abonnement Unibet Coolblue
pi_173003443
Heb m'n TV perfect opgehangen, goede hoogte, net tv meubel ervoor, mega relaxte bank er voor...en als ik tv kijk bij wat donkere scenes zie ik 2 enorme lichtvlakken.
Zo'n 8 meter tegenover de TV is de west kant van mijn hoekhuis, waar de zon op staat.
Er hangt nu (nog van de vorige bewoner, al wel gewassen ;) ) een eenvoudig wit vouwgordijn.

Maar daar komt dus nog licht doorheen, en ik houd wel van films kijken, en kan me daar bijzonder aan ergeren. Nu leek mij zelf houten jaloezien wel mooi, maar volgens mij geeft dat nog best wat randjes licht dat doorschijnt?

Ik zou het liever niet compleet altijd verduisteren, dus dikke donkere gordijnen is geen optie,
en ligt wel aan de straat kant, dus het moet wel het zicht van buiten naar binnen belemmeren.

Alle tips zijn welkom!
pi_173004614
Witte overgordijnen houden het licht goed tegen en verduisteren niet. Overigens erg mooi mits het bij je interieur past.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:34:47 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173005483
Volgens mij zouden houten jaloezieën de boel wel goed moeten afsluiten, gesteld dat ze in de breedte goed in het kozijn vallen.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 17:30:47 #4
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173023265
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:34 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij zouden houten jaloezieën de boel wel goed moeten afsluiten, gesteld dat ze in de breedte goed in het kozijn vallen.
En je ze de goede kant op dichtdraait :p
pi_173037586
bedankt voor de antwoorden, ik ga in ieder geval eens bij een winkel kijken of de houten jaloezien voldoende afsluiten, voor ik er een hoop geld aan uit geef.

Witte overgordijnen komen helaas naar mijn idee teveel de ruimte in. De uitbouw is op zich precies breed zat voor een eetkamertafel (een ruime voor 8 personen) alleen weet niet of gordijnen dan niet teveel in de weg gaan zitten. Duur alternatief zou zijn de "duitse" optie, rolluiken aan de buitenkant. Maar een geldboompje wilde helaas niet groeien in mijn tuin..

[ Bericht 0% gewijzigd door MrDrako op 10-08-2017 12:07:12 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')