Ze hebben 2200 euro per maand te besteden en waarschijnlijk een lage huur...dan houd je als je 500 euro per maand uitgeeft, nog genoeg over om te kunnen aflossen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:05 schreef Nizno het volgende:
weekbudget 125 euro per week?????????
KATJING Dat kan echt wel lager!!
Ze hebben een chihuahua en ik zag net ook een vogelkooi. Huisdieren moeten ook eten, en hun inkomen is naar mijn mening niet dusdanig laag dat ze die weg zouden moeten doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan in mijn eentje voor 50 euro per week met gemak doen met de boodschappen,, dus 75 voor hun samen lukt ook, 25 euro per week aan benzine moet ook zat zijn, hij werkt toch niet.
dan lossen ze eerst maar sneller af.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben 2200 euro per maand te besteden en waarschijnlijk een lage huur...dan houd je als je 500 euro per maand uitgeeft, nog genoeg over om te kunnen aflossen.
vogelvoer? hondevoer?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ze hebben een chihuahua en ik zag net ook een vogelkooi. Huisdieren moeten ook eten, en hun inkomen is naar mijn mening niet dusdanig laag dat ze die weg zouden moeten doen.
Inderdaad. De website waar ze zich aanmelden heeft nota bene het woordje 'Crisis' in de naam. Dat is dus 2 voor 12, dan handel je ook zo.quote:
meerdere schuldeisers willen geen regelingen meer. Huur is ook al zijde draadje... Hop aflossen. laat ze snel aflossen en daarna nog steeds houtje bijten zodat ze gewoon weten dat de dingen die ze over houden ook echt voor leuke dingen worden. En als ze een jaar niets koopt is die verslaving ook wel wegquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad. De website waar ze zich aanmelden heeft nota bene het woordje 'Crisis' in de naam. Dat is dus 2 voor 12, dan handel je ook zo.
Ligt er aan wat je er allemaal van moet betalen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
125 euro voor 2 mensen + huisdier(en?) valt wel mee toch?
Dit ja, Haha...quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:19 schreef Nizno het volgende:
ja gast dat moet je nog even extra er bij zeggen.
uiteraard, maar misschien is dat juist voor haar wel een echte schop onder dr hol.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:21 schreef BasEnAad het volgende:
Die jurk verkopen is ook alleen maar voor de show, je schiet er echt niks mee op hoor die 250 euro.
Allemaal herhalingenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:29 schreef Hyaenidae het volgende:
Godver komt dit geniale programma weer?
Het zijn toch niet wéér herhalingen hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |