abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 augustus 2017 @ 14:22:11 #201
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173110792
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 14:13 schreef replay11nl het volgende:

[..]

Geen idee, heb op vrijwel alles wel 2 staps verificatie, op PSN niet schijnbaar
:'(

Ik hoop dat je em snel terugkrijgt dan man
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_173113009
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:58 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

je kunt nu samen exploreren volgens de trailert.
Je ziet andere spelers als orb volgens mij, dus toch niet helemaal co-up.
pi_173114492
quote:
2s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:18 schreef 2dope het volgende:

[..]

Hoe vind je'm tot nu toe? Controls goed te doen op PS4?

Ik heb hem op pc maar ben wel een beetje teleurgesteld. Tactische opties zijn extreem beperkt, het is een soort uitgeklede arcade-versie van het 11 jaar(!) oudere Company of Heroes. Speelt op zich best lekker weg, ziet er ook goed uit, maar wel echt heel veel minpunten.

Nu is CoH een moeilijk te evenaren meesterwerk, maar ze doen ook niet echt hun best om te verbloemen dat ze er veel leentjebuur hebben gedaan. Best lelijk als de game dan uiteindelijk zelf véél beperkter is, minder opties, minder units, minder skills per unit, lachwekkend upgradesysteem.. Iets betere graphics misschien, maar wel weer mindere physics. Ook multiplayer is een lachertje, vier maps, één gamemodus.
Ik vermaak me er prima mee. Ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal. Had eigenlijk verwacht dat het op de Close Combat serie zou lijken, maar het is totaal anders.

De controls zijn het minste punt van de game. Vooral het selecteren van 1 unit in een groep en het selecteren van een specifieke groep is erg lastig. Gelukkig heb je meestal alle tijd om een aanval of verdediging te plannen en daardoor zijn de controls hooguit tijdrovend. Ik heb nog geen MP gespeeld, maar ik kan me goed voorstellen dat de controls hier wel voor irritatie gaat zorgen.

Ik ben blij dat er 3 moeilijkheidsniveaus zijn. Op easy verken ik de levels en save ik hooguit 1 keer. Als je geen domme dingen doet, dan haal je dit zonder problemen. Op normal verlies ik de meeste units wel en moet ik wat vaker laden als het fout gaat maar ook dat is goed te doen. Dat kunnen saven en loaden in een level voelt trouwens als cheaten, daar hadden ze beter iets anders op kunnen vinden.

Leuk wordt het bij de challenge. mode. Je moet hier echt een level kennen, vooruit plannen en gebruik maken van alle mogelijkheden die je eenheden hebben.

Het is jammer dat de leercurve ineens zo omhoog gaat en ze niet al moeilijker begonnen en net iets moeilijker eindigen. Easy is te makkelijk. Het verschil tussen easy en normal is te klein omdat je bij iedere fout je oude game weer kan laden en je fout ongedaan kan maken. En de stap van normal naar challenge is voor sommige spelers misschien te groot. Zeker bij de langere gevechten.

Het kiezen van een bevelhebber bij ieder gevecht is leuk gedaan. Het verschil tussen de verschillende generaals is merkbaar, maar niet genoeg om een gevecht heel anders te laten verlopen. Ze hadden de verschillen net wat groter moeten maken.

Het upgraden is inderdaad slecht uitgevoerd. Ik zit in de Duitse campagne in het laatste gevecht in Rusland en kan al best veel upgraden. Als je alles eerst op easy en normal speelt, dan begin je je challenge gevechten met alle upgrades. Dit systeem hadden ze beter uit de game kunnen laten.

Er is best wel wat tactiek, maar tegen de AI is het wel vanzelfsprekend hoe je die in moet vullen zodra je weet welke eenheden je waar tegen gaat komen. Het ideale scenario in welke volgorde je eenheden op moet stellen is altijd hetzelfde, maar vaak niet mogelijk vanwege de omstandigheden.

In de MP wordt de tactiek veel interessanter. Je kan dan gevechten gaan krijgen om de beste locaties op een map. Maar tegelijkertijd kan je ook makkelijk om die loopgraven, gebouwen of beschutte velden en bossen heen en de vijand van de andere kant aanvallen.

Ik ga alle gevechten in de challenge mode proberen te voltooien. De uitwerking van de MP zal bepalen of ik het spel daarna zal blijven spelen. De potentie voor de MP is er, maar misschien pakt het wel verkeerd uit.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Eindredactie Games zondag 13 augustus 2017 @ 19:08:57 #204
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173117244
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik vermaak me er prima mee. Ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal. Had eigenlijk verwacht dat het op de Close Combat serie zou lijken, maar het is totaal anders.

De controls zijn het minste punt van de game. Vooral het selecteren van 1 unit in een groep en het selecteren van een specifieke groep is erg lastig. Gelukkig heb je meestal alle tijd om een aanval of verdediging te plannen en daardoor zijn de controls hooguit tijdrovend. Ik heb nog geen MP gespeeld, maar ik kan me goed voorstellen dat de controls hier wel voor irritatie gaat zorgen.

Ik ben blij dat er 3 moeilijkheidsniveaus zijn. Op easy verken ik de levels en save ik hooguit 1 keer. Als je geen domme dingen doet, dan haal je dit zonder problemen. Op normal verlies ik de meeste units wel en moet ik wat vaker laden als het fout gaat maar ook dat is goed te doen. Dat kunnen saven en loaden in een level voelt trouwens als cheaten, daar hadden ze beter iets anders op kunnen vinden.

Leuk wordt het bij de challenge. mode. Je moet hier echt een level kennen, vooruit plannen en gebruik maken van alle mogelijkheden die je eenheden hebben.

Het is jammer dat de leercurve ineens zo omhoog gaat en ze niet al moeilijker begonnen en net iets moeilijker eindigen. Easy is te makkelijk. Het verschil tussen easy en normal is te klein omdat je bij iedere fout je oude game weer kan laden en je fout ongedaan kan maken. En de stap van normal naar challenge is voor sommige spelers misschien te groot. Zeker bij de langere gevechten.

Het kiezen van een bevelhebber bij ieder gevecht is leuk gedaan. Het verschil tussen de verschillende generaals is merkbaar, maar niet genoeg om een gevecht heel anders te laten verlopen. Ze hadden de verschillen net wat groter moeten maken.

Het upgraden is inderdaad slecht uitgevoerd. Ik zit in de Duitse campagne in het laatste gevecht in Rusland en kan al best veel upgraden. Als je alles eerst op easy en normal speelt, dan begin je je challenge gevechten met alle upgrades. Dit systeem hadden ze beter uit de game kunnen laten.

Er is best wel wat tactiek, maar tegen de AI is het wel vanzelfsprekend hoe je die in moet vullen zodra je weet welke eenheden je waar tegen gaat komen. Het ideale scenario in welke volgorde je eenheden op moet stellen is altijd hetzelfde, maar vaak niet mogelijk vanwege de omstandigheden.

In de MP wordt de tactiek veel interessanter. Je kan dan gevechten gaan krijgen om de beste locaties op een map. Maar tegelijkertijd kan je ook makkelijk om die loopgraven, gebouwen of beschutte velden en bossen heen en de vijand van de andere kant aanvallen.

Ik ga alle gevechten in de challenge mode proberen te voltooien. De uitwerking van de MP zal bepalen of ik het spel daarna zal blijven spelen. De potentie voor de MP is er, maar misschien pakt het wel verkeerd uit.
^O^

Vermaak me ook wel hoor, heb alles op Normal gedaan (German en Allied campaigns inmiddels uitgespeeld). Die challenges heb ik even bekeken maar waren in veel gevallen nog niet unlocked (geen 3 sterren). Vond ik er ook niet heel interessant uitzien, 'doe de missie nog een keer maar nu zonder air support' ofzo. Dat betekent in de praktijk gewoon vaker saven/loaden zodat je weet waar hinderlagen gaan plaatsvinden en waar vijandelijk geschut staat. Die difficulty spikes zijn inderdaad bizar, merkte in de German campaign dat de eerste drie (of vier) missies extreem simpel waren en daarna volgde opeens een supermoeilijke missie waar je iedere centimeter je tactiek moet heroverwegen en eigenlijk nauwelijks units mag kwijtraken. Dat had als gevolg dat ik alle missies daarna weer uitzonderlijk voorzichtig ging spelen wat onnodig lang duurde, en achteraf helemaal niet nodig bleek.

Grootste ergernis vind ik de debiele line of sight i.c.m. de fog of war. Vijanden zien (en beschieten) jou van 100 meter afstand, jij hen van 5 meter. Dat betekent dat je infanterie moet gaan opofferen als kanonnenvoer om de locatie van vijanden te kunnen tonen. In sommige gevallen moet je met een tank een bepaald gebied verkennen, dan word je helemaal naar de tyfus geschoten vanuit een bepaalde richting, je kunt niets terugdoen dus rijd je er maar opaf, en pas als je zo'n beetje tegen de betreffende vijand aan staat kun je terugschieten. Ook verschillen in effective range onder tanks zijn slecht (lees: niet) uitgewerkt. er zit alleen verschil tussen tanks en artillerie qua schietafstand. Verder gewoon weinig verschillende units, en nog minder individuele skills, iets waar ze juist mee pronkten voor release. Ik blijf het tot in den treure vergelijken met CoH - daar ontkom je niet aan als je die game kent - die deed heel veel hetzelfde maar dan 10x beter/uitgebreider/veelzijdiger.

De doctrines vind ik ook lui gedaan, temeer omdat veel dezelfde skills terugkomen bij alle doctrines. Bovendien vind ik dat sommige skills gewoon from scratch beschikbaar moeten zijn zoals handgranaten.

Klinkt allemaal erg negatief maar zoals gezegd vermaak ik me nog steeds best wel goed, het is grotendeels teleurstelling dat het geen CoH 3 is :P Dat is ook niet de juiste instelling om met die verwachting aan de game te beginnen, alleen SS4 probeert zo hard CoH te zijn op bepaalde vlakken dat de vergelijking onvermijdelijk is.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zondag 13 augustus 2017 @ 19:42:48 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_173118177
Is er iets dat ik kan doen om het menu van een PS4 wat sneller te maken? Voordat alles geladen is ben ik minuten verder. Daarnaast klapt het internet er regelmatig uit (vandaag lukt het helemaal niet om verbinding te maken). Ik zit gewoon bekabeld en heb 200 GB vrij op de HDD.

:{
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_173119072
quote:
2s.gif Op zondag 13 augustus 2017 19:08 schreef 2dope het volgende:

[..]

^O^

Vermaak me ook wel hoor, heb alles op Normal gedaan (German en Allied campaigns inmiddels uitgespeeld). Die challenges heb ik even bekeken maar waren in veel gevallen nog niet unlocked (geen 3 sterren). Vond ik er ook niet heel interessant uitzien, 'doe de missie nog een keer maar nu zonder air support' ofzo. Dat betekent in de praktijk gewoon vaker saven/loaden zodat je weet waar hinderlagen gaan plaatsvinden en waar vijandelijk geschut staat. Die difficulty spikes zijn inderdaad bizar, merkte in de German campaign dat de eerste drie (of vier) missies extreem simpel waren en daarna volgde opeens een supermoeilijke missie waar je iedere centimeter je tactiek moet heroverwegen en eigenlijk nauwelijks units mag kwijtraken. Dat had als gevolg dat ik alle missies daarna weer uitzonderlijk voorzichtig ging spelen wat onnodig lang duurde, en achteraf helemaal niet nodig bleek.

Grootste ergernis vind ik de debiele line of sight i.c.m. de fog of war. Vijanden zien (en beschieten) jou van 100 meter afstand, jij hen van 5 meter. Dat betekent dat je infanterie moet gaan opofferen als kanonnenvoer om de locatie van vijanden te kunnen tonen. In sommige gevallen moet je met een tank een bepaald gebied verkennen, dan word je helemaal naar de tyfus geschoten vanuit een bepaalde richting, je kunt niets terugdoen dus rijd je er maar opaf, en pas als je zo'n beetje tegen de betreffende vijand aan staat kun je terugschieten. Ook verschillen in effective range onder tanks zijn slecht (lees: niet) uitgewerkt. er zit alleen verschil tussen tanks en artillerie qua schietafstand. Verder gewoon weinig verschillende units, en nog minder individuele skills, iets waar ze juist mee pronkten voor release. Ik blijf het tot in den treure vergelijken met CoH - daar ontkom je niet aan als je die game kent - die deed heel veel hetzelfde maar dan 10x beter/uitgebreider/veelzijdiger.

De doctrines vind ik ook lui gedaan, temeer omdat veel dezelfde skills terugkomen bij alle doctrines. Bovendien vind ik dat sommige skills gewoon from scratch beschikbaar moeten zijn zoals handgranaten.

Klinkt allemaal erg negatief maar zoals gezegd vermaak ik me nog steeds best wel goed, het is grotendeels teleurstelling dat het geen CoH 3 is :P Dat is ook niet de juiste instelling om met die verwachting aan de game te beginnen, alleen SS4 probeert zo hard CoH te zijn op bepaalde vlakken dat de vergelijking onvermijdelijk is.
Als je een challenge wil uitspelen dan mag je niet saven. Je krijgt (in de Duitse campagne) een ridderkruis met eikenblad onderscheiding, 1 extra upgradepunt en een trophy op je PSN als je niet gesaved/geload hebt.

Je kan die restricties ook negeren, maar dan krijg je die dingen niet. Ook moet je de challenge per gevecht unlocken door 3 sterren te halen in de normale moeilijkheidsgraad ;)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 13 augustus 2017 @ 20:34:53 #207
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_173119733
Bloodborne uitgespeeld. DLC gestopt bij Orpan of Kos en toen even snel laatste twee reguliere eindbazen ausradiert.
Was er echt helemaal klaar mee.

Geweldig spel, maar had gewoon geen zin meer.

Het is meer doorzetten, dan pure skill, maar het voelt wel als een prestatie.

Twijfel nu serieus of ik DS3 snel ga oppakken.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_173120232
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:34 schreef thedeedster het volgende:
Bloodborne uitgespeeld. DLC gestopt bij Orpan of Kos en toen even snel laatste twee reguliere eindbazen ausradiert.
Was er echt helemaal klaar mee.

Geweldig spel, maar had gewoon geen zin meer.

Het is meer doorzetten, dan pure skill, maar het voelt wel als een prestatie.

Twijfel nu serieus of ik DS3 snel ga oppakken.
Gewoon doen, DaSo 3 is top.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 13 augustus 2017 @ 21:05:50 #209
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_173120800
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:50 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Gewoon doen, DaSo 3 is top.
Eerst maar ff bijkomen. Ik kan hem al voor 30euro zonder dlc krijgen.

Twijfel dus over de GOTY editie. Bloodborne duurde - mét de DLC - mij net wat te lang.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_173123129
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 21:05 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Eerst maar ff bijkomen. Ik kan hem al voor 30euro zonder dlc krijgen.

Twijfel dus over de GOTY editie. Bloodborne duurde - mét de DLC - mij net wat te lang.
Ik vind de DLC juist het hoogtepunt van de hele game. Ik zou gewoon voor de GOTY gaan en hem niet in een ruk uitspelen.
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:14:31 #211
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_173123534
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:03 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik vind de DLC juist het hoogtepunt van de hele game. Ik zou gewoon voor de GOTY gaan en hem niet in een ruk uitspelen.
Heb je het nu over Bloodborne of Dark Souls? :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_173123733
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:14 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Heb je het nu over Bloodborne of Dark Souls? :)
Eerste deel ging over Bloodborne, 2e deel over Dark souls.
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:26:50 #213
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_173124050
quote:
2s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:19 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Eerste deel ging over Bloodborne, 2e deel over Dark souls.
Thanks.

BB DLC was leuk, maar ik ben nogal een grinder. Buiten Blood Starved Beast heb ik geloof ik geen enkele baas 10+ keer gedaan. Verscheidene in één keer.
Maar ook vanwege dat grinden werd alles wel érg lang.

Het was gewoon mooi geweest.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:56:01 #214
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173124890
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er iets dat ik kan doen om het menu van een PS4 wat sneller te maken? Voordat alles geladen is ben ik minuten verder. Daarnaast klapt het internet er regelmatig uit (vandaag lukt het helemaal niet om verbinding te maken). Ik zit gewoon bekabeld en heb 200 GB vrij op de HDD.

:{
Rebuild database heeft bij mij wel geholpen daarmee, zie google
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_173131368

Hopelijk Wild en Detroit Genot w/
SOONY
  maandag 14 augustus 2017 @ 11:57:37 #216
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173132304
En god of war en tlou2
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_173135414
en PSVR games
Wie dit leest is hek.
pi_173135984
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:57 schreef MMaRsu het volgende:
En god of war en tlou2
TLoU 2 *O*
That dude there. I need his prosthetic leg.
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:06:40 #219
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_173139629
Welke spel is het minst moeilijk om in te stappen, Dark Souls of Blood Bourne? Ik heb nog nooit een spel van hen aangeraakt omdat ik bang ben dat ik mij ga irriteren aan de moeilijkheidsgraad..
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_173139705
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:06 schreef Joosterd het volgende:
Welke spel is het minst moeilijk om in te stappen, Dark Souls of Blood Bourne? Ik heb nog nooit een spel van hen aangeraakt omdat ik bang ben dat ik mij ga irriteren aan de moeilijkheidsgraad..
Ik kan je geen antwoord geven, maar ik heb het na de 3e poging om het spel weer op te pakken wéér opgegeven. Ik vond het een prachtig spel, ik vond het heerlijk spelen, de sfeer prima, maar wat jij zegt; ik ging me zo genadeloos irriteren dat ik er niets van kon dat ik het nu definitief vaarwel heb gezegd.
pi_173139803
Days Gone lijkt ook wel tof :9
SOONY
pi_173139829
Het is een kwestie van volhouden. De uitdaging is de ruggengraat van de SoulsBorne games.
Dit, dus.
  Eindredactie Games maandag 14 augustus 2017 @ 17:33:35 #223
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173140178
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:06 schreef Joosterd het volgende:
Welke spel is het minst moeilijk om in te stappen, Dark Souls of Blood Bourne? Ik heb nog nooit een spel van hen aangeraakt omdat ik bang ben dat ik mij ga irriteren aan de moeilijkheidsgraad..
Het mooiste is om gewoon te beginnen met Dark Souls, of evt. zelfs Demon's Souls als je nog een PS3 hebt staan (zit niet in PS Now vlgs mij).

Dat je je gaat ergeren zit er dik in, hoort er een beetje bij. De voldoening die je vervolgens haalt uit het overwinnen van een bepaalde uitdaging is echter wel ongeëvenaard.

Voor Souls-fans is het sowieso lastig om te zeggen wat de moeilijkste is omdat dat m.i. afhangt van welke volgorde gespeeld is. Iemand die instapt bij Bloodborne en daarna Dark Souls speelt zal die tweede waarschijnlijk eenvoudiger vinden en vice versa. Snapte?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173141662
Ik zou denk ik voor Dark souls gaan, daar heb je iig een schild.
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:09:59 #225
194233 Friday12
Originele kloon
pi_173142295
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:37 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik zou denk ik voor Dark souls gaan, daar heb je iig een schild.
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:16:48 #226
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173142436
Meh, dark souls is ook een andere stijl van gameplay.

Bloodborne kan je agressiever spelen, en je krijgt health terug als je enemy's hit.

In Dark Souls is het meer wachten achter je schild tot je een opening ziet, dat kan Dark Souls ook moeilijker maken.

Maar toch denk ik dat Bloodborne de makkelijkste is uit alle Souls games.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_173142551
Iemand ervaring met Valkyria? Ben wel toe aan es wat nieuws.
-
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:26:05 #228
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173142660
Gaat iemand hier nog Sonic Mania halen? De game komt morgen uit en krijgt enorm goede reviews.


Ik ben een oldschool sonic fan, heb 1,2,3 & Sonic & Knuckles gespeeld op de Megadrive. Daarna zijn de meeste sonic games nogal matig geweest ;(. Dit lijkt erop alsof ze het bij Sega eindelijk hebben begrepen..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:28:53 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_173142711
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:26 schreef MMaRsu het volgende:
Gaat iemand hier nog Sonic Mania halen? De game komt morgen uit en krijgt enorm goede reviews.


Ik ben een oldschool sonic fan, heb 1,2,3 & Sonic & Knuckles gespeeld op de Megadrive. Daarna zijn de meeste sonic games nogal matig geweest ;(. Dit lijkt erop alsof ze het bij Sega eindelijk hebben begrepen..
Sonic :')

Ik ga nog liever de nieuwe Uncharted halen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:32:42 #230
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173142786
Die Uncharted is 2x zo duur. Ik zat van t weekend te twijfelen over Uncharted 4 digitaal te kopen, maar herinner me nog dat er eigenlijk te weinig actie in zat. Plus al een x gespeeld. Hopelijk is dat met die nieuwe Uncharted beter :P.

Ik ben begonnen met een NES en de eerste Mario games maar daarna een Megadrive gekregen. Was nooit van perse Ninty of Sega.. later een ps1 haha heb alles wel zo'n beetje gehad.

Maar fuck it ik heb Sonic gepre-ordered, 20 euro is niks vergeleken met die 100+ gulden die je vroeger voor spellen betaalde.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_173142954
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:26 schreef MMaRsu het volgende:
Gaat iemand hier nog Sonic Mania halen? De game komt morgen uit en krijgt enorm goede reviews.


Ik ben een oldschool sonic fan, heb 1,2,3 & Sonic & Knuckles gespeeld op de Megadrive. Daarna zijn de meeste sonic games nogal matig geweest ;(. Dit lijkt erop alsof ze het bij Sega eindelijk hebben begrepen..
100%. Sega heeft grote namen uit de Sonic fangame community ingehuurd, die sinds jaar en dag bezig zijn met het maken van custom Sonic levels en anime is uitbesteed aan de zeer getalenteerde Tyson Hesse.

Dit is weer die eckte eckte high quality oldschool sonic, hij scoort nu een dikke 8.6 op metacritc en ik kijk er enorm naar uit.

Ik haal hem wel op de switch, want portability. Sonic Mania switch GOTY 2017 _O_

Jim Sterling geeft hem een 9,5 _O_

  maandag 14 augustus 2017 @ 19:45:04 #232
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173143044
Mja Jim Sterling vind ik wel een chief, normaal gesproken ben ik over t algemeen altijd wel met hen eens maar bv Assassins Creed 2 had die een 4 gegeven ofzo :'). Terwijl dat imo ook een mastergame is.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_173143124
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:45 schreef MMaRsu het volgende:
Mja Jim Sterling vind ik wel een chief, normaal gesproken ben ik over t algemeen altijd wel met hen eens maar bv Assassins Creed 2 had die een 4 gegeven ofzo :'). Terwijl dat imo ook een mastergame is.
Ach ja, soms zit hij er naast. Over het algemeen de keren dat ik het niet met hem eens ben :+
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:54:40 #234
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173143245
Ja klopt dat is ook de enige review die ik me kan herinneren waar zijn smaak niet met de mijne overeen kwam. Verder een goede reviewer en content maker.

Poezenvanger ik heb jou toch al op psn?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 14 augustus 2017 @ 21:43:45 #235
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_173146623
Thanks voor alle DS en BB reacties! Misschien toch maar een poging wagen.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_173146734
Dit weekend 12 uur nioh gespeeld :')

Ook echt denken dat je goed bent totdat je bij de tweede boss staat.
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:05:00 #237
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173147352
Stond Platinum (Nier/Bayonetta) aan het randje van de afgrond?

quote:
Originally Posted by Hideki Kamiya (Translated)

Nier's success has to this point given Platinum a new fanbase, a growing staff, a brilliant success story, an increase in qualified job applicants, and a great benefit. Normally, I can't help but do everything by myself... it's a pitiful story, but to say that Yoko-san saved Platinum would not be an exaggeration. I cannot thank him enough.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:05:30 #238
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173147376
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dit weekend 12 uur nioh gespeeld :')

Ook echt denken dat je goed bent totdat je bij de tweede boss staat.
Geweldig spel of niet? Dat is toch dat vrouwtje?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:45:26 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_173148552
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:05 schreef MMaRsu het volgende:
Stond Platinum (Nier/Bayonetta) aan het randje van de afgrond?

[..]

Nee joh, Platinum is een triple A studio die genoeg geld en mensen heeft voor hun games.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_173148931
Ik denk dat bayonetta, ondanks dat het een super toffe game was, geen groot succes is geweest. Zeker omdat deel 2 alleen voor de Wii u was. Idem voor de transformers game.

Het cancellen van scalebound zal ook wel wat hebben gekost.

Als ik moest kiezen tussen BB en DS zal ik het vooral van type game afhangen. Zoals mmarsu al zegt, BB is wel meer gericht op actie en met snellere gameplay dan DS. Daarnaast is de setting ook anders.
Built for Speed
pi_173149146
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:58 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik denk dat bayonetta, ondanks dat het een super toffe game was, geen groot succes is geweest. Zeker omdat deel 2 alleen voor de Wii u was. Idem voor de transformers game.

Het cancellen van scalebound zal ook wel wat hebben gekost.
Er zijn meerdere teams bij platinum. Helaas ook meerdere kwaliteitniveaus. Nier, Bayonetta: duidelijk hun A-Team. Transformers: had-beter-gekund-team, die teenage mutant ninja turtles: holy-wat-een-crap-team.

Maar ik denk dat Nier vooral een opsteker (financieel en mentaal) was na zoveel meh als de turtles en ook het cancellen van Scalebound.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_173149181
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:26 schreef MMaRsu het volgende:
Gaat iemand hier nog Sonic Mania halen? De game komt morgen uit en krijgt enorm goede reviews.


Ik ben een oldschool sonic fan, heb 1,2,3 & Sonic & Knuckles gespeeld op de Megadrive. Daarna zijn de meeste sonic games nogal matig geweest ;(. Dit lijkt erop alsof ze het bij Sega eindelijk hebben begrepen..
Waarschijnlijk op de Switch
SOONY
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:05:52 #243
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173150248
Omg sonic mania is gruweliiiijjjjk als je fan bent van oude sonic (megadrive tijd)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:08:28 #244
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_173150282
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 23:52 schreef DKUp het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vermaak me momenteel prima met Just Cause 3, Dying Light en de nieuwe versie van No Man's Sky :Y)
<3
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:10:05 #245
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_173150312
hoi
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:16:26 #246
469793 Puk1234
Know your worth!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:17:09 #247
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173150415
Btw JC3 heb ik na een uur spelen eraf geflikkerd.
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:31:04 #248
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_173150566
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:16 schreef Puk1234 het volgende:
Ook hoi 8-)
hoe is 't leven dan ouwe gabbah
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_173150946
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:05 schreef MMaRsu het volgende:
Omg sonic mania is gruweliiiijjjjk als je fan bent van oude sonic (megadrive tijd)
Hij is episch. Dat level design van Chemical plant 2 _O_

[ Bericht 12% gewijzigd door poezenvanger_van_hamelen op 15-08-2017 01:19:25 ]
pi_173150993
Sonic koop ik op Switch
(she/her)
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 01:25:34 #251
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173151104
Wie maakt het sonic topic dan
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_173154545

Nog weinig te zien in de teaser.
pi_173156589
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:54 schreef Odaiba het volgende:

Nog weinig te zien in de teaser.
Setting ziet er wel mooi uit. Ben benieuwd naar meer informatie.
That dude there. I need his prosthetic leg.
  Eindredactie Games dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:43:04 #254
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173157091
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als je een challenge wil uitspelen dan mag je niet saven. Je krijgt (in de Duitse campagne) een ridderkruis met eikenblad onderscheiding, 1 extra upgradepunt en een trophy op je PSN als je niet gesaved/geload hebt.

Je kan die restricties ook negeren, maar dan krijg je die dingen niet. Ook moet je de challenge per gevecht unlocken door 3 sterren te halen in de normale moeilijkheidsgraad ;)
Heb alle drie campaigns inmiddels uitgespeeld. De Soviet was toch wel met afstand de tofste. De Duutsers het moeilijkst, vooral de laatste missie :'( Wel op drie sterren gehaald uiteindelijk.

Al met al prima vermaakt met de campaigns ondanks de tekortkomingen. Skirmish en multiplayer kan me echt niet bekoren.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173157372
Gisteren Until Dawn voor het eerst uitgespeeld, best een vermeackelijke game.
Om hem te platten kom ik de game zeker nog eens twee keer uit aan het spelen... weet niet of ik daar zin in heb.
Vind het daarvoor eigenlijk net iets te traag gaan.
Maar het blijft frustrerend als men zich afvraagt wat er zou gebeuren als ik keuze B i.p.v A had gemaakt.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_173157597
Al paar dagen bezig met Bloodborne, maar ik vind het haast te pittig voor mij xD

Zit nu weer vast bij Father Gascoigne
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:27:02 #257
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173158008
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:09 schreef Odaiba het volgende:
Al paar dagen bezig met Bloodborne, maar ik vind het haast te pittig voor mij xD

Zit nu weer vast bij Father Gascoigne
Als.je daar al bent gekomen is het helemaal.niet te pittig voor je.

De bosses zijn wel enorm moeilijk, maar ook dit is te halen zeker als je een vriend summoned.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:39:03 #258
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173158295
Desnoods maak ik een nieuwe char om je te helpen :P. Het is een kwestie van de animaties in de gaten houden, en de parry moves.

Heb je de music box?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_173158600
Misschien Cities kopen
SOONY
pi_173158612
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:48 schreef DKUp het volgende:
Misschien Cities kopen
Vind 'm wat duur.
pi_173158629
Iemand Undertale al gedownload? De recensies zijn lovend.
pi_173158644
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vind 'm wat duur.
Ja, dat is dan weer het minpunt en niet alle content is aanwezig.
SOONY
pi_173158676
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:50 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ja, dat is dan weer het minpunt en niet alle content is aanwezig.
Precies. En heb 'm ook al op PC gekocht toen hij net uit was, dus voelt het wat verkeerd om nu weer 30 euro uit te geven.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:52:19 #264
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173158688
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:50 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ja, dat is dan weer het minpunt en niet alle content is aanwezig.
Ze communiceren schijnbaar ook niet tot weinig met de playerbase over dlc.

Hij is ook nog eens dezelfde prijs als toen die voor de xbone uitkwam.

Ik wacht wel op een sale
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:16:44 #265
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173159220
Holy shit wat is Sonic Mania goed. Beter dan Sonic 3 & knuckles moet ik nog zien maar de boss van zone 2 _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:25:33 #266
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_173159410
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:09 schreef Odaiba het volgende:
Al paar dagen bezig met Bloodborne, maar ik vind het haast te pittig voor mij xD

Zit nu weer vast bij Father Gascoigne
Bij mij ging het begin ook heel traag. Gewoon doorzetten, het is de moeite waard
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_173159444
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:16 schreef MMaRsu het volgende:
Holy shit wat is Sonic Mania goed. Beter dan Sonic 3 & knuckles moet ik nog zien maar de boss van zone 2 _O_
Mean bean machine _O_
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:10:21 #268
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_173160229
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:54 schreef Odaiba het volgende:

Nog weinig te zien in de teaser.
Ik denk dan altijd: laat dan niets zien. Na dit soort video's heb ik altijd zin om mensen in elkaar te schoppen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:10:59 #269
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_173160240
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik denk dan altijd: laat dan niets zien. Na dit soort video's heb ik altijd zin om mensen in elkaar te schoppen.
Tenzij dat het doel van het spel ook is... dan is het een geweldige trailer
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:11:27 #270
194233 Friday12
Originele kloon
pi_173161521
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:54 schreef Odaiba het volgende:

Nog weinig te zien in de teaser.
Waarom laat je dan iets zien :') slechte trailers dit :N
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:33:07 #271
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_173161998
nee man die trailer zorgt er toch direct voor dat je meer wilt weten...MEER INFO!!!!! vooral door die kogelgaten op t eind...

ik zeg epic trailer, hype train gestart!!!!111
PSN: diTani
pi_173162153
Het is een teaser mensen, geen trailer.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:39:16 #273
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173163497
Teasers sucken sowieso
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Games dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:47:29 #274
181272 crew  Noppie2000
pi_173163672
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:40 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Het is een teaser mensen, geen trailer.
De naam 'Teaser Trailer' zou genoeg moeten verklappen zou je denken :P
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 19:04:32 #275
194233 Friday12
Originele kloon
pi_173165437
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:40 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Het is een teaser mensen, geen trailer.
Dan staat de klacht nog steeds.. Laat dan gewoon niets zien :')
pi_173165647
Het hypet me ook nog niet. Ik krijg een God Eater-gevoel erbij, maar laat het dan God Eater 3 zijn en zeg het meteen ipv teasen. Met Alisa. Want underboobs
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 19:49:36 #277
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173166551
Hallo hebben jullie sonic al gekocht _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_173166750
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 19:49 schreef MMaRsu het volgende:
Hallo hebben jullie sonic al gekocht _O_
heb jij het topic al geopend?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_173167395
Van de week na heeeele lange tijd maar weer eens (opnieuw) begonnen met GTA5, dat blijft toch een geweldige game.
Met die fucked up psycho Trevor _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:20:12 #280
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_173169190
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 19:57 schreef Pheno het volgende:

[..]

heb jij het topic al geopend?
Doe ik wel ff.

GAM / [Sonic Mania #1] Gotta go fast

[ Bericht 10% gewijzigd door Notorious_Roy op 15-08-2017 21:25:20 ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:20:25 #281
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_173169202
Mellanie Monroe
Sisco Certified
pi_173170657
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 20:19 schreef StateOfMind het volgende:
Van de week na heeeele lange tijd maar weer eens (opnieuw) begonnen met GTA5, dat blijft toch een geweldige game.
Met die fucked up psycho Trevor _O_
Vond Trevor juist de meest irritante character..

Wel met je eens dat het een geweldige game is. Maar dat zijn alle GTA's.
pi_173171369
Remaster maar even GTA IV Complete Edition voor de PS4 in de tussentijd :P
Echt zin in Red Dead Redemption 2 :9~
SOONY
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 23:19:27 #284
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173172810
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 19:57 schreef Pheno het volgende:

[..]

heb jij het topic al geopend?
Nee want ik wil er dan wel een mooie op voor maken maar zit meestal te fokken op mobiel.en dat is dan niet zo makkelijk.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 23:20:54 #285
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173172847
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 22:23 schreef DKUp het volgende:
Remaster maar even GTA IV Complete Edition voor de PS4 in de tussentijd :P
Echt zin in Red Dead Redemption 2 :9~
Hey niko wanna go bowling

Nou... nee lama GTAV is toch in alle opzichten beter ;P. Behalve wat details.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_173173020
Ik vond het verhaal van GTA IV wel tof :@
GTA V was over het algemeen een veel beter spel.
SOONY
pi_173173835
4 met moeite uitgespeeld en 5 maar tot de helft...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_173174802
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 22:23 schreef DKUp het volgende:
Remaster maar even GTA IV Complete Edition voor de PS4 in de tussentijd :P
Echt zin in Red Dead Redemption 2 :9~
GTA IV was zo slecht man, snap nog steeds niet dat hele volksstammen het leuk vinden / vonden. Sfeer was bedroevend (donker vooral), hoofdpersoon was een droge lamzak, teveel 1 a 2 missies per persoon (lees: letters op de kaart).

Sprak mij totaal niet aan. GTA V is echter weer een parel! Al kan niets tippen aan Vice City, die was zo gaaf, met die epische muziek, heb ik echt van genóten O+
  woensdag 16 augustus 2017 @ 02:08:15 #290
194233 Friday12
Originele kloon
pi_173174933
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 01:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

GTA IV was zo slecht man, snap nog steeds niet dat hele volksstammen het leuk vinden / vonden. Sfeer was bedroevend (donker vooral), hoofdpersoon was een droge lamzak, teveel 1 a 2 missies per persoon (lees: letters op de kaart).

Sprak mij totaal niet aan. GTA V is echter weer een parel! Al kan niets tippen aan Vice City, die was zo gaaf, met die epische muziek, heb ik echt van genóten O+
GTA IV was ook echt kut.. Die vehicle controls :')
pi_173174942
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 01:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

GTA IV was zo slecht man, snap nog steeds niet dat hele volksstammen het leuk vinden / vonden. Sfeer was bedroevend (donker vooral), hoofdpersoon was een droge lamzak, teveel 1 a 2 missies per persoon (lees: letters op de kaart).

Sprak mij totaal niet aan. GTA V is echter weer een parel! Al kan niets tippen aan Vice City, die was zo gaaf, met die epische muziek, heb ik echt van genóten O+
San Andreas master race
  woensdag 16 augustus 2017 @ 02:25:18 #292
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173174969
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 01:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

GTA IV was zo slecht man, snap nog steeds niet dat hele volksstammen het leuk vinden / vonden. Sfeer was bedroevend (donker vooral), hoofdpersoon was een droge lamzak, teveel 1 a 2 missies per persoon (lees: letters op de kaart).

Sprak mij totaal niet aan. GTA V is echter weer een parel! Al kan niets tippen aan Vice City, die was zo gaaf, met die epische muziek, heb ik echt van genóten O+
Vice city _O_

Helemaal de vingers blauw gespeeld :')
  woensdag 16 augustus 2017 @ 02:37:59 #293
194233 Friday12
Originele kloon
pi_173174989
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 02:11 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

San Andreas master race
Vice en SA _O_
  woensdag 16 augustus 2017 @ 02:39:18 #294
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173174996
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 02:37 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Vice en SA _O_
Van beide erg genoten..

Kon smorgens op school geen pen meer vasthouden :')
  woensdag 16 augustus 2017 @ 03:39:05 #295
194233 Friday12
Originele kloon
pi_173175078
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 02:39 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Van beide erg genoten..

Kon smorgens op school geen pen meer vasthouden :')
Als ik een game zou kiezen die ik opnieuw kon spelen alsof het de 1e keer was dan was het SA wel _O_
pi_173175470
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:55 schreef replay11nl het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat m'n aanmeldings-id (email) van m'n PSN aangepast is. Super kut want dat heb ik helemaal niet gedaan en kan nu m'n account niet meer in. Ik heb al gemaild naar Playstation, weet iemand of er nog iets anders is wat ik kan doen?
Bellen. Als je je gegevens correct hebt ingevuld (geboortedatum enz), kan je hem terugkrijgen dmv kopie ID te sturen. Heb ik toen ook gedaan. :)
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_173175473
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 02:37 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Vice en SA _O_
Dit!
Built for Speed
  woensdag 16 augustus 2017 @ 09:48:05 #298
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173177182
Games onder 20 euro sale:

The Witcher 3: Wild Hunt
Yooka-Laylee
Middle-earth™: Shadow of Mordor™-Game of the Year Edition
Grand Theft Auto: The Trilogy
Borderlands: The Handsome Collection
BioShock: The Collection
Call of Duty: Advanced Warfare Gold Edition
Call of Duty: Ghosts Gold Edition
Elite Dangerous
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
Metal Gear Solid V: The Definitive Experience
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Deus Ex: Mankind Divided
Deus Ex: Mankind Divided – Digital Deluxe Edition
Deus Ex: Mankind Divided – Season Pass
Deus Ex: Mankind Divided – System Rift
Deus Ex: Mankind Divided – A Criminal Past
DARK SOULS™ II: Scholar of the First Sin
Sleeping Dogs™ Definitive Edition
Tomb Raider: Definitive Edition
Wolfenstein: The New Order
Little Nightmares – Digital Edition
Little Nightmares Complete Edition
The Witcher 3: Wild Hunt Expansion Pass
The Witcher 3: Wild Hunt – Blood and Wine
The Witcher 3: Wild Hunt – Hearts of Stone
ULTIMATE MARVEL VS. CAPCOM 3
Street Fighter V
Get Even
AereA
Middle-earth™: Shadow of Mordor™ Legion Edition
The Elder Scrolls Online: Gold Edition
The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited
Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto: Vice City
DiRT Rally
DiRT Rally® PLUS PLAYSTATION®VR BUNDLE
Sniper Elite 3
Sniper Elite 3 ULTIMATE EDITION
PAYDAY 2 – CRIMEWAVE EDITION – THE BIG SCORE Game Bundle
PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION
Farming Simulator 15
Resident Evil
Resident Evil 0
resident evil 4
RESIDENT EVIL 5
Resident Evil 6
Resident Evil Code: Veronica X
Resident Evil: Deluxe Origins Bundle
Thief
Canis Canem Edit
Tropico 5
Tropico 5 – Complete Collection
Alien: Isolation
Alien: Isolation – The Collection
Ultra Street Fighter™ IV
DIVINITY ORIGINAL SIN – ENHANCED EDITION
Assetto Corsa
DRAGON BALL XENOVERSE
Dragon Ball Xenoverse: Time Travel Edition
Dishonored® Definitive Edition
Batman: Return to Arkham
J-Stars Victory VS+ Digital Edition
Zombie Army Trilogy
Sword Art Online Re: Hollow Fragment
Sword Art Online: Lost Song
Devil May Cry 4 Special Edition
DmC Devil May Cry: Definitive Edition
DMC4SE Demon Hunter Bundle
Valkyria Chronicles Remastered
Sherlock Holmes : The Devil’s Daughter
Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
The Walking Dead: A New Frontier – Season Pass
The Walking Dead: Michonne – A Telltale Miniseries
The Walking Dead: Season Two
The Walking Dead: The Complete First Season
Batman – The Telltale Series – Season Pass
Evolve
Evolve Digital Deluxe
Evolve Ultimate Edition
Saints Row IV: Re-Elected
Saints Row IV: Re-Elected & Gat out of Hell
Saints Row Metro Double Pack
Saints Row: Gat out of Hell
Deadpool
Lords of the Fallen
Lords of the Fallen Complete Edition
XCOM 2
XCOM 2 Digital Deluxe Edition
XCOM 2 Reinforcement Pack
XCOM 2: Alien Hunters
XCOM 2: Anarchy’s Children
XCOM 2: Shen’s Last Gift
Lara Croft and the Temple of Osiris
Lara Croft and the Temple of Osiris & Season Pass
Lara Croft and the Temple of Osiris Season Pass
The Wolf Among Us
Tales from the Borderlands – Season Pass
Marvel: Ultimate Alliance
Marvel: Ultimate Alliance 2
Marvel: Ultimate Alliance Bundle
Prototype Biohazard Bundle
Prototype 2
Prototype
The Warriors
RIDE
MotoGP™15
MotoGP™15 Compact
Worms Anniversary Edition
Worms W.M.D
Worms™ Battlegrounds
Life is Strange Season Pass
Air Conflicts Vietnam Ultimate Edition
Air Conflicts: Double Pack (Vietnam and PC)
Air Conflicts: Pacific Carriers – PlayStation®4 Edition
Air Conflicts: Secret Wars Ultimate Edition
Homefront®: The Revolution
Homefront®: The Revolution ‘Freedom Fighter’ Bundle
DEAD RISING
DEAD RISING 2
DEAD RISING 2 Off The Record
DEAD RISING Triple Bundle Pack
Metro 2033 Redux
Metro Redux
Metro: Last Light Redux
WRC 5 eSports Edition
Tour de France 2016
Broken Sword 5 – the Serpent’s Curse
This War of Mine: The Little Ones
MXGP2 – Special Edition
MXGP2 – The Official Motocross Videogame
MXGP2 – The Official Motocross Videogame Compact
Minecraft: Story Mode – Adventure Pass
Minecraft: Story Mode – Season Pass
Minecraft: Story Mode – Season Pass Deluxe
Destroy All Humans!
Destroy All Humans! 2
Saint Seiya: Soldiers’ Soul
Guilty Gear Xrd -Sign-
Back to the Future: The Game – 30th Anniversary Edition
Valentino Rossi The Game
Valentino Rossi The Game – Digital Deluxe
Valentino Rossi The Game – Special Edition
The Technomancer
MXGP – COMPACT to Full Game UPGRADE
MXGP – The Official Motocross Videogame
MXGP – The Official Motocross Videogame COMPACT
Darksiders Warmastered Edition
Darksiders: Fury’s Collection – War and Death
Carmageddon: Max Damage
Warhammer 40,000: Deathwatch
Warhammer: End Times – Vermintide
Manhunt
Transformers: Devastation
TRANSFORMERS: Fall of Cybertron
Transformers: Rise of the Dark Spark Gold Edition
JoJo’s Bizarre Adventure: Eyes of Heaven
Marvel’s Guardians of the Galaxy: Telltale – Season Pass
Umbrella Corps
Umbrella Corps Deluxe Edition
Dungeons 2
Max Payne
Godzilla: Digital Edition
Agatha Christie – The ABC Murders
Professional Farmer 2017
Professional Farmer 2017 – Gold Edition
Micro Machines World Series
Red Dead Revolver
Infinite Air with Mark McMorris
Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends
The Book of Unwritten Tales 2
The Assembly
Firefighters the Simulation
Forestry 2017
Legend of Kay Anniversary
The Dwarves
Adventure Time: Finn and Jake Investigations
Motorcycle Club
The Witch and the Hundred Knight: Revival Edition
Ghostbusters™
Monster Jam: Crush It!
Mighty No. 9
Industry Giant 2
Silence
Alekhine’s Gun
Shiness: The Lightning Kingdom
Deponia
DUCATI – 90th Anniversary
N.E.R.O.: Nothing Ever Remains Obscure
Flockers
Yesterday Origins
Lichdom: Battlemage
Moto Racer 4
Moto Racer 4 – Deluxe Edition
LUMO
Yonder: The Cloud Catcher Chronicles
MX vs. ATV 2017 Official Track Edition
EARTHLOCK: Festival of Magic
Super Dungeon Bros
Assault Suit Leynos
Transport Giant
Dead Synchronicity: Tomorrow Comes Today
Worlds of Magic: Planar Conquest
The Town of Light
EARTH’S DAWN
Reus – Deluxe Edition
Atari Flashback Classics Vol. 1
Atari Flashback Classics Vol. 2
Harvest Moon®: Save the HomelandDigital Zone (Until 6th September 2017)
Ancient Amuletor VR
2Dark
Adam’s Venture: Origins Deluxe Edition
Kromaia Ω
Lock’s Quest
Pineview Drive – Joe’s Diner Horror Bundle
World to the West
Damascus Gear: Operation Tokyo HD Edtion
Tiny Troopers Joint Ops Complete Bundle
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_173177351
Jeetje wat een hoop :o even een paar uitkiezen
Flesje bier
pi_173177485
:'(
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')