abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173101864
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:30 schreef t4600c het volgende:

[..]

Hellaas is er geen bewijs dat het een vliegtuig is, die theorie is uit het niets verzonnen.

Simpele vragen zoals: Wat voor soort vliegtuig, hoe hoog, hoe snel, hoe brandstof bijvullen? hoe 24/7 ? moeten ze nog verzinnen.
Geldt voor al die ontkenningen, ze komen met luie oppervlakkige verzinsels om verschijnselen die hun ontkenning tegenspreken te verklaren.
pi_173117690
Ik ben met iemand aan het praten die in bezit is van twee Ampex Quadruplex 2 inch video spoelen. Waarschijnelijk van een TV station.

1 groot en 1 "klein"

Op de banden staan Apollo live beelden, ik denk Apollo 17 omdat ik Eugene Cernan zag op de grote spoel.

Hij gaat proberen beide banden te digitalizeren na 2 weken.

Hier een screenshot van de video, de speler was hier nog in restauratie (2016) en speelt nu veel beter af:
y4m5lIJ5kacbktWw3K7dZiZ5uLkT2OrgsrxhTBMjPgH_EsfBusu3aRaOVY3Plnttd5Vxb00JllsDK3PAEO-bo04td1MxtpSKnZb0m5VqrDLJF9oQJqWwsyk06J9H57qkn_WAOW1j1lcDslFQg8Nx2Qy0fdpBwYxd811U2ro7kFh8DrAA_N-21fXOyavDeNqkW1kSCHEXawAifdd2I0da3wnhQ?width=1278&height=678&cropmode=none

Verder heb ik via iemand nog een bron van banden gevonden, deze keer Apollo 16.
Hier het bericht:

"In 2013 I visited the 20 meter ground station in XXXXXXXX, Germany, now operated by the German branch of the AMSAT (Radio Amateur Satellite) group, of which I am a member. I was surprised to see an old RCA TR-70B quad VTR on display; in my college years I'd operated this same model as a summer broadcast engineering intern at WMPB-TV in Baltimore. Judging from the English and the crowfoot power outlets, it appeared to be an Australian or New Zealand model; they used PAL as did Germany.

I learned that during Apollo this site had recorded video directly from the moon; the tape on the machine was labeled Apollo 16. However, both it and the machine were in terrible shape and would obviously require a lot of TLC to make functional again. And I don't know if the tapes would be recoverable. I think I was told that additional tapes were in storage. If anybody ever wanted to investigate reading them, I'm sure they'd be happy to help."

Hem heb ik een bericht gestuurd over de banden en speler, hopelijk kunnen de Apollo 16 banden waarop het signaal direct van de Maan is opgenomen afgespeeld worden.

Video link en verderen details laat ik expres weg omdat ik niet wil dat ze gespamd worden.
Als ik meer weet laat ik dat horen.

Als er vragen zijn kan ik die doorsturen.
America went from a round Earth to a round Moon. Deal with it.
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:12:23 #28
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_173123463
Maar zijn satellieten dan ook nep? Waar gaan die raketten naartoe die opstijgen?
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_173124214
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:12 schreef trigt013 het volgende:
Maar zijn satellieten dan ook nep? Waar gaan die raketten naartoe die opstijgen?
Die keren terug naar de Aarde:
gDi6z.jpg
Zie je? met een boog terug naar de grond.

En alle space fans zijn er voor gevallen :')
America went from a round Earth to a round Moon. Deal with it.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')