abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173034188
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Sinds 11 september 2001.
Fout!

https://nl.wikipedia.org/(...)nde_de_Europese_Unie

Het Verdrag van Maastricht (officieel het Verdrag betreffende de Europese Unie, kortweg EU-Verdrag) werd ondertekend op 7 februari 1992 en diende ter oprichting van de Europese Unie.

Sindsdien zijn wij in oorlog!
pi_173036983
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:02 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Fout!

Het Verdrag van Maastricht (officieel het Verdrag betreffende de Europese Unie, kortweg EU-Verdrag) werd ondertekend op 7 februari 1992 en diende ter oprichting van de Europese Unie.

Er lopen veel dingen in de EU niet goed. Maar overdrijven is ook een vak.
Waar is die oorlog dan?

En als er al een 3de komt, dan heb ik het vermoeden dat wij dat allang niet meer gaan meemaken. De meeste leiders gaan echt geen nukes gooien, want dat gaan ze zelf niet overleven.

Zelfs die Kim Jong-un, die is gewoon aan het kijken hoever hij kan gaan. Als puntje bij paaltje komt, bind hij wel in. En als hij echt zo gek is, dan schrapen ze hem later wel uit een of andere krater.
pi_173037715
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:02 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Fout!

Met wie?
NEE!
pi_173038237
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:58 schreef Roces18 het volgende:
Ik denk dat er geen wereldoorlog uitbreekt. Noord-Korea is onbelangrijk en niemand heeft zin in ruzie met USA. Zeker China niet. Momenteel is China natuurlijk wel vriendjes met Noord-Korea om lekker geld aan ze te verdienen. Maar mocht Noord-Korea te ver gaan dan laat China ze vallen als een baksteen. En de rest van de wereld interesseert Noord-Korea al helemaal niet
Noord-Korea an sich is niemand een oorlog waard, maar het zou de verhoudingen wel (verder) verzieken natuurlijk.
pi_173038613
Als er een oorlog gaat komen, zal dat eerder om Iran gaan dan om NK.
The Dark One
pi_173039173
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:01 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Met wie?
De elite vs de middenklasse.

De middenklasse wordt sinds de EU financieel uitgekleed dat gaat i.c.m. de asielstroom voor
WO III zorgen.

WO III wordt een burgeroorlog! in alle EU landen.
pi_173043111
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Sinds 11 september 2001.
Eigenlijk heb je gewoon gelijk. Die terreurdaad was de oorlogsverklaring van de radicale islam aan de westerse wereld. Een oorlog die nog altijd voortduurt en die gepaard gaat met de ene na de andere terreuraanslag in Europese steden.

En aangezien we vrolijk doorgaan met het binnenlaten van migranten uit moslimlanden en aangezien we een naeve faal-aanpak voeren tegen de radicale islam, kunnen haatpredikers vrolijk hun gang gaan, wordt radicalisering niet tegengegaan en nemen spanningen in de samenleving alsmaar verder toe. Het perfecte recept voor grotere conflicten of op lange termijn zelfs een burgeroorlog.
DJ11 @ RADIO 49 - TOPIC - WEBSITE
pi_173047995
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:31 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Eigenlijk heb je gewoon gelijk. Die terreurdaad was de oorlogsverklaring van de radicale islam aan de westerse wereld. Een oorlog die nog altijd voortduurt en die gepaard gaat met de ene na de andere terreuraanslag in Europese steden.

En aangezien we vrolijk doorgaan met het binnenlaten van migranten uit moslimlanden en aangezien we een naeve faal-aanpak voeren tegen de radicale islam, kunnen haatpredikers vrolijk hun gang gaan, wordt radicalisering niet tegengegaan en nemen spanningen in de samenleving alsmaar verder toe. Het perfecte recept voor grotere conflicten of op lange termijn zelfs een burgeroorlog.
Je bent niet tolerant genoeg...

:')
The Dark One
pi_173048044
quote:
11s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je bent niet tolerant genoeg...

:')
Mijn AK47 ligt al klaar.
pi_173048948
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:31 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Nee het is de EU die voor de burgeroorlog gaat zorgen een oorlog met zoveel slachtoffers dat WW II verbleekt in de statistieken!
  donderdag 10 augustus 2017 @ 21:23:49 #36
439554 Firewarrior
Oorlog is zinloos
pi_173050123
Ik betwijfel dat er echt een derde wereldoorlog komt. Ik denk eerder dat er conflicten tussen verschillende landen ontstaan, zonder dat er een destructieve derde wereldoorlog komt.

We mogen hopen dat wereldleiders niet zo dom zijn om een derde wereldoorlog te creren, want dat zou betekenen dat bijna de hele wereld vergaat. En ik denk gewoon echt niet dat ze zo dom zijn, anders was er al een derde wereldoorlog geweest. Ik denk dat zij het ook koste wat het kost proberen te vermijden.

quote:
2s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:12 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

De elite vs de middenklasse.

De middenklasse wordt sinds de EU financieel uitgekleed dat gaat i.c.m. de asielstroom voor
WO III zorgen.

WO III wordt een burgeroorlog! in alle EU landen.
Dat zou kunnen, ja. Er zijn al kleinschalige burger"oorlogen" op gang, en ik denk dat het alleen maar meer zal escaleren.
De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensheid gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.
pi_173051012
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:23 schreef Firewarrior het volgende:
We mogen hopen dat wereldleiders niet zo dom zijn om een derde wereldoorlog te creren, want dat zou betekenen dat bijna de hele wereld vergaat. En ik denk gewoon echt niet dat ze zo dom zijn, anders was er al een derde wereldoorlog geweest. Ik denk dat zij het ook koste wat het kost proberen te vermijden.
Sommigen hebben daar baat bij.
The Dark One
  donderdag 10 augustus 2017 @ 21:53:32 #38
439554 Firewarrior
Oorlog is zinloos
pi_173051059
quote:
7s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Sommigen hebben daar baat bij.
Baat waarbij? Een derde wereldoorlog?
De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensheid gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.
pi_173051138
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:53 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Baat waarbij? Een derde wereldoorlog?
Ja.
The Dark One
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:01:37 #40
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173051283
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja.
Gratis wapens en plunderingen :')
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:04:08 #41
439554 Firewarrior
Oorlog is zinloos
pi_173051375
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja.
Ik snap niet wie daar baat bij zou hebben. Bedoel je gestoorde religieuzen die denken dat het nodig is zodat de eindtijd komt? Die moeten begrijpen dat het belangrijkste deel van de Abrahamitische religies de tien geboden zijn, en dat er zo goed als niets is wat voorrang daarop heeft.

Ik hoop dat de mens niet hetzelfde lot heeft als dinosaurussen hadden.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:06:27 #42
439554 Firewarrior
Oorlog is zinloos
pi_173051464
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:01 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

Gratis wapens en plunderingen :')
Ik zie een catastrofale derde wereldoorlog voor me waarbij bijna de gehele aarde wordt verwoest en bijna alle mensen sterven. Ik hoop dat dat niet gebeurt. Lijkt me ook niet dat men zo dom is, maar je weet het maar nooit. In de geschiedenis is gebleken dat er veel domme mensen zijn.

Mensen moeten sowieso leren dat we geen oorlog moeten voeren, want het is gewoon echt nutteloos en gevaarlijk. Macht en geld zijn gewoon niet belangrijker dan vrede, punt uit.
pi_173051648
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:04 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik snap niet wie daar baat bij zou hebben. Bedoel je gestoorde religieuzen die denken dat het nodig is zodat de eindtijd komt? Die moeten begrijpen dat het belangrijkste deel van de Abrahamitische religies de tien geboden zijn, en dat er zo goed als niets is wat voorrang daarop heeft.

Ik hoop dat de mens niet hetzelfde lot heeft als dinosaurussen hadden.
Denk even aan het volgende;
Niemand heeft ook baat bij milieuvervuiling uiteindelijk, toch gebeurt het volop, waarom?

Geef antwoord op de vraag en je hebt antwoord op je andere vraag.
The Dark One
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:13:47 #44
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173051735
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:06 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik zie een catastrofale derde wereldoorlog voor me waarbij bijna de gehele aarde wordt verwoest en bijna alle mensen sterven. Ik hoop dat dat niet gebeurt. Lijkt me ook niet dat men zo dom is, maar je weet het maar nooit. In de geschiedenis is gebleken dat er veel domme mensen zijn.

Mensen moeten sowieso leren dat we geen oorlog moeten voeren, want het is gewoon echt nutteloos en gevaarlijk. Macht en geld zijn gewoon niet belangrijker dan vrede, punt uit.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:06 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Zo''n vaart zal het wel niet lopen, volgens mij is het allemaal blufpoker om elkaar op te hitsen en te pronken met hun arsenaal. Mocht ik er naast zitten dan heeft usa genoeg materiaal om NK met de grond gelijk te maken en ze zullen heus wel steun krijgen van Japan, China en Rusland.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:27:52 #45
439554 Firewarrior
Oorlog is zinloos
pi_173052219
quote:
7s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Denk even aan het volgende;
Niemand heeft ook baat bij milieuvervuiling uiteindelijk, toch gebeurt het volop, waarom?

Geef antwoord op de vraag en je hebt antwoord op je andere vraag.
Omdat het voor bepaalde doeleinden nodig is, zoals geld verdienen en autorijden. Maar dat is geen antwoord op mijn andere vraag, of denk je dat mensen een destructieve derde wereldoorlog gaan voeren om macht en geld? Dat is iig wel de reden waarom ze kleinere oorlogen voeren, maar ik kan me niet voorstellen dat er nog een soort koude oorlog komt of nog erger.
pi_173052262
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:27 schreef Firewarrior het volgende:
Omdat het voor bepaalde doeleinden nodig is, zoals geld verdienen en autorijden. Maar dat is geen antwoord op mijn andere vraag, of denk je dat mensen een destructieve derde wereldoorlog gaan voeren om macht en geld? Dat is iig wel de reden waarom ze kleinere oorlogen voeren, maar ik kan me niet voorstellen dat er nog een soort koude oorlog komt of nog erger.
Ja, dat doen ze wel om geld en macht. Sommige mensen hebben er ook baat bij dat de wereldbevolking inkrimpt omdat de grondstoffen opraken. Zij willen een max van 500 miljoen mensen op aarde. Ik noem geen namen want dan word ik weer verweten dat ik een ALU hoedje heb :+ Voorlopig gaat alles volgens hun plan en de rest van de wereld kijkt toe, ze hebben het goed voor elkaar.

Laat ik het zo zeggen; de mensen met het echte geld besturen de wereld, die verschijnen niet op tv en alles.
The Dark One
pi_173056646
7 miljard is ook gewoon veel te veel.
pi_173056733
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, dat doen ze wel om geld en macht. Sommige mensen hebben er ook baat bij dat de wereldbevolking inkrimpt omdat de grondstoffen opraken. Zij willen een max van 500 miljoen mensen op aarde. Ik noem geen namen want dan word ik weer verweten dat ik een ALU hoedje heb :+ Voorlopig gaat alles volgens hun plan en de rest van de wereld kijkt toe, ze hebben het goed voor elkaar.

Laat ik het zo zeggen; de mensen met het echte geld besturen de wereld, die verschijnen niet op tv en alles.
Er zijn mensen met en zonder veel geld die dan wel of niet op de achtergrond of voorgrond werken en die enge gedachtes hebben en er zijn mensen die het tegenovergestelde van beide zijn. En die werken elkaar lekker tegen, en zo draait de wereld in balans.

Het is maar net in welk vak je je auto neerzet en hoe groot jij ze in je gedachten opblaast. Je kunt op een ieder wel een spotlight zetten en daar 10 of meer van vinden.

Er is inderdaad overpopulatie en dmv policies zou je best een generatie kunnen aanmoedigen om de volgende generatie beperkter te houden. En als je aan vernietigingen denkt, op kleine schaal haal je je doel niet, op grote schaal haal je je doel ook niet.
pi_173056748
*btw zijn er al Noord Koreaanse raketten verder gekomen dan stukje verder in zee?
pi_173056882
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 06:47 schreef Stien_Struis het volgende:
*btw zijn er al Noord Koreaanse raketten verder gekomen dan stukje verder in zee?
Volgens mij wel.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')