abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Games woensdag 9 augustus 2017 @ 12:46:28 #251
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173016873
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:43 schreef Komakie het volgende:
Ik las gisteren een interview met 1 of andere gast van Harvard.
Die had het over de wet van Moore.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Moore

En gaat bitcoin (of een andere coin) nou echt grootschalig als betaalmiddel worden gebruikt? Lijkt mij zo onwerkelijk. Ff een brood bij de bakker halen voor 0.0001 bitcoin.
Genoeg landen waar je 30.000 [insert munteenheid] betaald. Dus andersom kan ook wel./
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173016888
zeg ik probeer op Bittrex e.e.a. te verkopen alleen wat ik ook doe de coins worden maar niet verkocht terwijl ik de prijs volgens mij goed heb in gesteld. mis ik iets?
pi_173016896
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:43 schreef Komakie het volgende:
Ik las gisteren een interview met 1 of andere gast van Harvard.
Die had het over de wet van Moore.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Moore

Stukje:

[..]

https://www.cryptopoint.n(...)-regel-blijft-volgen

Wat ik me afvraag. De markt van Crypto wordt steeds groter. Stel je voor dat dit gebeurt, wat doet dat met de waarde van geld? Zo veel mensen die een paar euro hebben geinvesteerd hebben in een munt en daar dan eigenlijk best wel rijk mee zijn geworden. Zou dat niet het hele systeem van geld een beetje om zeep helpen?

En gaat bitcoin (of een andere coin) nou echt grootschalig als betaalmiddel worden gebruikt? Lijkt mij zo onwerkelijk. Ff een brood bij de bakker halen voor 0.0001 bitcoin.
Hoe is die gast ooit toegelaten op Harvard?
pi_173016935
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:47 schreef ratatat het volgende:

[..]

Hoe is die gast ooit toegelaten op Harvard?
Hij is nooit van Havard afgekomen. Zo kan je het ook zien.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 12:50:11 #255
131603 Afwazig
Serious business
pi_173016947
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:43 schreef Komakie het volgende:
Ik las gisteren een interview met 1 of andere gast van Harvard.
Die had het over de wet van Moore.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Moore

Stukje:

[..]

https://www.cryptopoint.n(...)-regel-blijft-volgen

Wat ik me afvraag. De markt van Crypto wordt steeds groter. Stel je voor dat dit gebeurt, wat doet dat met de waarde van geld? Zo veel mensen die een paar euro hebben geinvesteerd hebben in een munt en daar dan eigenlijk best wel rijk mee zijn geworden. Zou dat niet het hele systeem van geld een beetje om zeep helpen?

En gaat bitcoin (of een andere coin) nou echt grootschalig als betaalmiddel worden gebruikt? Lijkt mij zo onwerkelijk. Ff een brood bij de bakker halen voor 0.0001 bitcoin.
De wet van Moore toepassen op crypto. Dan heb je het niet begrepen hoor.
  † In Memoriam † woensdag 9 augustus 2017 @ 12:51:28 #256
230491 Zith
pls tip
pi_173016969
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:43 schreef Komakie het volgende:
Ik las gisteren een interview met 1 of andere gast van Harvard.
Die had het over de wet van Moore.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Moore

Stukje:

[..]

https://www.cryptopoint.n(...)-regel-blijft-volgen

Wat ik me afvraag. De markt van Crypto wordt steeds groter. Stel je voor dat dit gebeurt, wat doet dat met de waarde van geld? Zo veel mensen die een paar euro hebben geinvesteerd hebben in een munt en daar dan eigenlijk best wel rijk mee zijn geworden. Zou dat niet het hele systeem van geld een beetje om zeep helpen?

En gaat bitcoin (of een andere coin) nou echt grootschalig als betaalmiddel worden gebruikt? Lijkt mij zo onwerkelijk. Ff een brood bij de bakker halen voor 0.0001 bitcoin.
Gewoon omzetten in sats en mBTC...1 mbtc = 3.2 euro.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173017043
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:51 schreef Zith het volgende:

[..]

Gewoon omzetten in sats en mBTC...1 mbtc = 3.2 euro.
ja precies, bitcoinity.org geeft de prijs ook zo aan volgens mij
pi_173017057
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:50 schreef Afwazig het volgende:

[..]

De wet van Moore toepassen op crypto. Dan heb je het niet begrepen hoor.
Met PoW is er denk ik nog wel een relatie met de wet van Moore, maar met PoS gaat die vlieger niet op.
pi_173017088
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:47 schreef metallicelmo het volgende:
zeg ik probeer op Bittrex e.e.a. te verkopen alleen wat ik ook doe de coins worden maar niet verkocht terwijl ik de prijs volgens mij goed heb in gesteld. mis ik iets?
Is er wel vraag?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173017132
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:57 schreef dimmak het volgende:

[..]

Is er wel vraag?
ja volgens mij wel ik snap er geen zak van, ik doe dit vaker. naja ff verder kijken
Edit: nou vaag, twee keer opnieuw een sell order gedaan en nu doet ie het ineens wel
  woensdag 9 augustus 2017 @ 13:16:08 #261
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173017449
quote:
4s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:46 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Genoeg landen waar je 30.000 [insert munteenheid] betaald. Dus andersom kan ook wel./
En hoe noem je het dan? Microcent ofzo? :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173017502
Zeg hoe gaat het in Venezuela? ik hoorde dat de bevolking daar straathonden eet omdat normaal eten niet meer te betalen is vanwege de enorme inflatie en chaos. Het verbaast mij dat je daar nauwelijks iets over hoort terwijl het daar volgens sommige net zo slecht gaat als in Syrie. Bitcoin schijnt polulair te zijn daar
pi_173017522
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:18 schreef metallicelmo het volgende:
Zeg hoe gaat het in Venezuela? ik hoorde dat de bevolking daar straathonden eet omdat normaal eten niet meer te betalen is vanwege de enorme inflatie en chaos. Het verbaast mij dat je daar nauwelijks iets over hoort terwijl het daar volgens sommige net zo slecht gaat als in Syrie
Hoe denk je dat dat komt?
pi_173017649
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:18 schreef metallicelmo het volgende:
Zeg hoe gaat het in Venezuela? ik hoorde dat de bevolking daar straathonden eet omdat normaal eten niet meer te betalen is vanwege de enorme inflatie en chaos. Het verbaast mij dat je daar nauwelijks iets over hoort terwijl het daar volgens sommige net zo slecht gaat als in Syrie. Bitcoin schijnt polulair te zijn daar
valt me nog mee dat zo weinig mensen bitcoin daar gebruiken.
pi_173017663
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 00:55 schreef Sosa het volgende:

[..]

Dit zou best een kunnen wegens wat ontwikkelingen waardoor ltc voor het eerst eens een nuttige crypto zou kunnen blijken.

Maarre, roep je maar wat of weet je er meer van?
Weet er meer van :D.

LTC is sinds 2013 mijn favoriete crypto. Beste keuze ooit :D.
pi_173017672
Ik heb mezelf laten overhalen om Reddcoins te kopen. Volgens mij is de waarde daarna al tijden niet meer zo laag geweest _O-
pi_173017737
quote:
11s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:25 schreef computerprobleems het volgende:

[..]

Weet er meer van :D.

LTC is sinds 2013 mijn favoriete crypto. Beste keuze ooit :D.
Vertel dan. Aan deze posts heeft niemand wat.
pi_173017873
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vertel dan. Aan deze posts heeft niemand wat.
Hierom?
http://imgur.com/a/XI1Ft
pi_173018085
Ik heb Litecoin altijd gezien als het irritante broertje van Bitcoin. Litecoin is toch gewoon een kloon van Bitcoin? Ik heb altijd het idee gehad dat men in 2013 massaal Litecoin ging kopen omdat ze de boot hadden gemist met die prijsstijging van Bitcoin. Hopend dat ie ooit net zoveel waard zou worden
pi_173018309
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:18 schreef metallicelmo het volgende:
Zeg hoe gaat het in Venezuela? ik hoorde dat de bevolking daar straathonden eet omdat normaal eten niet meer te betalen is vanwege de enorme inflatie en chaos. Het verbaast mij dat je daar nauwelijks iets over hoort terwijl het daar volgens sommige net zo slecht gaat als in Syrie. Bitcoin schijnt polulair te zijn daar
:')
Zeg, geen idee? Hoe moeten wij dat nou weten
pi_173018683
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:53 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:')
Zeg, geen idee? Hoe moeten wij dat nou weten
ja beetje offtopic inderdaad haha,
pi_173018718
Verwachten jullie een nog hogere bitcoin prijs zodra die segwit daadwerkelijk wordt geactiveerd? (over 2017 blocks) Toen dit gebeurde met Litecoin steeg de prijs met meer dan 30% dacht ik

https://coin.dance/blocks
pi_173018855
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:58 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Helaas dat werkt niet zo. Het wordt over de loop van tijd minder.
Wat wordt minder?
  woensdag 9 augustus 2017 @ 14:30:46 #274
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173019118
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:13 schreef metallicelmo het volgende:
Verwachten jullie een nog hogere bitcoin prijs zodra die segwit daadwerkelijk wordt geactiveerd? (over 2017 blocks) Toen dit gebeurde met Litecoin steeg de prijs met meer dan 30% dacht ik

https://coin.dance/blocks
In mijn korte tijd merk ik al wel dat mensen voor een groot event erg sceptisch zijn. Er wordt dan veel media aandacht aan geschonken en de prijs gaat wat omlaag omdat ze bang zijn natte voeten te krijgen. Als dan blijkt dat uiteindelijk alles is goed gegaan schiet alles weer hoger dan daarvoor. Mensen die sceptisch waren hebben verkocht (prijs omlaag) en als alles goed is gegaan kopen ze terug en indirect daardoor kopen ook andere mensen weer waardoor de prijs omhoog gaat.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 9 augustus 2017 @ 14:34:53 #275
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173019213
quote:
11s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:25 schreef computerprobleems het volgende:

[..]

Weet er meer van :D.

LTC is sinds 2013 mijn favoriete crypto. Beste keuze ooit :D.
Serieus, hier hebben we niets aan.

En LTC is niet de beste keuze ooit aangezien investeren in BTC toen der tijd de beste keuze ooit was. Gezien de prijs ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')