abonnement Unibet Coolblue
pi_173008905
Dixiegrill moet lange reis maken..... heeft een Samsung note 4.
Hoe lang kan ik film kijken op volle batterij? In power saver zetten?
pi_173009595
powerbank, vliegtuigmodus, helderheid niet maximaal.
pi_173009608
Hoelang op volle batterij ? Kan ut nergus vinden
pi_173009667
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 00:07 schreef dixiegril het volgende:
Hoelang op volle batterij ? Kan ut nergus vinden
bijna 17,5 uur volgens deze website
pi_173009709
Ligt er vooral aan hoe fel je je scherm zet. Als je niet al te duistere films kiest (en dus met relatief weinig schermhelderheid toe kan), kan je vast meerdere films kijken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173009748
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 00:12 schreef Jordy-B het volgende:
Ligt er vooral aan hoe fel je je scherm zet. Als je niet al te duistere films kiest (en dus met relatief weinig schermhelderheid toe kan), kan je vast meerdere films kijken.
galaxy note 4 heeft een AMOLED-scherm dus zwarte pixels verbruiken bijna-geen tot geen acculading.... ?
pi_173009801
quote:
11s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 00:14 schreef racerdkb het volgende:

[..]

galaxy note 4 heeft een AMOLED-scherm dus zwarte pixels verbruiken bijna-geen tot geen acculading.... ?
Oh, dan heb ik niks gezegd. Bij een LCD-scherm kosten donkere films relatief veel stroom omdat je de schermhelderheid hoger moet hebben staan om alles nog een beetje goed te kunnen zien.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173009841
quote:
14s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 00:18 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik niks gezegd. Bij een LCD-scherm kosten donkere films relatief veel stroom om dat je de schermhelderheid hoger moet hebben staan om alles nog een beetje goed te kunnen zien.
ik weet het ook niet heel zeker maar AMOLED gaat wel heel anders om met zwarte pixels dan dat LCD doet.

als je je apps een zwart thema toewijst en een zwarte wallpaper gebruikt kan je serieus acculading besparen. zwarte pixels staan gewoon "uit" en behoeven geen backlight.

maar misschien is het veel te vergezocht om dit door te trekken naar het kijken donkere films versus kleurrijke films. zou me niets verbazen als het een verwaarloosbaar percentage scheelt.
pi_173010957
AMOLED. O+.

13 uur 31 minuten volgens Tweakers.net.
pi_173024356
De Note 4 is al vrij oud weer (in smartphone termen) dus tenzij je onlangs een splinternieuwe OEM accu erin hebt gestopt zijn de cijfers in dit topic verre van nauwkeurig (als je aanneemt dat een Li-ion accu gemiddeld 20% van zijn capaciteit jaarlijks verliest).

Just so you know.

Deze app meet je huidige capaciteit maar het heeft wel een fatsoenlijke aantal laadcycli nodig om een nauwkeurige schatting te geven dus dat is ook geen optie neem ik aan.
NEE!
  User die overal opduikt 2022 woensdag 9 augustus 2017 @ 20:13:39 #11
186611 Haags
pi_173026247
Filmpje downloaden van Netflix. Op de powerbank zetten en kijken maar
:)
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')