abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin woensdag 9 augustus 2017 @ 08:41:38 #151
35723 crew  GGMM
pi_173012402
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja toen was het makkelijk en moesten die schepen gewoon kapot, nu liep ook haar eigen leger daar rond dus moest ze betere controle hebben.
Juist.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173012672
Cersei heeft haar real power gebruikt om Jaime weer even strakker aan haar te binden. Zijn loyaliteit wankelde en dat voelt ze.

Agz ze Cersei is zal ze dat ook wel weer verspelen als hij dit overleeft. En weer binnen harken. En weee verspelen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173012801
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173013024
quote:
Kleintjes worden groot O+
mag het weten
  woensdag 9 augustus 2017 @ 09:54:03 #155
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173013393
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 07:31 schreef Evertjan het volgende:
voor een vijver zonk Jaime wel erg diep in het water? Hoe diep zijn de vijvers in Westeros??
Dat was de Blackwater Rush, een rivier.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 9 augustus 2017 @ 10:07:01 #156
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173013647
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 09:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_.
And so is the past
pi_173013911
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 07:30 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Onrealistisch ja. Maar hij heeft plot armor helaas, dus die komt wel weg. Sowieso vind ik het maar een kneusje dit seizoen. Afgelopen seizoenen leek hij aardig wat character grow te hebben (helemaal door Brienne), maar daar is maar weinig van over dit seizoen. Vorig seizoen leek het er nog op dat hij echt anders naar Cersei keek (na dood van Tommen en opblazen gebouw), maar dit seizoen..hij vecht nog steeds haar oorlogen, en lijkt daar amper issues mee te hebben. Hij neukt haar nog steeds en is het nog steeds niet eens met kritiek op Cersei. Die gaat voorlopig echt niet overlopen. Hij gaat een keer dood en de reden waarom...Cersei. Dat hij zolang aan haar kant blijft staan.
Nah, hij laat zich af en toe wel cynisch uit over haar, in gesprekken verdedigt hij haar niet inhoudelijk. Lijkt meer zijn eigen zwakte t.o.v. haar geaccepteerd te hebben. Niet elke groei van karakter eindigt in een overwinning, net als in het echte leven.
pi_173015299
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik die Unsullied wel eens zien bij een veldslag, we hebben ze nu alleen gezien in krappe steegjes en gangetjes maar nooit op een groot veld.

En ik denk dat Jaime langzaam het gevoel wel krijgt bij Cersei, Olenna heeft hem wel aan het twijfelen gebracht vorige week.
Hoezo heeft Olenna hem aan het twijfelen gebracht? Het opzetje naar een hereniging met Tyrion ligt er wel redelijk dik bovenop, zeker na de laatste scene van de nieuwste aflevering. Zou wel interessant zijn, dan krijg je een steeds breder verbond tegen de Night King.

Het lijkt nu wel redelijk einde oefening voor Cersei, maar wie weet wat de schrijvers nu weer verzinnen.
pi_173015393
quote:
7s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:30 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hoezo heeft Olenna hem aan het twijfelen gebracht?
Olenna heeft wel bevestigd dat Tyrion niet achter de moord op Joffry zat en Tywin en Cersei hem dus gewoon dood wilden hebben
pi_173015429
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:35 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Olenna heeft wel bevestigd dat Tyrion niet achter de moord op Joffry zat en Tywin en Cersei hem dus gewoon dood wilden hebben
Nou ja Cersei weet dat niet natuurlijk. Die neemt gewoon makkelijk aan dat tyrion en sansa het wel gedaan zullen hebben.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173015446
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:35 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Olenna heeft wel bevestigd dat Tyrion niet achter de moord op Joffry zat en Tywin en Cersei hem dus gewoon dood wilden hebben
Op welke manier heeft ze bevestigd dat Tywin en Cersei Joffrey dood wilden?

Ik heb de scene geïnterpreteerd als een manier om Jaime bevestiging te geven dat Tyrion Joffrey niet heeft vermoord. Nu is de weg vrij voor Jaime om weer best buddies te worden met Tyrion.
pi_173015451
Hoe cool zouden scenes met Tyrion én Bronn én Jaime zijn trouwens :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173015542
quote:
7s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:37 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Op welke manier heeft ze bevestigd dat Tywin en Cersei Joffrey dood wilden?

Ik heb de scene geïnterpreteerd als een manier om Jaime bevestiging te geven dat Tyrion Joffrey niet heeft vermoord. Nu is de weg vrij voor Jaime om weer best buddies te worden met Tyrion.
Tot nu toe dacht Jaime dat Tyrion onschuldig was, nu weet hij het. In ieder geval Tywin wist dat hij onschuldig was (heeft Shae opgehitst om tegen Tyrion te getuigen)
pi_173015598
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:42 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Tot nu toe dacht Jaime dat Tyrion onschuldig was, nu weet hij het. In ieder geval Tywin wist dat hij onschuldig was (heeft Shae opgehitst om tegen Tyrion te getuigen)
Omgekocht eerder...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173015629
quote:
7s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:37 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Op welke manier heeft ze bevestigd dat Tywin en Cersei Joffrey dood wilden?

Ik heb de scene geïnterpreteerd als een manier om Jaime bevestiging te geven dat Tyrion Joffrey niet heeft vermoord. Nu is de weg vrij voor Jaime om weer best buddies te worden met Tyrion.
Aangezien Tyrions chef net een groot deel van zijn leger heeft omgelegd ben ik bang dat die vriendschap wat lastiger tot stand komt.

Na dat gesprek met Olenna leek het mij duidelijk dat Jaime geaccepteerd heeft dat hij gewoon bij Cersei hoort. Wellicht dat hij, als ze écht krankzinnig wordt, haar toch vermoord, maar ik acht dat nu minder waarschijnlijk dan voor die scene eigenlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173015644
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:42 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Tot nu toe dacht Jaime dat Tyrion onschuldig was, nu weet hij het. In ieder geval Tywin wist dat hij onschuldig was (heeft Shae opgehitst om tegen Tyrion te getuigen)
Iemand laten opdraaien voor een moord betekent niet dat je het slachtoffer dood wilde natuurlijk.
pi_173015648
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Omgekocht eerder...
Effect is hetzelfde -> valse getuigenis zodat tyrion veroordeel werd
pi_173015661
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:46 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Iemand laten opdraaien voor een moord betekent niet dat je het slachtoffer dood wilde natuurlijk.
Ah, ik las je post verkeerd. Tywin wilde Tyrion dood, niet Joffry
pi_173015671
quote:
11s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Aangezien Tyrions chef net een groot deel van zijn leger heeft omgelegd ben ik bang dat die vriendschap wat lastiger tot stand komt.

Na dat gesprek met Olenna leek het mij duidelijk dat Jaime geaccepteerd heeft dat hij gewoon bij Cersei hoort. Wellicht dat hij, als ze écht krankzinnig wordt, haar toch vermoord, maar ik acht dat nu minder waarschijnlijk dan voor die scene eigenlijk.
Ik zie het probleem niet zo.

Daarbij ben ik wel heel benieuwd hoe Jaime terug gaat komen in King's Landing. Dat zou wel weer een enorm plot hole opleveren.
pi_173015752
quote:
7s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:48 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet zo.

Daarbij ben ik wel heel benieuwd hoe Jaime terug gaat komen in King's Landing. Dat zou wel weer een enorm plot hole opleveren.
Die gaat als gevangene mee als ze die stad gaan belegeren, mogelijk om Cersei te dwingen om haar troon op te geven. Dan ontsnapt hij / laat Tyrion hem vrij / zegt Cersei 'krijg de tering maar' en verbrandt Danny hem.

Ten minste, dat lijkt mij de meest logische oplossing.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173015882
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Die gaat als gevangene mee als ze die stad gaan belegeren, mogelijk om Cersei te dwingen om haar troon op te geven. Dan ontsnapt hij / laat Tyrion hem vrij / zegt Cersei 'krijg de tering maar' en verbrandt Danny hem.

Ten minste, dat lijkt mij de meest logische oplossing.
Zoiets inderdaad, ik dacht dat je bedoelde dat hij op vrije voeten kwam. Hij zal wel weer gevangen worden genomen, een andere optie is er eigenlijk niet. Welk ledemaat zal hij deze keer verliezen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2017 11:57:55 ]
  woensdag 9 augustus 2017 @ 12:01:21 #172
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173015952
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:47 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Ah, ik las je post verkeerd. Tywin wilde Tyrion dood, niet Joffry
Mja volgens mij wilde iedere Lannister Tyrion dood, behalve Jaime.
And so is the past
pi_173015981
foreshadowing uit a dance with dragons mbt de laatste scene vorige ep? jaimie toch dood?

quote:
That Night Tyrion Lannister dreamed of a battle that turned the hills of Westeros as read as blood. He was in the midst of it, dealing death with an axe as big as he was, fighting side by side with Barristan the Bold and Bittersteel as dragons wheeled across the sky above them.
In the dream he had two heads, both noseless. His father led the enemy, so he slwe him once again. Then he killed his brother, Jamie, hacking at his face until it was a red ruin, laughing every time he struck a blow. Only when the fight was finished did he realize that his second head was weeping.

a part of Tyrion dream from a dance with dragons


[ Bericht 14% gewijzigd door Slayage op 09-08-2017 12:07:55 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 9 augustus 2017 @ 12:18:28 #174
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_173016329
quote:
7s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:48 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet zo.

Daarbij ben ik wel heel benieuwd hoe Jaime terug gaat komen in King's Landing. Dat zou wel weer een enorm plot hole opleveren.
Ik denk dat hij het wonderbaarlijk redt in het water en zo lang mogelijk wacht (met Bronn) in het water, zodat Dany denkt dat ze verdronken zijn. En wij, als kijker ook. Dan vliegt ze weg en dan zien we ze uit het water komen. Denk overigens wel dat Tyrion nog een laatste poging gaat wagen om Jaime over te praten. Geen idee hoe/waar tho.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 12:23:09 #175
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173016426
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het wonderbaarlijk redt in het water en zo lang mogelijk wacht (met Bronn) in het water, zodat Dany denkt dat ze verdronken zijn. En wij, als kijker ook. Dan vliegt ze weg en dan zien we ze uit het water komen. Denk overigens wel dat Tyrion nog een laatste poging gaat wagen om Jaime over te praten. Geen idee hoe/waar tho.
Mwah ik gok dat Bronn en Jaime gewoon in de kerkers van Dragonstone zitten volgende aflevering.
And so is the past
pi_173016505
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 9 augustus 2017 @ 12:31:59 #177
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173016586
quote:
_O_.

Al ben ik bang dat hij binnenkort vuur mag happen. ;(.
And so is the past
pi_173016671
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:02 schreef Slayage het volgende:
foreshadowing uit a dance with dragons mbt de laatste scene vorige ep? jaimie toch dood?

[..]

[ afbeelding ]
Lijkt me niet, meer een stukje om aan te geven dat Tyrion nog op twee gedachten hinkt wat betreft zijn familie (vandaar de twee hoofden).
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Forum Admin woensdag 9 augustus 2017 @ 12:38:58 #179
35723 crew  GGMM
pi_173016727
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Lijkt me niet, meer een stukje om aan te geven dat Tyrion nog op twee gedachten hinkt wat betreft zijn familie (vandaar de twee hoofden).
Bedankt. Ik dacht dat hij echt 2 hoofden zou krijgen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173016747
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

Bedankt. Ik dacht dat hij echt 2 hoofden zou krijgen
Ja, daarom dat ik het even verduidelijk. Ik wil jou (en Slayage) natuurlijk niet op het verkeerde been zetten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173016794
quote:
14s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, daarom dat ik het even verduidelijk. Ik wil jou (en Slayage) natuurlijk niet op het verkeerde been zetten.
Daar hebben ze er natuurlijk wel 2 van, dus dat kan verwarrend zijn ja
pi_173016818
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

Bedankt. Ik dacht dat hij echt 2 hoofden zou krijgen
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173016833
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Lijkt me niet, meer een stukje om aan te geven dat Tyrion nog op twee gedachten hinkt wat betreft zijn familie (vandaar de twee hoofden).
Het zou wat zijn als Tyrion toch voor jaime kiest en Dany vermoord. Zo een beetje als wat Jaime bij de Mad King deed. :D
pi_173016881
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Lijkt me niet, meer een stukje om aan te geven dat Tyrion nog op twee gedachten hinkt wat betreft zijn familie (vandaar de twee hoofden).
we gaan het zien of jaimie het overleeft, ik vermoed ook van wel daar niet van, maar het zou wel een mooie passende dood voor jaimie zijn en ook weer in de pas met de tempo van dit seizoen. vorige ep oolena tegen jaimie, "she will be the end of you" en volgende ep meteen dood.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173016904
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:44 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Het zou wat zijn als Tyrion toch voor jaime kiest en Dany vermoord. Zo een beetje als wat Jaime bij de Mad King deed. :D
tyrion die voor het eerst in zijn leven in iets gelooft (dany) en dan vervolgens backstabben. nee denk het niet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 9 augustus 2017 @ 13:02:47 #186
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173017173
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

tyrion die voor het eerst in zijn leven in iets gelooft (dany) en dan vervolgens backstabben. nee denk het niet
Toen hij daar stond op die heuvel zei zijn voorkomen toch iets anders dan geloof in Dany.
And so is the past
pi_173017256
Grappig hoe dezelfde beelden volledig anders geïnterpreteerd kunnen worden :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173017275
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Na een omsingeling van Dothraki, Tyrion, Dany en een gigantische draak ja. En Jaime die armor aan heeft in het water dus ook niet even lekker kan gaan zwemmen lol.
Ik ben het met je eens hoor dat dit totaal niet kan, maar ik heb gewoon zo'n gevoel dat ze er wel iets op verzinnen :')
  woensdag 9 augustus 2017 @ 13:10:23 #189
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173017312
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grappig hoe dezelfde beelden volledig anders geïnterpreteerd kunnen worden :D
Welke beelden?
And so is the past
  Forum Admin woensdag 9 augustus 2017 @ 13:12:40 #190
35723 crew  GGMM
pi_173017369
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:08 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor dat dit totaal niet kan, maar ik heb gewoon zo'n gevoel dat ze er wel iets op verzinnen :')
Nee, ik verwacht wel dat Jaimie gevangen genomen wordt.

Zou ook een mooie discussie met Tyrion opleveren. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173017417
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:44 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Het zou wat zijn als Tyrion toch voor jaime kiest en Dany vermoord. Zo een beetje als wat Jaime bij de Mad King deed. :D
Tyrion gaat ze koppelen *;
pi_173017429
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:12 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, ik verwacht wel dat Jaimie gevangen genomen wordt.

Zou ook een mooie discussie met Tyrion opleveren. :)
Nu weet ik zeker dat hij niet gevangen wordt genomen :{
  woensdag 9 augustus 2017 @ 13:15:27 #193
211083 Angelof9
I must go first
pi_173017430
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:12 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, ik verwacht wel dat Jaimie gevangen genomen wordt.

Dat denk ik ook. Tyrion weet tenslotte dat hij daar ligt. Hij gaat hem niet zomaar laten verdrinken.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_173017433
quote:
14s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Toen hij daar stond op die heuvel zei zijn voorkomen toch iets anders dan geloof in Dany.
hij zag dany een slachting aanrichten op zijn people en voelde empathie voor zijn broer aan wie hij zijn leven heeft te danken. heel menselijk imo.

zijn geloof in dnay staat lost van zijn emotie op dat moment.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 9 augustus 2017 @ 13:16:10 #195
211083 Angelof9
I must go first
pi_173017451
Hoe vind je op imgur die grappige recaps?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_173017463
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grappig hoe dezelfde beelden volledig anders geïnterpreteerd kunnen worden :D
tja ik wilde het ook niet geloven dat ned zijn hoofd verloor het eerste seizoen.

valar morghulis. ook fan favorites.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173017498
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:15 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Tyrion weet tenslotte dat hij daar ligt. Hij gaat hem niet zomaar laten verdrinken.
Wat :')
pi_173017501
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:16 schreef Angelof9 het volgende:
Hoe vind je op imgur die grappige recaps?
search: "grappige recaps"?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 9 augustus 2017 @ 13:20:27 #199
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173017556
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

hij zag dany een slachting aanrichten op zijn people en voelde empathie voor zijn broer aan wie hij zijn leven heeft te danken. heel menselijk imo.

zijn geloof in dnay staat lost van zijn emotie op dat moment.
Als je de serie een beetje gevolgd hebt weet je dat Tyrion al eens bijna doorgedraaid is door dooie
insecten. Hij verafschuwd doden. Hij zag Jaime pas op het allerlaatst overigens.
And so is the past
pi_173017581
quote:
14s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:20 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Als je de serie een beetje gevolgd hebt weet je dat Tyrion al eens bijna doorgedraaid is door dooie
insecten. Hij verafschuwd doden. Hij zag Jaime pas op het allerlaatst overigens.
and?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')