abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:49:50 #251
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173007700
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Heks

Modmachtmisbruik, ik zeg het je.
Lees ik daar nou ook nog een crewbash tussen de regels door?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_173007953
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:39 schreef fietsie het volgende:
Ik ben eigenlijk eerlijk gezegd niet heel blij met wat Trump nu uitbraakt.

Veel te grote kans dat die griezel uit Noord-Korea slaper-onderzeeers overal en nergens heeft.
Je zit hier met één idioot met vinger aan enge knoppen en een idioot regime die blijkbaar ook knoppen heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaatje1 op 08-08-2017 23:06:10 ]
We have far more in common than that which devides us..
pi_173008111
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Lees ik daar nou ook nog een crewbash tussen de regels door?
Jij bent hier te gast ja!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:11:19 #254
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173008236
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:39 schreef fietsie het volgende:
Ik ben eigenlijk eerlijk gezegd niet heel blij met wat Trump nu uitbraakt.

Maar alleen als je heel, heel eerlijk bent. Want liever, normaal gesproken, ben je wel blij met wat Trump uitbraakt?
pi_173008247
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]


Mopje, vaak is het hier helemaal niet leuk. Dan is het er het leukst :*
Jij kent mij te goed :(

:*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:13:35 #256
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173008306
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:11 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Maar alleen als je heel, heel eerlijk bent. Want liever, normaal gesproken, ben je wel blij met wat Trump uitbraakt?
Wat ie met zijn eigen land uitspookt,of ie nou 1 of 10 muren met mexico bouwt, hoe de ziektekosten in de USA geregeld zijn, dat kan me redelijk aan mijn reet roesten.

Maar aanvallen van een land wat een onbekend aantal nucleaire attacksubs op onbekende plekken heeft, en waar het de schijn van heeft dat ze icbm's hebben, dat is best een tricky dingetje.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173008505
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jij kent mij te goed :(

:*
*)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:20:32 #258
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173008516
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:13 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wat ie met zijn eigen land uitspookt,of ie nou 1 of 10 muren met mexico bouwt, hoe de ziektekosten in de USA geregeld zijn, dat kan me redelijk aan mijn reet roesten.

Maar aanvallen van een land wat een onbekend aantal nucleaire attacksubs op onbekende plekken heeft, en waar het de schijn van heeft dat ze icbm's hebben, dat is best een tricky dingetje.
Grappig hoe dat bij jou werkt. Soort van "alles goed, maar not in my backyard" en "nu komt het wel heel dichtbij" idee.
pi_173008603
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:20 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Grappig hoe dat bij jou werkt. Soort van alkes goed, maar not in my backyard idee.
Ver van mijn bed show.
Natuurlijk best logisch.Wij kijken met een soort van medelijdend eigenschuld dikkebult naar de VS. Met ook iets (bij mij dan) van ongeloof...is het echt?
Maar dit gaat de wereld raken. Ofschoon, zijn klimaatveranderingsontkenning doet dat natuurlijk ook, maar wel iets anders als een nucleaire oorlog.
We have far more in common than that which devides us..
pi_173009427
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Je zit hier met één idioot met vinger aan enge knoppen en een idioot regime die blijkbaar ook knoppen heeft.
Ik dacht door scheef teruglezen heel even dat dit over LS d'r modschap ging! :o Maar nee.

En Fietsie is onze über-nimby inderdaad.

Was het stil hier, ja? Ik was een avondje bij mijn mams op visite. Nu pas net thuis en meteen door naar bed :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173009488
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik dacht door scheef teruglezen heel even dat dit over LS d'r modschap ging! :o Maar nee.

En Fietsie is onze über-nimby inderdaad.

Was het stil hier, ja? Ik was een avondje bij mijn mams op visite. Nu pas net thuis en meteen door naar bed :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik dacht door scheef teruglezen heel even dat dit over LS d'r modschap ging! :o Maar nee.

En Fietsie is onze über-nimby inderdaad.

Was het stil hier, ja? Ik was een avondje bij mijn mams op visite. Nu pas net thuis en meteen door naar bed :)
Ahhh...zo zou ik NOOIT over L-S denken.
Trusten, ik duik er ook in!
We have far more in common than that which devides us..
pi_173011758
Vroeg...alhoewel niet uniekvroeg.
Ieder uur wel even wakker en dan denken, wat is er anders.?
Oh ja, mn. X slaapt in het zieke huis.

@Piet: wat een geklooi gister joh. Vandaag gaat het hopelijk beter.

Gister ook in zieke huis rondgehangen: blood, diverse metingen nog, handje van chirurg.
Mn.X wilde wel naar de bios aan de overkant.
Uiteindelijk daar best smakelijk gegeten en een romantisch afscheid inde P garage.

Goeie dag, allemaal.
pi_173011873
Ik was vroeg naar bed, met slaappil die al enige tijd over datum was en oordopjes. En nog presteren die kut.buren het om mij uit mijn slaap te halen.
De herrie is misschien steeds vanaf 22:30 ongeveer vanwege Skype of bellen met geluid op luidspreker naar mensen in Marokko (tijdverschil)
pi_173011906
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 06:56 schreef AnneX het volgende:
Vroeg...alhoewel niet uniekvroeg.
Ieder uur wel even wakker en dan denken, wat is er anders.?
Oh ja, mn. X slaapt in het zieke huis.

@Piet: wat een geklooi gister joh. Vandaag gaat het hopelijk beter.

Gister ook in zieke huis rondgehangen: blood, diverse metingen nog, handje van chirurg.
Mn.X wilde wel naar de bios aan de overkant.
Uiteindelijk daar best smakelijk gegeten en een romantisch afscheid inde P garage.

Goeie dag, allemaal.
Ja, dat is raar dat hij weer in het ziekenhuis slaapt. Niet leuk. Maar wel leuk zo, jullie avond O+

Ik vrees al vanaf januari dat Trump een oorlog ergens gaat beginnen. N Korea is 'logisch' want iedereen denkt daar negatief over. Een oorlogspresident leidt de aandacht af van binnenlandse problemen (is wel nodig bij deze man) en elke oorlogspresident neemt toe in populariteit. En hij lijkt populair zijn heel belangrijk te vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 9 augustus 2017 @ 07:43:55 #265
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_173011933
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zo fijn? Ik heb m nog niet gekocht. Zoooveel andere dingen die moeten. En vakantie.
yep, ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik heb inmiddels ook een 20cm gekocht, voor de tortilla. (voor m'n vrouw eigenlijk, maar ik denk dat die toch weer aan de tefal gaat.)
Siesta & Fiesta!
pi_173012657
Succes met de eventuele zielenhuisstress Anne.

Over welke pan hebben jullie het Bramito?
Spoilers!
pi_173012845
Moggeh.. Zo eerst even naar de gamma. Thermostaat kraan die als zijnde 1/2" verkocht werd, blijkt toch 3/4" te zijn :') Maakt niet uit had toch al verloopjes nodig, maar had dus de verkeerde in huis :7
  Moderator woensdag 9 augustus 2017 @ 09:21:55 #268
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173012865
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:13 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wat ie met zijn eigen land uitspookt,of ie nou 1 of 10 muren met mexico bouwt, hoe de ziektekosten in de USA geregeld zijn, dat kan me redelijk aan mijn reet roesten.

Maar aanvallen van een land wat een onbekend aantal nucleaire attacksubs op onbekende plekken heeft, en waar het de schijn van heeft dat ze icbm's hebben, dat is best een tricky dingetje.
+1
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 augustus 2017 @ 09:34:30 #269
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 09:53:34 #270
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_173013384
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 09:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Succes met de eventuele zielenhuisstress Anne.

Over welke pan hebben jullie het Bramito?
DEZE
Siesta & Fiesta!
pi_173013709
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:13 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wat ie met zijn eigen land uitspookt,of ie nou 1 of 10 muren met mexico bouwt, hoe de ziektekosten in de USA geregeld zijn, dat kan me redelijk aan mijn reet roesten.

Maar aanvallen van een land wat een onbekend aantal nucleaire attacksubs op onbekende plekken heeft, en waar het de schijn van heeft dat ze icbm's hebben, dat is best een tricky dingetje.
Ik denk dat Amerika precies weet wat Noord Korea heeft en waar dat allemaal ligt...
pi_173013728
quote:
Kijk nou wie er inenen weer opduikt! Hai! :W
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 9 augustus 2017 @ 10:12:06 #273
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173013741
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:10 schreef PrincessToadstool het volgende:

[..]

Ik denk dat Amerika precies weet wat Noord Korea heeft en waar dat allemaal ligt...
Ik las laatst een artikel (ben het nog wezen terugzoeken, maar nog niet gevonden) dat ze vooral vrezen dat de telling van het aantal onderzeers niet klopt; dat er daar heel heel veel meer van zijn dan ze in hun administratie hebben in de VS.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173013781
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Kijk nou wie er inenen weer opduikt! Hai! :W
Hoi :W
Geen drol te doen op werk, vakantieperiode! Dus een wat meeposten i.p.v. enkel wat meelezen hier en daar.
pi_173014477
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:13 schreef PrincessToadstool het volgende:

[..]

Hoi :W
Geen drol te doen op werk, vakantieperiode! Dus een wat meeposten i.p.v. enkel wat meelezen hier en daar.
Ha, daarom was je hier een jaar geleden ook een week of twee! :D
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')