abonnement Unibet Coolblue
pi_173014663
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Dramaqueen. :')
Waar zullen we het over hebben, en belangrijker welke mening moeten we hebben zodat jouw ph wat omlaag gaat?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173014674
Zullen we allemaal wat geld bij elkaar leggen voor een hotel zodat Samzz en Dino elkaar halverwege uit elkaar kunnen trekken?
pi_173014678
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:59 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Waar zullen we het over hebben, en belangrijker welke mening moeten we hebben zodat jouw ph wat omlaag gaat?
Melk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173014683
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Prima wijk, maar je hebt overal kutblagen natuurlijk. Zoals dat rotjong dat tegen de poort van de achtertuin had zitten schijten of die kutkinderen die rotjes in de tuin gooiden waar de hond liep. Zulke blagen mogen sowieso nooit meer buitenkomen.
Godverdomme, lekker opgevoed ook. Een van mijn hoofdredenen om nergens te gaan wonen waar veel jonge gezinnen gaan wonen. :@
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173014688
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:00 schreef Harmankardon het volgende:
Zullen we allemaal wat geld bij elkaar leggen voor een hotel zodat Samzz en Dino elkaar halverwege uit elkaar kunnen trekken?
Zou misschien wat schelen ja O+
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173014690
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoe kom je hier nu weer bij? :')
Ontsnapt uit de Vinex-wijk en nu zo. ;(
pi_173014694
quote:
15s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En dat is allemaal prima. Als je dat wilt en er gelukkig mee bent, doen. Niks mis met alle voorzieningen voor het hele gezin dichtbij en zo, maar waarom moet het er zo troosteloos uitzien?
De joodse begraafplaats in Amersfoort straalt meer levensvreugde uit. Ik vind het echt zo'n uitzichtloze leegheid uitstralen dat ik er echt verdrietig van word. Ik kreeg toen ik er woonde het gevoel dat m'n hele bestaan muzak was geworden, dat holle elektronische behang wat je hoort in lifts en goedkope wokrestaurants. En ik ben er niet de enige in, getuige de reacties van sommigen hier.
Ik heb juist het gevoel dat de meesten in dit topic lekker gek en hip willen doen. Op een enkeling na zijn we single en kinderloos, dus dan kijk je er sowieso anders naar. Wat zou je dan kunnen veranderen aan zo'n wijk dat het meer bezieling krijgt, onderhoudsvrij is (want dat moet de gemeente doen of de mensen zelf en dat duurt niet lang) en niet verloedert/verpaupert? En het moet wel betaalbaar blijven voor de gewone mensch met twee kinderen en anderhalve baan. Plus iedereen wil z'n auto ergens kwijt maar garages maken de huizen nog duurder. Kom maar met het gouden antwoord :7
Tap tap tap
pi_173014714
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:00 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Godverdomme, lekker opgevoed ook. Een van mijn hoofdredenen om nergens te gaan wonen waar veel jonge gezinnen gaan wonen. :@
Als er ergens 'kindvriendelijk' staat, ben ik al weg ja. Er zijn zat lieve opgevoede kinderen, maar als ze een jaar of elf worden kun je de helft achter het behang plakken.
Tap tap tap
pi_173014726
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:59 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Waar zullen we het over hebben, en belangrijker welke mening moeten we hebben zodat jouw ph wat omlaag gaat?
:')
pi_173014729
quote:
15s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En dat is allemaal prima. Als je dat wilt en er gelukkig mee bent, doen. Niks mis met alle voorzieningen voor het hele gezin dichtbij en zo, maar waarom moet het er zo troosteloos uitzien?
De joodse begraafplaats in Amersfoort straalt meer levensvreugde uit. Ik vind het echt zo'n uitzichtloze leegheid uitstralen dat ik er echt verdrietig van word. Ik kreeg toen ik er woonde het gevoel dat m'n hele bestaan muzak was geworden, dat holle elektronische behang wat je hoort in lifts en goedkope wokrestaurants. En ik ben er niet de enige in, getuige de reacties van sommigen hier.
dat is toch lang niet altijd zo? Troosteloos dus.
compact en kleverig.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 11:02:52 #261
468768 Amavi
veni vici amavi
pi_173014731
mogguh :D
Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
pi_173014736
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

:')
Vond Harmans oplossing wel een goede :Y
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173014747
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als er ergens 'kindvriendelijk' staat, ben ik al weg ja. Er zijn zat lieve opgevoede kinderen, maar als ze een jaar of elf worden kun je de helft achter het behang plakken.
ja, beetje puberen. Beetje kloten, kunnen ze nog zo goed opgevoed zijn. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173014750
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:03 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Vond Harmans oplossing wel een goede :Y
Onlangs nog geneukt, ben jij al over je dinnetje heen geweest?
pi_173014754
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ontsnapt uit de Vinex-wijk en nu zo. ;(
Ach, het weer, wat cocktails en dames in zomerjurkjes voorkomen dat ik full tilt Dino ga.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173014764
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb juist het gevoel dat de meesten in dit topic lekker gek en hip willen doen. Op een enkeling na zijn we single en kinderloos, dus dan kijk je er sowieso anders naar. Wat zou je dan kunnen veranderen aan zo'n wijk dat het meer bezieling krijgt, onderhoudsvrij is (want dat moet de gemeente doen of de mensen zelf en dat duurt niet lang) en niet verloedert/verpaupert? En het moet wel betaalbaar blijven voor de gewone mensch met twee kinderen en anderhalve baan. Plus iedereen wil z'n auto ergens kwijt maar garages maken de huizen nog duurder. Kom maar met het gouden antwoord :7
Prima toch als je daar gaat wonen met je anderhalve baan en tweeneenhalf kind en je labrador. Mij niet gezien :@
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173014766
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:02 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat is toch lang niet altijd zo? Troosteloos dus.
Verschilt enorm per wijk en per stad, ligt ook aan de bewoners en hoe zij met de straat omgaan, of ze hun tuinen bijhouden of de hond op de stoep laten schijten.
Tap tap tap
pi_173014771
Mijn kinderen zijn leuk *O* ook na de elf *O*
compact en kleverig.
pi_173014776
quote:
6s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ach, het weer, wat cocktails en dames in zomerjurkjes voorkomen dat ik full tilt Dino ga.
Ok, iwanius.
pi_173014780
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb juist het gevoel dat de meesten in dit topic lekker gek en hip willen doen. Op een enkeling na zijn we single en kinderloos, dus dan kijk je er sowieso anders naar. Wat zou je dan kunnen veranderen aan zo'n wijk dat het meer bezieling krijgt, onderhoudsvrij is (want dat moet de gemeente doen of de mensen zelf en dat duurt niet lang) en niet verloedert/verpaupert? En het moet wel betaalbaar blijven voor de gewone mensch met twee kinderen en anderhalve baan. Plus iedereen wil z'n auto ergens kwijt maar garages maken de huizen nog duurder. Kom maar met het gouden antwoord :7
Ik heb geen gouden antwoord. Waarom zou ik dat hebben. Ik zeg alleen dat mensen verschillende levens hebben, en dat ik het leven van sommige van die mensen niet zou willen leiden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173014784
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:04 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Prima toch als je daar gaat wonen met je anderhalve baan en tweeneenhalf kind en je labrador. Mij niet gezien :@
Nee maar stel he, stel dat jij ooit iemand met jong schopt en bij de moeder wil blijven en dat jullie samen ergens willen wonen. En ow, oeps, nog een tweede parasiet. En zij kan niet werken.
Waar zou je gaan wonen :D
Tap tap tap
pi_173014787
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Verschilt enorm per wijk en per stad, ligt ook aan de bewoners en hoe zij met de straat omgaan, of ze hun tuinen bijhouden of de hond op de stoep laten schijten.
dat bedoel ik ook, het is al n tijdje niet meer alléén maar grijze eenheidsworst.
compact en kleverig.
pi_173014792
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee maar stel he, stel dat jij ooit iemand met jong schopt en bij de moeder wil blijven en dat jullie samen ergens willen wonen. En ow, oeps, nog een tweede parasiet. En zij kan niet werken.
Waar zou je gaan wonen :D
Assen
  woensdag 9 augustus 2017 @ 11:06:27 #274
141482 Q.
JurassiQ
pi_173014800
quote:
14s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:06 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Assen
Natte droom van iedereen.
For great justice!
pi_173014802
quote:
14s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:06 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Assen
Almere Poort.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')