abonnement Unibet Coolblue
pi_173020304
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Jij hebt liever dat we gewoon alle bruine mensen preventief gaan oppakken?
Ik wil dat criminelen opgespoord worden ongeacht hun huidskleur.
pi_173020366
quote:
15s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik wil dat criminelen opgespoord worden ongeacht hun huidskleur.
Dat gebeurt nu al. Lees je het nieuws?
pi_173020389
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:18 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Stroman.
Die kerel probeert de keuze van de politie om er niets aan te doen te vergoelijken door het beeld te schetsen dat niets tussen niets doen en alle bruinen personen oppakken zit. Dat laatste is natuurlijk verwerpelijk, iets waar alleen nazi's mee in zouden stemmen, dus is het prima zo. Een Nederlander in elkaar gemept, Syriėrs zijn bruin en de politie doet er niets aan. De utopie van heer Ser.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2017 15:25:50 ]
pi_173020440
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Argumenten op? Je stapt immers best wel wat er staat.
Nee, eigenlijk niet. Daarnaast zijn argumenten iets voor in een discussie, terwijl hij gewoon niet weet waar hij het over heeft.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_173020518
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Jij hebt liever dat we gewoon alle bruine mensen preventief gaan oppakken?
Suggestief en iemand proberen de racistische hoek in te drukken.
Erg laag dit hoor. Heel erg laag.

Maargoed, dat zijn we wel gewend van je. Een discussie als deze kun je gewoon niet winnen en dan ga je dat doen.
:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173020531
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet. Daarnaast zijn argumenten iets voor in een discussie, terwijl hij gewoon niet weet waar hij het over heeft.
Hij is anders beter te begrijpen dan jij met enkel een ' :') '
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173020561
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:23 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Die kerel probeert de keuze van de politie om er niets aan te doen te vergoelijken door het beeld te schetsen dat niets tussen niets doen en alle bruinen personen oppakken zit. Dat laatste is natuurlijk verwerpelijk, iets waar alleen nazi's mee in zouden stemmen, dus is het prima zo. Een Nederlander in elkaar gemept, Syriėrs zijn bruin en de politie doet er niets aan. De utopie van heer Ser.
Radicaal in wording. Als hij dat al niet is...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 9 augustus 2017 @ 15:30:42 #58
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173020562
quote:
15s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik wil dat criminelen opgespoord worden ongeacht hun huidskleur.
Ja, dat wil ik ook.
pi_173020579
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet. Daarnaast zijn argumenten iets voor in een discussie, terwijl hij gewoon niet weet waar hij het over heeft.
Ja, eigenlijk wel dus. Je gaf je mening zonder deze te kunnen onderbouwen. Na mijn korte toelichting was je daar zelfs zo zeker van, dat je het maar afdeed met een vluchtige :').
  woensdag 9 augustus 2017 @ 15:31:29 #60
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173020582
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:23 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Die kerel probeert de keuze van de politie om er niets aan te doen te vergoelijken door het beeld te schetsen dat niets tussen niets doen en alle bruinen personen oppakken zit. Dat laatste is natuurlijk verwerpelijk, iets waar alleen nazi's mee in zouden stemmen, dus is het prima zo. Een Nederlander in elkaar gemept, Syriėrs zijn bruin en de politie doet er niets aan. De utopie van heer Ser.
Een Nederlander in elkaar gemept, alle Syriėrs tegen de muur. De utopie van de heer LelijkKnap.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 15:32:17 #61
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173020601
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Suggestief en iemand proberen de racistische hoek in te drukken.
Erg laag dit hoor. Heel erg laag.

Maargoed, dat zijn we wel gewend van je. Een discussie als deze kun je gewoon niet winnen en dan ga je dat doen.
:')
Ja, inderdaad laag. Zoals de post waarop ik reageerde. Rechtse rukkers zijn niet de enigen die op dit niveau kunnen discussiėren.
pi_173020612
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Suggestief en iemand proberen de racistische hoek in te drukken.
Erg laag dit hoor. Heel erg laag.


:')
Er is helemaal geen racisme, allemaal verzonnen en ingebeeld. Wat zijn deze reacties dan? Verkondiging van Nederlandse blankensuperioriteit ? :?

quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:53 schreef Tyr80 het volgende:
20 jaar geleden werd je in dat park tenminste nog door Mocro tuig van Nederlandsche bodem beroofd. Tegenwoordig is het allemaal import, gadverdamme.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:52 schreef Rockefellow het volgende:
Welkom in mijn land. w/
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:49 schreef the-eye het volgende:
Stuur de betrokkenen maar terug naar het land van herkomst want je kan de mensen wel uit de oorlog halen maar niet de oorlog uit de mensen
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Enkeltje Damascus.
pi_173020617
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Een Nederlander in een rechtsstaat in elkaar gemept, alle Syriėrs tegen achter de muur. De utopie van de heer LelijkKnap.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 15:48:02 #64
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173021024
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Sinds wanneer wil jij een rechtsstaat? Je wilt alle bruine mensen het land uitgooien!
pi_173021073
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Sinds wanneer wil jij een rechtsstaat? Je wilt alle bruine mensen het land uitgooien!
pi_173021082
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Sinds wanneer wil jij een rechtsstaat? Je wilt alle bruine mensen het land uitgooien!
*Niet binnenlaten in de rechtsstaat omdat je ze er als burger niet meer kan uitgooien vanwege de rechtsstaat.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 15:54:31 #67
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173021196
quote:
15s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:49 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

*Niet binnenlaten in de rechtsstaat omdat je ze er als burger niet meer kan uitgooien vanwege de rechtsstaat.
Dan heb je geen rechtsstaat meer.

Sowieso, als je mensen op basis van hun huidskleur wilt laten oppakken, ben je ook al heel ver van de rechtsstaat vervreemd.
pi_173021310
Het wordt hier weer heel erg gezellig. :')

Laten we naar elkaar toe beleefd blijven en de meningen aanvallen, niet de persoon.
pi_173021512
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:52 schreef LurkJeRot het volgende:
Die arme jongens verdienen een gratis abonnement voor het zwembad.
Whehe.
pi_173022018
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee, het is een tactiek om jou te doen stoppen met mij woorden in de mond te leggen, door dat gedrag te spiegelen. Lekker kinderachtig, dat weet ik, maar de volwassen tactieken halen niets uit.

Alleen jammer dat het aan jou niet besteed is.
Jij interpreteert hier op suggestieve wijze posts en probeert vervolgens een ander in de 'racist' hoek te drukken.

En nu zeg je dit?
Waaw.

Opzichtige trolliewollie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173022071
quote:
11s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:31 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wel dus. Je gaf je mening zonder deze te kunnen onderbouwen. Na mijn korte toelichting was je daar zelfs zo zeker van, dat je het maar afdeed met een vluchtige :').
Je moet gewoon geen woorden gebruiken waarvan je de betekenis niet kent. De rechtsstaat is hier gewoon niet in geding, die komt slechts in het geding bij sommige van de voorgestelde oplossingen. Als jij dan met raadselachtige zinnen aan komt zetten ipv op te zoeken wat het woord rechtsstaat betekent dan is er voor mij niks te onderbouwen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_173022123
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:32 schreef Hdero het volgende:

[..]

Er is helemaal geen racisme, allemaal verzonnen en ingebeeld. Wat zijn deze reacties dan? Verkondiging van Nederlandse blankensuperioriteit ? :?

[..]


[..]


[..]


[..]

Nee. Dat zijn NLers die klaar zijn met dat iedere kneus uit een willekeurig land hier illegaal kan zijn, kan parasiteren op onze samenleving, er hier een potje van trapt en er geen flikker aan gedaan wordt.

Dat heeft niets met 'blanke superioriteit' te maken. Probeer jij hier ook alle blanken in de racist hoek te drukken?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173022220
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je moet gewoon geen woorden gebruiken waarvan je de betekenis niet kent. De rechtsstaat is hier gewoon niet in geding, die komt slechts in het geding bij sommige van de voorgestelde oplossingen. Als jij dan met raadselachtige zinnen aan komt zetten ipv op te zoeken wat het woord rechtsstaat betekent dan is er voor mij niks te onderbouwen.
Ik stelde niet dat de rechtsstaat 'hier' in het geding is. Ik stelde een vraag over de houdbaar ervan als dit een trend zou worden; als de burger (steeds vaker) op zichzelf aangewezen zal worden: geen aanspraak meer kan doen op de (beschermende) wetten en naleving daarvan. Hoe jij dat in jouw geest denkt te kunnen loskoppelen van de rechtsstaat an sich en hoe ze functioneert, is mij inderdaad een raadsel.
pi_173022259
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je moet gewoon geen woorden gebruiken waarvan je de betekenis niet kent. De rechtsstaat is hier gewoon niet in geding, die komt slechts in het geding bij sommige van de voorgestelde oplossingen. Als jij dan met raadselachtige zinnen aan komt zetten ipv op te zoeken wat het woord rechtsstaat betekent dan is er voor mij niks te onderbouwen.
Die komt ook in het geding als geweld niet aangepakt gaat worden en er groepen zomaar anderen in elkaar gaan beuken. Beetje een downward spiral.
Straks doet de politie er niks aan, gaan mensen het recht in eigen handen nemen en heb je het risico op de komst van knokploegen en andere 'autoriteiten'.

In een functionele rechtstaat, ga je naar de politie als jou geweld is aangedaan. Vervolgens onderzoekt de politie dat en pakt de daders op die volgens het rechtboek zich voor een rechter moeten verantwoorden. Onderzoekt bij voorbaat de politie het niet? Tjah... Wat moet je dan doen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173022333
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nee. Dat zijn NLers die klaar zijn met dat iedere kneus uit een willekeurig land hier illegaal kan zijn, kan parasiteren op onze samenleving, er hier een potje van trapt en er geen flikker aan gedaan wordt.

Dat heeft niets met 'blanke superioriteit' te maken. Probeer jij hier ook alle blanken in de racist hoek te drukken?
Die reacties kunnen makkelijk de verkeerde kant op worden geļnterpreteerd of zie je dat niet? Het zijn best twijfelachtige verwoordingen/grensgevallen en niet echt uitnodigend voor een discussie. In ieder geval geen fatsoenlijke. Als het topic later ontspoort op basis daarvan, is dat niet zo verwonderlijk (niet hier gebeurd gelukkig).

En meer OT:
Als iemand eenmaal Nederlandse staatsburger is, heeft hij dezelfde rechten. Ongeacht afkomst.

Over deze lui in het filmpje weten we niet wat hun immigratiestatus is, enkel hun afkomst. En dat gaat ons niet aan.

Je kan wel tegen immigratie zijn, en je kan ook tegen criminaliteit zijn, maar als je vervolgens de link probeert te leggen tussen immigratie en criminaliteit moet je die wel kunnen staven. Zo werkt dat. En dat heb ik nog niet zien doen, als er überhaupt een link is, zal die eerder tussen armoede en criminaliteit zijn zowel als tussen uitsluiting en criminaliteit.

Oftewel we beginnen een discussie over wilde theorļen, en geen vastgestelde feiten.
pi_173022483
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik stelde niet dat de rechtsstaat 'hier' in het geding is. Ik stelde een vraag over de houdbaar ervan als dit een trend zou worden; als de burger (steeds vaker) op zichzelf aangewezen zal worden: geen aanspraak meer kan doen op de (beschermende) wetten en naleving daarvan. Hoe jij dat in jouw geest denkt te kunnen loskoppelen van de rechtsstaat an sich en hoe ze functioneert, is mij inderdaad een raadsel.
Het is voor jou een raadsel omdat het begrip rechtsstaat voor jou een raadsel is.
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Die komt ook in het geding als geweld niet aangepakt gaat worden en er groepen zomaar anderen in elkaar gaan beuken. Beetje een downward spiral.
Straks doet de politie er niks aan, gaan mensen het recht in eigen handen nemen en heb je het risico op de komst van knokploegen en andere 'autoriteiten'.

In een functionele rechtstaat, ga je naar de politie als jou geweld is aangedaan. Vervolgens onderzoekt de politie dat en pakt de daders op die volgens het rechtboek zich voor een rechter moeten verantwoorden. Onderzoekt bij voorbaat de politie het niet? Tjah... Wat moet je dan doen?
En wat heeft dat met de rechtsstaat te maken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_173022518
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:38 schreef Hdero het volgende:
.''..maar als je vervolgens de link probeert te leggen tussen immigratie en criminaliteit
...is het voor mij wel handig als de politie criminele migranten zo min mogelijk achterna gaat.''
pi_173022542
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is voor jou een raadsel omdat het begrip rechtsstaat voor jou een raadsel is.

[..]

En wat heeft dat met de rechtsstaat te maken?
Ach, dan gaan we maar verder op jouw niveau: De enige juiste conclusie is dat jij tegen eigen bewering in niet begrijpt wat het begrip rechtsstaat inhoud.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2017 16:48:37 ]
  woensdag 9 augustus 2017 @ 17:04:47 #79
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_173022780
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:32 schreef Hdero het volgende:

[..]

Er is helemaal geen racisme, allemaal verzonnen en ingebeeld. Wat zijn deze reacties dan? Verkondiging van Nederlandse blankensuperioriteit ? :?

[..]

[..]

[..]

[..]

Ho even vriend. We gaan natuurlijk niet even fact free mij beschuldigen. Leg maar eens even haarfijn uit waarom mjin reactie racistisch is.
pi_173022803
quote:
14s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:48 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ach, dan gaan we maar verder op jouw niveau: De enige juiste conclusie is dat jij tegen eigen bewering in niet begrijpt wat het begrip rechtsstaat inhoud.
:')
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_173022954
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 17:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

:')
Kut, die was ik nog vergeten.

Bij deze: :')
pi_173023157
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 17:04 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ho even vriend. We gaan natuurlijk niet even fact free mij beschuldigen. Leg maar eens even haarfijn uit waarom mjin reactie racistisch is.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:49 schreef the-eye het volgende:
Stuur de betrokkenen maar terug naar het land van herkomst want je kan de mensen wel uit de oorlog halen maar niet de oorlog uit de mensen
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:38 schreef Hdero het volgende:

[..]


En meer OT:
Als iemand eenmaal Nederlandse staatsburger is, heeft hij dezelfde rechten. Ongeacht afkomst.

Over deze lui in het filmpje weten we niet wat hun immigratiestatus is, enkel hun afkomst. En dat gaat ons niet aan.


Zo spaar ik mij onnodig typen in deze herhaling van zetten. En ik zei verder dat het een twijfelgeval is, niet een openlijk overduidelijk haatbericht.
pi_173023232
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Een kansloze aangifte, en die ouders maar huilen dat de politie niets doet. Wat moeten ze doen dan, willekeurige bruine mensen op gaan pakken?
decimeren, en dat blijven herhalen tot het niet meer voorkomt.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 18:06:31 #84
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173023882
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jij interpreteert hier op suggestieve wijze posts en probeert vervolgens een ander in de 'racist' hoek te drukken.

En nu zeg je dit?
Waaw.

Opzichtige trolliewollie.
Je snapt het echt niet, hé?
pi_173024479
En maar D66 blijven stemmen jongens :D
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_173024498
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Een kansloze aangifte, en die ouders maar huilen dat de politie niets doet. Wat moeten ze doen dan, willekeurige bruine mensen op gaan pakken?
Bij alle ingebeelde goden; wat bid ik dat dit jou, of mensen die jouw lief zijn, eens zal overkomen.

Aangifte bij de politie is kansloos (ondanks dat dat park berucht is) en het recht in eigen handen nemen kan niet de bedoeling zijn, is ook niet nodig, want we hebben immers de politie voor de handhaving.

Gelaten en vredelievend, als de profeet van de religie van vrede en liefde zelfde zul je schouderophalend alles over je heen laten komen. Mocht ik het zien gebeuren dan trek ik een goede fles wijn open om onder het genot daarvan het schouwspel daarvan tot mij te nemen.

Domme ouders ook die wel aangifte doen, en dan gaan ''huilen'' als de politie zelf zn schouders ophaalt. Dwaas dat je bent.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 9 augustus 2017 @ 18:54:11 #87
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_173024522
quote:
7s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:43 schreef Geralt het volgende:
De enige taal die dit soort uitvreters spreken is die van geweld. Er zou gewoon een ME peleton dat plein hardhandig schoon moeten vegen. Heel hardhandig. En iedereen daar arresteren, tot persona non grata verklaren in heel de EU en op de eerste vlieger naar Syriė zetten. Optiefen. Godverdomme.
Dat gebeurt alleen bij voetbalsupporters.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  woensdag 9 augustus 2017 @ 18:56:21 #88
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_173024565
Niet dat de Nederlandse politie serieus te nemen valt, zijn meestal gasten van 50 of jochies met kippenarmpjes die 16 lijken en die lachen als ze uitgescholden worden.

I.t.t. bijvoorbeeld de Engelse politie die wel serieus te nemen valt.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_173024899
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Daar zit het ministerie van Veiligheid en Justitie achter, een vondst van Rutte I om met de steun van PVV aan 'hard aanpakken' te gaan doen door uitsluitend VVD-ministers en staatssecretarissen. Dus misschien moet je het aan stemmers van die partij(en) vragen.

Daarnaast trekt de LPF-meneer een heleboel conclusies die ik uit het filmpje niet kan afleiden en de politie waarschijnlijk ook niet. Het lijkt een vechtpartij tussen moeilijk herkenbare individuen.

Met de rechtsstaat heeft het al helemaal weinig te maken.
LPF-meneer zal dan ook wel meer achtergrond info hebben dan een fokker hé.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_173026246
LPF :') Bestaat dat nog?
pi_173026310
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 20:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
NWS / Syriėrs terroriseren park Eindhoven. Politie haalt schouders op.

Ik kom als een klein rot blaag huilie huilie doen bij de modjes.
Goh. :')

Nee goed, dan neem ik ''klein rot blaag terug'' en maak er ''domme nazi'' van. Aangezien jij zelf wel mensen daarvoor uitmaakt, zul je dit niet rapporteren toch? :')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173026402
Stel m nog maar een keer; Maar wat zou jij doen dan?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173027789
Filmpje gekeken, gadverdamme wat een primitief volk :r

Zijn dit nu de hoogopgeleiden raketgeleerden waar het NOS over heeft? De goedwillende harde werkers die de vergrijzingsgolf moeten opvangen? :')

Ik ben blij dat ik dit type mensen niet in mijn directe leefomgeving heb wonen.
Het is overigens een grove schande dat de politie weigert een poot uit te steken en dat politici liever de ogen sluiten.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 21:53:00 #94
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_173028800
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:53 schreef Tyr80 het volgende:
20 jaar geleden werd je in dat park tenminste nog door Mocro tuig van Nederlandsche bodem beroofd. Tegenwoordig is het allemaal import, gadverdamme.
Kunnen de Syriėrs de Mocro's niet terroriseren?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 9 augustus 2017 @ 21:54:20 #95
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_173028839
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 18:56 schreef hollandia02 het volgende:
Niet dat de Nederlandse politie serieus te nemen valt, zijn meestal gasten van 50 of jochies met kippenarmpjes die 16 lijken en die lachen als ze uitgescholden worden.

I.t.t. bijvoorbeeld de Engelse politie die wel serieus te nemen valt.
Het is altijd buitenlandse politie die het wel goed doen. Ga daar dan naar toe.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 9 augustus 2017 @ 22:10:05 #96
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_173029325
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het is altijd buitenlandse politie die het wel goed doen. Ga daar dan naar toe.
Ikzelf maak t niet uit. Slachtoffers en zij zelf wel.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_173029359
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:25 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom doet de politie niets???
In Nederland gebruikt men het ¨opportuniteitsbeginsel¨ eigenlijk is dat alleen voorbehouden aan de officier van het OM maar blijkbaar doen de politiebeambten hier zelf ook aan, mogelijk op aanwijzing van het OM. In Duitsland geldt opvolgingsplicht. Agenten zijn daar altijd verplicht een aangifte op te nemen.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_173030258
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:31 schreef AchJa het volgende:
Vroeger checkte Alberto de park. Die taak is dus overgenomen door Syriers begrijp ik?
_O-
pi_173030418
lees steeds meer berichten over dat de politie totaal geen grip meer heeft. Ze laten aangiftes liggen, kunnen de veiligheid niet meer garanderen, het lijkt alsof ze het werk aan alle kanten maar laten liggen.

ok niet alle misschien, wat ik dan wel weer lees in een lokaal sufferdje is dat een boete is uitgedeeld aan iemand die om half 2 snachts op de snelweg te hard reed :') gvd wat gaat mijn bloed daarvan koken he... wel onschuldige mensen bekeuren die te hard rijden als er verdomme NIEMAND op de weg is, maar overdag lekker weglopen van alle echte criminaliteit.
There are only 151 Pokémon.
pi_173030616
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:49 schreef Eenskijken het volgende:
lees steeds meer berichten over dat de politie totaal geen grip meer heeft. Ze laten aangiftes liggen, kunnen de veiligheid niet meer garanderen, het lijkt alsof ze het werk aan alle kanten maar laten liggen.

ok niet alle misschien, wat ik dan wel weer lees in een lokaal sufferdje is dat een boete is uitgedeeld aan iemand die om half 2 snachts op de snelweg te hard reed :') gvd wat gaat mijn bloed daarvan koken he... wel onschuldige mensen bekeuren die te hard rijden als er verdomme NIEMAND op de weg is, maar overdag lekker weglopen van alle echte criminaliteit.
Misschien moet je eens vragen of je een dagje mee mag lopen met de politie in een grote stad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')