abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  donderdag 10 augustus 2017 @ 10:56:55 #126
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_173036140
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:52 schreef AchJa het volgende:

Men is best bereid om te betalen blijkt uit alles.
Niet wat er gevraagd wordt.

quote:
Alleen door alle versplintering, inperkingen en het traineren van legale oplossingen zodat het gebruiksgemak en het eerder overeengekomen aanbod met sprongen achteruit gaat grijpt men weer terug op de oude vertrouwde oplossing die altijd werkt.
En het is geen 'oplossing', het is crimineel gedrag.

Zoals ik al zei, alle andere onderbouwingen, argumenten en 'redenen' zijn bullshit. Het is hebzucht, puur en simpel.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:03:52 #127
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_173036320
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:52 schreef AchJa het volgende:

[..]

[..]

Dat zegt helemaal niemand. Men is best bereid om te betalen blijkt uit alles. Alleen door alle versplintering, inperkingen en het traineren van legale oplossingen zodat het gebruiksgemak en het eerder overeengekomen aanbod met sprongen achteruit gaat grijpt men weer terug op de oude vertrouwde oplossing die altijd werkt. Komt de berg niet naar Mozes, dan maar andersom.
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 18:41 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Dit heb ik nergens gezegd, houdt het aub wel bij wat ik zeg als je me quote en leg me geen woorden/mening in de mond.

Mocht het puntje bij paaltje komen zou ik bereid zijn om zeker wel 4/5 keer het bedrag dat ik voor Netflix betaal voor een streamingsdienst met meer aanbod te betalen. Als er een markt wordt gecreerd waarbij er veel versplintering is en veel monopolien op series en films zijn wordt het gebruikers gemak dusdanig lastig dat meer mensen zich tot downloaden zullen wenden.
Wel bereid om vier/vijf keer zoveel te betalen. Maar als dat betekent dat er twee abonnementen bij moeten worden gekocht in plaats van dat alle content op één aanbieder zit is die ¤30+ als sneeuw voor de zon verdwenen...

De enige bereidheid tot betalen die er is, is voor een dubbeltje op de eerste rang. Maar zo werkt het nu eenmaal niet in het leven.
pi_173036350
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:43 schreef VEM2012 het volgende:
Toch wel grappig, hoeveel figuren menen recht te hebben op een compleet aanbod voor weinig geld. En zo niet, dan is het volkomen normaal om te downloaden.
Ik betaal liever meer voor 1 streamingdienst, dan voor 5 verschillende. Voor mij is prijs niet het probleem, maar aanbod...

Ik kan 80% van de content die ik wil zien zien via illegale wegen, terwijl ik maar 20% van de content kan zien op legale manier. Dat is vervelend.
pi_173036365
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

Niet wat er gevraagd wordt.
Jij bent op de hoogte van wat mensen willen spenderen aan een legale dienst met een aanbod vergelijkbaar met het huidige illegale aanbod? Bijzonder... Of is dit weer zo'n uit de lucht gegrepen aanname van jou.

quote:
En het is geen 'oplossing', het is crimineel gedrag.

Zoals ik al zei, alle andere onderbouwingen, argumenten en 'redenen' zijn bullshit. Het is hebzucht, puur en simpel.
Vind jij...
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:07:29 #130
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_173036396
Ik heb het recht op alles te kijken en kan dat niet legaal, dan illegaal. Dat is mijn recht!!11!!
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:09:03 #131
Why is all the rum gone?
pi_173036428
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:06 schreef AchJa het volgende:

Jij bent op de hoogte van wat mensen willen spenderen aan een legale dienst met een aanbod vergelijkbaar met het huidige illegale aanbod? Bijzonder... Of is dit weer zo'n uit de lucht gegrepen aanname van jou.
Als ze illegaal downloaden willen ze dus niet betalen wat er in het HEDEN gevraagd wordt. Anders zouden ze niet illegaal downloaden, toch? Moet zelfs voor jou wel te begrijpen zijn.

quote:
Vind jij...
Je ziet in ieder geval in dat ik gelijk heb. Anders zou je wel een 'scherp' tegenargument hebben.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:09:23 #132
Why is all the rum gone?
pi_173036437
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:07 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het recht op alles te kijken
Uhmm, nee, dat recht heb je niet.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:10:18 #133
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_173036452
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

Uhmm, nee, dat recht heb je niet.
Weer mijn sarcasme-melder vergeten aan te zetten.
pi_173036461
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:05 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik betaal liever meer voor 1 streamingdienst, dan voor 5 verschillende. Voor mij is prijs niet het probleem, maar aanbod...

Ik kan 80% van de content die ik wil zien zien via illegale wegen, terwijl ik maar 20% van de content kan zien op legale manier. Dat is vervelend.
Ik vind het ook vervelend dat ik niet elke week in de skybox van barcelona kan zitten. Daar ga ik dan ook niet in klimmen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:10:53 #135
Why is all the rum gone?
pi_173036469
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:10 schreef Copycat het volgende:

Weer mijn sarcsame-melder vergeten aan te zetten.
Check. :)
pi_173036487
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:07 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het recht op alles te kijken en kan dat niet legaal, dan illegaal. Dat is mijn recht!!11!!
Dat is het punt helemaal niet. Ik heb al eerder gezegd dat de overeengekomen spelregels continu eenzijdig in het nadeel van de klant aangepast worden, lees: het aanbod wordt steeds schraler en de prijs blijft hetzelfde. Dat een aantal mensen hier dat volkomen normaal vindt dat kan, ik vind het niet normaal.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:12:20 #137
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_173036503
Wat een slap gelul om je eigen gedrag goed te praten.
pi_173036537
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:11 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat is het punt helemaal niet. Ik heb al eerder gezegd dat de overeengekomen spelregels continu eenzijdig in het nadeel van de klant aangepast worden, lees: het aanbod wordt steeds schraler en de prijs blijft hetzelfde. Dat een aantal mensen hier dat volkomen normaal vindt dat kan, ik vind het niet normaal.
Als benzine duurder wordt ga ik ook niet ineens wegrijden bij de pomp omdat ik de prijs abnormaal vind.
pi_173036565
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:12 schreef Copycat het volgende:
Wat een slap gelul om je eigen gedrag goed te praten.
En wat voor gedrag vertoon ik dan? Ook weer zo'n aanname...

Ik heb hier Netflix, HBO, het meest uitgebreide Ziggo pakket...
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:15:26 #140
230450 ShevaJB
What have we become... Animals
pi_173036570
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:13 schreef habitue het volgende:

[..]

Als benzine duurder wordt ga ik ook niet ineens wegrijden bij de pomp omdat ik de prijs abnormaal vind.
Je kunnen verplaatsen in een auto is natuurlijk wel iets anders dan op je reet een film kijken.
Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet

Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:
Eindbaas ^O^
  Moderator donderdag 10 augustus 2017 @ 11:15:49 #141
20849 crew  FredvZ
Beroepschagrijn
pi_173036577
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
De tegenpartij is net zo hebzuchtig ;)
So we just called him Fred
Op vrijdag 4 augustus 2017 23:12 schreef Anne het volgende:
Luister gewoon even naar FredvZ. Dan komt alles goed 8-).
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:16:33 #142
Why is all the rum gone?
pi_173036586
quote:
7s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:15 schreef FredvZ het volgende:

True, maar dat is niet illegaal.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:17:00 #143
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_173036597
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:15 schreef AchJa het volgende:

En wat voor gedrag vertoon ik dan? Ook weer zo'n aanname...

Ik heb hier Netflix, HBO, het meest uitgebreide Ziggo pakket...
En wat je niet op die manier kunt krijgen, moet je maar op andere manieren te pakken kunnen krijgen. Toch?

Boehoehoe. Het bedrijfsleven bepaalt de spelregels en ik moet me daar maar aan conformeren.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:17:27 #144
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_173036603
quote:
7s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:15 schreef FredvZ het volgende:

Nee! Commerciële bedrijven die geld willen verdienen?
Hoe durven ze!!!
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:17:35 #145
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173036604
Ach, als we er een morele discussie van gaan maken....
Netflix heeft bijvoorbeeld een schuld van $20 miljard, gefinancierd met kunstmatig lage rente, zodat ze in feite worden gesubsidieerd door huishoudens (want per saldo netto spaarders). Als grote netto spaarder heb ik er moreel dus geen enkel probleem mee om af en toe wat te freeriden op de rug van dit soort gedeeltelijk door mezelf gesubsidieerde bedrijven. Dus bijvoorbeeld gratis House of Cards kijken als compensatie voor de rentederving.

Overigens zou ik zelf sowieso niet betalen voor een Netflix o.i.d. als downloaden of gratis streamen niet meer mogelijk zouden zijn. Dan beperk ik me gewoon tot de BBC (waar ik verplicht voor betaal via de license fee).

[ Bericht 3% gewijzigd door SeLang op 10-08-2017 11:23:04 ]
"If you want to make God laugh, tell him about your plans" - Woody Allen
Mijn reisverslagen
pi_173036605
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:15 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Je kunnen verplaatsen in een auto is natuurlijk wel iets anders dan op je reet een film kijken.
Beide producten waar je voor dient te betalen.
pi_173036617
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:13 schreef habitue het volgende:

Nee, dan zoek ik een ruim goedkopere witte onbemande pomp via de Directlease app en tank ik daar, echter komt daar nog steeds dezelfde (aanbod) benzine uit de slang en is de prijs nog steeds per liter ipv halve liter ofzo.

Daarbij, als er een abbo (overeenkomst) zou bestaan bij een pomp waar je voor een vast bedrag 100 liter p/m kan afnemenen maar ze van de 1 op de andere dag het aantal liters gaan verlagen naar 50 zou je de goegemeente eens moeten horen...

De regelgeving eenzijdig aanpassen vwb media is schijnbaar bon-ton.
pi_173036848
quote:
9s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

En wat je niet op die manier kunt krijgen, moet je maar op andere manieren te pakken kunnen krijgen. Toch?
Met de kanttekening dat het eerder volgens de overeenkomst wel legaal te krijgen was...

quote:
Boehoehoe. Het bedrijfsleven bepaalt de spelregels en ik moet me daar maar aan conformeren.
Jij weet ook best dat er aan een eenzijdige wijziging van de voorwaarden wel wat haken en ogen zitten en niet zonder meer toegepast kunnen worden.
pi_173037014
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:18 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee, dan zoek ik een ruim goedkopere witte onbemande pomp via de Directlease app en tank ik daar, echter komt daar nog steeds dezelfde (aanbod) benzine uit de slang en is de prijs nog steeds per liter ipv halve liter ofzo.

Daarbij, als er een abbo (overeenkomst) zou bestaan bij een pomp waar je voor een vast bedrag 100 liter p/m kan afnemenen maar ze van de 1 op de andere dag het aantal liters gaan verlagen naar 50 zou je de goegemeente eens moeten horen...

De regelgeving eenzijdig aanpassen vwb media is schijnbaar bon-ton.
Precies dan sluit je een ovk met een andere partij. :)

Dan zou ik het abonnement dus gewoon opzeggen en flink klagen idd. Wat bij netflix ook gewoon kan.
pi_173037106
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:03 schreef Jovatov het volgende:

[..]

[..]

Wel bereid om vier/vijf keer zoveel te betalen. Maar als dat betekent dat er twee abonnementen bij moeten worden gekocht in plaats van dat alle content op één aanbieder zit is die ¤30+ als sneeuw voor de zon verdwenen...

De enige bereidheid tot betalen die er is, is voor een dubbeltje op de eerste rang. Maar zo werkt het nu eenmaal niet in het leven.
Klaarblijkelijk wel, anders werd er niet zo veel gedownload. Al die mensen zitten al vele jaren voor een dubbeltje op de eerste rang en hebben daar nooit negatieve gevolgen van ervaren. Kun je wel zeggen dat de wereld niet zo werkt maar dat is simpelweg niet waar.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')