abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  woensdag 9 augustus 2017 @ 01:22:43 #51
469793 Puk1234
Just try enjoy life!
pi_173010383
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 01:21 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

Lekker origineel ook :')
Sorry ben ik nu arrogant? :9
Haal geen emotie uit je verleden naar het heden, haal alleen kennis op uit het verleden om in het heden te gebruiken om je toekomst positief mee te be´nvloeden.
pi_173010388
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 01:16 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Ik knap op alles af wat niet intiligent is... Grootste afknapper is domme vrouwen :')
Eerst mooi leren schrijven ;)
  woensdag 9 augustus 2017 @ 01:24:41 #53
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173010393
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 01:22 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Sorry ben ik nu arrogant? :9
Wat is je grootste handicap? :')
pi_173010402
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 01:16 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Ik knap op alles af wat niet intiligent is... Grootste afknapper is domme vrouwen :')
Intelligenter (en knap) ;). Dus zeg maar Einstein (in het kwadraat) in het lichaam van Adriana Lima.
Leven is het verliezen van illusies. - LK
  woensdag 9 augustus 2017 @ 01:31:21 #55
469793 Puk1234
Just try enjoy life!
pi_173010437
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 01:24 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

Wat is je grootste handicap? :')
Vallen op mooie dames ook al zijn ze niet slim... Helaas wel fun breaker op langere termijn :')
Haal geen emotie uit je verleden naar het heden, haal alleen kennis op uit het verleden om in het heden te gebruiken om je toekomst positief mee te be´nvloeden.
pi_173010442
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 01:16 schreef LelijKnap het volgende:
Waarom voelt het niet goed wanneer je jezelf (een beetje) belachelijk maakt? Als het niet al te geforceerd is kun je het toch gewoon zien als sociaal glijmiddel?
Omdat ik dit sowieso al wel doe maar niet per se om anderen op hun gemak te stellen. Het voelt onnatuurlijk om het juist dßßrom nog eens extra te doen.

Hoop dat ik het duidelijk heb verwoord, trouwens. Beetje laat :)
  woensdag 9 augustus 2017 @ 01:32:24 #57
469793 Puk1234
Just try enjoy life!
pi_173010446
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 01:25 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Intelligenter (en knap) ;). Dus zeg maar Einstein (in het kwadraat) in het lichaam van Adriana Lima.
Als ik in het lichaam van Adriana Lima zit boeit inttiligentie niet meer _O_
  woensdag 9 augustus 2017 @ 01:33:01 #58
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173010449
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 01:31 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Vallen op mooie dames ook al zijn ze niet slim... Helaas wel fun breaker op langere termijn :')
Gecondoleerd :')
pi_173010464
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 01:32 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Als ik in het lichaam van Adriana Lima zit boeit inttiligentie niet meer _O_
Idd, dan gewoon een koning uitkiezen en je bent klaar.
pi_173010483
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 01:32 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Omdat ik dit sowieso al wel doe maar niet per se om anderen op hun gemak te stellen. Het voelt onnatuurlijk om het juist dßßrom nog eens extra te doen.

Meer dan helder. Idd oppassen dat je jezelf niet verloochent. Miss kan je het per individu langzaamaan terugschroeven zodra gewenning/vertrouwen gerealiseerd is?
  woensdag 9 augustus 2017 @ 01:41:41 #61
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173010518
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 01:32 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Waarom probeer je anderen op hun gemak te stellen?
pi_173010566
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 01:38 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Meer dan helder. Idd oppassen dat je jezelf niet verloochent. Miss kan je het per individu langzaamaan terugschroeven zodra gewenning/vertrouwen gerealiseerd is?
Hmm. Ja, maar aan dat laatste scenario zitten ook wel weer haken en ogen vast. Ik bedoel: dat is idd per individu verschillend maar ik kan nooit volledig betrouwbaar toetsen waar die gewenning/het vertrouwen precies op gebaseerd is en haal ik dat dan weg op het moment dat ik dan langzaamaan ga terugschroeven etc etc.

Ik zie meer heil in wat Lienekien en Tinkepink zeggen, om eerlijk te zijn.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 01:54:54 #63
469793 Puk1234
Just try enjoy life!
pi_173010604
Denk toch dat het zal helpen als je probeerd om je niet al te impulsief te zijn met bepaalde antwoorden of reacties... Je kan af en toe beter de kat ff uit de boom kijken..
pi_173010610
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 01:41 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Waarom probeer je anderen op hun gemak te stellen?
Ik probeer anderen niet op hun gemak te stellen door mezelf belachelijk te maken. Is dat wat je haalt uit mijn antwoord naar LelijKnap, of doel je hier ergens anders op?

Verder: ik geloof wel dat mensen in contact vanuit beide kanten een verantwoordelijkheid hebben daarin. Ik bedoel, je gaat niet actief andermans grenzen overschrijden en daarnaast, los van sociale conventies, heeft het ook allerlei gevolgen als mensen zich niet op hun gemak voelen.
pi_173010675
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 01:54 schreef Puk1234 het volgende:
Denk toch dat het zal helpen als je probeerd om je niet al te impulsief te zijn met bepaalde antwoorden of reacties... Je kan af en toe beter de kat ff uit de boom kijken..
Ik weet niet of ik daar per se impulsief in ben. Maar ik zal proberen er wat bewuster op te letten. Wellicht dat het een positieve verandering oplevert :)
pi_173010725
Hoe lang breed ben je ?
Op zondag 27 september 2015 18:51 schreef Tjacka het volgende:[/b]
junken sc dit
jij ama OF en fylax zijn echt ziek
  woensdag 9 augustus 2017 @ 02:11:23 #67
469793 Puk1234
Just try enjoy life!
pi_173010734
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 02:04 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik daar per se impulsief in ben. Maar ik zal proberen er wat bewuster op te letten. Wellicht dat het een positieve verandering oplevert :)
Denk dat je het veel zal helpen.. :)
pi_173010797
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:35 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Nou ja, niet dat, maar ik vond dat best wel zorgwekkend in de zin van: als je je daar als leidinggevende al door laat tegenhouden. Ik zat een keer naast hem en toen begon hij allerlei fouten te maken in hele simpele berekeningen. Het idee dat ik iemand niet kan vertrouwen op zijn professionaliteit gaf destijds behoorlijk veel stress.
Je leidinggevende is misschien ook maar gewoon een mens hŔ. Het komt ook niet zo aardig en sociaal over dat je zo in de stress schiet bij het beoordelen van zijn professionaliteit.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:40 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Lol, nee. Absoluut niet hoor. We hebben op zich wel vaker gesprekken gehad hierover. Ik heb mij zoveel mogelijk proberen aan te passen aan hem, zodat hij zich op zijn gemak zou voelen etc.
Hoe gaat zo een gesprek dan? Hij bakent zijn territorium af en zolang jij je daaraan houdt, moet het maar ok zijn of..?

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:48 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Niet volledig. Maar ik probeerde hem wel zoveel mogelijk ruimte te geven etc. Ik had begrepen dat hij het lastig vond om met mij te communiceren omdat ik kritisch ben (het was een rotbedrijf ). Maar kritisch viel voor hem onder zaken als: verwachten dat hij beloftes nakomt bijv. Salaris dat niet gestort wordt (maandenlang), hij continu het ene zeggen maar het ander doen etc. En ik begon dat soort dingen steeds en meer te merken. Echter, ik sprak wel vaak met hem, maar dat was helaas niet vaak constructief.
Kritiek kan mensen heel aanvallend zijn, ongeacht hoe je het brengt. Laat je dat je alleen er niet van weerhouden om er wel rekening mee te houden met hoe je een en ander brengt. Gezien wat je hier wel uitschrijft, zou het best kunnen dat je overkomt alsof je specifiek ergens naar solliciteert en mensen daar weinig interesse cq ruimte in ervaren. Uit jouw antwoorden zou je kunnen opmaken dat hun commentaar jouw kader is en dat ze zolang je je daaraan houdt, eigenlijk geen recht van spreken hebben. Dat kan sfeer denk ik terecht wel een beetje in de weg staan. Maar goed, als je liever concrete terugkoppeling zou willen, dan had je wel duidelijker uitgeschreven hoe je bepaalde dingen uitspreekt/aankaart ipv aan te geven waarom je kritiek heus wel terecht zou zijn..
  woensdag 9 augustus 2017 @ 02:20:28 #69
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173010801
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 01:56 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Ik probeer anderen niet op hun gemak te stellen door mezelf belachelijk te maken. Is dat wat je haalt uit mijn antwoord naar LelijKnap, of doel je hier ergens anders op?

Verder: ik geloof wel dat mensen in contact vanuit beide kanten een verantwoordelijkheid hebben daarin. Ik bedoel, je gaat niet actief andermans grenzen overschrijden en daarnaast, los van sociale conventies, heeft het ook allerlei gevolgen als mensen zich niet op hun gemak voelen.
Het klinkt alsof jij het initiatief neemt om mensen op hun gemak te stellen. Dat kan intimiderend overkomen als dat jouw rol niet is. Of als jij je ermee gaat bemoeien omdat je gaat moederen bij mensen die je verkeerd inschat, voelen ze zich prima of willen ze j˙ist die afstand die jij ziet als "niet op hun gemak". Je komt veel te dichtbij.
pi_173011657
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 02:19 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je leidinggevende is misschien ook maar gewoon een mens hŔ. Het komt ook niet zo aardig en sociaal over dat je zo in de stress schiet bij het beoordelen van zijn professionaliteit.

[..]

Hoe gaat zo een gesprek dan? Hij bakent zijn territorium af en zolang jij je daaraan houdt, moet het maar ok zijn of..?

[..]

Kritiek kan mensen heel aanvallend zijn, ongeacht hoe je het brengt. Laat je dat je alleen er niet van weerhouden om er wel rekening mee te houden met hoe je een en ander brengt. Gezien wat je hier wel uitschrijft, zou het best kunnen dat je overkomt alsof je specifiek ergens naar solliciteert en mensen daar weinig interesse cq ruimte in ervaren. Uit jouw antwoorden zou je kunnen opmaken dat hun commentaar jouw kader is en dat ze zolang je je daaraan houdt, eigenlijk geen recht van spreken hebben. Dat kan sfeer denk ik terecht wel een beetje in de weg staan. Maar goed, als je liever concrete terugkoppeling zou willen, dan had je wel duidelijker uitgeschreven hoe je bepaalde dingen uitspreekt/aankaart ipv aan te geven waarom je kritiek heus wel terecht zou zijn..
Ik denk dat het niet heel handig is om daar heel uitgebreid en diep op in te gaan. Ik schoot in de stress op het moment dat ik merkte dat hij dingen heel erg liet escaleren. Zaken rondom salaris, zaken rondom gezondheid etc. Als men er niet bij is geweest dan ook lastig te beoordelen of mijn kritiek destijds wel of niet terecht is geweest.

Wat je verder aangeeft is voor mij abstract omdat het idd niet op concrete situaties is gebaseerd. Vind het lastig om daarover uit te weiden omdat ik mezelf niet herkenbaar wil maken. Maar ik probeer wat dingen uit die hier geopperd zijn en dan hoop ik dat dat helpt. :)
pi_173011679
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 02:20 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het klinkt alsof jij het initiatief neemt om mensen op hun gemak te stellen. Dat kan intimiderend overkomen als dat jouw rol niet is. Of als jij je ermee gaat bemoeien omdat je gaat moederen bij mensen die je verkeerd inschat, voelen ze zich prima of willen ze j˙ist die afstand die jij ziet als "niet op hun gemak". Je komt veel te dichtbij.
Ik snap het. Maar zo is het niet, denk ik. Het is meer dat mensn met respect behandelen het eerdergenoemde o.a. als basis heeft. En het is verder ook niet meer dan dat hoor. Heb geen zin om te moederen of wat dan ook.
pi_173011687
Iedereen ontzettend bedankt voor jullie advies en het meedenken. Ik denk dat het afschrijven hielp maar ook jullie reacties.

Verder kan ik niet over bepaalde dingen uitweiden (als je iets wil zeggen maar het gevoel hebt dat je daar niet genoeg info voor hebt bijv.). Excuses daarvoor. Ik ga vandaag even kijken hoe het gaat.

Bedankt allemaal nogmaals :)
  woensdag 9 augustus 2017 @ 07:49:59 #73
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_173011968
Niet meer in je dominatrix pakje naar kantoor gaan.
pi_173012004
Een testing bitchface doet het altijd goed :D
pi_173012022
Maak jezelf niet belachelijk. Dat is niet nodig.
Zelfspot kan wel erg goed werken.

Verder moet jouw leidinggevende gewoon niet zo'n pussy zijn. Als je kritiek goed kan verklaren en rustig kan onderbouwen, en zelf kritiek ook accepteerd, zou er geen probleem moeten zijn.

En als die sukkel aangeeft dat hij je intimiderend vind, vraag dan door. Waarom precies.
Op zondag 2 november 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wtf, gezien en dacht dat je zat te trollen, wejema kifesh Mur is best knap (no homo).
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')