abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 augustus 2018 @ 12:04:36 #101
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_180979029
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:01 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dan heb je die reeks nooit echt goed gevolgt want daarin post riazop al jaren, en ontopic. Dat heeft niets met spam te maken hij meldt daarin overleden muzikanten. En daar wordt in dat topic gewoon op gemodereerd.
Mja, maar gezien de obscuriteit van de namen krijg ik wel het gevoel dat riazop de artiesten in kwestie helemaal niet kent, en dat maakt het wel een beetje raar.
pi_180979030
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:01 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dan heb je die reeks nooit echt goed gevolgt want daarin post riazop al jaren, en ontopic. Dat heeft niets met spam te maken hij meldt daarin overleden muzikanten. En daar wordt in dat topic gewoon op gemodereerd.
ach hou toch op, ik volg die reeks al honderd jaar. Maar goed, het was weer eens een poging waard om dat gespam onder de aandacht te krijgen. Tig rijtjes met totaal onbekende ‘muzikanten’ is net zo goed spammen als dat commercieële gespam van hem. De illusie dat jullie er iets mee gaan doen heb ik niet meer hoor, ik weiger om de zoveelste user te worden die daarop stukloopt.
  Moderator maandag 6 augustus 2018 @ 12:05:08 #103
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180979043
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:04 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Mja, maar gezien de obscuriteit van de namen krijg ik wel het gevoel dat riazop de artiesten in kwestie helemaal niet kent, en dat maakt het wel een beetje raar.
Klopt maar niet offtopic.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_180979060
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:01 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dan heb je die reeks nooit echt goed gevolgt want daarin post riazop al jaren, en ontopic. Dat heeft niets met spam te maken hij meldt daarin overleden muzikanten. En daar wordt in dat topic gewoon op gemodereerd.
er is niets, maar dan ook helemaal niets ontopic aan.
Er zijn nu al een aantal mensen maandenlang bezig om jullie dat in te laten zien, en het wordt gewoon weggehoond.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_180979068
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Klopt maar niet offtopic.
8)7
Juin uit Eigen Tuin!
  Moderator maandag 6 augustus 2018 @ 12:08:26 #106
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180979112
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

ach hou toch op, ik volg die reeks al honderd jaar.
Dan moet je opgevallen zijn dat riazop daar altijd al stokoude volledig onbekende vooral franstalige artiesten postte.

quote:
Maar goed, het was weer eens een poging waard om dat gespam onder de aandacht te krijgen. Tig rijtjes met totaal onbekende ‘muzikanten’ is net zo goed spammen als dat commercieële gespam van hem. De illusie dat jullie er iets mee gaan doen heb ik niet meer hoor, ik weiger om de zoveelste user te worden die daarop stukloopt.
Ik zou het erg jammer vinden als je daardoor het topic gaat mijden. Over de spam aard van riazop kan ik kort zijn hij wordt gemodereerd op offtopic reacties, niet op smaak gebonden zaken.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 6 augustus 2018 @ 12:09:05 #107
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180979132
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:05 schreef Symphonic het volgende:

[..]

er is niets, maar dan ook helemaal niets ontopic aan.
Er zijn nu al een aantal mensen maandenlang bezig om jullie dat in te laten zien, en het wordt gewoon weggehoond.
Wat is er niet ontopic aan het melden van een overleden artiest in een overleden artiesten topic?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_180979203
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:08 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dan moet je opgevallen zijn dat riazop daar altijd al stokoude volledig onbekende vooral franstalige artiesten postte.

[..]

Ik zou het erg jammer vinden als je daardoor het topic gaat mijden. Over de spam aard van riazop kan ik kort zijn hij wordt gemodereerd op offtopic reacties, niet op smaak gebonden zaken.
en overduidelijk spammen? En dan bedoel ik niet commercieel gespam, want ik weet dat hij daar ongestraft mee door mag gaan, maar juist een topic volplempen. Nee, het is niet offtopic, die arme mensen zijn inderdaad dood en hebben iets met muziek te maken, maar het topic gaat echt tenonder aan dat soort gespam. Heeft niks met smaak te maken, maar met nieuwswaarde en een topic een beetje leuk interactief houden.
  maandag 6 augustus 2018 @ 12:13:51 #109
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180979253
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:04 schreef Symphonic het volgende:
En luister vooral niet naar users die nog wel een fuck om het forum geven.
Laat de boel maar naar de kloten spammen, want het is allemaal binnen de regels.
Ik ben het zo langzamerhand wel spuugzat dat een paar idioten hier alles all over te forum denken te kunnen maken, en dat de users die echt om FOK! Geven een schop na krijgen.

En dan een beroepsspammer die gewoon de vrije hand krijgt onder het mom van: hij houdt zich aan de regels.
Inderdaad, compleet gestoord is het :{
Het kan ook niet anders dat hij hiervoor wat betaald aan FOK! Ik ben ook best bereid (mits niet te gek) om dat te doen, maar dan in een andere branche.
  Moderator maandag 6 augustus 2018 @ 12:21:10 #110
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180979399
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Inderdaad, compleet gestoord is het :{
Het kan ook niet anders dat hij hiervoor wat betaald aan FOK! Ik ben ook best bereid (mits niet te gek) om dat te doen, maar dan in een andere branche.
Er wordt niets aan FOK! betaald door users. En ik ben blij dat FOK!kers fok een warm hart aan dragen en aangeven dat ze riazop niet leuk vinden posten. Helaas kunnen wij niet gaan modereren op "leuk posten".

De manier om FOK! leuker te maken zit dan ook niet in het verbannen van users om juist om zelf meer content aan te bieden. Als de enkele topics van riazop verdwijnen wordt MUZ niet magisch leuker, als mensen weer zelf topics gaan maken dan wel. MUZ is langzaam verworden tot drie slowchat topics en dat komt niet door riazop.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 6 augustus 2018 @ 12:27:20 #111
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_180979514
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:21 schreef Bosbeetle het volgende:
MUZ is langzaam verworden tot drie slowchat topics en dat komt niet door riazop.
Dat ligt niet perse aan MUZ natuurlijk (noch aan riazop). Het is geen 2002 meer; forums zijn inmiddels al aardig oubollig aan het worden als medium.
  Moderator maandag 6 augustus 2018 @ 12:29:41 #112
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180979551
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:27 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Dat ligt niet perse aan MUZ natuurlijk (noch aan riazop). Het is geen 2002 meer; forums zijn inmiddels al aardig oubollig aan het worden als medium.
Het is in MUZ iets ernstiger en dat komt (niet alleen) ook omdat "we" blijkbaar het stempeltje elitair hebben.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_180979590
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:27 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Dat ligt niet perse aan MUZ natuurlijk (noch aan riazop). Het is geen 2002 meer; forums zijn inmiddels al aardig oubollig aan het worden als medium.
Verdomme, ik kwam hier pas een jaar later, heb ik het hoogtepunt gemist?
  Moderator maandag 6 augustus 2018 @ 12:32:17 #114
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180979604
quote:
18s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Verdomme, ik kwam hier pas een jaar later, heb ik het hoogtepunt gemist?
Whut kwam jij later dan mij op FOK! En ik maar denken dat je een oldbie was.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 6 augustus 2018 @ 12:32:22 #115
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_180979608
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:29 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het is in MUZ iets ernstiger en dat komt (niet alleen) ook omdat "we" blijkbaar het stempeltje elitair hebben.
Als 'elitair' code is voor het ontbreken van politiek gezever en platte puberhumor dan zie ik het probleem niet. (8>
  Moderator maandag 6 augustus 2018 @ 12:33:43 #116
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180979627
quote:
6s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:32 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Als 'elitair' code is voor het ontbreken van politiek gezever en platte puberhumor dan zie ik het probleem niet. (8>
Tja ikzelf vind MUZ meestal gemoedelijk maar dat zeggen mensen die hier niet durven te komen eigenlijk nooit. Er zijn echt verstokte KLBers die denken dat het in MUZ rellerig is :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_180979642
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:33 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Er zijn echt verstokte KLBers die denken dat het in MUZ rellerig is :D
Nou vandaag wel. Het alarm ging helemaal af hier.
  Moderator maandag 6 augustus 2018 @ 12:35:39 #118
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180979662
Maar voordat de FB in SC verzand. Bedankt voor jullie opmerkingen aangaande het post gedrag van Riazop. Wij houden dat gedrag in de gaten modereren er actief op. Mocht hij over de streep gaan en we missen het dan zien we dat graag in een TR of een DM en dan zullen wij het beoordelen en er eventueel op reageren.

:)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_180979697
Maar even als stichter van de topicreeks Post hier pas overleden muzikanten:

Ik stoor me in die reeks nou weer niet echt aan riazop's posts. Sure, nobody gives a fuck about nobodies, maar het is wel ontopic. Although erg gezocht. Zal wel ergens een dooienfeed aan hebben staan ofzo.
  maandag 6 augustus 2018 @ 12:41:29 #120
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180979784
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:21 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Er wordt niets aan FOK! betaald door users. En ik ben blij dat FOK!kers fok een warm hart aan dragen en aangeven dat ze riazop niet leuk vinden posten. Helaas kunnen wij niet gaan modereren op "leuk posten".

De manier om FOK! leuker te maken zit dan ook niet in het verbannen van users om juist om zelf meer content aan te bieden. Als de enkele topics van riazop verdwijnen wordt MUZ niet magisch leuker, als mensen weer zelf topics gaan maken dan wel. MUZ is langzaam verworden tot drie slowchat topics en dat komt niet door riazop.
Als jij die troep van riazop nou eens zou weren van het forum zouden users misschien meer zin krijgen om leuke content te plaatsen.
  maandag 6 augustus 2018 @ 12:43:20 #121
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180979819
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar voordat de FB in SC verzand. Bedankt voor jullie opmerkingen aangaande het post gedrag van Riazop. Wij houden dat gedrag in de gaten modereren er actief op. Mocht hij over de streep gaan en we missen het dan zien we dat graag in een TR of een DM en dan zullen wij het beoordelen en er eventueel op reageren.

:)
Gaat toch niet gebeuren. Dat weet jij, dat weet ik, alle andere users hier en zeker riazop zelf.
pi_180979855
Ik heb heel lang getwijfeld of riazop een commercieel belang zou hebben bij zijn poets, of dat het iemand is met een wat autistische interesse in statistieken.
Gezien zijn posts in het dode muzikantentopic neig ik toch naar de 2e optie. Een beetje vreemd, maar op zich niks mis mee, en zoals Bosbeetle al aangeeft, niet de oorzaak voor de teloorgang van Fok!
Ik denk ook niet dat er een oplossing is, MUZ bestaat voornamelijk uit een aantal steeds kleiner wordende kliekjes (die overigens in de kern niet zoveel verschillen van riazop), waardoor er uiteindelijk gewoon te weinig mensen overblijven om het forum nog leuk draaiende te houden.
Jammer maar helaas.
Vaarwel MUZ :W :*
  Moderator maandag 6 augustus 2018 @ 12:52:26 #123
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_180979965
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:45 schreef cafca het volgende:
Ik heb heel lang getwijfeld of riazop een commercieel belang zou hebben bij zijn poets, of dat het iemand is met een wat autistische interesse in statistieken.
Gezien zijn posts in het dode muzikantentopic neig ik toch naar de 2e optie. Een beetje vreemd, maar op zich niks mis mee, en zoals Bosbeetle al aangeeft, niet de oorzaak voor de teloorgang van Fok!
Ik denk ook niet dat er een oplossing is, MUZ bestaat voornamelijk uit een aantal steeds kleiner wordende kliekjes (die overigens in de kern niet zoveel verschillen van riazop), waardoor er uiteindelijk gewoon te weinig mensen overblijven om het forum nog leuk draaiende te houden.
Jammer maar helaas.
Vaarwel MUZ :W :*
Voorlopig blijven we wel gewoon open, hoor. :D
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_180980354
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:45 schreef cafca het volgende:
Ik heb heel lang getwijfeld of riazop een commercieel belang zou hebben bij zijn poets, of dat het iemand is met een wat autistische interesse in statistieken.
Gezien zijn posts in het dode muzikantentopic neig ik toch naar de 2e optie. Een beetje vreemd, maar op zich niks mis mee, en zoals Bosbeetle al aangeeft, niet de oorzaak voor de teloorgang van Fok!
Ik denk ook niet dat er een oplossing is, MUZ bestaat voornamelijk uit een aantal steeds kleiner wordende kliekjes (die overigens in de kern niet zoveel verschillen van riazop), waardoor er uiteindelijk gewoon te weinig mensen overblijven om het forum nog leuk draaiende te houden.
Jammer maar helaas.
Vaarwel MUZ :W :*
hij heeft weldegelijk commercieële belangen, dat is omomstotelijk bewezen door oa Elfletterig
pi_180980493
quote:
6s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:32 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Als 'elitair' code is voor het ontbreken van politiek gezever en platte puberhumor dan zie ik het probleem niet. (8>
amen.
Ik heb hier veel muziekliefhebbers leren kennen, ik heb er zelfs een echtgenoot aan overgehouden en er waren een aantal users uit MUZ op onze bruiloft, die ik ook echt als vrienden zie. Allemaal uit een klein hoekje van een heel groot forum waar er gewoon met respect met elkaar wordt omgegaan en dat vind ik de moeite waard om te koesteren en daarom steigerde ik nu.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')