abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173045046
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:45 schreef LurkJeRot het volgende:
Nee, ts heeft hier wel gelijk. Hele lange mensen sterven over het algemeen jong, terwijl dwergen weer relatief oud worden.
Dan bedoel ik echt opmerkelijk lange mensen he, zoals bijvoorbeeld Robert Wadlow.
[ afbeelding ]
Die linkse kan hem gewoon staand pijpen _O_
Wordt graag aan zijn capuchon getrokken en trekt graag aan capuchons.
pi_173045179
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:30 schreef Karig_Hutje het volgende:

[..]

Hahaha dwerg. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha!

ik ben 187 cm!
Hello!
pi_173059117
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:43 schreef the-eye het volgende:

[..]

Hoe lang ben je?
1.82 -O-
pi_173059356
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

1.82 -O-
Tja.... dan zal je toch een flink jongere partner moeten kiezen om samen oud te kunnen worden.
pi_173061340
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:45 schreef the-eye het volgende:

[..]

Tja.... dan zal je toch een flink jongere partner moeten kiezen om samen oud te kunnen worden.
Nuja, net niet h. Als ik vroeg het loodje leg dan kan ik beter een oude vent kiezen die op sterven na dood is ;(
pi_173061882
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

1.82 -O-
Met hakken zeker.
pi_173061914
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 12:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nuja, net niet h. Als ik vroeg het loodje leg dan kan ik beter een oude vent kiezen die op sterven na dood is ;(
Een stel gaat zelden tegelijk dood. Er zal altijd iemand achterblijven. Als je het zo bekijkt dan zal je nooit iemand vinden.
pi_173064102
van af een bepaalde leeftijd beginnen mensen weer te krimpen, dus wellicht dat je daarom geen lange mensen zit in verzorgingstehuizen en oudere mensen lopen ook vaker wat krom. :P
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
pi_173066407
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:45 schreef LurkJeRot het volgende:
Nee, ts heeft hier wel gelijk. Hele lange mensen sterven over het algemeen jong, terwijl dwergen weer relatief oud worden.
Dan bedoel ik echt opmerkelijk lange mensen he, zoals bijvoorbeeld Robert Wadlow.
[ afbeelding ]
Ja, want een enkel voorbeeld geldt als waterdicht bewijs :')

Wadlow is met zijn 22 jaar ouder geworden dan He Pingping, de kleinste man ter wereld, die 21 werd.
alg-pingping2-jpg.jpg

Vergelijk dat met de langste Nederlander, Albert Johan Kramer, die 79 geworden is:
albertjohankramer-41.jpg

Selectief voorbeelden zoeken kan iedereen :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Splackavellie02 op 11-08-2017 16:02:27 ]
pi_173067263
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:55 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ja, want een enkel voorbeeld geldt als waterdicht bewijs :')

Wadlow is met zijn 22 jaar ouder geworden dan He Pingping, de kleinste man ter wereld, die 21 werd.
[ afbeelding ]

Vergelijk dat met de langste Nederlander, Albert Johan Kramer, die 79 geworden is:
[ afbeelding ]

Selectief voorbeelden zoeken kan iedereen :')
Extreme gevallen nemen om niks te bewijzen. Daar moet je Splack voor heten. :')
Geen wonder dat je een iPhone kocht die te duur voor je was en daarna met tranen moest doorverkopen om een dak boven je hoofd te houden. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Atak op 11-08-2017 17:34:54 ]
pi_173067308
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:35 schreef Atak het volgende:

[..]

Extreme gevallen nemen om niks te bewijzen. Dan moet je Splack voor heten. :')
Ik wist dat jouw Nederlands slecht was, maar je haalt nu echt het exact tegenovergestelde uit mijn post :') Mijn hele punt was juist dat een enkel voorbeeld niets bewijst. Zo moeilijk was dat niet te begrijpen, hoor. Tenzij je Atak heeft, blijkbaar..
quote:
Geen wonder dat je een iPhone kocht die te duur voor je was en daarna met tranen moest verkopen. _O-
Opent een topic over correlatie tussen lengte en leeftijd, begint over iPhones.. Jij bent echt niet intelligent, he? Maar blijf vooral je eigen waarheden verzinnen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Splackavellie02 op 11-08-2017 16:44:53 ]
pi_173067771
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 12:28 schreef Atak het volgende:

[..]

Met hakken zeker.
Nee... Op blote voetjes (ja voetjes, voor daar een opmerking over gaat komen, heb maat 38)
Met hakken ga ik vlot over de 1.90 heen maar dat is natuurlijk geen zicht dus dat doe ik nooit.
pi_173068198
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:37 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik wist dat jouw Nederlands slecht was, maar je haalt nu echt het exact tegenovergestelde uit mijn post :') Mijn hele punt was juist dat een enkel voorbeeld niets bewijst. Zo moeilijk was dat niet te begrijpen, hoor. Tenzij je Atak heeft, blijkbaar..

[..]

Opent een topic over correlatie tussen lengte en leeftijd, begint over iPhones.. Jij bent echt niet intelligent, he? Maar blijf vooral je eigen waarheden verzinnen.
Heb je je eigen grammatica wel eens onder de loep genomen? Je zet jezelf wel voor aap nu want je eigen grammatica rommelt van elke kant. _O- en ja ik begon over iPhones want dat is de reden waarom je zo butthurt bent. Ga je nog steeds ontkennen dat je je iPhone met tranen in de ogen moest verkopen? :')
pi_173068312
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 17:37 schreef Atak het volgende:

[..]

Heb je je eigen grammatica wel eens onder de loep genomen? Je zet jezelf wel voor aap nu want je eigen grammatica rommelt van elke kant. _O- en ja ik begon over iPhones want dat is de reden waarom je zo butthurt bent. Ga je nog steeds ontkennen dat je je iPhone met tranen in de ogen moest verkopen? :')
Zoveel aannames, zoveel leugens, zoveel fouten.. Het meest trieste is dat je gn 12 meer bent. Dat zou jouw gedrag nog enigszins kunnen verklaren.

"Wat je zegt ben je zelf"

- Elke reactie van Atak op iemand die (terecht) kritiek op hem heeft.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')