abonnement Unibet Coolblue
pi_173014675
Beste FOKkers,

Ik ben druk bezig met afstuderen en op zoek naar MBO studenten tussen de 17 en 21 jaar. Mijn vraag is, waar vind ik deze groep online? Waarom heb ik deze mensen nodig? Er staat een enquête open waar ik graag antwoorden op wil.
Op Facebook heb ik naar communities gezocht maar vind geen geschikte groepen. Kunnen jullie uithelpen?

Ik heb gekeken of ik de enquête op dit forum kan uploaden. Helaas mag dit niet volgens de FOK-regels omdat ik een cadeaukaart aanbied voor mensen die open staan voor een interview.

Tips zijn van harte welkom!
pi_173014706
Ben ICT MBO4 leerling, zit nu in leerjaar 2 ICT HBO, je mag mij wel wat vragen stellen per DM of PM?
pi_173023579
Hoi, je mag mij wel interviewen.
Niveau 2'er
  woensdag 9 augustus 2017 @ 20:47:52 #4
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_173026921
Bij ROC's?
Ik denk dat de meeste studenten op dit moment ook niet echt online op scholenfora e.d. te vinden zijn want het is zomervakantie.
Of toch de cadeaukaart eruit halen en hier op Fok! neer zetten. :)
Het is patat.
pi_173028622
Scholieren.com?
Kan je niet helpen helaas.
pi_173028689
Mbo'ers zijn geen studenten.
pi_173028702
Of je gaat gewoon naar een ROC toe?
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 21:54:52 #8
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_173028862
Ik doe hbo Civiele Techniek en ik werk op mijn stage met mbo'ers. Telt dat ook?
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_173034190
Iedereen erg bedankt voor de reacties en input! Ik kan nu helaas geen pb sturen omdat ik minder dan 10 dagen lid ben van dit forum... jammer.

@henkkeumus Als je binnen de leeftijdscategorie valt kan je me zeker helpen! Zodra ik pb kan versturen zal ik je de link van mijn enquête doorsturen.

@Sandra_Schultze Fijn dat je een interview wilt doen! In welke richting heb je je opleiding gedaan? Ik zal jou ook de link naar de enquête sturen op het moment dat dit kan.

@Evi_90 Ik heb ROC's benadert en inderdaad zit de zomervakantie een beetje tegen. Vandaar ook mijn oproep op dit forum :)

@DoubleDip Alle tips zijn meegenomen, dank je wel!

@Apekoek Dat is een andere discussie :)

@MilkTea Dat had ik gedaan als er geen zomervakantie was.

@PandaDrop Zeker! Alle MBO'ers tussen de 17 en 21 jaar tellen mee. Zodra ik pb kan versturen stuur ik je de link naar de enquête door :)
pi_173037251
Ik doe de richting administratie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')