abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173005804
Hoi!

Afgelopen week heb ik een nieuwe bluetooth koptelefoon (sony mdr 1000x) gekocht. Nou heb ik ook een versterker waar ik een bluetooth reciever op heb (cambridge audio nog iets) die mijn mobiel probleemloos ontvangt. Nu wil ik op de bank als mijn vriendin in de kamer een boek leest, met dat ding op een film kijken. Maar het opzetten van een verbinding lukt niet. Ik zet beiden apparaten in de pairing modus, maar vervolgens vinden ze elkaar niet. Als het via mijn mobiel gaat dan vind ik de apparaten wel, en kan ik ze aanklikken. Maar als ik de koptelefoon direct op de reciever zet, is er niets te klikken...

Kunnen jullie mij helpen? Kwam er met google ook niet uit.
pi_173005917
waarschijnlijk kunnen beide alleen ontvangen, mag je zelf checken als je achterhaalt hebt welke receiver je hebt ;).

je kan wel een losse bluetooth transmitter aanschaffen. of je vriendin de kamer uit sturen

[ Bericht 31% gewijzigd door wootahH op 08-08-2017 22:01:50 ]
:]
pi_173007392
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:50 schreef wootahH het volgende:
waarschijnlijk kunnen beide alleen ontvangen, mag je zelf checken als je achterhaalt hebt welke receiver je hebt ;).

je kan wel een losse bluetooth transmitter aanschaffen. of je vriendin de kamer uit sturen
Volgens mij is het inderdaad een reciever, balen. Dankjewel!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')