterboventand. :o Hopelijk stopt ze snel met dat kaakklemmen tijdens het voeden. :X

Sporten... ik moet eigenlijk ook weer. Niet qua kilo's, die zijn er ruim af, maar het is wel slappe hap geworden na twee zwangerschappen. Nu nog ergens motivatie vinden. :+
pi_173021936
Sporten! Egopost!

Ben de laatste 3 weken 3x per week geweest! Das meer dan de laatste 3,5 jaar tezamen!

En heb accuut minder last van bekken en rug 🙄
pi_173027209
Dat sportregime is er ook vooral omdat ik er eigenlijk heel erg aan toe ben om weer te werken, maar geen werk heb (okee, nu is het zomervakantie, maar ook voor daarna heb ik nog niks). En ik moet toch iets doen om te voorkomen dat ik niet compleet lamlendig wordt, dus dan maar sporten (en het scheelt dat man nu veel thuis is vanwege de vakantie, waardoor het ook makkelijk kan).

Goed bezig Room!!
pi_173029782
Ah dan is sporten inderdaad een fijne uitlaatklep :) Ben je wel aan het solliciteren?

Goed bezig Room!

Hier ging het best goed! Oké, jumping jacks kan mijn bekkenbodem echt nog niet aan en m'n buikspieren zijn echt nog slap tov voor de zwangerschap. Nouja, genoeg reden om te blijven trainen dus 8-)
pi_173030577
quote:
7s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:27 schreef Fazzoletti het volgende:
Ah dan is sporten inderdaad een fijne uitlaatklep :) Ben je wel aan het solliciteren?

Goed bezig Room!

Hier ging het best goed! Oké, jumping jacks kan mijn bekkenbodem echt nog niet aan en m'n buikspieren zijn echt nog slap tov voor de zwangerschap. Nouja, genoeg reden om te blijven trainen dus 8-)
Fijn dat het zo goed ging!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het sporten vandaag viel in het water. Vanochtend was ik te laat voor de yoga-les waar ik heen wilde. Vanavond ging ik dus lekker op tijd weg. Maar toen ik daar aankwam, bleek dat ik (ipv mijn eigen sportbroek) ik de sportbroek van mijn man in de tas had gegooid. En die heeft een dusdanig ander postuur dat ik maar weer naar huis ben gegaan.

Oh en even terug naar de baby's: Timo rolde vandaag voor het eerst om. *G* En we zijn met wat kleine hapjes begonnen, hij vindt het vooral superleuk! En wij lachen ons dus ook regelmatig rot.
pi_173030721
Dank u, dank u O-)
Jij ook goed bezig Fazz! Maar jij was al aardig sportief, toch?

Ik kom echt van 0,niks, dus ben stiekem wel trots. In onze nieuwe buurt zit een leuke sportschool met heel veel leuke lessen. Allerlei dans-achtige lessen, en dat ligt me (voorlopig) een stuk beter dan rennen, fietsen en krachttrening op apparaten.

En daarna lekker met mijn haar in een pastelkleurtje in bad met een boek *;

Nu ga ik naar bed. Met S knuffelen. O+
pi_173033881
Om 3 uur een fles vannacht en vanaf 23.00 tot 3 elk uur eruit omdat hij op zijn buik lag tegen de rand van het ledikantje aan en zich had bedacht...
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_173034403
Goed bezig allemaal! Inspirerend. O+ .

Ik ben ook weer aan het sporten, dat wil zeggen: afgelopen paar weken ben ik drie keer per week een half uur gaan zwemmen. Ik merk daarbij twee dingen: dat mijn schouders en nek een stuk losser en fijner voelen (door het geven van bv zit of lig ik toch regelmatig wat gespannen of ongemakkelijk) en dat ik na een half uurtje beetje stevig doorzwemmen vaak bijna flauwval van de honger. Dus ik eet nog meer dan ik al doe. _O- .
Verder wil ik vooral ook gaan werken aan spieropbouw, dus ik ga ook wat met gewichtjes en oefeningen doen.

RF, dat klinkt niet fijn. c_/ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_173034560
Zwemmen klinkt ook heerlijk franny! Fijn dat je ook gelijk wat merkt. Ik heb gisteren ook sardig met mijn srmen gezwiept en dat doet goed :)

S en ik zijn nu op weg naar een rugdraagworkshop. Ik dacht dat hij wel even zou tukken in de doek. Mooi niet! In de metro rondkijlen is veel spannender. Zal je net zien dat ie slaapt als we aankomen :')
  donderdag 10 augustus 2017 @ 09:45:17 #14
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_173034770
Ik doe voorlopig gewoon braaf de bekkenbodemoefeningen die de verloskundige op gaf ^O^ En ik wandelde gisteren een half uur rustig, dat was heel fijn.

Weer zwemmen lijkt me een goede volgende stap inderdaad. Hardlopen mag niet heel snel toch? Na 3 of 6 maanden ofzo?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_173034993
Een vriendin van me was bevallen van een tweeling en ging na 6 weken alweer hardlopen. Ik zat rustig koffie te drinken in de stad kwam zij ineens langs gerend. :o . _O_ . Ik denk eigenlijk dat je zelf een beetje moet aanvoelen wat wel of niet gaat?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_173035063
Sterkte vandaag RF!

Hier staat zwemmen de komende tijd ook op het programma zodra m'n wond een week lang goed dicht is! En dan gaan kijken wat ik ernaast wil gaan doen, heb na de geboorte van O geen moeite gedaan om die extra kilo's eraf te krijgen omdat die er toch weer aan zouden komen, maar er komt geen volgende zwangerschap meer dus dat excuus geldt niet meer. Ik heb altijd gesoftbald, maar met oa mijn vertrek is het team opgeheven. Ik twijfel nu om naar een andere vereniging te gaan of een nieuwe sport te starten die wat actiever is.

En ik heb m'n drietal net afgeleverd bij de opvang voor een wenochtend! Kon nu eindelijk het huis wat opruimen of verhuisdozen uitpakken, maar heb toch gekozen voor twee uurtjes rustig in bed liggen!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_173035570
Ik ga vanaf vandaag of morgen weer sporten (Ja, dat zei ik 7 delen geleden ook al). :')

Maar het valt me best tegen hoe moeilijk het is om de tijd en motivatie te vinden met een baby om ons eigen bedrijf draaiende te houden, het huis enigszins toonbaar te houden, boodschappen te doen etc. Als hij dan ligt te slapen wil ik eigenlijk vooral gewoon op de bank hangen of een uur doelloos internetten.

Niet goed voor mijn figuur, maar wel heel lekker.

Ik bewonder jullie motivatie. *O*
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_173035632
En groot gelijk heb je, FF. ^O^

Hier in huis is het zo'n zooi, niet normaal. We hebben twee Stuva kasten bij de IKEA gekocht voor de meisjes ipv de ene logge babykamerkast die ze deelden, maar we kregen het niet in 1 dag af en man is pas zaterdag weer vrij. :') Ze moeten nog aan de muur gemonteerd worden, plankjes en roede moeten er nog in, de oude kast moet uit elkaar, de kartonzooi ligt nog overal, L.'s bedje moet nog naar de overloop waar nu dus geen plek is en aargh ik word gek, ik kan hier zo niet tegen. :') Nu rij ik straks maar even naar de stort voor al dat karton en hopelijk kan ik dan boven nog wat opruimen, maar ik zal blij zij als we uit de zooi zijn. En als iemand eindelijk onze oude babykamer oveneemt die al een paar dagen voor een prikkie op marktplaats staat. }:|
pi_173037024
Selvaria: Op marktplaats vind ik het ook altijd lang duren voordat iets verkocht is.
Maar op de lokale Facebook groepen is het vaak binnen een paar uur verkocht én opgehaald.
Volgens mij heeft elke stad en elk dorp wel zo'n verkoopgroep.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_173037442
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:33 schreef Selvaria het volgende:
En groot gelijk heb je, FF. ^O^

Hier in huis is het zo'n zooi, niet normaal. We hebben twee Stuva kasten bij de IKEA gekocht voor de meisjes ipv de ene logge babykamerkast die ze deelden, maar we kregen het niet in 1 dag af en man is pas zaterdag weer vrij. :') Ze moeten nog aan de muur gemonteerd worden, plankjes en roede moeten er nog in, de oude kast moet uit elkaar, de kartonzooi ligt nog overal, L.'s bedje moet nog naar de overloop waar nu dus geen plek is en aargh ik word gek, ik kan hier zo niet tegen. :') Nu rij ik straks maar even naar de stort voor al dat karton en hopelijk kan ik dan boven nog wat opruimen, maar ik zal blij zij als we uit de zooi zijn. En als iemand eindelijk onze oude babykamer oveneemt die al een paar dagen voor een prikkie op marktplaats staat. }:|
Ik breek even in hoor. Maar misschien je marktplaats linkje in z&g of v&a gooien?
pi_173038132
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:35 schreef ReginaFalange het volgende:
Selvaria: Op marktplaats vind ik het ook altijd lang duren voordat iets verkocht is.
Maar op de lokale Facebook groepen is het vaak binnen een paar uur verkocht én opgehaald.
Volgens mij heeft elke stad en elk dorp wel zo'n verkoopgroep.
Staat ie ook al op. :D

Songeur, dat kan ik idd ook nog wel even doen als het me te lang duurt. :)
  donderdag 10 augustus 2017 @ 13:33:27 #22
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173039656
Zo, mijn klusje zit er weer op. Ik heb mijn kind op een wel heel leuk adres gestald en ben in de plaatselijke horeca gaan werken. Fijn, dat freelancen, alleen tijdens de vakantie van de gastouder vergt het soms een wat ...... creatieve aanpak :')

En Max mag met Larfje spelen *O* ;) (alhoewel, er wordt vooral geslapen geloof ik).
  donderdag 10 augustus 2017 @ 13:47:22 #23
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173039966
Oh en ik moet even een sneak preview delen van het snoezelhoekje-to-become van Max. Lekker kneuterig. We zijn allebei niet zo van het klussen, maar gaan helemaal los. Er komt zelfs LED verlichting :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 10 augustus 2017 @ 14:38:07 #24
269689 crew  Viv
pi_173040939
Haha Quoi, ik verwachtte een hoekje met kussens, dekentjes, knuffels en boekjes. :') Maar zoiets is ook leuk, lekker frunniken aan scharnieren etc.

ZZ heeft ook van die grijpgrage handjes. Gisteren leverde ik haar af bij de opvang, hield ze een handje in een vuist. :? Bleek dat ze blaadjes van onze eigen heg had geplukt en meegesmokkeld. :D Mijn man noemt haar nu Vlugge Japie.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 14:40:54 #25
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173040996
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:38 schreef ViviRAWRS het volgende:
Haha Quoi, ik verwachtte een hoekje met kussens, dekentjes, knuffels en boekjes. :') Maar zoiets is ook leuk, lekker frunniken aan scharnieren etc.

ZZ heeft ook van die grijpgrage handjes. Gisteren leverde ik haar af bij de opvang, hield ze een handje in een vuist. :? Bleek dat ze blaadjes van onze eigen heg had geplukt en meegesmokkeld. :D Mijn man noemt haar nu Vlugge Japie.
Tegen de zijkant komt een fluffy iets en op de grond kussens. Maar klooien en frunniken it is :Y

Vlugge Japie O+
  donderdag 10 augustus 2017 @ 14:41:07 #26
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_173041001
quote:
2s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:00 schreef Franny_G het volgende:
Een vriendin van me was bevallen van een tweeling en ging na 6 weken alweer hardlopen. Ik zat rustig koffie te drinken in de stad kwam zij ineens langs gerend. :o . _O_ . Ik denk eigenlijk dat je zelf een beetje moet aanvoelen wat wel of niet gaat?
Ja enerzijds ben ik wel van gewoon aanvoelen wat kan, maar ik hoorde van iemand dat hardlopen echt wel een belasting is voor je bekkenbodem en ik heb er best wat voor over om daar een beetje goed voor te zorgen, met oog op de toekomst...

Wel mooi beeld van die langsrennende vriendin :o

Quoi, wat tof!

FF, hoe voelde het, even alleen?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_173041528
Selvaria, Ikea is geweldig, maar het brengt altijd zoveel zooi met zich mee. :(

Sport, ehmmmm volgend jaar misschien? Na R ging ik aan de Mom in Balance maar ik kreeg steeds meer pijntjes aan m'n benen en m'n rug. Dit keer houd ik het op yoga of babyzwemmen denk ik.

Vandaag voor het eerst alleen in de auto met baby en peuter voor de nacontrole bij de vk. Wat een werk! Op tijd voeden, 2 kinderen verschonen, autostoeltjes overal, oh ja m'n eigen tanden nog niet gepoetst, en dan alles mee zonder de huissleutel te vergeten. Ik blijf wel thuis voortaan.
pi_173041553
Quoi, leuk hoekje! O+ Lever je ook op bestelling?

FF wat heerlijk, even het huis helemaal stil!
pi_173041629
:D
Komt goed ingee, je wordt er steeds handiger in!

Wat een leuk hoekje zo, Q! Ik dacht ook te gaan zien wat Vivi beschreef. :P
  donderdag 10 augustus 2017 @ 17:48:05 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173044653
Gezellig aan de bessen die twee flurpers hier vanmorgen :D

Gezellig hadden ze het zo samen! Zelden zo'n chill kind meegemaakt (ok, eigenlijk nooit) als Max ^O^

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173045005
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:41 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Ja enerzijds ben ik wel van gewoon aanvoelen wat kan, maar ik hoorde van iemand dat hardlopen echt wel een belasting is voor je bekkenbodem en ik heb er best wat voor over om daar een beetje goed voor te zorgen, met oog op de toekomst...

Wel mooi beeld van die langsrennende vriendin :o

Quoi, wat tof!

FF, hoe voelde het, even alleen?
Bij MiB raden ze aan om pas na drie maanden weer te beginnen met hardlopen, omdat alle spieren en banden daarvoor nog wel erg week zijn. Daardoor is de kans op blijvende problemen wat groter. Gynaecologen en verloskundigen zeggen wel vaak dat het na zes weken weer kan (als je je goed voelt), maar hardlopen is zo belangrijk voor me dat ik het zekere voor het onzekere heb genomen. En dan nog ging ik in het begin superlangzaam omdat ik anders een zwaar gevoel in m'n onderbuik kreeg (en dat is dus wat je moet voorkomen).
  donderdag 10 augustus 2017 @ 18:13:36 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_173045172
Ik weet niet of het inherent is aan borstvoeding geven maar ik heb dus echt geen gram energie over om nog eens lekker een stuk te gaan rennen ofzo :') ik ga pas sporten als noud op z'n vroegst een jaar is (mits ik zo lang bv geef natuurlijk).
disclaimer
pi_173045729
Weet niet SQ. Ik geen ook nog (veel) bv maar heb vooral mentaal energie om te sporten. Ba jarenlang met mezelf in gevecht over dat ik eigenlijk zou moeten maar er echt ongelukkig van werd, heb ik nu ineen het licht gezien, ofzo. Dat ik uit een jarenlange depressie ben gekomen, zou er ook zomaar eens mee te maken kunnen hebben ;)

Babbelen fie van jullie ook zoveel?
Hada da da weh baba jeh jeh, dadadada weh ah ah. Dadadadadadaaaaaa! Ugh egeggge pffffrt pffffrt eh ooh uh uh.
Zo heerlijk :D
pi_173046412
Ik heb ook nog wel weinig energie maar een stuk meer dan destijds met I. Ik zorg beter voor mezelf. En het is ook wel zo dat ik me door het zwemmen beter voel: mentaal omdat ik er op die momenten toch even 'uit' ben en even alleen met mezelf bezig kan zijn, en bewust van mijn lijf naast dr borstvoeding en de moeheid, en ook 'trots' over het feit dat ik dat voor elkaar krijg (met hulp van mijn vriend) zo snel alweer, en fysiek omdat het weliswaar inspannend is (dus extra belangrijk om genoeg te eten en te drinken) maar omdat ik ook voel dat het goed is voor mijn spieren. Bij I voelde ik me een jaar na de bevalling zo slap als een vaatdoek. Niet alleen was ik teveel afgevallen, er zat weinig kracht en weerstand in mijn lijf. Dus daar werk ik nu aan, ik hoop dat het gaat werken. 😀
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_173046742
Molo wat een superschattig stel. :D
Het lijkt nu alleen wel of je een Zalando doos aan het mobiel in de box hebt hangen.
Maar ja, je hebt een dochter he. :D
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_173047061
Molo wat een gezelligheid O+

En sporten
Sinds ik 3 jaar terug zwanger werd niet meer gedaan :@
En het is te zien :')
Ik krijg mezelf niet gemotiveerd terwijl dat vroeger totaa geen probleem was
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:37:25 #37
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_173047104
Ik dacht dat het een lamp was, Molo :').

Sporten; ik graag #fitmom etc. willen zijn en een marathon willen kunnen lopen, maar vooralsnog blijft het daarbij :+.
KuikenGuppy
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:59:03 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173047629
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:20 schreef ReginaFalange het volgende:
Molo wat een superschattig stel. :D
Het lijkt nu alleen wel of je een Zalando doos aan het mobiel in de box hebt hangen.
Maar ja, je hebt een dochter he. :D
Ja nu je het zegt _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 10 augustus 2017 @ 21:02:12 #39
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173049308
De zalando-mobiel. Ik durfde het niet te zeggen :X :+

En ik heb een chill kind, lees ik :s) Lucky me. Ik ben zo verschrikkelijk trots op mijn ventje. Gewoon weer even in een vreemd bedje slapen. Hij is de hele dag zo gezellig geweest. Zo'n leuke fase dit O+

En voor wie pas geleden dacht te zien dat het rossige minder werd..... zoals je ziet is dat nogal niet zo :P

Sporten, sja, wat moet ik daar nu over zeggen? Ik vind momenteel alles even fysiek uitdagend genoeg en ben 's avonds aardig gesloopt. Mijn geweten knaagt nu ik even niet sport, maar gevoelsmatig vind ik het ook wel lekker. Het komt vanzelf wel weer. Morgen begin ik trouwens met het trainingsprogramma met de fysio.

Franny, dat klinkt echt heel goed. Goed voor jezelf zorgen ^O^ Het gaat ook om dat momentje voor jezelf waarop je helemaal kunt ontspannen. Hoe en wat maakt weinig uit.

En Gogo, jij gaat helemaal lekker! Topper. Slim ook nu je er de tijd voor hebt.

SQ, geen gram energie overhebben komt misschien ook omdat er nogal wat energieslurpende neven-omstandigheden zijn.
pi_173049618
SQ :* . En vlak ook langdurig en intens slaapgebrek niet uit, dat verandert echt zo veel :{..

Gezellig nomnom besjes eten!

Ik ben eigenlijk voornemens te gaan beginnen met hardlopen bij de atletiekvereniging om de hoek, maar ik heb 0 ervaring/conditie dus ik vind het ook wel spannond. Maar voor mijn welzijn lijkt het me wel heel goed! En lekker buiten O+
pi_173049953
Sporteb.. watisda? :+
De enige sport die ik lang vol heb gehouden is paardrijden. Maar dat zien veel mensen niet als sport. En behendigheid met onze hond, vergt ook wel wat van je conditie. Nog een tijdje de sportschool geprobeerd maar das gewoon niet mijn ding. Heb wel dik respect voor een vriendin van mij. Ietswat aan de stevige kant naar die flikt het gewoon om met enige regelmaat 10 km te hardlopen :o .. ik bedoel hoe dan? Ik heb na 10 meter mijn tong al op mijn knieen hangen :+
pi_173049994
Wat tof Quoi! Ziet eruit als iets waar mijn bijna peuter ook nog heel blij van zou worden! En dat haar van Max O+ ziet er gezellig uit, bessen eten!

Ingee, het went vanzelf! Alleen rekening houden met dat het allemaal iets langer duurt. En dit soort dingen ook gewoon oefenen als er geen afspraak gepland staat. Wij zijn ook bewust met de auto bij de grote supermarkt boodschappen gaan doen de eerste weken om te oefenen met alles in en uitladen :')

Ochtendje alleen was heerlijk en te kort :@ De meiden hebben netjes hun flesje leeggedronken en verder geslapen, en O heeft even een huilwedstrijd gehouden met een ander redelijk nieuw jongetje toen we weg waren, maar heeft goed gegeten en zat lekker te spelen toen ik hem op kwam halen. En als bonus had hij daar al gegeten, dus bij thuiskomst kon hij gelijk z'n bed in waardoor ik nog een uur semi-vrij had! Ik ben alleen vergeten de flessen en spenen mee naar huis te nemen, dus die moet ik morgen nog even ophalen.

En qua vaatdoek voelen bij borstvoeding eet ik volgens mij genoeg koek, chips en chocolade om dat tegen te gaan :@ Nadeel daarvan is alleen dat ik niet door de borstvoeding sneller weer op gewicht ben zoals altijd gezegd wordt, ondanks de dubbele hoeveelheid. Ik merk alleen dat ik veel dorst heb.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_173050191
We horen net ineens een harde knal uit Goedzakjes kamer. Ik dacht dat het goedzakje was die uit bed gevallen was, dus kreeg al bijna een hartaanval voor ik boven aan de trap was, zeker omdat ik geen gehuil hoorde.

Blijkt er gewoon een lekkere dikke duif tegen zijn raam aan zijn gevlogen en die ligt nu morsdood in de tuin. :'(
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 21:59:28 #44
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173051225
:D RF! Gelukkig ligt Goedzakje te slapen en is zich niet bewust van dit drama. Hopelijk trouwens een goede nacht vannacht, zonder onderbrekingen.

Crump, da's in 070 toch? Dan ben ik benieuwd welke club! Ik kan wel zeggen dat het buiten zijn en trainen in groepsverband mij altijd tonnen energie oplevert. Vaak bieden ze eens in de zoveel tijd een opbouwcursus aan, is dat een idee?

Twinkle, rijd je nu ook nog paard? Ik vind het een sport hoor. Beide nichtjes zijn fervente amazones 8-) en een vriendin van ons rijdt ook van die crosswedstrijden. Leuk om zo nu en dan te gaan kijken.

Klinkt ideaal FF! Zal wel even een verademing zijn geweest.
pi_173051467
RF waaahh :o ... dat soort klussen zijn voor mijn man :+

Qoui nee toen ik zwanger was van Djenna, nu zo'n 5 jaar geleden (waar blijft de tijd?!), ben ik gestopt met frequent rijden. Nu soms nog op paarden van vrienden/kennissen als ik de kans krijg.

Ik ben niet echt een mens voor 'verplichtingen' in de zin van iedere week bv iets 'moeten' doen. Komt denk ik doordat mijn leven nu een stuk drukker is.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 10 augustus 2017 @ 23:59:47 #46
269689 crew  Viv
pi_173054942
Wat een gezelligheid met Larf en Max en de bessen. O+

Phoebe :X maar beter zo'n dikke duif dan dat Goedzakje die klap had gemaakt.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben niet echt een mens voor 'verplichtingen' in de zin van iedere week bv iets 'moeten' doen.
Dit heb ik ook! Als kind had ik daar nog geen last van (op de middelbare school had ik zelfs 10 balletlessen per week naast mijn vwo), maar sinds ik volwassen ben vermijd ik vakkundig alles wat wekelijks terugkomt (behalve werk). Zo ging ik tijdens de zwangerschap ook liever naar 3 losse informatieavonden dan naar zo'n echte cursus. En ik heb nooit meer een sport gedaan sinds ik gestopt ben met ballet op mijn 16e (en ik ben nu 33 :') ).
pi_173058570
Pff, ben nu alweer klaar met vandaag. Vanaf 6 uur is er continu wel een aan het huilen, en regelmatig twee tegelijk. Zoon is nu zijn boterham aan het eten, daarna kijken of een wandeling buiten ze in slaap kan brengen.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_173060233
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:06 schreef Twinkle20 het volgende:
RF waaahh :o ... dat soort klussen zijn voor mijn man :+

Qoui nee toen ik zwanger was van Djenna, nu zo'n 5 jaar geleden (waar blijft de tijd?!), ben ik gestopt met frequent rijden. Nu soms nog op paarden van vrienden/kennissen als ik de kans krijg.

Ik ben niet echt een mens voor 'verplichtingen' in de zin van iedere week bv iets 'moeten' doen. Komt denk ik doordat mijn leven nu een stuk drukker is.
Wat deed je in de paardensport? :D
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:57:35 #49
269689 crew  Viv
pi_173065198
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:11 schreef FlyingFish het volgende:
Pff, ben nu alweer klaar met vandaag. Vanaf 6 uur is er continu wel een aan het huilen, en regelmatig twee tegelijk. Zoon is nu zijn boterham aan het eten, daarna kijken of een wandeling buiten ze in slaap kan brengen.
Wat zwaar zeg, heeft het wandelen geholpen? :*
pi_173065388
Ooh FF, wat zwaar. Ik vind echt niks zo moeilijk als minibaby's waarbij je niet weet wat er aan de hand is. Hopelijk heb je inmiddels wat rust gehad. :*

Ik heb net gewoon drie kwartier staan koken terwijl L. en peuter samen in de woonkamer aan het spelen waren. Af en toe kwam peuter een blokje brengen, dan zat L. weer te neuzen in het speelkeukentje en op een gegeven moment waren ze 'samen' aan het puzzelen: "kijk Jenne, deze moet hier. Neeee niet puzzel inne mond Jenne!". :') O+ Drie kwartier gewoon he. Er is licht aan het einde van de tunnel hoor, moeders met 2(+) kleintjes! *O* En uiteraard veranderde ik elke keer weer in een plasje omdat het zo aandoenlijk was. O+
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 19:06:14 #51
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173069539
Selvaria, wat klinkt dat lief! Dan smelt je toch?

FF, nog gelukt allemaal? Zo vroeg al de dag voorbij wensen is nooit leuk. Hopelijk had het drietal een goede tukkie-timing verder vandaag.

Max is dan eindelijk ontslagen bij de fysio. Heeft ff alles laten zien O+
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:26:38 #52
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173071549
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:06 schreef Quoi het volgende:
Selvaria, wat klinkt dat lief! Dan smelt je toch?

FF, nog gelukt allemaal? Zo vroeg al de dag voorbij wensen is nooit leuk. Hopelijk had het drietal een goede tukkie-timing verder vandaag.

Max is dan eindelijk ontslagen bij de fysio. Heeft ff alles laten zien O+
*O*



moest eigenlijk hier aan denken :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door Molo op 11-08-2017 20:43:32 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:03:27 #53
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173072804
Lekker dan :P
Maar idd erg fijn. Hij ontslagen, ik begonnen bij de fysio :')
pi_173073720
Wel sociaal van je Quoi, dat je toch de fysio aan het werk houdt! Maar fijn dat het voor max iig niet meer nodig is.

De meiden hebben gelukkig tijdens de wandeling wel goed geslapen en O was ook lekker vrolijk. En na thuiskomst ging hij z'n bed weer in en heb ik nog een half uurtje van de rust kunnen genieten. De rest van de dag is hetzelfde als het begin van de ochtend helaas. Die moeten dus wel als roosjes slapen vannacht hoop ik
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_173074659
Fijn dat alles goed gaat Quoi!
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:12:04 #56
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173074969
Wij hebben ons trouwens rot gelachen tijdens het eten vandaag. Er verdwenen in sneltreinvaart boontjes, stukjes worst en hele aardappels in dat mondje, het leek wel een goochelaar! Ik heb een paar keer klaar gestaan voor de heimlich, maar dat bleek dan niet nodig. Pffft.

RF, hoe gaat het met de schone slaper?
pi_173076462
Hij slaapt van 18.30 a 19u altijd heerlijk in. Maar begint altijd te spoken rond een uur of 1. Soms pas om 2 of 3 uur.

Nog steeds geen idee waarom, want hij sliep zo goed door en hij is ook echt moe 's ochtends na zijn gespook.

Maar geen losgeslagen duiven vanavond. *O*
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:23:42 #58
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_173077492
Guppy was ook doodmoe vandaag, maar dat kwam omdat hij voor het eerst mee geweest is op de fiets O+! Leuk dat hij het vond! Bij het laatste stukje stak hij beide handjes in de lucht O+.
KuikenGuppy
pi_173077561
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:24 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Wat deed je in de paardensport? :D
Nah niet veel spannends op hoog niveau ofzo hoor :D
Beetje springen, beetje dressuur en de laatste jaren mijn weg gevonden binnen western. Maar dat kost zoveel tijd om het goed genoeg te kunnen doen naar mijn zin. In een volgend leven :Y of nisschien als de kindjes wat groter zijn.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 12 augustus 2017 @ 00:42:25 #60
269689 crew  Viv
pi_173079101
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 23:23 schreef Burdie het volgende:
Guppy was ook doodmoe vandaag, maar dat kwam omdat hij voor het eerst mee geweest is op de fiets O+! Leuk dat hij het vond! Bij het laatste stukje stak hij beide handjes in de lucht O+.
Wat lief! O+

Quoi, hier ook een hardnekkige kinderfysio. :D Destijds ingeschakeld omdat ZZ een voorkeurshouding had, dat was binnen no time opgelost, maar vervolgens bleek ZZ niet zo van de buikligging. Waardoor ze zich ook niet omhoogduwt met de armpjes, niet naar de buik rolt, waarschijnlijk niet zal gaan kruipen, etc). Ze benoemt wel altijd dat er vooruitgang te zien is, en dat ZZ zich op alle andere vlakken goed ontwikkelt, dus ik houd geen naar gevoel over aan die bezoekjes.
pi_173080395
Ohhh wat lief Selvaria! Lijkt me zo leuk als ze samen kunnen spelen!

FF gelukkig heb je nog even rust gehad, maar wat pittig zeg! Ik hoop voor jou op een hele goede nacht!

Quoi wat eng die heimlich. Verslikte hij zich ook echt of was je daar alleen bang voor door het snelle eten?

Wij zijn met dreumes ook veel bij de fysiotherapeut geweest ivm voorkeurshouding. Die was bij haar wel erg aanwezig. We moesten toen nog kiezen voor zo'n helmpje of niet, maar uiteindelijk niet gedaan. Er was wetenschappelijk onderzoek dat zo'n helmpje op lange termijn geen/weinig verschil gaf.

Hopelijk is het bij baby niet nodig. Tot nu toe wel een favoriete kant maar niet ik dezelfde mate als dreumes.

Nu ga ik weer een poging doen tot baby in bed leggen en misschien nog heel even slapen!
pi_173080650
Om 04:00 werd Goedzakje wakker. Mini flesje gegeven om vervolgens de rest van de ochtend te mogen luisteren naar speen - ledikant rammen, van behoorlijk professioneel niveau tegenwoordig. Dat moet gezegd worden.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 08:20:31 #63
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173080667
Ik ben eerder wakker dan de rest van het huis :o Lekker wel!

RF, actief baasje :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:42 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Wat lief! O+

Quoi, hier ook een hardnekkige kinderfysio. :D Destijds ingeschakeld omdat ZZ een voorkeurshouding had, dat was binnen no time opgelost, maar vervolgens bleek ZZ niet zo van de buikligging. Waardoor ze zich ook niet omhoogduwt met de armpjes, niet naar de buik rolt, waarschijnlijk niet zal gaan kruipen, etc). Ze benoemt wel altijd dat er vooruitgang te zien is, en dat ZZ zich op alle andere vlakken goed ontwikkelt, dus ik houd geen naar gevoel over aan die bezoekjes.
Ah! En worden jullie dan ook nu begeleid met oefeningen enzo? En helpt dat? Als ik erop terugkijk is elke mijlpaal uiteindelijk gewoon vanzelf gepasseerd, maar dan op eigen tempo. En de scores op de tests kwamen telkens niet overeen met mijn eigen gevoel, waardoor er bij mij telkens teleurstelling was. Maar goed, ik ben dan ook altijd over de top trots als hij iets nieuws kan, daar kan geen score tegen op ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 05:20 schreef Vieve6 het volgende:
Quoi wat eng die heimlich. Verslikte hij zich ook echt of was je daar alleen bang voor door het snelle eten?

Hij slikte gewoon soms te grote dingen door en hoestte ze dan weer omhoog om beter te kauwen. Goed leereffect :P Alleen niet goed voor ons hart.
pi_173080822
Wij zijn op het punt beland dat l in paniek raakt als de afscheids-wormen van Bumba verschijnen. Hij is bang dat het dan afgelopen is en er geen nieuwe komt :')
pi_173080887
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 08:58 schreef Nazil het volgende:
Wij zijn op het punt beland dat l in paniek raakt als de afscheids-wormen van Bumba verschijnen. Hij is bang dat het dan afgelopen is en er geen nieuwe komt :')
Goedzakje wilde vandaag absoluut niet gestoord worden toen de Teletubbies op tv waren. :r
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:37:04 #66
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_173081951
F. kijkt graag robocarpoli <3 best te pruimen dat programma.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:01:33 #67
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173082330
Hier gaat alleen soms Tic Tac op als het tegen bedtijd aanloopt en hij nog druk is. Zet ik 'm in de box en dan duurt het nooit lang tot de eerste gaap :P

Nazil, soort verlatingsangst, maar dan anders ;)

Ik ben weer effetjes gaan hardlopen (setjes van 2 minuten) en da's toch wel lekker heur :7
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:16:43 #68
269689 crew  Viv
pi_173082601
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 08:20 schreef Quoi het volgende:
Ah! En worden jullie dan ook nu begeleid met oefeningen enzo? En helpt dat? Als ik erop terugkijk is elke mijlpaal uiteindelijk gewoon vanzelf gepasseerd, maar dan op eigen tempo.
We krijgen wel oefeningen mee, maar die doen we niet consequent genoeg. :@ Zeker in het begin, toen ging ze steeds acuut totaal over de zeik als ze op haar buik gelegd werd. Vanwege het fulltime kolven kon ik dat niet meerdere keren per dag gebruiken, ik wilde haar juist slapend of tevreden spelend neer kunnen leggen. Bovendien had ik niet het idee dat ze er ook maar iets van leerde. De vooruitgang is dus inderdaad gewoon vanzelf gegaan. :)
quote:
En de scores op de tests kwamen telkens niet overeen met mijn eigen gevoel, waardoor er bij mij telkens teleurstelling was. Maar goed, ik ben dan ook altijd over de top trots als hij iets nieuws kan, daar kan geen score tegen op ;)
Ik krijg nooit scores te horen, dat scheelt. :Y) Ze observeert haar bij een aantal oefeningen, vraagt hoe het verder gaat, of ze A of B al heeft laten zien (zoals met de voetjes spelen), en zegt dan hooguit dat kindjes van haar leeftijd ongeveer al X of Y kunnen.
pi_173082807
Ik ben geen ochtendmens en L bedenkt zelf wel wanneer hij bumba wil zien (dan komt hij naar mij toe en wil de ipad hebben) :')
pi_173088694
S kijkt nog geen tv, S kijkt mama.
Ik kreeg voor het eerst een hele brede dikke glimlach. O+

Ik vond hem al leuk maar nu mag hij helemaal blijven! O+
pi_173095515
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 16:23 schreef ingee het volgende:
S kijkt nog geen tv, S kijkt mama.
Ik kreeg voor het eerst een hele brede dikke glimlach. O+

Ik vond hem al leuk maar nu mag hij helemaal blijven! O+
Baby lachjes. O+
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_173098910
Zo leuk Ingee O+ Em glimlacht sinds kort heel af en toe, dat vind ik ook al leuk, maar ik kan niet wachten op zo'n echte lach, dat ze echt duidelijk gaan reageren.

Nazil, hier vindt dreumes vooral de shows heel erg leuk, die zijn ook op Ziggo XL en YouTube te vinden en duren een stuk langer (en zijn minder raar als het tv-programma soms is). En die filmpjes hebben geen wormpjes (hoewel ze in een show een soort semi-wormpjes hebben).

We hebben overigens een erg goede nacht gehad, om de dag van gisteren goed te maken denk ik. Vandaag waren ze nog steeds niet helemaal in hun sas, maar het ging al beter en als dat zo'n zelfde nacht betekent (inclusief weer meewerkende dreumes) vind ik het helemaal prima! Slapen O+
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_173100194
Ik haak even in... Met 13 weken van rug naar buik en terug draaien is wel erg vroeg toch? Hij deed het vorige week ook al een keer, maar toen dacht ik dat het per ongeluk was! Maar nee, meneer heeft een nieuwe skill en rolt al dagen door de hele box heen. :s)

En hij heeft ook besloten om weer twee nachtvoedingen te nemen. Minder tof. :@
Je raekt an de dinge geweun.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:04:00 #74
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_173100544
Lekkere snelle, Messina!
KuikenGuppy
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 13 augustus 2017 @ 00:29:56 #75
269689 crew  Viv
pi_173101005
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 23:49 schreef Messina het volgende:
Ik haak even in... Met 13 weken van rug naar buik en terug draaien is wel erg vroeg toch?
Ja, maar dat compenseert mooi met de mijne (bij 8,5 maand voor het eerst :') ) voor het landelijke gemiddelde. 8-)
pi_173103500
Oeh Quoi dan zou mijn hart het ook bijna begeven! Gelukkig ben je er nog! ;)

Zo leuk hè Ingee die eerste lachjes ♡! Hier doet F er dan ook zo'n schattig geluidje erbij. Dat kon ik me niet meer herinneren van L.

FF fijn dat jullie een goede nacht hadden. Dat kan inderdaad veel goed maken!

Wauw das snel Messina! & Vivi ieder kindje in het eigen tempo toch :)!

Hier vannacht officiële eerste doorslaapt. Van half 12 tot 6.30 😍! Dreumes wel 1 x wakker maar ging gelijk weer slapen. Dus wat lief van mijn dochters!
pi_173103537
FF er zijn ook 1 uur-filmpjes van bumba en die zet ik altijd op dus het loopt door, maar L snapt dat niet of zo. Die shows zijn voor mij beter te behappen idd.

Messina dat is snel!

Vieve doorslaap! Wat fijn!
pi_173103819
Mijn peuter keek als baby nooit tv, maar dat heeft ze inmiddels ruimschoots ingehaald. L. kijkt natuurlijk al als gehypnotiseerd mee. :') Bumba wordt hier altijd ingezet om peuter wakker te houden in de auto. :D

Snelle roller Messina! L. rolt sinds vorige week van rug naar buik (ruim 6 maanden is ze) en slaapt sinds dat moment op de buik en daardoor ook beduidend beter. *O*

Wat fijn van de nacht FF!

Ik spam even mijn mooie meisje hoor, ze is zo leuk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*;
pi_173103973
Dat bekkie selv, heerlijk :D

En dat shirt van je grote! 😍
pi_173104143
Vanmorgen pas om 5.15 wakker en tussendoor hem niet tussen de tralies van het ledikant uit hoeven vissen en geen speen ram concert midden in de nacht. *O*

Hopelijk slaapt hij weer snel door tot een uur of 6 dan zal ik niet meer klagen.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 13 augustus 2017 @ 09:48:37 #81
269689 crew  Viv
pi_173104476
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 08:35 schreef Selvaria het volgende:
L. rolt sinds vorige week van rug naar buik (ruim 6 maanden is ze) en slaapt sinds dat moment op de buik en daardoor ook beduidend beter. *O*
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:15 schreef ReginaFalange het volgende:
Vanmorgen pas om 5.15 wakker en tussendoor hem niet tussen de tralies van het ledikant uit hoeven vissen
ZZ rolt de laatste tijd steeds naar buik in haar slaap, dat gaat goed zolang ze nog in dromenland is. Wakker is huilen omdat ze dénkt dat ze niet terug kan (buik naar rug kon ze al heel lang }:| ). En vaak inderdaad met zo'n spekbeentje klem tussen de tralies. :')

Wat een blij meisje heb je Selv! O+
pi_173105933
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:29 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja, maar dat compenseert mooi met de mijne (bij 8,5 maand voor het eerst :') ) voor het landelijke gemiddelde. 8-)
Haha, gelukkig is ontwikkeling geen wedstrijd, met sommige dingen is de kleine man 'aan de late kant'. Voor hun 16e komt alles goed :P

Ik ben wel blij dat hij nog niet rolt met slaapzak aan *klopt af*.

Selv, wat is ze leuk O+
Babylachjes *smelt*
Je raekt an de dinge geweun.
  zondag 13 augustus 2017 @ 13:16:39 #83
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_173109198
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 11:01 schreef Quoi het volgende:
Ik ben weer effetjes gaan hardlopen (setjes van 2 minuten) en da's toch wel lekker heur :7
Goed dat je weer bent gaan hardlopen! Je eigen ding blijven doen; mijn vrouw is ook weer gaan paardrijden en ze vind het heerlijk als ik oppas en zij even haar ding mag doen.

Onze jongen is na 3 weken uit het ziekenhuis naar huis gegaan. Hij is nu 2m en 1w en het begint een beetje te wennen. Hij slaapt wel lekker veel en begint nu echt de omgeving in zich op te nemen.
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:21:16 #84
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173123807
Selvaria, wat een prachtige foto's van je meisje.

Wat fijn xzaz dat jullie zoon thuis is :) Is alles verder medisch gezien goed met 'm?

Dat was me het weekendje wel hier. Twee drukke dagen. En Max lijkt een beetje uit zijn hummetje, dwz hij slaapt al twee nachten onrustig. Ik geef 'm maar weer een klein flesje dan, anders is hij ontroostbaar. Net spiekte ik in zijn mondje en ja hoor, daar zie ik twee bobbels naast zijn voortanden. De volgende ronde :s) :P Tel daar een flinke snotneus bij op en ik zou me ook niet zo fit voelen.

Maarja, pake en beppe stonden vandaag op het programma, op 250 km rijden afstand. Gelukkig is alles goed gegaan, maar zijn we nu wel alledrie afgedraaid. En heel ongelukkig ziet hij er toch niet uit op deze foto (wel goed doorvoed :P):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:31:16 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_173124202
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:16 schreef xzaz het volgende:

[..]

Goed dat je weer bent gaan hardlopen! Je eigen ding blijven doen; mijn vrouw is ook weer gaan paardrijden en ze vind het heerlijk als ik oppas en zij even haar ding mag doen.

Onze jongen is na 3 weken uit het ziekenhuis naar huis gegaan. Hij is nu 2m en 1w en het begint een beetje te wennen. Hij slaapt wel lekker veel en begint nu echt de omgeving in zich op te nemen.
Fijn dat hij thuis is nu :). Gaat het goed met hem?
Enneh... papa past niet op hè ;).
KuikenGuppy
pi_173124981
Ik heb morgen mijn oppasdagje, en dan mag papa werken. 8-) .

En een mijlpaal, want morgen is Y alweer 12 weken. Het is zo'n vrolijkerd. Net als de mooie, lieve L van Selvaria. Ik zeg: uithuwelijken. :Y) .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_173125040
Gossie O+ dat is precies zijn zus, of niet?
pi_173125117
Steeds meer ja! Echt de jongensversie.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_173126581
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:48 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]


[..]

ZZ rolt de laatste tijd steeds naar buik in haar slaap, dat gaat goed zolang ze nog in dromenland is. Wakker is huilen omdat ze dénkt dat ze niet terug kan (buik naar rug kon ze al heel lang }:| ). En vaak inderdaad met zo'n spekbeentje klem tussen de tralies. :')

Wat een blij meisje heb je Selv! O+
Die fase hebben we nog niet zo lang geleden ook met Sjuul gehad :Y
Dat ze denkt dat ze niet meer terug kan.

En voor dat kaboenk en beentjes tussen de spijlen hebben we het campingbedje als oplossing.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 00:53:15 #90
269689 crew  Viv
pi_173127060
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:09 schreef Messina het volgende:
Haha, gelukkig is ontwikkeling geen wedstrijd, met sommige dingen is de kleine man 'aan de late kant'. Voor hun 16e komt alles goed :P
Ja, ik denk dat ieder kindje een eigen volgorde en tempo heeft qua ontwikkeling en dat we daar minder invloed op hebben dan we misschien soms denken. :Y
  maandag 14 augustus 2017 @ 08:22:05 #91
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173128514
Dat denk ik ook :Y

Er wordt hier uitgeslapen. Logisch na zo'n weekend. Hij snapt het O+
pi_173128551
Waar kunnen we de voorlopige huwelijksakte tekenen, Franny? Wat een schatje. O+

Haha Q., ik moest lachen om je gebruik van het woord logisch. Ik vind het ook vaak logisch dat mijn kinderen na activiteit X of Y uit zouden slapen, toch hebben ze het beide nog nooit gedaan. Mijn peuters record is half 8. :+
  maandag 14 augustus 2017 @ 08:47:37 #93
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173128662
Ik zeg ook maar wat :+ Het zal wel een mazzeltje zijn :P
pi_173128715
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 08:47 schreef Quoi het volgende:
Ik zeg ook maar wat :+ Het zal wel een mazzeltje zijn :P
Vast, maar wat heerlijk zeg! O+
pi_173129245
Ohhh wat een lieve fotos Selvaria! Wat lacht ze leuk!

Franny ook een mooi mannetje zeg!

& die foto van Quoi vind ik erg gaaf. Die boom zo op de achtergrond en t zonnetje erbij! Max staat er ook zo leuk op! Die zou ik in de woonkamer hangen :). (Als Max mijn kind was dan:p)...

Lekker dat uitslapen!

Fijn dat de nacht goed was RF. 5.15u is wel erg vroeg ja! Hopelijk ook snel wat later!
pi_173129351
Uitslapen voor Q, heerlijk!

Wat een schatje is L ook zeg Selv O+

Fijn dat de nachten beter gaan FF :)

Strand klinkt ook lekker Franny O+
Wij waren gisteren naar het zwembad! Eerste keer voor O. Ze vond het wel leuk denk ik, ze gaf geen kik :D Het water was lekker warm, 30 graden, dus we hebben het nog best lang volgehouden O+

Even m'n olijke duo spammen O+ Zodra ze hem ziet begint ze al met lachen, hij kan haar ook zo laten schaterlachen O+ Dat lukt mij ook wel maar wel met veel meer moeite :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Fazz op 15-08-2017 07:26:38 ]
pi_173130286
Fazz mooi duo heb je!

Vanochtend cb. Meneer is precies gemiddeld. Precies 10 kilo en ruim 76 cm. Ontwikkeling was ook prima (kan hij al hieperdepiep hoera en zwaaien? *L klapt* oh dat zit wel goed). Prikjes waren niet leuk maar het was al goed toen we de kamer uit liepen.
Hij kreeg eigenlijk alleen iets te veel zuivel. Ik weet het (2x fles, pap met halfvolle melk als ontbijt na de eerste fles en yoghurt). Maar we moesten niet forceren in afbouwen. Die pap zal wel vervangen worden door brood maar dit is ook nog wel even lekker makkelijk naar binnen lepelen voor hem op de vroege ochtend. Was verder ook geen probleem.
pi_173130624
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 09:34 schreef Vieve6 het volgende:
Ohhh wat een lieve fotos Selvaria! Wat lacht ze leuk!

Franny ook een mooi mannetje zeg!

& die foto van Quoi vind ik erg gaaf. Die boom zo op de achtergrond en t zonnetje erbij! Max staat er ook zo leuk op! Die zou ik in de woonkamer hangen :). (Als Max mijn kind was dan:p)...

Lekker dat uitslapen!

Fijn dat de nacht goed was RF. 5.15u is wel erg vroeg ja! Hopelijk ook snel wat later!
Wij waren om 5:15 aan het juichen omdat we dan toch 7 uur slaap hadden gehad.
Vandaag om 2.30 én 5.15 wakker...

Het lijkt er op dat 5.15 het nieuwe 4.30 is, dus dat is al een verbetering. Geen idee waarom mijn trouwens altijd zo stipt is met tijden. :')

Maar nu echt belangrijke zaken, wáárom hebben ze nieuwe aflevering van de Teletubbies gemaakt (althans op BBC)?! Alsof die babies en dreumesen gaan zeuren dat ze heus geen aflevering uit 2004 willen zien (want die kennen ze al 8)7 ).

Nu mogen die teletokkies per direct van de tv af van mij, maar ik vind het dus frappant dat je nieuwe afleveringen opneemt met exact dezelfde pakken, onderwerpen en decor.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_173131418
RF eens zal je de Teletubbies waarderen als je ziet hoe blijgoedzakje er van wordt O+
Ooit.. echtwaar
  maandag 14 augustus 2017 @ 11:22:45 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_173131480
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:20 schreef BlueEyes het volgende:
RF eens zal je de Teletubbies waarderen als je ziet hoe blijgoedzakje er van wordt O+
Ooit.. echtwaar
Ik wacht er nog steeds op.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')